Hatsumomo Skrevet 20 timer siden #13721 Del Skrevet 20 timer siden Syntes det var et skikkelig lavpunkt når hun hadde 5 upassende spørsmål med moren - kun for å skape content - men det vitnet om en utrolig dårlig respekt ovenfor moren å spørre henne foran tusenvis av følgere om moren har hatt analsex, brukt dildo osv. Det ble så umodent, nasty og bare beint ut tåpelig å høre henne stille disse spørsmålene som en ræva fjortissjente at jeg ble flau på hennes vegne - 30 år liksom. 7 1 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 19 timer siden #13722 Del Skrevet 19 timer siden Hatsumomo skrev (4 minutter siden): Syntes det var et skikkelig lavpunkt når hun hadde 5 upassende spørsmål med moren - kun for å skape content - men det vitnet om en utrolig dårlig respekt ovenfor moren å spørre henne foran tusenvis av følgere om moren har hatt analsex, brukt dildo osv. Det ble så umodent, nasty og bare beint ut tåpelig å høre henne stille disse spørsmålene som en ræva fjortissjente at jeg ble flau på hennes vegne - 30 år liksom. Enig. Jeg fikk faktisk skikkelig vondt av moren der og bare trykket meg igjennom fordi det ble så utrolig flaut. Jeg har NULL interesse av å vite om sexlivet til Pimpen. Noen ting kan man faktisk holde privat. Altså, jeg tror absolutt at Pimpen tåler en trøkk og at hun fult ut forstår hva Isabel driver på med. Hun kan jo bare si nei, men i min verden skal hun ikke behøve det. Man spør ikke folk har hatt analsex forran de nesten 400.000 beste venninnene sine. Det gjør man bare ikke 😬 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly65 Skrevet 16 timer siden #13723 Del Skrevet 16 timer siden xoxo1991 skrev (På 20.11.2024 den 18.29): Så klart skulle hun aldri leie denne villaen....som alt annet. « Kjøpe villa, leie villa, kjøpe hytte i Maldivene, kjøpe g wagon, kjøpe det ene og det andre» . Prat prat prat. løgnene kommer på løpende bånd, og bestisene går på😅😅😅😅😅👏🏻👏🏻 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 16 timer siden #13724 Del Skrevet 16 timer siden PissiPus skrev (9 timer siden): Noen som tør tippe prisen på jule/nyttårskjolene som skal lanseres da? Jeg ser for meg at det blir 2000 kr. Syns faktisk ikke de så så verst ut ? Dog ikke til 2000 kr. Heller ikke 1000. 80 kr på temu sikkert. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeligper Skrevet 6 timer siden #13725 Del Skrevet 6 timer siden Really skrev (19 timer siden): Ja han syter og klager. Dårlig gjort synes jeg. Han visste jo at han skulle bo med søsteren. Han visste og hva Isabel driver dagene med. Det er beach club, shopping og restaurantbesøk. Kanskje han skulle tenkt over dette før han flyttet ned. Forståelig allikevel, det kan ikke være særlig kjekt for en ung mann på 20 og henge med søsteren hele tiden. Angående at han blir brukt som sjåfør. Isabel skal betale husleia hans, hjelpe han økonomisk i starten av business med bil, så noe må han da kunne gi tilbake. Jeg klarer ikke helt å forstå hvordan Rami skal starte egen business med biler i Dubai. Skal han kjøpe inn billige biler for utleie? Tviler på at Isabel kommer til å gi ham flere millioner for å kjøpe inn g-wagon etc for utleie.... Det er jo absolutt et marked for bruktbiler i Dubai og spesielt utleie av biler, men forstår bare ikke helt. Rami elsker sportsbiler, go det kommer aldri Isabel til å finansiere ham med, så da blir det ford og toyota, og det er ikke akkurat noe jeg ser for meg Rami kommer til å være fornøyd med å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 6 timer siden #13726 Del Skrevet 6 timer siden Lykkeligper skrev (8 minutter siden): Jeg klarer ikke helt å forstå hvordan Rami skal starte egen business med biler i Dubai. Skal han kjøpe inn billige biler for utleie? Tviler på at Isabel kommer til å gi ham flere millioner for å kjøpe inn g-wagon etc for utleie.... Det er jo absolutt et marked for bruktbiler i Dubai og spesielt utleie av biler, men forstår bare ikke helt. Rami elsker sportsbiler, go det kommer aldri Isabel til å finansiere ham med, så da blir det ford og toyota, og det er ikke akkurat noe jeg ser for meg Rami kommer til å være fornøyd med å kjøre Tenker det melder seg folk på investorlinja. Karismatisk fyr han Rami. Han kommer til å fikse det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 6 timer siden #13727 Del Skrevet 6 timer siden Sirah skrev (13 timer siden): Enig. Jeg fikk faktisk skikkelig vondt av moren der og bare trykket meg igjennom fordi det ble så utrolig flaut. Jeg har NULL interesse av å vite om sexlivet til Pimpen. Noen ting kan man faktisk holde privat. Altså, jeg tror absolutt at Pimpen tåler en trøkk og at hun fult ut forstår hva Isabel driver på med. Hun kan jo bare si nei, men i min verden skal hun ikke behøve det. Man spør ikke folk har hatt analsex forran de nesten 400.000 beste venninnene sine. Det gjør man bare ikke 😬 En mor som løy og overbeviste to små jenter om at en popstjerne de såg på TV var faren deres 😂 SÅ PASS FÅR HUN TÅLE. Men om jeg hadde en datter som intervjuet meg om noe sånt ville jeg sagt tydelig nei og reist meg fra bordet, gått på kjøkkenet og kokt meg en kaffi. Moren var med på leken og var overhode ikke utsatt for noe verbalt overgrep foran 400.000 mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 6 timer siden #13728 Del Skrevet 6 timer siden Molly65 skrev (10 timer siden): « Kjøpe villa, leie villa, kjøpe hytte i Maldivene, kjøpe g wagon, kjøpe det ene og det andre» . Prat prat prat. løgnene kommer på løpende bånd, og bestisene går på😅😅😅😅😅👏🏻👏🏻 Gjør løgnene det? På løpende bånd? Bittert. Tror du trenger en god pause fra Isabel 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 6 timer siden #13729 Del Skrevet 6 timer siden PissiPus skrev (19 timer siden): Noen som tør tippe prisen på jule/nyttårskjolene som skal lanseres da? Jeg ser for meg at det blir 2000 kr. Syns faktisk ikke de så så verst ut ? Dog ikke til 2000 kr. Heller ikke 1000. Jeg tipper nærmere 2000. Heldige de som får tak i en av de kjolene, det er nok ikke mange som er produsert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly65 Skrevet 5 timer siden #13730 Del Skrevet 5 timer siden Sveits35 skrev (1 time siden): Gjør løgnene det? På løpende bånd? Bittert. Tror du trenger en god pause fra Isabel 🥰 Visste du skulle kommentere. Dellusjonell er du. Men greit nok. Har ikke fulgt henne, kun lest her. Men at hun lyver om alt og ingenting kan de fleste være enig om, utenom deg da selvfølgelig 😉 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly65 Skrevet 5 timer siden #13731 Del Skrevet 5 timer siden Molly65 skrev (3 minutter siden): Visste du skulle kommentere. Dellusjonell er du. Men greit nok. Har ikke fulgt henne, kun lest her. Men at hun lyver om alt og ingenting kan de fleste være enig om, utenom deg da selvfølgelig 😉 Ps: du trenger ikke be meg gjøre noe, men heller be deg selv gjøre noe, nemlig innse fakta. At du blir lyvd til dag og natt og st du kjøper det 😊👍🏻😉 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5 timer siden #13732 Del Skrevet 5 timer siden Sveits35 skrev (1 time siden): Jeg tipper nærmere 2000. Heldige de som får tak i en av de kjolene, det er nok ikke mange som er produsert. Nei, det er haute couture det der😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeligper Skrevet 3 timer siden #13733 Del Skrevet 3 timer siden (endret) Sveits35 skrev (3 timer siden): Tenker det melder seg folk på investorlinja. Karismatisk fyr han Rami. Han kommer til å fikse det Du tenker mye stort om denne ekstremt lite ambisiøse familien. Men det er nettopp pga deg de tjener penger. For det er ikke ivorie som endret livet til Isabel, men Snapchat takket være ekstremt mange delulu folk som lever i la la land. Var det ikke du som engang skrev at du spiste ristet brød med syltetøy som var litt bittert, og en av mange gleder i hverdagen din nettopp var å følge Isabel fordi du ikke var i nærheten å leve et liv som henne og derfor fant en stor glede i å leve det gjennom skjermen via henne? Jeg barer lurer på hvordan verden din faktisk hadde sett ut om du la inn den tiden du bruker på å kommentere her samt følge stjerne dine på snap, i din egen hverdag og livsstil.. Endret 3 timer siden av Lykkeligper 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 1 time siden #13734 Del Skrevet 1 time siden Ja, huff…det er et forferdelig slitsomt å gå på en visning og spise på restaurant. Kanskje for Pimpen, men de andre tre? Ærlig talt 😖 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeligper Skrevet 51 minutter siden #13735 Del Skrevet 51 minutter siden 30 millioner kroner er en betydelig sum å bruke på en bolig, og jeg har full forståelse for at man må være 100 % sikker på at det er den rette boligen før man legger inn et bud. Det er likevel åpenbart at Linda, megleren til Isabel, virker noe oppgitt over alle de «små» klagene Isabel kommer med. Isabel virker ikke å ha en klar idé om hva hun faktisk vil ha, og har tilsynelatende brukt Linda og andre meglere som en del av sitt innholdsskaping, uten respekt for at dette er en jobb og inntektskilde for andre. Hun klager over bagateller, som for eksempel at noen borer i boligen over henne. Det vil alltid være noe støy, uansett hvor man bor. Selv vi, som bor i en enebolig på vestkanten, opplever støy. I april valgte naboen vår å totalrenovere fasaden sin, med arbeidere som holdt på fra klokken 6 om morgenen til klokken 16 hver dag, mandag til fredag. Barna i nabolaget leker ute og lager også lyd. Slik er det å bo blant andre mennesker. Når Isabel begynner å si til megleren: «Tenk om de holder på med oppussing i to år, sånn som med Mathildas bolig», svarer megleren kort med «eller tre», tydelig lei av all sytingen. Det toppes av at Isabel legger inn bud under prisantydning, selv etter at megleren allerede har sagt at slike bud vil bli avslått. Det fremstår som om hun legger inn bud kun for syns skyld, uten noen reell intensjon om å by det som faktisk kreves. Hele situasjonen fremstår som lite gjennomtenkt og nærmest komisk. Om noen dager vil hun få beskjed om at eieren ville ha 31 millioner, og det skjer faen ikke at hun skal betale 31 millioner på en bolig med støy. Litt rart at hun heller ikke hadde ordnet med sjekkheftet, hvis dette er det som trengs for å kjøpe bolig og Isabel faktisk skulle kjøpe bolig, så burde vell det vært noe av det første hun ordnet. Man ordner vell med finansieringsbevis først, før man begynner å lete etter bolig i Norge. Veldig merke. Bare vent å se, blir til slutt ingenting. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 41 minutter siden #13736 Del Skrevet 41 minutter siden Lykkeligper skrev (10 minutter siden): 30 millioner kroner er en betydelig sum å bruke på en bolig, og jeg har full forståelse for at man må være 100 % sikker på at det er den rette boligen før man legger inn et bud. Det er likevel åpenbart at Linda, megleren til Isabel, virker noe oppgitt over alle de «små» klagene Isabel kommer med. Isabel virker ikke å ha en klar idé om hva hun faktisk vil ha, og har tilsynelatende brukt Linda og andre meglere som en del av sitt innholdsskaping, uten respekt for at dette er en jobb og inntektskilde for andre. Hun klager over bagateller, som for eksempel at noen borer i boligen over henne. Det vil alltid være noe støy, uansett hvor man bor. Selv vi, som bor i en enebolig på vestkanten, opplever støy. I april valgte naboen vår å totalrenovere fasaden sin, med arbeidere som holdt på fra klokken 6 om morgenen til klokken 16 hver dag, mandag til fredag. Barna i nabolaget leker ute og lager også lyd. Slik er det å bo blant andre mennesker. Når Isabel begynner å si til megleren: «Tenk om de holder på med oppussing i to år, sånn som med Mathildas bolig», svarer megleren kort med «eller tre», tydelig lei av all sytingen. Det toppes av at Isabel legger inn bud under prisantydning, selv etter at megleren allerede har sagt at slike bud vil bli avslått. Det fremstår som om hun legger inn bud kun for syns skyld, uten noen reell intensjon om å by det som faktisk kreves. Hele situasjonen fremstår som lite gjennomtenkt og nærmest komisk. Om noen dager vil hun få beskjed om at eieren ville ha 31 millioner, og det skjer faen ikke at hun skal betale 31 millioner på en bolig med støy. Litt rart at hun heller ikke hadde ordnet med sjekkheftet, hvis dette er det som trengs for å kjøpe bolig og Isabel faktisk skulle kjøpe bolig, så burde vell det vært noe av det første hun ordnet. Man ordner vell med finansieringsbevis først, før man begynner å lete etter bolig i Norge. Veldig merke. Bare vent å se, blir til slutt ingenting. Tilogmed på vestkanten hører man andre mennesker altså😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 40 minutter siden #13737 Del Skrevet 40 minutter siden Lykkeligper skrev (9 minutter siden): 30 millioner kroner er en betydelig sum å bruke på en bolig, og jeg har full forståelse for at man må være 100 % sikker på at det er den rette boligen før man legger inn et bud. Det er likevel åpenbart at Linda, megleren til Isabel, virker noe oppgitt over alle de «små» klagene Isabel kommer med. Isabel virker ikke å ha en klar idé om hva hun faktisk vil ha, og har tilsynelatende brukt Linda og andre meglere som en del av sitt innholdsskaping, uten respekt for at dette er en jobb og inntektskilde for andre. Hun klager over bagateller, som for eksempel at noen borer i boligen over henne. Det vil alltid være noe støy, uansett hvor man bor. Selv vi, som bor i en enebolig på vestkanten, opplever støy. I april valgte naboen vår å totalrenovere fasaden sin, med arbeidere som holdt på fra klokken 6 om morgenen til klokken 16 hver dag, mandag til fredag. Barna i nabolaget leker ute og lager også lyd. Slik er det å bo blant andre mennesker. Når Isabel begynner å si til megleren: «Tenk om de holder på med oppussing i to år, sånn som med Mathildas bolig», svarer megleren kort med «eller tre», tydelig lei av all sytingen. Det toppes av at Isabel legger inn bud under prisantydning, selv etter at megleren allerede har sagt at slike bud vil bli avslått. Det fremstår som om hun legger inn bud kun for syns skyld, uten noen reell intensjon om å by det som faktisk kreves. Hele situasjonen fremstår som lite gjennomtenkt og nærmest komisk. Om noen dager vil hun få beskjed om at eieren ville ha 31 millioner, og det skjer faen ikke at hun skal betale 31 millioner på en bolig med støy. Litt rart at hun heller ikke hadde ordnet med sjekkheftet, hvis dette er det som trengs for å kjøpe bolig og Isabel faktisk skulle kjøpe bolig, så burde vell det vært noe av det første hun ordnet. Man ordner vell med finansieringsbevis først, før man begynner å lete etter bolig i Norge. Veldig merke. Bare vent å se, blir til slutt ingenting. Enig med deg! Tenker også at dette virker veldig impulsivt. I forgårs var det kun villa på Palmen som var aktuelt og i dag legger hun bud på en leilighet til 30 mill. Virker så desperat, alt må gjøres med en gang. Innimellom virker hun helt manisk. Sist gang var da hun var på den Channel visningen og svei av noen hundre tusen på tøy hun ikke kommer til å bruke. En hører det på stemmen og oppførsel…hun prater i ett og er veldig høyt oppe hele tiden. Hva er skjedd med villa på Maldivene? Er det helt glemt nå? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 27 minutter siden #13738 Del Skrevet 27 minutter siden Teflonhjernen skrev (10 minutter siden): Hva er skjedd med villa på Maldivene? Er det helt glemt nå? Det var nok bare et lite eventyr for følgerne sin del. Så glad jeg sluttet å følge henne for noen måneder siden, det stjal bare tid fra dagen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeligper Skrevet 27 minutter siden #13739 Del Skrevet 27 minutter siden Hallepalle2 skrev (8 minutter siden): Tilogmed på vestkanten hører man andre mennesker altså😅 Ja, til og med på vestkanten må vi tåle å høre andre mennesker, vet du! Sjokkerende, ikke sant? Men forskjellen er vel at vi her oppe ikke klager oss til megleren for hver minste lyd. Kanskje det er noe å tenke på? 😉 "Unnskyld, Privatmegleren - naboen min har litt for mange fester, det opplyste du ikke oss om". Skulle likt å se deg reagere på samme måte på alt det Isabel sier, men hvem kan trosse sin egen dronning ❤️ D.....E.....L....U.....L......U Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeligper Skrevet 21 minutter siden #13740 Del Skrevet 21 minutter siden Teflonhjernen skrev (17 minutter siden): Enig med deg! Tenker også at dette virker veldig impulsivt. I forgårs var det kun villa på Palmen som var aktuelt og i dag legger hun bud på en leilighet til 30 mill. Virker så desperat, alt må gjøres med en gang. Innimellom virker hun helt manisk. Sist gang var da hun var på den Channel visningen og svei av noen hundre tusen på tøy hun ikke kommer til å bruke. En hører det på stemmen og oppførsel…hun prater i ett og er veldig høyt oppe hele tiden. Hva er skjedd med villa på Maldivene? Er det helt glemt nå? Hun har bevist valgt å by under prisantydning, fordi hun vet at budet vil bli avslått. Hun som kan kjøpe så mange boliger hun vil...men plutselig må hun by under, for å få budene sine avslått. LOL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå