Teflonhjernen Skrevet 28. oktober 2024 #13281 Skrevet 28. oktober 2024 adriana32 skrev (43 minutter siden): Hjelpe tider. Jeg følger strengt tatt ikke mye på Raad, men hatt noen kjedelige dager og kikket litt. Den storyen om at hun skulle fortsette som influencer selv når hun var mor og BESTEMOR vitner om lite bakkekontakt😅 Og at hun tenker at søsken ikke trenger utdannelse. Altså: er vel begrenset hvor interresant dette kan være? Bestemødre følger sjelden influensere og tenker hun at fremtidens tenåringer vil være interessert i en middelaldrende dame😆 Sidra: ung, nyoperert, kopi av storesøster og skal ta fatt på fremtiden som influenser. Tragisk rett og slett. Og en smule komisk. Uff, jeg skulle ønske at ingen fulgte de lengre og de bare "døde ut" som dinosaurene😅😅 Da kan jo Sidra ta seg av Isabel da Isabel er blitt for gammel, siden Isabel tar seg av Sidra nå. 1
refill Skrevet 28. oktober 2024 #13282 Skrevet 28. oktober 2024 Women123 skrev (1 time siden): Hva er insta til legen? Dr. Sarwar Qurbany. 30/9. 1
Women123 Skrevet 28. oktober 2024 #13283 Skrevet 28. oktober 2024 Synes hun hadde perfekt naturlig nese, så trist at hun ødla den 2
Eyr Skrevet 29. oktober 2024 #13284 Skrevet 29. oktober 2024 Women123 skrev (12 timer siden): Synes hun hadde perfekt naturlig nese, så trist at hun ødla den «Litt» fillers å gitt. Har ei jente på 10mnd nå. Håper trenden snur før hun blir ungdom😳 5
Eyr Skrevet 29. oktober 2024 #13285 Skrevet 29. oktober 2024 Eyr skrev (8 minutter siden): «Litt» fillers å gitt. Har ei jente på 10mnd nå. Håper trenden snur før hun blir ungdom😳 Jeg har skjev nese og det vises godt, men siden jeg ikke har problem å få puste så får jeg ikk dekt oppretting. Har hatt den hele livet. Nevnte for guttene mine at kanskje jeg skal fikse den og fikk med engang beskjed om at det måtte jeg ikke. Den nesen er DEG Mamma. Nå som jeg har fått en jente er jeg enda mer sikker på at jeg skal eie nesen min de siste 50 årene av livet mitt å. (Er snart 40)! Men merker jo at selv jeg som er trygg i meg selv blir påvirket. Skummelt. 1 5 6
Turkis Sau Skrevet 29. oktober 2024 #13286 Skrevet 29. oktober 2024 (endret) Har inntrykk av av at flere og flere går litt lei henne om dagen. Håper hun har en plan B, men det var vel hun som ikke drev med sånt - kun plan A. Vi får se... Endret 29. oktober 2024 av Turkis Sau 12 1
Teflonhjernen Skrevet 29. oktober 2024 #13287 Skrevet 29. oktober 2024 (endret) Leie i Dubai og spare tre, fire mnd til og kjøpe en to roms villa på Maldivene til over 40 mill. Virker som om hun ikke har bakkekontakt i det hele tatt for tiden. Alt skal bare kjøpes, kjøpes, kjøpes….uansett hva det koster. Er litt trist å se på, syntes hun har endret seg i det siste og blitt rett og slett stormannsgal. Endret 29. oktober 2024 av Teflonhjernen 2 13
Tippsi Skrevet 29. oktober 2024 #13288 Skrevet 29. oktober 2024 (endret) Teflonhjernen skrev (19 minutter siden): Leie i Dubai og spare tre, fire mnd til og kjøpe en to roms villa på Maldivene til over 40 mill. Virker som om hun ikke har bakkekontakt i det hele tatt for tiden. Alt skal bare kjøpes, kjøpes, kjøpes….uansett hva det koster. Er litt trist å se på, syntes hun har endret seg i det siste og blitt rett og slett stormannsgal. Å i tillegg leie 6 mnd til broren, å leie til moren i Irak.. å det er vell hun som betaler for det i Oslo også 🫠... helt enig , begynner bli litt trist..synes alle snappene hennes bare handler om kjøp,kjøp.. å hva ting koster og overflod av resturant og kafé... Endret 29. oktober 2024 av Tippsi 11 1
J.k Skrevet 29. oktober 2024 #13289 Skrevet 29. oktober 2024 Jupp så skal hun vel ha en bil til flere millioner kr 😅 3 1
Sveits35 Skrevet 29. oktober 2024 #13290 Skrevet 29. oktober 2024 Teflonhjernen skrev (49 minutter siden): Leie i Dubai og spare tre, fire mnd til og kjøpe en to roms villa på Maldivene til over 40 mill. Virker som om hun ikke har bakkekontakt i det hele tatt for tiden. Alt skal bare kjøpes, kjøpes, kjøpes….uansett hva det koster. Er litt trist å se på, syntes hun har endret seg i det siste og blitt rett og slett stormannsgal. Huff, dessverre enig. Er som å se et togkræsj i sakte film dette. 2 5
Really Skrevet 29. oktober 2024 #13291 Skrevet 29. oktober 2024 (endret) Leilighetene er ikke gode nok for Isabel. Nå vurderer hun å leie en privat villa i Dubai istedenfor å kjøpe leilighet. Da vil hun at broren skal bo med henne og vil ikke leie leilighet til han. Her hopper hun fram og tilbake. Meget impulsiv dame. Endret 29. oktober 2024 av Really 6 5
Teflonhjernen Skrevet 29. oktober 2024 #13292 Skrevet 29. oktober 2024 Ser at det blir som mange av dere har sagt tidligere, hun kommer aldri til å få kjøpt noe. Nå skal hun leie villa på Palmen i ett år🌴 eller leilighet i pikken 🙈 til Dave, og kjøpe G-wagon (så Rami blir fast sjåfør?). Virker som om hun egentlig er helt planløs og bare virrer fra det ene til det andre og har ingen idé om noe. Lurer på når hun skal bruke det der Chanel vintertøyet hun absolutt bare måtte ha? Kjenner jeg blir mitt målløs, rett og slett. 5 10
Women123 Skrevet 29. oktober 2024 #13293 Skrevet 29. oktober 2024 Bare jeg som synes hun tar dumme valg? Leie villa til 4mill for et år? Heller kjøpe en leilighet som er helt innafor for ca 15mill og selge den om et år når hun har spart mere. Da vil hun jo ikke tape mange mill på å leie og man vet aldri hva skm skjer i framtiden, da har hun ivertfall eget. Dum dum dum 8 12
AnnaLovise Skrevet 29. oktober 2024 #13294 Skrevet 29. oktober 2024 Teflonhjernen skrev (1 time siden): Leie i Dubai og spare tre, fire mnd til og kjøpe en to roms villa på Maldivene til over 40 mill. Virker som om hun ikke har bakkekontakt i det hele tatt for tiden. Alt skal bare kjøpes, kjøpes, kjøpes….uansett hva det koster. Er litt trist å se på, syntes hun har endret seg i det siste og blitt rett og slett stormannsgal. To roms til 40 mill er jo den "dårligste og billigste".. Uansett så så er jo helt bort i natta å kjøpe "hytte" på Maldivene som privatperson. Om ikke alt for lenge ligger øyene under vann, og jo mer hun jetter og shopper, jo raskere stiger havet.... Men hun er jo heller ikke kjent for å investere smart så 🤣 4 6
AnnaLovise Skrevet 29. oktober 2024 #13295 Skrevet 29. oktober 2024 Women123 skrev (1 minutt siden): Bare jeg som synes hun tar dumme valg? Leie villa til 4mill for et år? Heller kjøpe en leilighet som er helt innafor for ca 15mill og selge den om et år når hun har spart mere. Da vil hun jo ikke tape mange mill på å leie og man vet aldri hva skm skjer i framtiden, da har hun ivertfall eget. Dum dum dum Jeg er så enig. Man blir jo helt matt av at noen er så "blåst", når det kommer til økonomi. Det mantraet hennes om hun var fattig som barn er oppbrukt. Alle andre jeg vet om, som kommer fra fattigdom, bygger opp ett solid fundament om de kommer til god økonomi, for å aldri havne i fattigdom igjen... 6 14
Princess_81 Skrevet 29. oktober 2024 #13296 Skrevet 29. oktober 2024 Hun burde gå til psykolog oftere hun har jo ettersom jeg har sett GROV BORDERLINE aldri vært borte til verre sånn som hun vender humøret og impulsiv og hvor fort hun svitsjer skremmende å se på… hun trenger bakke kontakt og en psykolog. Sykt å se på hvor mye penger hun kaster på klær hun aldri bruker tenk hvor mange barn hun kunne hjelpt istedet… barnehjem nedi Afrika og Romania for eks…. 1 16
Sirah Skrevet 29. oktober 2024 #13297 Skrevet 29. oktober 2024 Nå er til og med jeg oppgitt 🫣 Skjønner godt at den Elie Saab leiligheten var en nedtur, men man kan jo ikke gå så fullstendig i kjelleren at man bare slipper alt man har i hendene og lager en plan B? Trodde ikke det fantes noen plan B for henne jeg. Jeg kan ikke fatte hvorfor hun ikke bare kjøper den leiligheten hun bor i. Det er i et område og i et bygg hun stortrives i. Leiligheten er ny og fresh, det er topp vakthold, gode fasiliteter og ikke minst er hennes elskede Dubai Mall bare 2-3 min unna. Ikke er den spesielt dyr heller - sett i Dubaistandard. Eventuelt kjøpt en annen i samme bygg med et ekstra soverom om det er mer plass som er viktig for henne. 8 5
simba80 Skrevet 29. oktober 2024 #13298 Skrevet 29. oktober 2024 Hva skjedde med henne og Marina? Ikke sett henne på lenge 1
Gjest Janine34 Skrevet 29. oktober 2024 #13299 Skrevet 29. oktober 2024 (endret) Sirah skrev (22 minutter siden): Nå er til og med jeg oppgitt 🫣 Skjønner godt at den Elie Saab leiligheten var en nedtur, men man kan jo ikke gå så fullstendig i kjelleren at man bare slipper alt man har i hendene og lager en plan B? Trodde ikke det fantes noen plan B for henne jeg. Jeg kan ikke fatte hvorfor hun ikke bare kjøper den leiligheten hun bor i. Det er i et område og i et bygg hun stortrives i. Leiligheten er ny og fresh, det er topp vakthold, gode fasiliteter og ikke minst er hennes elskede Dubai Mall bare 2-3 min unna. Ikke er den spesielt dyr heller - sett i Dubaistandard. Eventuelt kjøpt en annen i samme bygg med et ekstra soverom om det er mer plass som er viktig for henne. Tror at hun er desp nå etter leil andre steder, fordi Basketgjøken (som hun kaller han), har flyttet inn i samme bygg som henne. Han gir seg jo ikke med å kontakte henne og sende henne meldinger. Han har ved et par anledninger prøvd å komme seg opp til leil. hennes. Så sånn sett, forstår jeg at hun nå vil bort derfra. Hun hadde også en ubehagelig episode med en mann ved bassenget der, som vakten måtte fjerne. Synd, for hun likte seg veldig godt der. Endret 29. oktober 2024 av Janine34
Hatsumomo Skrevet 29. oktober 2024 #13300 Skrevet 29. oktober 2024 Princess_81 skrev (20 minutter siden): Hun burde gå til psykolog oftere hun har jo ettersom jeg har sett GROV BORDERLINE aldri vært borte til verre sånn som hun vender humøret og impulsiv og hvor fort hun svitsjer skremmende å se på… hun trenger bakke kontakt og en psykolog. Sykt å se på hvor mye penger hun kaster på klær hun aldri bruker tenk hvor mange barn hun kunne hjelpt istedet… barnehjem nedi Afrika og Romania for eks…. Den psykologen tror jeg hun bare gikk 1 gang til. Hun er på reisefot støtt og stadig så tviler på hun har fått til denne personen 1 gang i mnd. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå