Sirah Skrevet 27. oktober #13281 Del Skrevet 27. oktober Hatsumomo skrev (11 minutter siden): Det tragiske her, er at hele RS sørger for at hele RAAD familien tjener penger på snappe fordi Isabel anbefaler å følge dem, selv om flere av dem er utrolig kjedelig å følge med på. De får kun penger fordi Isabel er deres søster, de skiller seg jo ikke ut på noe som helst måte (bortsett fra moren og Isabel da). Jeg humrer litt når folk faktisk mener Rami er flink å ta bilder, det er så ordinært som det kommer, beklager å si det. Da har man ikke særlig peiling på hva det å ta gode bilder faktisk innebærer - se på reiseinfluensere generelt. Til å være en selvlært gutt på 20 år som løper rundt med en iphone så syntes jeg at han er flink. Han kan så klart ikke sammenlignes med de gode reiseinfluenserne eller de som har holdt på med dette proft i åresvis. Ser man på mange av de andre influenserne på hans alder så syntes jeg han stikker seg positivt ut. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 27. oktober #13282 Del Skrevet 27. oktober Velinda skrev (44 minutter siden): Det er jo ganske tragisk,hun flytter sikkert til Dubai å begynner å snappe hun også da Isabel sa noe her om dagen om at Sidra også begynte å tenke litt på tanken om å begynne på snap. Isabel sa også at det er 2024, og en trenger absolutt ingen utdannelse i dag for det var så mange andre veier å gå, bare se på henne… dessuten hatet både Isabel, Rami og Sidra skolen. Tror nok ikke jeg tenker som henne, nei. Ja, en kan sikkert leve som influenser noen år, men tror ikke det jeg hadde hatt lyst til at min datter skulle, selv om hun hatet skole. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 27. oktober #13283 Del Skrevet 27. oktober (endret) Teflonhjernen skrev (8 minutter siden): Isabel sa noe her om dagen om at Sidra også begynte å tenke litt på tanken om å begynne på snap. Isabel sa også at det er 2024, og en trenger absolutt ingen utdannelse i dag for det var så mange andre veier å gå, bare se på henne… dessuten hatet både Isabel, Rami og Sidra skolen. Tror nok ikke jeg tenker som henne, nei. Ja, en kan sikkert leve som influenser noen år, men tror ikke det jeg hadde hatt lyst til at min datter skulle, selv om hun hatet skole. Syntes det var en dum ting av henne å si. Greit at hun ikke har så mange unge følgere, men noen har hun jo. Det er aldri feil å ta en utdannelse selv om man ikke nødvendigvis jobber innenfor det feltet senere i livet. Mange klarer seg utmerket uten utdannelse ja, men de aller færreste kan leve av sosiale medier. De fleste av oss ville endt opp i et lavtlønnsyrke og vært stuck der for resten av arbeidskarrieren vår. Vi er mange som ikke har likt skole så godt, men jeg er veldig glad for den utdannelsen jeg har. Vi skal ikke ha mastergrader alle sammen, men noe bør man ha. Tiden da man kunne banke på døren til en arbeidsplass og ende opp med en ingenørstilling (og lønn) etter mange års erfaring er over. Endret 27. oktober av Sirah 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 27. oktober #13284 Del Skrevet 27. oktober Teflonhjernen skrev (10 minutter siden): Isabel sa noe her om dagen om at Sidra også begynte å tenke litt på tanken om å begynne på snap. Isabel sa også at det er 2024, og en trenger absolutt ingen utdannelse i dag for det var så mange andre veier å gå, bare se på henne… dessuten hatet både Isabel, Rami og Sidra skolen. Tror nok ikke jeg tenker som henne, nei. Ja, en kan sikkert leve som influenser noen år, men tror ikke det jeg hadde hatt lyst til at min datter skulle, selv om hun hatet skole. Hun snakket jo om å fortsatt være influenser når hun fikk barn og barnebarn - her virker hun er veldig naiv hvis hun innbiller seg at hun skal klare å opprettholde mengden snapper og INTERESSANT innhold i den grad hun driver med nå når hun får barn og at folk faktisk følger henne så lenge at hun får barnebarn - kjære vene. Hun må såklart smi nå mens jernet er varmt, når og hvis hun får barn blir det en helt annen sak. Se bare på overgangen til Sophie Elise, hun har innteksfall så det holder, og snapper kanskje et par ganger i UKEN. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 27. oktober #13285 Del Skrevet 27. oktober Teflonhjernen skrev (6 minutter siden): Isabel sa noe her om dagen om at Sidra også begynte å tenke litt på tanken om å begynne på snap. Isabel sa også at det er 2024, og en trenger absolutt ingen utdannelse i dag for det var så mange andre veier å gå, bare se på henne… dessuten hatet både Isabel, Rami og Sidra skolen. Tror nok ikke jeg tenker som henne, nei. Ja, en kan sikkert leve som influenser noen år, men tror ikke det jeg hadde hatt lyst til at min datter skulle, selv om hun hatet skole. Enig,hvor lenge har snap penger til å betale skyhøye honorar ikke mangen år til vil jeg tro,vet heller ikke hvordan hun og broren gjør det men de har sikkert mangen av de samme følgerene og om de legger ut samme innhold så blir det vel litt kjedeligt?hun yngste virker heller ikke som om hun er helt influenser typen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 27. oktober #13286 Del Skrevet 27. oktober Isabel sa i går at tiden med TV produksjoner er forbi for hennes del fordi hun taper penger på det. Det tror jeg er en feilvurdering siden det er den største reklameplakaten hun kan få, spesielt om hun ønsker at yngre søster også skal utvikle seg og vokse i samme retning som henne. Håper hun revurderer den tankegangen iallefall. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaLovise Skrevet 27. oktober #13287 Del Skrevet 27. oktober Sveits35 skrev (56 minutter siden): Isabel sa i går at tiden med TV produksjoner er forbi for hennes del fordi hun taper penger på det. Det tror jeg er en feilvurdering siden det er den største reklameplakaten hun kan få, spesielt om hun ønsker at yngre søster også skal utvikle seg og vokse i samme retning som henne. Håper hun revurderer den tankegangen iallefall. Men da må hun jobbe.. Tv krever innsats. Og det vil hun jo ikke, hun vil tjene mest mulig på å gjøre minst mulig, uten tanke på fundament. Det kom jo og frem nå at hun hater å fakturere og sånt selv. ( hvor lat er man ikke når man ikke gidder å sende ut faktura for millioner av kroner?) Geir kan ikke gjøre det for henne i Dubai, han kan kun styre den norske bedfriten hennes. Hun som støtt og stadig skryter av hvor hardt hun jobber 🤣🤣🤣 Jeg aner en skummel utvikling hvor hun blir blendet av "rikdom" og mister fullstendig bakkekontakt..hun liker å fremstille seg som at hun blir superhappy for små ting og er ikke materialistisk.. Vel, hun frydet seg høyt her om dagen da hun snakket med Rami om at han endelig tjenernfettnpp snapp, for nå kunne hun endelig å få luksusgaver til jul hun også.... Vel vel vel 🤣 Dette er ei dame som spiste pengesedler for å provosere noen år tilbake.. Om Sidra begynner å snappe og begynner å tjene penger ganske raskt, så er det ugler i mosen. Mange norske influensere som jobber hardt med å lage kvalitetsinnhold har stått på venteliste i månedsvis uten å f betalt av snap enda.. Og Rami fikk det stort sett med en gang (overbevist av at det er pga Isabell). 3 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 27. oktober #13288 Del Skrevet 27. oktober Fra Maldivene til beach clubber i Dubai. Snakke meg om latmannsliv. Hun gidder jo ikke å lage seg mat selv engang. 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 27. oktober #13289 Del Skrevet 27. oktober Really skrev (11 minutter siden): Fra Maldivene til beach clubber i Dubai. Snakke meg om latmannsliv. Hun gidder jo ikke å lage seg mat selv engang. Får å ikke glemme "jøker" på samlebånd. Skremmende.. når hun må gjemme seg rundt i lobbyen for å ikke møte på basketfaen, da begynner det gå litt langt ( hvis no ikke dette også bare er et spill for galleriet eller en del av manuset hennes🙄 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gladis Skrevet 27. oktober #13290 Del Skrevet 27. oktober Hatsumomo skrev (10 timer siden): Det tragiske her, er at hele RS sørger for at hele RAAD familien tjener penger på snappe fordi Isabel anbefaler å følge dem, selv om flere av dem er utrolig kjedelig å følge med på. De får kun penger fordi Isabel er deres søster, de skiller seg jo ikke ut på noe som helst måte (bortsett fra moren og Isabel da). Jeg humrer litt når folk faktisk mener Rami er flink å ta bilder, det er så ordinært som det kommer, beklager å si det. Da har man ikke særlig peiling på hva det å ta gode bilder faktisk innebærer - se på reiseinfluensere generelt. Det er bare grusomt vondt å se I sier at ungdom ikke bør ta utdannelse og gir sine søsken tilbud om å gå den veien hun har gått…snapscat…hvor lenge varer det!! Rami kommer til å gå på en blemme ganske raskt, tror jeg! Uff for en familie, lever på Isabel sin historie men hvor lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gladis Skrevet 27. oktober #13291 Del Skrevet 27. oktober Tippsi skrev (7 timer siden): Får å ikke glemme "jøker" på samlebånd. Skremmende.. når hun må gjemme seg rundt i lobbyen for å ikke møte på basketfaen, da begynner det gå litt langt ( hvis no ikke dette også bare er et spill for galleriet eller en del av manuset hennes🙄 Alt for content! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Physalis Skrevet 27. oktober #13292 Del Skrevet 27. oktober Skrev dette til henne i dag, og jeg synes faktisk selv det var en helt genial ide!! 😅🙈 "Jeg har tidenes ide! Hva med å droppe et kjøp en mnd, og heller la pengene dryppe tilbake på noen i raadsquad? 🤩 Feks at du har lyst på en søt kjole til 50 k en mnd, men så dropper du den, og heller gir pengene til noen. Feks "Kristine" som trenger bidrag til dyrlegeregninga. Eller "Berit" som absolutt trenger en husmorferie, men som ikke tar seg råd. Eller "Line" som strever for å få endene til å møtes hver mnd. Skjønte du?? 🤪🫶 Tror dette hadde gjort deg enda mer populær som influenser, du hadde fått flere følgere og du hadde blitt mere glad i hjertet ditt tror jeg ❤️❤️🩹 Jeg synes iallefall dette var en kjempelur ide!! " DEEET hadde vært noe! Og ja takk, tar gjerne en tur til Maldivene som takk for tipset! 😁 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gladis Skrevet 27. oktober #13293 Del Skrevet 27. oktober Physalis skrev (31 minutter siden): Skrev dette til henne i dag, og jeg synes faktisk selv det var en helt genial ide!! 😅🙈 "Jeg har tidenes ide! Hva med å droppe et kjøp en mnd, og heller la pengene dryppe tilbake på noen i raadsquad? 🤩 Feks at du har lyst på en søt kjole til 50 k en mnd, men så dropper du den, og heller gir pengene til noen. Feks "Kristine" som trenger bidrag til dyrlegeregninga. Eller "Berit" som absolutt trenger en husmorferie, men som ikke tar seg råd. Eller "Line" som strever for å få endene til å møtes hver mnd. Skjønte du?? 🤪🫶 Tror dette hadde gjort deg enda mer populær som influenser, du hadde fått flere følgere og du hadde blitt mere glad i hjertet ditt tror jeg ❤️❤️🩹 Jeg synes iallefall dette var en kjempelur ide!! " DEEET hadde vært noe! Og ja takk, tar gjerne en tur til Maldivene som takk for tipset! 😁 Jeg var så dum å spurte om hun kunne vise hvem hun støttet og om hun kunne donere til kvinnesenteret i Oslo som har mange kvinner fra Iran og Irak…da ble jeg slettet fra hennes Instagram 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Women123 Skrevet 28. oktober #13294 Del Skrevet 28. oktober Noen andre enn meg som har merket at nesen til sidra ser operert ut etter siste besøk i irak? Det er mere mellomrom mellom leppene og nesen. Nese tuppen har blitt kortere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Women123 Skrevet 28. oktober #13295 Del Skrevet 28. oktober (endret) Den nese tippen er 100% operert…tyisk plastik nese, isabel sin er helt lik fra den vinkelen Endret 28. oktober av Women123 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 28. oktober #13296 Del Skrevet 28. oktober Women123 skrev (30 minutter siden): Noen andre enn meg som har merket at nesen til sidra ser operert ut etter siste besøk i irak? Det er mere mellomrom mellom leppene og nesen. Nese tuppen har blitt kortere Hun opererte seg under oppholdet i Irak. Det stod her tidligere men ble fjernet som spekulasjoner (det var det ikke, hun er på ig til legen), men Isabel bekreftet det også på sin snap. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 28. oktober #13297 Del Skrevet 28. oktober refill skrev (22 minutter siden): Hun opererte seg under oppholdet i Irak. Det stod her tidligere men ble fjernet som spekulasjoner (det var det ikke, hun er på ig til legen), men Isabel bekreftet det også på sin snap. Stemmer. Moderator kan droppe å fjerne disse innleggene. Isabel har bekreftet Sidra sin neseoperasjon for mange uker siden. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
adriana32 Skrevet 28. oktober #13298 Del Skrevet 28. oktober refill skrev (22 minutter siden): Hun opererte seg under oppholdet i Irak. Det stod her tidligere men ble fjernet som spekulasjoner (det var det ikke, hun er på ig til legen), men Isabel bekreftet det også på sin snap. Hjelpe tider. Jeg følger strengt tatt ikke mye på Raad, men hatt noen kjedelige dager og kikket litt. Den storyen om at hun skulle fortsette som influencer selv når hun var mor og BESTEMOR vitner om lite bakkekontakt😅 Og at hun tenker at søsken ikke trenger utdannelse. Altså: er vel begrenset hvor interresant dette kan være? Bestemødre følger sjelden influensere og tenker hun at fremtidens tenåringer vil være interessert i en middelaldrende dame😆 Sidra: ung, nyoperert, kopi av storesøster og skal ta fatt på fremtiden som influenser. Tragisk rett og slett. Og en smule komisk. Uff, jeg skulle ønske at ingen fulgte de lengre og de bare "døde ut" som dinosaurene😅😅 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Women123 Skrevet 28. oktober #13299 Del Skrevet 28. oktober refill skrev (37 minutter siden): Hun opererte seg under oppholdet i Irak. Det stod her tidligere men ble fjernet som spekulasjoner (det var det ikke, hun er på ig til legen), men Isabel bekreftet det også på sin snap. Hva er insta til legen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 28. oktober #13300 Del Skrevet 28. oktober Women123 skrev (31 minutter siden): Hva er insta til legen? Det var noen her som postet et skjermbilde, men husker ikke hvem det var. Det ble moderert vekk. Men ikke vanskelig å kjenne igjen Sidra på bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå