xoxo1991 Skrevet 9 timer siden #13601 Del Skrevet 9 timer siden Hun har lett etter en leilighet i over ett år og ikke klart å finne seg ett. Marina klarte i løpet av den perioden å selge en enebolig helt oppi gokk for 18 millioner i Norge, samt kjøpe seg hus i Dubai, flytte inn og flytte ut av det forrige huset de leide, med to barn på slep. Imens Isabel har fortsatt ikke klart å finne en bolig å flytte inn til, og eneste hun har å ta hensyn til er jo egentlig bare seg selv.....De er jo flere som bor i en leilighet på 2 soverom, så plass er ikke akkurat et problem, når de klarer å finne en løsning på det uansett. Tviler sterkt på at utvalget i Dubai er såpass lite og dårlig som hun skal ha det til, og tror heller ikke at hun kommer til å bruke x antall millioner. Bare yapper og later som, kommer nok heller aldri til å kjøre bil. Hun hadde sikkert svetteringer og dårlig ånde når hun måtte prøvekjøre den RR haha... 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 8 timer siden #13602 Del Skrevet 8 timer siden refill skrev (På 12.11.2024 den 23.00): Finnes haugevis av dupes av denne kjolen. Skjønner ikke hvorfor de holder på sånn i stedet for å lage noe eget. Eller, jeg skjønner hvorfor 💰, men det må da være kjekkere å lage noe selv.. Kjekkere ja, men om du lager noe eget er prosessen mer kostbar frem til ferdig produkt og følgelig blir fortjenesten lavere. Kvalitet koster! Ræl er billigere og her og nå tjener du mer på det. Over tid vil rælet forsvinne, det går folk lei pga at kvaliteten på produktet er dårlig. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 8 timer siden #13603 Del Skrevet 8 timer siden xoxo1991 skrev (57 minutter siden): Hun har lett etter en leilighet i over ett år og ikke klart å finne seg ett. Marina klarte i løpet av den perioden å selge en enebolig helt oppi gokk for 18 millioner i Norge, samt kjøpe seg hus i Dubai, flytte inn og flytte ut av det forrige huset de leide, med to barn på slep. Imens Isabel har fortsatt ikke klart å finne en bolig å flytte inn til, og eneste hun har å ta hensyn til er jo egentlig bare seg selv.....De er jo flere som bor i en leilighet på 2 soverom, så plass er ikke akkurat et problem, når de klarer å finne en løsning på det uansett. Tviler sterkt på at utvalget i Dubai er såpass lite og dårlig som hun skal ha det til, og tror heller ikke at hun kommer til å bruke x antall millioner. Bare yapper og later som, kommer nok heller aldri til å kjøre bil. Hun hadde sikkert svetteringer og dårlig ånde når hun måtte prøvekjøre den RR haha... Siste setningen din der… så ekstremt usaklig. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 8 timer siden #13604 Del Skrevet 8 timer siden Sveits35 skrev (På 13.11.2024 den 21.53): Jeg synes det er skikkelig kult! 😀 Ja, det kunne jeg faktisk tenke meg til at du syntes. Det er en kasse på fire hjul - den død ting! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 8 timer siden #13605 Del Skrevet 8 timer siden Teflonhjernen skrev (13 timer siden): Får nesten litt inntrykk av at så lenge hun har donert ,1,3 mill i India så kan hun med god samvittighet gå helt bananas i Dubai shopping nå. Er jo fullstendig stormannsgalskap det hun driver med…. Med Indiaturen har hun jo snappet mye og flere har fulgt turen, som igjen genererer flere klikk og mer penger i kassen til IR. Ergo kan hun igjen vise sitt samme shopping gale jeg. Veldedighet sitter på utsiden av IR, noe hun gjør for klikk - ikke noe hun genuint har interesse av verken verdimessig eller holdningsmessig. 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 8 timer siden #13606 Del Skrevet 8 timer siden Istapp skrev (1 minutt siden): Med Indiaturen har hun jo snappet mye og flere har fulgt turen, som igjen genererer flere klikk og mer penger i kassen til IR. Ergo kan hun igjen vise sitt samme shopping gale jeg. Veldedighet sitter på utsiden av IR, noe hun gjør for klikk - ikke noe hun genuint har interesse av verken verdimessig eller holdningsmessig. Svært så påståelig du er, så lenge du ikke kjenner henne personlig. Kommentaren din får iallefall oss som vil hun skal donere masse til å følge henne enda tettere. Klikke igjennom hver dag slik at hun fortsetter å donere millioner til utsatte kvinner og barn. Takk Istapp, for en bra kommentar for veldedigheten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 8 timer siden #13607 Del Skrevet 8 timer siden Sveits35 skrev (1 minutt siden): Svært så påståelig du er, så lenge du ikke kjenner henne personlig. Kommentaren din får iallefall oss som vil hun skal donere masse til å følge henne enda tettere. Klikke igjennom hver dag slik at hun fortsetter å donere millioner til utsatte kvinner og barn. Takk Istapp, for en bra kommentar for veldedigheten. Veldedighet og IR as er ikke genuint. Det er basert på inntjening til bedriften først og fremst - på lik linje som Ivorie baseres på inntjening mer enn kvalitet. Og hva vet du om mitt kjennskap til IR og IR as, eller ikke? 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 7 timer siden #13608 Del Skrevet 7 timer siden Istapp skrev (1 minutt siden): Veldedighet og IR as er ikke genuint. Det er basert på inntjening til bedriften først og fremst - på lik linje som Ivorie baseres på inntjening mer enn kvalitet. Og hva vet du om mitt kjennskap til IR og IR as, eller ikke? Ditt kjennskap til IR er helt urelevant her. Jeg kunne påstått hva som helst her inne for å være «troverdig». Det er bare latterlig rett og slett. Alle som driver firma gjør det for å tjene penger. Nå skjønner jeg at det gjør særdeles vondt for deg at IR as gjør det ekstremt bra for tiden. Tror du bare må leve med den skuffelsen og heller sette pris på at hun faktisk bruker stemmen og noen av pengene på bra ting. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 7 timer siden #13609 Del Skrevet 7 timer siden Istapp skrev (1 time siden): Kjekkere ja, men om du lager noe eget er prosessen mer kostbar frem til ferdig produkt og følgelig blir fortjenesten lavere. Kvalitet koster! Ræl er billigere og her og nå tjener du mer på det. Over tid vil rælet forsvinne, det går folk lei pga at kvaliteten på produktet er dårlig. Jeg er jo inne og sniker på Raadsquad gruppen, og så dette. Jeg var så fristet til å spørre noen spm om "egendesignet", men orker ikke stå i å skrive i den gruppen 🫠 Anbefaler å kikke på linken: https://ivoriestudio.com/blogs/ivorie-magazine/bak-kulissene-slik-produseres-vare-varer?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR3XDMJhNdjaLZ8_erKJXei8MT0aORmtnBd2SUGU0L2viZLXudSEQyAedGs_aem_N_58hj76MTj924-eEA-xuA 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 6 timer siden #13610 Del Skrevet 6 timer siden Føler hun prøver å fremstå rikere enn hun faktisk er…. Rolls Royce, hus i Dubai, hus på Maldivene. Føler alt du hun snakker om å kjøpe er slike ting de ekstremt rike kjøper. De kjøper det, hun bare yapper om det. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5 timer siden #13611 Del Skrevet 5 timer siden Har ikke kikket innom noe særlig på uker nå, bare veldig kort og sporadisk. Og merker virkelig at det ikke treffer meg mer. «Outfiten min som skal passe til å prøvekjøre dyr bil er slik.» »Helsevesen i Dubai er amazing sammenligna med Norge» Så nå trykker jeg faktisk avfølg. Følger tråden her litt da 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 4 timer siden #13612 Del Skrevet 4 timer siden Frøkenfryden skrev (40 minutter siden): Har ikke kikket innom noe særlig på uker nå, bare veldig kort og sporadisk. Og merker virkelig at det ikke treffer meg mer. «Outfiten min som skal passe til å prøvekjøre dyr bil er slik.» »Helsevesen i Dubai er amazing sammenligna med Norge» Så nå trykker jeg faktisk avfølg. Følger tråden her litt da Er jo oftere mer gøy og interessant her enn på Isabel sin snap 😅 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 4 timer siden #13613 Del Skrevet 4 timer siden Teflonhjernen skrev (5 minutter siden): Er jo oftere mer gøy og interessant her enn på Isabel sin snap 😅 Helt enig 😅 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå