Sirah Skrevet 3. november #13421 Del Skrevet 3. november Pølsevann skrev (22 minutter siden): Har hun operert puppene igjen? Så ut som hun sov med støtteBH Hun gjør det hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 3. november #13422 Del Skrevet 3. november (endret) Pølsevann skrev (25 minutter siden): Har hun operert puppene igjen? Så ut som hun sov med støtteBH Det er anbefalt å bruke denne type BH når du har operert inn silikon. Denne er med på å forme brystene samt sørge for silikonen holder seg på plass. Endret 3. november av Really Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 3. november #13423 Del Skrevet 3. november Var faktisk mer interessant å se på Rami sin snap nå da de kom til India. Isabel bare sutrer over at hun måtte fly vanlig og ikke business så hun er sååååå trøtt og har såååå vondt i plast ræva. Egentlig ganske tragisk å se på…. 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 3. november #13424 Del Skrevet 3. november Isabel klager alltid over plastik reva. Det gjorde vondt på vannscooter og det gjør vondt når hun sitter 3 timer i et flysete. Jeg hadde så klart fjernet putene i reva hvis det gjorde vondt. Jeg stiller meg dog spørsmålet om dette skal gjøre vondt? Begynte plutselig å tenke på Kim Kardashian, fy søren hun må ha det vondt med den enorme reva hun har. Tydelig de skal lide for skjønnheten. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 3. november #13425 Del Skrevet 3. november Hun skal reise til India i forbindelse med veldedighet og så klager hun på at hun ikke fikk fly business på en TRE timers flytur? Herregud så forbanna pinlig!! 10 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alessi Skrevet 3. november #13426 Del Skrevet 3. november Minipilla skrev (2 timer siden): Hun skal reise til India i forbindelse med veldedighet og så klager hun på at hun ikke fikk fly business på en TRE timers flytur? Herregud så forbanna pinlig!! Syns også det blir feil å ta inn på luksushotell når de blir nødt til å vente et døgn på å dra videre. Trodde hun ville tone det noe ned siden dette gjelder veldedighet. 7 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millelina Skrevet 3. november #13427 Del Skrevet 3. november Pølsevann skrev (5 timer siden): Har hun operert puppene igjen? Så ut som hun sov med støtteBH Hun sover alltid med de. Fordi hun er så glad i de bh’ene 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 3. november #13428 Del Skrevet 3. november Alessi skrev (6 timer siden): Syns også det blir feil å ta inn på luksushotell når de blir nødt til å vente et døgn på å dra videre. Trodde hun ville tone det noe ned siden dette gjelder veldedighet. Kostet bare 6000,- for tre rom, så da tenker jeg det er greit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 3. november #13429 Del Skrevet 3. november Teflonhjernen skrev (34 minutter siden): Kostet bare 6000,- for tre rom, så da tenker jeg det er greit. Ja det var virkelig ikke ille. Det er jo omtrent det man betaler for et helt ok rom her i norge. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flowrrpowrr Skrevet 4. november #13430 Del Skrevet 4. november Synes dagene hennes er stort sett det samme.. Våkne, lage samme kaffe hver dag, dra på dubai mall noen ganger, hjem igjen, bestille den samme maten hver gang. Begynner faktisk å bli kjedeligt å følge henne 🤷♀️ 12 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornett Skrevet 4. november #13431 Del Skrevet 4. november Såg Snap fra Tina Svestad, såg mer av Dubai hos henne enn Isabell og Tina er bare på ferie. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vålull Skrevet 5. november #13432 Del Skrevet 5. november Litt underlig at raadsquaad snappen består av damer over 40 og ikke noen under 30. Trodde det skulle være lik bølge linje på alder 🤣 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 5. november #13433 Del Skrevet 5. november Vålull skrev (4 timer siden): Litt underlig at raadsquaad snappen består av damer over 40 og ikke noen under 30. Trodde det skulle være lik bølge linje på alder 🤣 "Queenagers" er de som kjøper mest på nett nå. Kvinner over førr. Og de følger denne type influensere. Ungdommen vet bedre ser det heldigvis ut til. Det er godt voksne damer som kjøper duftlys, Temu-klær og som scroller gjennom denne typen poster. Tilbakefall av spiseforstyrrelser øker blant denne gruppen også. Og de er sårbare for shoppingavhengighet. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 5. november #13434 Del Skrevet 5. november Nå skal jeg være en litt sur gammel kjærring igjen. Merker jeg ble litt skuffet når jeg oppdaget at de er i India i regi av prosjektet til Kristin Andresen. Ikke at det ikke er fint og flott altså, er det noen som har gjort mye bra for kvinner rundt omkring så er det definitivt Kristin. Jeg hadde bare håpet at de på et vis «hadde funnet opp kruttet på nytt» og hjulpet noen nye - ikke de damene som allerede får hjelp - om dere skjønner hvor jeg vil? Men det er vel kanskje sånn det fungerer? At man spytter inn penger i eksisterende prosjekter i stede for å lage nye? Uansett er det fint at Ivorie støtter kvinner og at vi har sånne damer som Kristin som lager prosjekter slik at det er lettere for små bedrifter og støtte 5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoName12 Skrevet 5. november #13435 Del Skrevet 5. november Sirah skrev (2 timer siden): Nå skal jeg være en litt sur gammel kjærring igjen. Merker jeg ble litt skuffet når jeg oppdaget at de er i India i regi av prosjektet til Kristin Andresen. Ikke at det ikke er fint og flott altså, er det noen som har gjort mye bra for kvinner rundt omkring så er det definitivt Kristin. Jeg hadde bare håpet at de på et vis «hadde funnet opp kruttet på nytt» og hjulpet noen nye - ikke de damene som allerede får hjelp - om dere skjønner hvor jeg vil? Men det er vel kanskje sånn det fungerer? At man spytter inn penger i eksisterende prosjekter i stede for å lage nye? Uansett er det fint at Ivorie støtter kvinner og at vi har sånne damer som Kristin som lager prosjekter slik at det er lettere for små bedrifter og støtte Jeg er en av de som har reist som hjelpearbeider og besøkt mange land de siste årene. Har stort sett jobbet for de samme organisasjonene . Det er lett å mene at det er bare å lage nye prosjekter .Det er snakk om land med høy prosent av fattigdom og intern kriminalitet .Det må være godt beskytet og organisert eller kan oppstå farlige situasjoner. Bare å entre en landsby og åpne bagasjerommet for å dele godteri til barna er ikke anbefalt. Snakker av egen erfaring og hvor naiv var jeg i starten. Det samme med å starte noe nytt. Du blir fort ,,spist opp,, Etablerte, sterke, velfungerende prosjekter åpner mange dører ved å bygge grunnlaget for flere prosjekter i fremtiden. Når mennesker fra utsiden ser noe som fungerer blir de motivert. Her er det kvinne i fokus og det kommer til å resultere i en hel generasjonsendring og utvikling . 4 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 5. november #13436 Del Skrevet 5. november NoName12 skrev (19 minutter siden): Jeg er en av de som har reist som hjelpearbeider og besøkt mange land de siste årene. Har stort sett jobbet for de samme organisasjonene . Det er lett å mene at det er bare å lage nye prosjekter .Det er snakk om land med høy prosent av fattigdom og intern kriminalitet .Det må være godt beskytet og organisert eller kan oppstå farlige situasjoner. Bare å entre en landsby og åpne bagasjerommet for å dele godteri til barna er ikke anbefalt. Snakker av egen erfaring og hvor naiv var jeg i starten. Det samme med å starte noe nytt. Du blir fort ,,spist opp,, Etablerte, sterke, velfungerende prosjekter åpner mange dører ved å bygge grunnlaget for flere prosjekter i fremtiden. Når mennesker fra utsiden ser noe som fungerer blir de motivert. Her er det kvinne i fokus og det kommer til å resultere i en hel generasjonsendring og utvikling . Du har garantert fullstendig rett, dette har jeg ingen peiling på. Hun har bare lagt det frem på en sånn måte at jeg forventet noe annet. Men det spiller jo ingen rolle, det viktigste er at de bidrar 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoName12 Skrevet 5. november #13437 Del Skrevet 5. november Sirah skrev (47 minutter siden): Du har garantert fullstendig rett, dette har jeg ingen peiling på. Hun har bare lagt det frem på en sånn måte at jeg forventet noe annet. Men det spiller jo ingen rolle, det viktigste er at de bidrar Det forstår jeg. Du forventet at de skal hjelpe fattige, besøke utsatte områder, glede barna. Finnes organisasjoner som gjør det også. Distribuerer mat og medisinsk hjelp. De store som Unicef, Redd barna, IOM osv. Dette Kristin driver er fantastisk bra og modig gjort på mange måter. Samme med Kolibri og Gregory Smith i Brasil. Det tar guts å stå i mot systemet, kriminalitet og hver dag er du utsatt for fare pga du hjelper andre ❤️ 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 5. november #13438 Del Skrevet 5. november Å starte noe eget krever nok ekstremt mye jobb ja. Jeg har tenkt at de joiner inn i eksisterende prosjekter, og det er jo fint at de går inn i et "norskt prosjekt" med en med virkelig lang erfaring. Liten digresjon, men jeg har fulgt Land of Hope til Anja Ringgren Loven i ganske mange år, og det er tidvis ganske farlig arbeid. Er det lov å håpe at hun blir litt ettertenksom til eget "bruk og kast" (inn i skapet) forhold til klær? Jeg har mine tvil, men man kan jo håpe 😁 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 5. november #13439 Del Skrevet 5. november (endret) https://edition.cnn.com/style/article/dyeing-pollution-fashion-intl-hnk-dst-sept/index.html "Fashion is responsible for up to one-fifth of industrial water pollution, thanks in part to weak regulation and enforcement in producer countries like Bangladesh, where wastewater is commonly dumped directly into rivers and streams. The discharge is often a cocktail of carcinogenic chemicals, dyes, salts and heavy metals that not only hurt the environment, but pollute essential drinking water sources." https://www.aftenbladet.no/okonomi/i/bgjgKg/fn-rapport-vannmangel-kan-utloese-global-krise "I rapporten heter det at «vampyrisk overforbruk og overutvikling» har ført til at vannmangel er blitt vanlig mange steder i verden og at situasjonen skaper grobunn for «nær forestående risiko» for global krise." "EU genererer en enorm mengde forurensning i andre land ved å forbruke importerte produkter uten å gjøre noe med konsekvensene, sier Hamilton. EU genererer de største globale forskyvningene for ikke-matvarer. Forurensning som fører til eutrofiering av havet, flyttes til Asia-Stillehavsregionen, og til Afrikas ferskvann når det kommer til ferskvannseutrofiering. https://www.forskning.no/forurensning-landbruk-partner/det-hoye-klesforbruket-vart-forurenser-vannet/1228844 For meg blir det veldig dobbeltmoralsk at denne type influensere donerer noen få kroner. Ivorie har røde tall. Andresen er med på å grønnvaske Isabel Raad. Endret 5. november av Doris Becker 4 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 5. november #13440 Del Skrevet 5. november Håper virkelig hun kommer til å bruke noe av det tøyet hun kjøper i India. Håper hun bruker det i respekt for kvinnene som har brukt tid på å sy det og sikkert er veldig stolte av arbeidet sitt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå