Sveits35 Skrevet søndag kl 16:07 #13801 Del Skrevet søndag kl 16:07 Doris Becker skrev (2 timer siden): Hvorfor har Ivorie AS så elendige tall? Og hvorfor har de byttet navn til DFRISR AS? Tror du har fyllebriller på deg. Jeg sjekket Ivorie Studio på proff.no akkurat nå og det du skriver har ikke rot i virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet søndag kl 16:10 #13802 Del Skrevet søndag kl 16:10 Doris Becker skrev (1 time siden): Hvis du sjekker proff. så har de byttet navn, og alle piler peker ned. Men ser ut til at de har gjort det siste årene altså. røde tall hele veien, men mer nå. Soliditet minus 20%. Lønnsomhet minus 25% https://proff.no/roller/dfrisr-as/kristiansand-s/postordre-internetthandel/IF91CRA10K9 Under kunngjøring står det navnebytte 22.11.24 fra Ivorie AS til Dfrisr AS For å smelle fra deg så kraftig som du gjør her så bør du virkelig vite hva du driver med… Det du viser til her tenker jeg er et helt nyoppstartet selskap. Ivorie Studio går så det suser det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet søndag kl 16:13 #13803 Del Skrevet søndag kl 16:13 Sveits35 skrev (2 minutter siden): For å smelle fra deg så kraftig som du gjør her så bør du virkelig vite hva du driver med… Det du viser til her tenker jeg er et helt nyoppstartet selskap. Ivorie Studio går så det suser det. Nei, om du ser på kunngjøringer så har de faktisk byttet navn 🤔 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet søndag kl 16:21 #13804 Del Skrevet søndag kl 16:21 (endret) Angel75 skrev (8 minutter siden): Nei, om du ser på kunngjøringer så har de faktisk byttet navn 🤔 Det kan være det er en link, men Ivorie Studio ligger der som normalt ennå Endret søndag kl 16:21 av Sveits35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet søndag kl 16:23 #13805 Del Skrevet søndag kl 16:23 Angel75 skrev (9 minutter siden): Nei, om du ser på kunngjøringer så har de faktisk byttet navn 🤔 Hun sa for veldig kort tid siden at hun opprettet enda et nytt firma, jeg tenker dette er i den forbindelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet søndag kl 16:23 #13806 Del Skrevet søndag kl 16:23 Sveits35 skrev (1 minutt siden): Det lan være det er en link, men Ivorie Studio ligger der som normalt ennå Du tar feil. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet søndag kl 16:25 #13807 Del Skrevet søndag kl 16:25 Sveits35 skrev (Akkurat nå): Hun sa for veldig kort tid siden at hun opprettet enda et nytt firma, jeg tenker dette er i den forbindelse Ivorie Studio ble opprettet oktober i år og er norskregistrert i utlandet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet søndag kl 16:30 #13808 Del Skrevet søndag kl 16:30 Angel75 skrev (4 minutter siden): Ivorie Studio ble opprettet oktober i år og er norskregistrert i utlandet. Det har iallefall gode tall 🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet søndag kl 16:33 #13809 Del Skrevet søndag kl 16:33 Angel75 skrev (5 minutter siden): Ivorie Studio ble opprettet oktober i år og er norskregistrert i utlandet. Ivorie AS gikk veldig dårlig. Navnebyttet er vel et finansgrep sikkert. Dette "nye" Ivorie Studio norskregistrert i utlandet. Mulig noe med skatt å gjøre? Det er også LLC " limited liability company (LLC) is a business structure that offers limited liability protection and pass-through taxation. As with corporations, the LLC legally exists as a separate entity from its owners. Therefore, owners cannot typically be held personally responsible for the LLC's debts and liabilities." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet søndag kl 16:34 #13810 Del Skrevet søndag kl 16:34 Sveits35 skrev (4 minutter siden): Det har iallefall gode tall 🤓 Hvor finner du tall på et så nytt selskap? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet søndag kl 16:35 #13811 Del Skrevet søndag kl 16:35 Doris Becker skrev (11 minutter siden): Du tar feil. Det har jeg ingen problemer med i tilfelle. Men tror dere leter etter dritt som egentlig ikke finnes 🥸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet søndag kl 16:43 #13812 Del Skrevet søndag kl 16:43 Sveits35 skrev (6 minutter siden): Det har jeg ingen problemer med i tilfelle. Men tror dere leter etter dritt som egentlig ikke finnes 🥸 Jeg leter ikke etter dritt. Håper hun klarer seg bra jeg ❤️ men må jo si jeg stusser litt når de endrer navn og styrer, men kan jo være for at de flyttet det til utlandet bare, en enkel forklaring. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet søndag kl 16:59 #13813 Del Skrevet søndag kl 16:59 Doris Becker skrev (1 time siden): Hvis du sjekker proff. så har de byttet navn, og alle piler peker ned. Men ser ut til at de har gjort det siste årene altså. røde tall hele veien, men mer nå. Soliditet minus 20%. Lønnsomhet minus 25% https://proff.no/roller/dfrisr-as/kristiansand-s/postordre-internetthandel/IF91CRA10K9 Under kunngjøring står det navnebytte 22.11.24 fra Ivorie AS til Dfrisr AS Snodig 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet søndag kl 17:10 #13814 Del Skrevet søndag kl 17:10 Hatsumomo skrev (9 minutter siden): Snodig 🤔 Står ikke helt i stil med hva som blir sagt av de involverte. Nå skal det "nye" firmaet sikkert investere i eiendom der borte. De unngår skatt til Norge på denne måten også vil jeg tro. Og trenger heller ikke følge norske regler kanskje? Tenker på åpenhetsloven feks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet søndag kl 17:16 #13815 Del Skrevet søndag kl 17:16 Hatsumomo skrev (11 minutter siden): Snodig 🤔 Ja det ser litt snodig ut når «skikkelig smarte folk» (inkludert meg selv) roter inne på proff.no og roter i ting vi ikke har peiling på 😂 Isabel sa nylig ar hun akkurat startet opp sitt 4. firma. Og Ivorie tar hun ikke ut noen penger, for hun reinvesterer alt hele tiden for å få bygge det videre. Så er det hvilke briller vi har på oss. «Negative briller» som flere her inne liker å ha på seg når det gjelder Isabel.., eller «nøytrale briller» og ta det hun serverer som grei underholdning. Ser hun irriterer fletta av folk her inne i dag fordi hun shopper på Dubai mall 😂 Det er jo kjempemorsomt 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet søndag kl 17:17 #13816 Del Skrevet søndag kl 17:17 Sveits35 skrev (Akkurat nå): Ja det ser litt snodig ut når «skikkelig smarte folk» (inkludert meg selv) roter inne på proff.no og roter i ting vi ikke har peiling på 😂 Isabel sa nylig ar hun akkurat startet opp sitt 4. firma. Og Ivorie tar hun ikke ut noen penger, for hun reinvesterer alt hele tiden for å få bygge det videre. Så er det hvilke briller vi har på oss. «Negative briller» som flere her inne liker å ha på seg når det gjelder Isabel.., eller «nøytrale briller» og ta det hun serverer som grei underholdning. Ser hun irriterer fletta av folk her inne i dag fordi hun shopper på Dubai mall 😂 Det er jo kjempemorsomt 😂 Ok. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet søndag kl 17:17 #13817 Del Skrevet søndag kl 17:17 Jaja, ofte så er det mye mer underholdene å være her inne enn på Isabel sin snap….. 😇 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet søndag kl 17:33 #13818 Del Skrevet søndag kl 17:33 Teflonhjernen skrev (15 minutter siden): Jaja, ofte så er det mye mer underholdene å være her inne enn på Isabel sin snap….. 😇 Enig 😁 Jeg sjekker denne tråden oftere enn snappen 😅 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet søndag kl 17:56 #13819 Del Skrevet søndag kl 17:56 Hatsumomo skrev (På 22.11.2024 den 21.19): Hadde hun vært smart så hadde hun kjøpt seg flere leiligheter i Norge og leid dem ut, investert heller pengene i boligmarkedet i Norge - det vil hun tjene meget godt på, selv når Snapchat slutter å betale henne (for den tid kommer før eller senere). Så kunne hun heller fortsatt å leid i Dubai enn så lenge - har ingen tro på at hun blir boende der for evig med mindre hun treffer en rik fyr der som gjør at hun kan bli boende. Ja, hun er ikke mye smart. 3 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet søndag kl 17:57 #13820 Del Skrevet søndag kl 17:57 Sveits35 skrev (1 time siden): For å smelle fra deg så kraftig som du gjør her så bør du virkelig vite hva du driver med… Det du viser til her tenker jeg er et helt nyoppstartet selskap. Ivorie Studio går så det suser det. Så lenge det varer. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå