Sirah Skrevet 21 timer siden #13761 Del Skrevet 21 timer siden Neket skrev (15 timer siden): De har ekstrem dårlig smak i taklamper der borte! Syntes de generelt har dårlig smak 😬 Isabel har vært å kikket på mye stygt, 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 21 timer siden #13762 Del Skrevet 21 timer siden Sirah skrev (4 minutter siden): Syntes de generelt har dårlig smak 😬 Isabel har vært å kikket på mye stygt, Alt er jo beige og livløst. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 21 timer siden #13763 Del Skrevet 21 timer siden Hallepalle2 skrev (9 minutter siden): Alt er jo beige og livløst. Syntes det moren viste fra Irak også var stygt, helt tydelig Midtøsten har en annen oppfatning av hva som er fint kontra kanskje skandinavere? 😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 20 timer siden #13764 Del Skrevet 20 timer siden Hallepalle2 skrev (28 minutter siden): Alt er jo beige og livløst. Hatsumomo skrev (16 minutter siden): Syntes det moren viste fra Irak også var stygt, helt tydelig Midtøsten har en annen oppfatning av hva som er fint kontra kanskje skandinavere? 😅 Enig. Men det har vi jo diskutert før og landet på at stilen der nede er fullstendig annerledes fra vår. Leiligheten i Irak er jo en skikkelig lux-leilighet i Irak-standard. Ta når Pimpen vlogget fra møbelbutikker osv, stilen er HELT annerledes enn hva vi er vant med her. Jeg bare 😳 Du så jo at det var en fin leilighet, men oppussingsvalgene var jo ikke heeeeeelt hva vi hadde valgt 😅 Samme med mye av det Isabel har kikket på. Mye beige vegger, marmorgulv og mørke lister og dører. Egentlig greie nok kjøkken, men med en gyselig benkeplate. Alle badene er i samme stil. Stilen går jo igjen overalt, så det er jo tydeligvis greia der nede. Men kanskje ikke så rart det ikke er så mye tregulv osv, det er jo basicly ikke et eneste tre der 😅 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Women123 Skrevet 19 timer siden #13765 Del Skrevet 19 timer siden (endret) Igår sa hun at hun kan legge ut 15mill og resten må hun ta lån. Bare jeg som er sjokkert over at hun tenkte på å bruke 5 mill ut av de 15 for å leie🥴🥴heller legge inn et høyere bud nå enn å leie enda et år, hun vil jo tapere mere på det. Hun er dum som et brød… skulle trodd hun har spart mere måten hun holder på når hu var på visninger for å leie villa Endret 18 timer siden av Women123 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 19 timer siden #13766 Del Skrevet 19 timer siden Women123 skrev (2 minutter siden): Igår sa hun at hun kan legge ut 15mill og resten må hun ta lån. Bare jeg som er sjokkert over at hun tenkte på å bruke 5 mill ut av de 15 for å leie🥴🥴heller legge inn et høyrer bud nå enn å leie enda et år, hun vil jo tapere mere på det. Hun er dum som et brød… skulle trodd hun har spart mere måten hun holder på når hu var på visninger for å leie villa Ikke glem noen miller til for Rolls’en, som hun slo fra seg. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 18 timer siden #13767 Del Skrevet 18 timer siden Jeg begynte å følge IR i høst. Syntes det var gøy å følge henne, og syntes hun hadde et herlig humør. Nå, etter å ha sett hvordan hun holder på med kjøp av villa og leilighet som aldri blir noe av, har jeg mistet interessen. Føler hun gjør dette bare for klikk, og man føler seg litt lurt. Jeg trodde hun skulle flytte inn i villaen, og tenkte det blir gøy å følge. Fortsetter IR som dette, så må vel folk slutte å følge henne? Hun får ikke meg som følger ihvertfall, hvis hun skal fortsette å late som hun skal kjøpe leilighet? Og hun eiendomsmegleren, er det Hilde hun heter, hun må vel snart ha fått nok av at Isabel later som hun skal kjøpe? Det er jo som hun holder eiendomsmegleren for narr. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet 18 timer siden #13768 Del Skrevet 18 timer siden Lykkeligper skrev (19 timer siden): Hun har bevist valgt å by under prisantydning, fordi hun vet at budet vil bli avslått. Hun som kan kjøpe så mange boliger hun vil...men plutselig må hun by under, for å få budene sine avslått. LOL Og folk biter på. Helt utrolig. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 18 timer siden #13769 Del Skrevet 18 timer siden Kønn skrev (3 minutter siden): Og folk biter på. Helt utrolig. Jeg tenkte at hun begynner lavt, og øker når hun får avslag. Slik som jeg gjorde når vi kjøpte hus. Det ble budrunde. Men slik ser jeg jo at det ikke er. Isabel gjør dette for klikk, og jeg får avsmak av hele dama. Jeg ser at Isabel har dette som en lek. Hun lurer følgerne sine. Håper eiendomsmegleren snart bryter med Isabel, da Isabel stjeler av eiendomsmegleren sin tid. Det er faktisk ikke ok av en voksen kvinne å holde på sånn som dette. Hun har ihvertfall ikke respekt for sin eiendomsmegler. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 17 timer siden #13770 Del Skrevet 17 timer siden Jeg har tenkt litt det samme. All reklame er ikke god reklame dessverre. Isabel når ut til et veldig stort antall mennesker og selv om fåtallet noengang skal kjøpe i Dubai så er det overraskende hvor mange som kjenner noen som kjenner noen… Det er ikke god reklame for Linda at hun aldri kommer i mål med en kontrakt, selv om hun har en relativt kravstor kunde. At Isabel er kravstor skjønner jeg veldig godt, misforstå meg riktig. Men nå vet hun jo ca hva som ligger på markedet. De aller færreste av oss flytter inn i et hus/leilighet uten at vi ønsker å forandre på noe? Noen er fornøyde med litt ny maling, andre totalrenoverer fordi det ikke var den stilen man ville ha. Det er helt normalt å pusse opp når man kjøper og hun har jo penger til å få det nøyaktig som hun ønsker. Syntes det er rart at hun er SÅ kresen på selve utseendet til leiligheten. Det viktigste må jo være at man kommer i et område man trives og at bygningen ellers er ok. Vegger, gulv og kjøkken er jo detaljer i den sammenhengen. Prisene i Dubai er jo også sånn som de er og når hun har de kravene hun har så er det 30 millioner kroner det koster. Så enkelt er det faktisk. Det hjelper ikke at samme leiligheten hadde kostet la oss si…. 12 millioner i Oslo. Hun er ikke i Oslo. Hun er ganske langt unna faktisk. Nå vet vi jo (heldigvis) veldig lite om Linda, men jeg håper ikke det er dette hun lever av. For alt vi vet kan hun jo ha en søkkrik mann og at dette bare er noe hun gjør for å ha noe å henge fingrene i. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeligper Skrevet 16 timer siden #13771 Del Skrevet 16 timer siden Rami som står opp 11, ser på serier i 4 timer for så å bestille frokost på døren. Forstår ikke hvordan man ikke kan gå lei en slik hverdag. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Women123 Skrevet 16 timer siden #13772 Del Skrevet 16 timer siden (endret) Hun har spart ca 15mill. Hun skulle bruke 5mill på g wagon/elr RR også 5mill på å leie vila hun hadde stått igjen med 5mill ca🥴for de pengene hadde hun ikke hat råd til å kjøpe et kott engang og hun måtte ha spart lenge til å kjøpe og itilegg vil hu kjøpe noe dyrt. 🥴hvordan gir det mening…hun har nok ikke råd til den livstilen som hun prøver å fremstille Endret 16 timer siden av Women123 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet 15 timer siden #13773 Del Skrevet 15 timer siden Women123 skrev (28 minutter siden): Hun har spart ca 15mill. Hun skulle bruke 5mill på g wagon/elr RR også 5mill på å leie vila hun hadde stått igjen med 5mill ca🥴for de pengene hadde hun ikke hat råd til å kjøpe et kott engang og hun måtte ha spart lenge til å kjøpe og itilegg vil hu kjøpe noe dyrt. 🥴hvordan gir det mening…hun har nok ikke råd til den livstilen som hun prøver å fremstille Hun tenker kun på content. Kommer nok til å forlenge leien der hun er. Hele familien er late, kanskje bortsett fra hun på Jessheim. Bimbo gjør null og nada. Mor lever på Nav og bor omtrent ikke i Norge. Er det ikke regler for slik? 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly65 Skrevet 10 timer siden #13774 Del Skrevet 10 timer siden Moni123 skrev (På 22.11.2024 den 20.35): Okei.. Nå var det nesten så jeg skrev til henne.. Hun visste jo at budet ikke kom til å godtas og nå er hun fortvilt?! Begynner å lure på om dere har rett.. At hun aldri kommer til å kjøpe og alt er for content.. (Ja, jeg begynte å følge henne igjen da jeg så her om leiligheten). Velkommen etter 👍🏻😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 9 timer siden #13775 Del Skrevet 9 timer siden (endret) Kønn skrev (6 timer siden): Hun tenker kun på content. Kommer nok til å forlenge leien der hun er. Hele familien er late, kanskje bortsett fra hun på Jessheim. Bimbo gjør null og nada. Mor lever på Nav og bor omtrent ikke i Norge. Er det ikke regler for slik? Jeg kan ikke fatte og begripe at hun ikke kjøper leiligheten hun bor i. Den kostet vel type 12 millioner? Tar hun en skikkelig opprydding i klærne sine så har hun mer enn god nok plass der. Nå har de vært fire stk der i snart en mnd og det skjer vel ikke så veldig ofte 🤷♀️ Det går jo helt fint, spesielt når Rami får sin egen leilighet. Hun trives jo faktisk skikkelig godt i det bygget! Bimbo har to jobber hjemme. Hun jobber på Gardemoen og som servitør mener jeg hun sa. Så hun jobber nok en del når hun er i Oslo. Pimpen er ufør (eller på vei til å bli det) pga smerter i nakke/rygg blant annet. Og man kan vel være ute av landet ganske mye? Ta alle som bor i Spania store deler av året? Kanskje er det annerledes om man er statsborger i et annet land? Jeg vet ikke, nå bare gjetter jeg. https://www.nav.no/no/person/flere-tema/arbeid-og-opphold-i-utlandet/opphold-i-utlandet-og-folketrygden/turist-i-utlandet Endret 9 timer siden av Sirah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søpapegøje Skrevet 9 timer siden #13776 Del Skrevet 9 timer siden Høres nesten ut som hun klandrer og syter på eieren av leiligheten hun "vil" kjøpe for at prisen er høy. Det er Isabel som ikke tenker utenfor boksen. Jeg har desverre ikke råd til å kjøpe en svindyr nyoppusset 3-roms i Oslo sentrum, og hva gjør jeg da? Kjøper et annet sted, og i en lavere prisklasse. Enkelt og greit. Isabel kan ikke gjøre det samme fordi hun har for mye å bevise. Og angående stilene på leilighetene i Dubai og moren til Isabel (liker ikke å kalle henne Pimpen haha) sin leilighet i Irak så liker jeg sånn glorete stil jeg passer seg ikke i kalde Norge, men i varme land er det jo en del av viben. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 7 timer siden #13777 Del Skrevet 7 timer siden søpapegøje skrev (1 time siden): Høres nesten ut som hun klandrer og syter på eieren av leiligheten hun "vil" kjøpe for at prisen er høy. Det er Isabel som ikke tenker utenfor boksen. Jeg har desverre ikke råd til å kjøpe en svindyr nyoppusset 3-roms i Oslo sentrum, og hva gjør jeg da? Kjøper et annet sted, og i en lavere prisklasse. Enkelt og greit. Isabel kan ikke gjøre det samme fordi hun har for mye å bevise. Og angående stilene på leilighetene i Dubai og moren til Isabel (liker ikke å kalle henne Pimpen haha) sin leilighet i Irak så liker jeg sånn glorete stil jeg passer seg ikke i kalde Norge, men i varme land er det jo en del av viben. Ja hun syter litt, men jeg forstår det litt også. Leiligheten er overpriset og klart det er irriterende. Nå kan hun bare skylde på seg selv da som prioriterte hot girl summer og festing istedet for å finne seg leilighet i sommer. Skippertak i Dubai når det gjelder leilighetskjøp er altså ikke oppskriften. Pengene brenner i lommene hennes og hun må lære seg å roe ned litt. Moren hennes heter Ahlam 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søpapegøje Skrevet 4 timer siden #13778 Del Skrevet 4 timer siden Sveits35 skrev (3 timer siden): Ja hun syter litt, men jeg forstår det litt også. Leiligheten er overpriset og klart det er irriterende. Nå kan hun bare skylde på seg selv da som prioriterte hot girl summer og festing istedet for å finne seg leilighet i sommer. Skippertak i Dubai når det gjelder leilighetskjøp er altså ikke oppskriften. Pengene brenner i lommene hennes og hun må lære seg å roe ned litt. Moren hennes heter Ahlam 😊 Takk for oppklaringen:) kom ikke på hva det var. Og ja, enig, men nå vet hun det iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå