Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Istapp skrev (1 time siden):

Vi trenger ikke mistenke at I er tilstedeværende her på KG. Varsling og oppfølging på egen tråd. Bare å legge inn kommentar og se reaksjonen, best blir det når du observerer samtidig reaksjonen. 

Men det er jo fint det. I mangel av egen refleksjon over pengebruk, så får hun innsikt gjennom å følge tråden. Tenker det er bra jeg!

Mulig jeg er tett, men det første avsnittet skjønte jeg ikke noe av. Varsling og oppfølging av hva på hvilken tråd..?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Istapp skrev (1 time siden):

Vi trenger ikke mistenke at I er tilstedeværende her på KG. Varsling og oppfølging på egen tråd. Bare å legge inn kommentar og se reaksjonen, best blir det når du observerer samtidig reaksjonen. 

Men det er jo fint det. I mangel av egen refleksjon over pengebruk, så får hun innsikt gjennom å følge tråden. Tenker det er bra jeg!

Det er jeg helt sikker på også ! Merker av og til at hun plutselig tar opp/har et langt foredrag om noe som nylig var diskutert her inne. Klandrer henne ikke. Hadde ikke klart å motstå selv 😛

Edit; tydelig at hun har lest her ang bil og hus ja. Bruker tilogmed samme ordene (stormannsgal foreksempel) og det ser ut til å ha gått innpå henne. 

Endret av søpapegøje
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jo faktisk vært helt idiotisk å leie en villa for et år. Spesielt mtp. at hun skal innrede i tillegg. Plutselig har det jo gått et halvt år bare til innredning. Et år er jo heller ingenting når hun reiser så mye som hun gjør. Det jo begrenset hvor mye tid hun bruker hjemme.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PissiPus skrev (10 timer siden):

Mistenker at frøken Raad har vært inne en tur på KG og fått litt realitysjekk i dag på hvor mange som er kritiske til sløsingen hennes. Og at "vi" blir flere og flere. Plutselig skammer hun seg over egen pengebruk og at hun vurderte å leie leilighet for over 5 mill. Så nå skal hun kjøpe. Igjen. Og ta opp lån.

Det skal du ikke se bort ifra. Men om det er tilfelle så er det jo en god ting. At hun fikk begge beina ned på jorda igjen :) Sånn delvis iallefall.

Nå var vel jeg en av de få som faktisk likte villaen, men dette er absolutt det mest fornuftige av henne. Ingen tvil om det.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PissiPus skrev (11 timer siden):

Mistenker at frøken Raad har vært inne en tur på KG og fått litt realitysjekk i dag på hvor mange som er kritiske til sløsingen hennes. Og at "vi" blir flere og flere. Plutselig skammer hun seg over egen pengebruk og at hun vurderte å leie leilighet for over 5 mill. Så nå skal hun kjøpe. Igjen. Og ta opp lån.

Jeg tenker de som følger henne på snap gir henne temmelig klare meldinger og vil tro innboksen ble bombardert i går. Jeg ser flere her tror hun bruker KG som rettesnor i livet. Aldri i livet. Hun hater KG sannsynligvis mer enn f.eks media som hun totalt ignorerer også. Hun har nok med å følge opp sine egne kanaler og holde følgerne sine happy. Og det var de ikke i går morges iallefall.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er litt komisk å høre på Rami si "JEG skal ikke tilbake til Norge, JEG har FLYTTET til Dubai". Har han meldt utflytting, har han i det hele tatt registrert seg som en fast beboer i Dubai? Må man ikke ha en business eller diverse for å kunne bosette seg permanent i Dubai, mulig jeg tar feil - men jeg husker at en av søstrene nevnte at for å ha bolig i Dubai så må ha du ha et firma eller vise til at du har en jobb eller noe. Er snapchat karrieren hans som såvidt har begynt tilstrekkelig for det? Det er åpenbart at Isabel trives med besøk av Rami og resten av familien nå, men i det lange løp vet vi også at de har en tendens til å gå hverandre på tærne og hvor skal Rami gjøre av seg da? Isabel klarer ikke å finne en egen bolig for seg, hvordan skal hun dekke en for Rami i tillegg. Problemet er ikke at Isabel ikke liker noe, men problemet er at hun ikke tørr å bruke så mye penger nettopp fordi hun tidligere har nevnt at hun vil ha muligheten til å shoppe etc. Tviler på at hun da vil bruke 1 mill eller tilsvarende på Rami sin bolig for ham å bo i. I tillegg sitter Rami å snakker om alle ferier han ønsker å dra på, G-wagon han ønsker å kjøre med gutta og gutta han ønsker å få på besøk i Dubai - hvor skal de bo? I sommer når han skulle på guttetur, så betalte Isabel for turen hans, tviler på at hun kommer til å betale for alt han vil i det lange løp, for det begynner å bli mye nå og Rami lever jo som en "riking" uten å faktisk være en. Tror også at Isabel merker at Rami legger mye press på henne til å kjøpe det ene og det andre. Virker som tidenes latmann i mine øyne, skjønner ikke at jenter/damer syns sånne menn er tiltrekkende - ingenting ved en så lite ambisiøs mann er tiltrekkende 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han tror han har flyttet ned dit permanent, men Isabel vet at han ikke har....Bare vent å se om noen måneder , så er det enda en snapstory om at Rami må hjem fordi "Mamma er alene, og trenger Rami til å kjøre henne rundt. Han er bare later og sover hele dagen i Dubai, fordi han vet at jeg betaler..." 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

xoxo1991 skrev (22 minutter siden):

Syns det er litt komisk å høre på Rami si "JEG skal ikke tilbake til Norge, JEG har FLYTTET til Dubai". Har han meldt utflytting, har han i det hele tatt registrert seg som en fast beboer i Dubai? Må man ikke ha en business eller diverse for å kunne bosette seg permanent i Dubai, mulig jeg tar feil - men jeg husker at en av søstrene nevnte at for å ha bolig i Dubai så må ha du ha et firma eller vise til at du har en jobb eller noe. Er snapchat karrieren hans som såvidt har begynt tilstrekkelig for det? Det er åpenbart at Isabel trives med besøk av Rami og resten av familien nå, men i det lange løp vet vi også at de har en tendens til å gå hverandre på tærne og hvor skal Rami gjøre av seg da? Isabel klarer ikke å finne en egen bolig for seg, hvordan skal hun dekke en for Rami i tillegg. Problemet er ikke at Isabel ikke liker noe, men problemet er at hun ikke tørr å bruke så mye penger nettopp fordi hun tidligere har nevnt at hun vil ha muligheten til å shoppe etc. Tviler på at hun da vil bruke 1 mill eller tilsvarende på Rami sin bolig for ham å bo i. I tillegg sitter Rami å snakker om alle ferier han ønsker å dra på, G-wagon han ønsker å kjøre med gutta og gutta han ønsker å få på besøk i Dubai - hvor skal de bo? I sommer når han skulle på guttetur, så betalte Isabel for turen hans, tviler på at hun kommer til å betale for alt han vil i det lange løp, for det begynner å bli mye nå og Rami lever jo som en "riking" uten å faktisk være en. Tror også at Isabel merker at Rami legger mye press på henne til å kjøpe det ene og det andre. Virker som tidenes latmann i mine øyne, skjønner ikke at jenter/damer syns sånne menn er tiltrekkende - ingenting ved en så lite ambisiøs mann er tiltrekkende 

Han har meldt flytting og papirarbeidet er i gang. Han jobber blant annet med å opprette firma. 

Isabel skal betale husleie for han første 6mnd og så skal han overta selv.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (9 minutter siden):

Han har meldt flytting og papirarbeidet er i gang. Han jobber blant annet med å opprette firma. 

Isabel skal betale husleie for han første 6mnd og så skal han overta selv.

Tviler på at han kommer til å bli boende der

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkeligper skrev (1 time siden):

Tviler på at han kommer til å bli boende der

Det vil jo tiden vise. Om han skulle ombestemme seg om ett, tre, fem eller ti år så gjør vel ikke det noe? Da kan han flytte tilbake til Norge eller hvor han måtte ønske å bo. Ingen skam det vel. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viernes skrev (2 timer siden):

Det vil jo tiden vise. Om han skulle ombestemme seg om ett, tre, fem eller ti år så gjør vel ikke det noe? Da kan han flytte tilbake til Norge eller hvor han måtte ønske å bo. Ingen skam det vel. 

Ingen har nevnt noe om skam eller at det ikke er «lov» å prøve seg på å bo i utlandet. Du må slutte å legge så mye i det, enn det som faktisk blir skrevet, for så dypt er det ikke.

At jeg tviler på at han blir boende der permanent, er min personlige mening, og har ingenting med skam å gjøre. Hvor kommer det fra? 😅 Han virker så lite ambisiøs og lever på storesøsteren. Klager over å bo med Isabel, da han blir brukt som sjåfør og ønsker å ha egen hverdag. Isabel klarer ikke å finne en bolig for seg en gang, og hun skal finne en for Rami og betale ikke minst. Tvilsomt. Vent og se

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (På 19.11.2024 den 23.08):

Jeg tjener en helt medium lønn. Jeg jobber med noe jeg elsker.

Og jeg bor med mennesket jeg elsker.

Dette gjør meg lykkelig.

Du er heldig ❤️ Lykke er å ha det bra med seg selv, en god selvfølelse. Det gir ro , og man finner glede og bekreftelsen man trenger  i sine nære relasjoner. De som stadig søker bekreftelse via materielle goder, "perfekt" utseende og drama rundt egen person har ikke denne roen. Influensere av denne typen ser ut til å mangle god selvfølelse. De måler lykke i penger, utseende  og status. Og blir aldri fornøyd. For lykken er kortvarig. Og de må stadig ha mer for å fylle tomrommet og regulere vanskelige følelser. 
All verdens Chanel-vesker kan ikke gi den lykken du beskriver. 

Endret av Doris Becker
  • Liker 2
  • Hjerte 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som tør tippe prisen på jule/nyttårskjolene som skal lanseres da? Jeg ser for meg at det blir 2000 kr. Syns faktisk ikke de så så verst ut ? Dog ikke til 2000 kr. Heller ikke 1000. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykkeligper skrev (10 minutter siden):

Klager over å bo med Isabel, da han blir brukt som sjåfør og ønsker å ha egen hverdag.

Ja han syter og klager. Dårlig gjort synes jeg. Han visste jo at han skulle bo med søsteren. Han visste og hva Isabel driver dagene med. Det er beach club, shopping og restaurantbesøk. Kanskje han skulle tenkt over dette før han flyttet ned.

Forståelig allikevel, det kan ikke være særlig kjekt for en ung mann på 20 og henge med søsteren hele tiden. 

Angående at han blir brukt som sjåfør. Isabel skal betale husleia hans, hjelpe han økonomisk i starten av business med bil, så noe må han da kunne gi tilbake. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (17 minutter siden):

Ja han syter og klager. Dårlig gjort synes jeg. Han visste jo at han skulle bo med søsteren. Han visste og hva Isabel driver dagene med. Det er beach club, shopping og restaurantbesøk. Kanskje han skulle tenkt over dette før han flyttet ned.

Forståelig allikevel, det kan ikke være særlig kjekt for en ung mann på 20 og henge med søsteren hele tiden. 

Angående at han blir brukt som sjåfør. Isabel skal betale husleia hans, hjelpe han økonomisk i starten av business med bil, så noe må han da kunne gi tilbake. 

Enig i alt du sier. Han er nok som menneske flest, håpefull om at ting skal endre seg til det enda bedre. Han tenker nok at han om noen måneder bor for seg selv, har gutta på besøk, kjører Isabel sin g-wagon men med sine kompiser i, røyker shisha, kjører gjennom hele Midtøsten, kjøper Rolex osv osv. Men tror det ikke kommer til å bli helt sånn, ser ikke for meg at Isabel kommer til å kjøpe et eget sted for ham eller leie et sted for ham. Tror heller at Isabel kommer til å si noe sånt som «Jeg vil ha en bolig, hvor vi alle kan bo. Hvor baddie også kan bo, mamma og Sidra når de er på besøk». Så blir det til ingenting 😅 morsomt at han i går ville ha eget space, men forgårs var gira på å innrede rommet sitt i villaen.. he is there for Isabels money.  

• Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som trodde at jeg var streng og kritisk når det gjelder Rami.. han blir jo hudflettet her jo! Gutten er 20 år og jeg har tro på ham. Må bare bli litt voksnere og slutte å sove bort dagene. Han oppretter firma i Dubai, han tjener bra og Geir fikser økonomien for ham i Norge. Tenker at han om et år har sin egen leilighet som han leier og har kjøpt seg sin egen bil. Muligens driver han en form for utleie av en bil som står mye i en garasje.. (Isabels) Og jeg ser for meg at han kommer til å bli en influensere som reiser mye og viser oss verden på nye måter. Det er min spådom 😊 

Endret av Sveits35
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lykkeligper skrev (2 timer siden):

Ingen har nevnt noe om skam eller at det ikke er «lov» å prøve seg på å bo i utlandet. Du må slutte å legge så mye i det, enn det som faktisk blir skrevet, for så dypt er det ikke.

At jeg tviler på at han blir boende der permanent, er min personlige mening, og har ingenting med skam å gjøre. Hvor kommer det fra? 😅 Han virker så lite ambisiøs og lever på storesøsteren. Klager over å bo med Isabel, da han blir brukt som sjåfør og ønsker å ha egen hverdag. Isabel klarer ikke å finne en bolig for seg en gang, og hun skal finne en for Rami og betale ikke minst. Tvilsomt. Vent og se

Jeg er faktisk litt enig med deg :) Jeg tror helt ærlig at Rami er for glad i vennene sine til at han blir i Dubai permanent. Så med mindre han klarer å skaffe seg en like bra guttegjeng der så tror jeg nok han på sikt flytter til Oslo igjen. 

Men ikke noe feil med det! Jeg syntes han er supertøff som kaster seg ut i det og prøver. Og det er det som er så fint med å flytte, det er ingen som stopper deg fra å flytte hjem igjen dersom man skulle angre seg. Det er nå han må gjøre slikt, mens han enda er ung og ikke har kone og barn.

Jeg har selv gjort det samme. Flyttet vekk fra alt som er kjent og kjært. Den ene gangen flyttet jeg faktisk til et annet land. Jeg storkoste meg, men etterhvert savnet jeg Norge og nærhet til familie så flyttet hjem igjen. Jeg føler ikke det er et nederlag og jeg er superglad for erfaringen og alle opplevelsene jeg hadde. Jeg har fått oppleve ting som veldig mange andre aldri får oppleve. Etter en stund hjemme flyttet jeg til en ny landsdel og stortrives her. Du skal ikke se bort i fra at jeg på et tidspunkt vender hjem til kjente og kjære røtter :)

PissiPus skrev (2 timer siden):

Noen som tør tippe prisen på jule/nyttårskjolene som skal lanseres da? Jeg ser for meg at det blir 2000 kr. Syns faktisk ikke de så så verst ut ? Dog ikke til 2000 kr. Heller ikke 1000. 

Enig, de likte jeg :) Og jeg tipper samme priskategori som deg 😅

Really skrev (2 timer siden):

Jeg tror det er lett å glemme at Rami faktisk bare er 20 år. Han er også vant til å ha en helt fantastisk vennegjeng rundt seg hele tiden. Jeg forstår at han kjeder seg litt og savner å kunne gjøre ting selv.

I tillegg var de jo i gang med å leite etter leilighet til han og de hadde jo også et par fine på hånden. Men så ble Isabel fast bestemt på å leie villa og ville ha Rami med og leilighetsplanene ble lagt på is. Og helt ærlig, hvilken 20 åring ville ikke bodd i en slik villa? Jeg hadde glatt blitt med når jeg var 20 iallefall 😅 Nå som det ikke er planen lenger så føler han nok ekstra mye på at han gjerne vil komme seg inn i egen leilighet. Alt han har nå er en krok i et klesskap og han deler seng med søsteren sin. Jeg kan godt forstå at han er litt lei av det - spesielt når villaplanene er lagt på is.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PissiPus skrev (2 timer siden):

Den hvite så lekker ut, men at prisen blir stiv er det ingen tvil om 🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (3 timer siden):

Og jeg som trodde at jeg var streng og kritisk når det gjelder Rami.. han blir jo hudflettet her jo! Gutten er 20 år og jeg har tro på ham. Må bare bli litt voksnere og slutte å sove bort dagene. Han oppretter firma i Dubai, han tjener bra og Geir fikser økonomien for ham i Norge. Tenker at han om et år har sin egen leilighet som han leier og har kjøpt seg sin egen bil. Muligens driver han en form for utleie av en bil som står mye i en garasje.. (Isabels) Og jeg ser for meg at han kommer til å bli en influensere som reiser mye og viser oss verden på nye måter. Det er min spådom 😊 

Wow, da må det en virkelig personlighetsforandring til og om mulig skifte ut noen familiegener. Godt du har troa! Og dette tror du skjer det kommende året? Utopi, sier jeg! 

Da får vi bare vente å se hvordan statusen er for Rami i november 2025.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sa at hun skulle kjøpe ny garderobe med kvalitetsklær og få en stylist.Men da lurer jeg på er det ikke kvalitets klær hun selger i ivorie? Og hvorfor bruker hun ikke mer av sine egne "oppfinede "plagg (Temu)? Hun prater mye men lite handling på det meste.Hun prøver febrilsk å holde seg relevant men enig at hun er dørgende kjedelig i hverdagen og ellers. Eneste gangen jeg følte hun ikke var overfladisk og fikk overtenning,var India turen.Hjelper ikke at familien er der,de er samme ulla. Tenker at de må gjøre som hun sier,føler mye er så tilgjort for å blidgjøre henne.Hun er uten tvil sjefen i familien. Hun driter ut mora si synes jeg ,for mye av det mora sier og gjør er bare latterlig og flaut å se på.

Endret av Tears in heaven
  • Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...