Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Sirah skrev (11 minutter siden):

Det blir for dumt. Hun er jo så usikker på bilkjøring og så skal hun kjøpe det største hangarskipet hun finner? Jeg forstår at hun vil kjøpe bil, men det måtte jo vært mye mer praktisk for henne med en mindre bil som er enklere å kjøre. Når innstillingen før du kjøper bilen er at du ikke kommer til å klare og parkere den…..

Hun burde jo heller kjøpt f.eks en sånn som den hvite Mercedesen Rami leide. Det er en flott og lux bil som man kan få all verdens med ekstrautstyr i. Men den er vel ikke flott nok 🙈

Helt enig!! Dette med den RR er noe av det dummeste. Bilen er jo en king size gubbebil. 
Sitte i baksetet og jobbe? Når, de tre minuttene det tar å kjøre til Dubai Mall? 
Hun kommer jo aldri til å tørre å kjøre den selv…. Fikk veldig respekt for det hun gjorde i India, men kjenner respekten daler nå…hun er jo verre enn noen gang. 

• Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Teflonhjernen skrev (1 minutt siden):

Sitte i baksetet og jobbe? Når, de tre minuttene det tar å kjøre til Dubai Mall? 

:hoho:

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (12 minutter siden):

Det blir for dumt. Hun er jo så usikker på bilkjøring og så skal hun kjøpe det største hangarskipet hun finner? Jeg forstår at hun vil kjøpe bil, men det måtte jo vært mye mer praktisk for henne med en mindre bil som er enklere å kjøre. Når innstillingen før du kjøper bilen er at du ikke kommer til å klare og parkere den…..

Hun burde jo heller kjøpt f.eks en sånn som den hvite Mercedesen Rami leide. Det er en flott og lux bil som man kan få all verdens med ekstrautstyr i. Men den er vel ikke flott nok 🙈

Hun snakket faktisk om å ha privat sjåfør på rollsen,  en hun betaler i mnd å er tilgjengelig når hun trenger å bli kjørt.. latterlig..🙈 nesten 5 mill for en bil .. hjelpes 🙄.  Min mening er no at dette kommer ikke til å bli noe av,akkurat som leilighet og villa.. uansett hvor mye hun no skulle sove på det😅.. 

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (Akkurat nå):

Helt enig!! Dette med den RR er noe av det dummeste. Bilen er jo en king size gubbebil. 
Hun kommer jo aldri til å tørre å kjøre den selv…. Fikk veldig respekt for det hun gjorde i India, men kjenner respekten daler nå…hun er jo verre enn noen gang. 

Så fullstendig enig. Jeg har lissom ristet litt på hodet når hun har fablet om en G-wagon, men RR slår jo alle rekorder. Det er en flott bil, men det finnes mange flotte biler der ute som er både lux og lekre uten å skrike gammel gubbe 😬 Jeg må innrømme at jeg er blodfan av store lux biler selv (bankkontoen min er derimot veldig uenig 😅), men jeg kunne ALDRI i livet tenkt meg en RR! Gi meg en stor Audi, Mercedes, Range Rover eller lignende og jeg er solgt 😁 Det nå jo være et mye bedre valg for henne når hun skal få Rami til å leke Matcha ekspress eller det er for varmt å gå 2 min til Dubai Mall 🙈

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippsi skrev (2 minutter siden):

Hun snakket faktisk om å ha privat sjåfør på rollsen,  en hun betaler i mnd å er tilgjengelig når hun trenger å bli kjørt.. latterlig..🙈 nesten 5 mill for en bil .. hjelpes 🙄.  Min mening er no at dette kommer ikke til å bli noe av,akkurat som leilighet og villa.. uansett hvor mye hun no skulle sove på det😅.. 

Fullstendig tullete…. Det er så stormannsgal som det kan få blitt. Håper familien får ristet litt vett inn i hodet på henne. 

Som sagt så forstår jeg at hun ønsker å kjøpe bil, men en RR??? Det blir for dumt.

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun har pengene, hvorfor skal hun ikke få bli kjørt? Jeg ser virkelig ikke problemet, noen er ikke glad i å kjøre bil.

Noen folk i verden er veldig rike, det må vi egentlig bare finne oss i at de også da vil ha en ulik livstil enn mange av oss andre.

Så fremt hun ikke skader noen med å sitte på.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, den koster jo bare et par månedslønner, min koster mer 🤪 Men jeg slipper å betale privatsjåfør og greier å parkere den selv, og slipper å betale ekstra for det også!
De har neppe valet parking på Gift Village heller, så da må de jo evt ringe etter den snasne transfer-bussen deres. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosakatt skrev (31 minutter siden):

Om hun har pengene, hvorfor skal hun ikke få bli kjørt? Jeg ser virkelig ikke problemet, noen er ikke glad i å kjøre bil.

Noen folk i verden er veldig rike, det må vi egentlig bare finne oss i at de også da vil ha en ulik livstil enn mange av oss andre.

Det handler jo kun om å vise seg frem/posering. 

Hun kan fint lære seg å kjøre selv eller få Rami til å kjøre.

Det er jo også en vanvittig sløsing av penger, biler taper seg i verdi, selv slike biler som dette.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosakatt skrev (34 minutter siden):

Hun blir jo det i dag også. Det kalles Rami eller Uber…..

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får nesten litt inntrykk av at så lenge hun har donert ,1,3 mill i India så kan hun med god samvittighet gå helt bananas i Dubai shopping nå. Er jo fullstendig stormannsgalskap det hun driver med…. 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det minner meg om at hun så svært gjerne vil være blandt de store, som blir kjørt rundt, som har tjenere og som ja .... finner ikke ord. 

• Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (14 minutter siden):

Får nesten litt inntrykk av at så lenge hun har donert ,1,3 mill i India så kan hun med god samvittighet gå helt bananas i Dubai shopping nå. Er jo fullstendig stormannsgalskap det hun driver med…. 

Jeg tror det er Rami som presser på egentlig. Hun hadde aldri kommet på det med RR selv. Hun skulle kjøpt en babyrosa med glitterinteriør og latt han gli rundt i Dubai med den. Bare hør hvem som dirigerer samtalen når det snakkes om bil

Endret av Sveits35
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (1 time siden):

Jeg tror det er Rami som presser på egentlig. Hun hadde aldri kommet på det med RR selv. Hun skulle kjøpt en babyrosa med glitterinteriør og latt han gli rundt i Dubai med den. Bare hør hvem som dirigerer samtalen når det snakkes om bil

Rami pusher definitivt på bil, men neppe en gubbebil som dette 😅😅😅 Det er så langt unna hans stil som det kan komme.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hatsumomo skrev (1 time siden):

Det er jo også en vanvittig sløsing av penger, biler taper seg i verdi, selv slike biler som dette.

Hun som har forsvart  klokke og veskekjøp med at det er investeringer, og så skal hun blåse penger på noe som gir direkte tap i det man ruller den første meteren? 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli lei av "kjøpe villa" kjøpe hus" kjøpe bil" kjøpe ditt og datt. Kun snakk og aldri gjør det. Nå sier det seg selv at det kun er for Views, men begynner å bli gørr kjedelig. Håper hun snart velger å faktisk gjøre en av delene.

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun begynte vel å skulle forsvare akkurat dette bilkjøpet i går, men stoppet seg selv heldigvis. For akkurat dette er ingenting annet flashing. "Jeg kjøper, fordi jeg kan".

Akkurat å parkere er nå ikke noe problem i Dubai virker det som. Er sikker på at hun kan få kjørt bilen opp og ned i bygget også. Men nå blir vel Rami primært privatsjåfør. Syntes han hørtes litt gira ut på RR jeg.. koster mer enn GW vettu 😅

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hatsumomo skrev (3 timer siden):

Om det handler om posering, hva skal man forvente? Hun lever av og tjener mer penger til livsstilen sin av å posere.

Endret av Rosakatt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vålull skrev (1 time siden):

Begynner å bli lei av "kjøpe villa" kjøpe hus" kjøpe bil" kjøpe ditt og datt. Kun snakk og aldri gjør det. Nå sier det seg selv at det kun er for Views, men begynner å bli gørr kjedelig. Håper hun snart velger å faktisk gjøre en av delene.

Det er jo ingen som tvinger deg til å følge en snapper du synes er gørrkjedelig. Hvis du begynner å bli lei er det vel bare å la være å følge?

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (6 timer siden):

Hun begynte vel å skulle forsvare akkurat dette bilkjøpet i går, men stoppet seg selv heldigvis. For akkurat dette er ingenting annet flashing. "Jeg kjøper, fordi jeg kan".

Akkurat å parkere er nå ikke noe problem i Dubai virker det som. Er sikker på at hun kan få kjørt bilen opp og ned i bygget også. Men nå blir vel Rami primært privatsjåfør. Syntes han hørtes litt gira ut på RR jeg.. koster mer enn GW vettu 😅

Han er absolutt gira på RR og har styrt Isabel i den retningen. Kaller henne dum daglig og styrer mye rundt henne.

Endret av Sveits35
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...