Hatsumomo Skrevet 14 timer siden #13721 Del Skrevet 14 timer siden Syntes det var et skikkelig lavpunkt når hun hadde 5 upassende spørsmål med moren - kun for å skape content - men det vitnet om en utrolig dårlig respekt ovenfor moren å spørre henne foran tusenvis av følgere om moren har hatt analsex, brukt dildo osv. Det ble så umodent, nasty og bare beint ut tåpelig å høre henne stille disse spørsmålene som en ræva fjortissjente at jeg ble flau på hennes vegne - 30 år liksom. 7 1 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 14 timer siden #13722 Del Skrevet 14 timer siden Hatsumomo skrev (4 minutter siden): Syntes det var et skikkelig lavpunkt når hun hadde 5 upassende spørsmål med moren - kun for å skape content - men det vitnet om en utrolig dårlig respekt ovenfor moren å spørre henne foran tusenvis av følgere om moren har hatt analsex, brukt dildo osv. Det ble så umodent, nasty og bare beint ut tåpelig å høre henne stille disse spørsmålene som en ræva fjortissjente at jeg ble flau på hennes vegne - 30 år liksom. Enig. Jeg fikk faktisk skikkelig vondt av moren der og bare trykket meg igjennom fordi det ble så utrolig flaut. Jeg har NULL interesse av å vite om sexlivet til Pimpen. Noen ting kan man faktisk holde privat. Altså, jeg tror absolutt at Pimpen tåler en trøkk og at hun fult ut forstår hva Isabel driver på med. Hun kan jo bare si nei, men i min verden skal hun ikke behøve det. Man spør ikke folk har hatt analsex forran de nesten 400.000 beste venninnene sine. Det gjør man bare ikke 😬 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly65 Skrevet 11 timer siden #13723 Del Skrevet 11 timer siden xoxo1991 skrev (På 20.11.2024 den 18.29): Så klart skulle hun aldri leie denne villaen....som alt annet. « Kjøpe villa, leie villa, kjøpe hytte i Maldivene, kjøpe g wagon, kjøpe det ene og det andre» . Prat prat prat. løgnene kommer på løpende bånd, og bestisene går på😅😅😅😅😅👏🏻👏🏻 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 11 timer siden #13724 Del Skrevet 11 timer siden PissiPus skrev (9 timer siden): Noen som tør tippe prisen på jule/nyttårskjolene som skal lanseres da? Jeg ser for meg at det blir 2000 kr. Syns faktisk ikke de så så verst ut ? Dog ikke til 2000 kr. Heller ikke 1000. 80 kr på temu sikkert. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeligper Skrevet 1 time siden #13725 Del Skrevet 1 time siden Really skrev (19 timer siden): Ja han syter og klager. Dårlig gjort synes jeg. Han visste jo at han skulle bo med søsteren. Han visste og hva Isabel driver dagene med. Det er beach club, shopping og restaurantbesøk. Kanskje han skulle tenkt over dette før han flyttet ned. Forståelig allikevel, det kan ikke være særlig kjekt for en ung mann på 20 og henge med søsteren hele tiden. Angående at han blir brukt som sjåfør. Isabel skal betale husleia hans, hjelpe han økonomisk i starten av business med bil, så noe må han da kunne gi tilbake. Jeg klarer ikke helt å forstå hvordan Rami skal starte egen business med biler i Dubai. Skal han kjøpe inn billige biler for utleie? Tviler på at Isabel kommer til å gi ham flere millioner for å kjøpe inn g-wagon etc for utleie.... Det er jo absolutt et marked for bruktbiler i Dubai og spesielt utleie av biler, men forstår bare ikke helt. Rami elsker sportsbiler, go det kommer aldri Isabel til å finansiere ham med, så da blir det ford og toyota, og det er ikke akkurat noe jeg ser for meg Rami kommer til å være fornøyd med å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 1 time siden #13726 Del Skrevet 1 time siden Lykkeligper skrev (8 minutter siden): Jeg klarer ikke helt å forstå hvordan Rami skal starte egen business med biler i Dubai. Skal han kjøpe inn billige biler for utleie? Tviler på at Isabel kommer til å gi ham flere millioner for å kjøpe inn g-wagon etc for utleie.... Det er jo absolutt et marked for bruktbiler i Dubai og spesielt utleie av biler, men forstår bare ikke helt. Rami elsker sportsbiler, go det kommer aldri Isabel til å finansiere ham med, så da blir det ford og toyota, og det er ikke akkurat noe jeg ser for meg Rami kommer til å være fornøyd med å kjøre Tenker det melder seg folk på investorlinja. Karismatisk fyr han Rami. Han kommer til å fikse det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 1 time siden #13727 Del Skrevet 1 time siden Sirah skrev (13 timer siden): Enig. Jeg fikk faktisk skikkelig vondt av moren der og bare trykket meg igjennom fordi det ble så utrolig flaut. Jeg har NULL interesse av å vite om sexlivet til Pimpen. Noen ting kan man faktisk holde privat. Altså, jeg tror absolutt at Pimpen tåler en trøkk og at hun fult ut forstår hva Isabel driver på med. Hun kan jo bare si nei, men i min verden skal hun ikke behøve det. Man spør ikke folk har hatt analsex forran de nesten 400.000 beste venninnene sine. Det gjør man bare ikke 😬 En mor som løy og overbeviste to små jenter om at en popstjerne de såg på TV var faren deres 😂 SÅ PASS FÅR HUN TÅLE. Men om jeg hadde en datter som intervjuet meg om noe sånt ville jeg sagt tydelig nei og reist meg fra bordet, gått på kjøkkenet og kokt meg en kaffi. Moren var med på leken og var overhode ikke utsatt for noe verbalt overgrep foran 400.000 mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 1 time siden #13728 Del Skrevet 1 time siden Molly65 skrev (10 timer siden): « Kjøpe villa, leie villa, kjøpe hytte i Maldivene, kjøpe g wagon, kjøpe det ene og det andre» . Prat prat prat. løgnene kommer på løpende bånd, og bestisene går på😅😅😅😅😅👏🏻👏🏻 Gjør løgnene det? På løpende bånd? Bittert. Tror du trenger en god pause fra Isabel 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 1 time siden #13729 Del Skrevet 1 time siden PissiPus skrev (19 timer siden): Noen som tør tippe prisen på jule/nyttårskjolene som skal lanseres da? Jeg ser for meg at det blir 2000 kr. Syns faktisk ikke de så så verst ut ? Dog ikke til 2000 kr. Heller ikke 1000. Jeg tipper nærmere 2000. Heldige de som får tak i en av de kjolene, det er nok ikke mange som er produsert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå