Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Neket skrev (7 timer siden):

Jeg reagerer på alt «Åååh de er så søte» når de pakker ut bagasjen hennes og what not. 

Til tusenvis av dollar pr natt bør de jo anstrenge seg litt. Jeg mener hun betaler (dyrt) for det, og da burde det være en selvfølge med ekstraservice når de operer med de prisene? 

Enig med deg her. De yter jo en veldig service, men det er jobben deres. Da hun sa hun trodde han der fyren var litt forelsket i henne tenkte jeg mitt. Går det ann å bli så selvsentrert? Nesten ingen folk på øya, han vet hun er rik og derfor yter han jo maksimal service så han får mest mulig tips. (Håper hun gir mer enn Ivorie duft lys😂.Hvorfor i all verden gi han det liksom😫) Ikke noe galt i det, det ville nok alle gjort. 
Det koster som du sier, tusenvis av dollar så selvfølgelig yter de topp service. Ikke bare til henne, men til alle deres gjester. En betaler for det. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er det tilbake til pimpens frokost, Dubai mall og enda mer mas om naboen ispedd iskaffe og hudpleie. Utrolig kjedelig når hun er i Dubai. Jeg hadde håpt hun kunne dele mer av stedet der hun bor, gjerne de stedene ikke alle drar. Men virker som det er stress å gå noe som helst sted utenom kjøpesenter. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minipilla skrev (10 minutter siden):

Da er det tilbake til pimpens frokost, Dubai mall og enda mer mas om naboen ispedd iskaffe og hudpleie. Utrolig kjedelig når hun er i Dubai. Jeg hadde håpt hun kunne dele mer av stedet der hun bor, gjerne de stedene ikke alle drar. Men virker som det er stress å gå noe som helst sted utenom kjøpesenter. 

Det betyr at hun må forholde seg til verden og virkeligheten. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kløvereng skrev (9 timer siden):

Jeg tror absolutt at naboen finnes. Hun har alltid glødet etter å ha vært sammen med han, og han har jo også etterhvert skjønt seg på princess treatmenten som Isabel vil ha. Bare så utrolig synd at Isabel konstant leter etter feil, og virker som at det er hun som setter igang (negative) diskusjoner?

Jeg tror man aldri finner en 100% perfekt partner. Det gjør nok ikke Isabel heller, og jeg tenker også at hun er helt sikkert en krevende partner å ha. Dumt hvis hun gir slipp på naboen så lett uten at de prøver skikkelig først. 

Helt enig i dette. Jeg tror Isabel leiter etter noe som ikke finner. Hun vil ha fyrverkeriet hun hadde med Voldemort/Jack sier hun, men fyrverkeri har en tendens til å smelle og så forsvinne. Det gjorde det jo den gangen og det vil det gjøre igjen. En av de som kommenterte skrev så fint at hun heller burde leite etter peisved for det varer. Syntes det var en fin metafor. Med naboen har hun peisved, men når man er dramatisk anlagt som Isabel så er vel ikke det nok…

Neket skrev (9 timer siden):

Jeg reagerer på alt «Åååh de er så søte» når de pakker ut bagasjen hennes og what not. 

Til tusenvis av dollar pr natt bør de jo anstrenge seg litt. Jeg mener hun betaler (dyrt) for det, og da burde det være en selvfølge med ekstraservice når de operer med de prisene? 

Enig. Det er så svindyrt å bo der at det skulle bare mangle at de gjorde det lille ekstra hele veien. Det er vel derfor folk kommer tilbake igjen.

Minipilla skrev (58 minutter siden):

Jeg syntes det er mer spennende når Rami er der. Da har de bil og han vil gjerne ut å farte litt. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (5 timer siden):

Jeg syntes det er mer spennende når Rami er der. Da har de bil og han vil gjerne ut å farte litt. 

Enig. Også er det vel bare en uke eller to til India? Jeg har liksom ikke fått helt tak i hva det går i, er det noen som har noe å skyte inn der? Har forstått det er veldedighet Ivory skal engasjere seg i. Kvinner..? Hva? 

Jeg håper ikke det blir noe sånn posering med vanskeligstilte barn og styr. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (1 time siden):

Enig. Også er det vel bare en uke eller to til India? Jeg har liksom ikke fått helt tak i hva det går i, er det noen som har noe å skyte inn der? Har forstått det er veldedighet Ivory skal engasjere seg i. Kvinner..? Hva? 

Jeg håper ikke det blir noe sånn posering med vanskeligstilte barn og styr. 

Om jeg har forstått det riktig (veldig mye mulig at jeg tar feil) så har Reme (som er investor/deleier i Ivorie) som krav til sine selskaper at de skal donere en viss prosent av overskuddet til veldedighet. Isabel/Ivorie/Reme har bestemt at overskuddet her skal gå til kvinner i India. Tror ikke hun har forklart så mye rundt nøyaktig hva pengene er øremerket til. 

Så med andre ord er det «tvungen» veldedighet.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sirah skrev (1 time siden):

Om jeg har forstått det riktig (veldig mye mulig at jeg tar feil) så har Reme (som er investor/deleier i Ivorie) som krav til sine selskaper at de skal donere en viss prosent av overskuddet til veldedighet. Isabel/Ivorie/Reme har bestemt at overskuddet her skal gå til kvinner i India. Tror ikke hun har forklart så mye rundt nøyaktig hva pengene er øremerket til. 

Så med andre ord er det «tvungen» veldedighet.

Skjønner. Hun forklarer sikkert litt mer nå etterhvert da, - når hun får det forklart selv 😅 Neida, det var semi-tull. 

Det hadde vært interessant å vite hva hun donerer hvor, for hun har jo sagt flere ganger at hun gjør det. På den andre siden er det litt mer classy å ikke skryte av det, men for akkurat influensere syntes jeg det er litt rart at ikke det av alle ting ville vært godt content i deres øyne. 

Hun kunne jo bygget en haug med brønner i utviklingsland for halve klesskapet sitt. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (36 minutter siden):

Skjønner. Hun forklarer sikkert litt mer nå etterhvert da, - når hun får det forklart selv 😅 Neida, det var semi-tull. 

Det hadde vært interessant å vite hva hun donerer hvor, for hun har jo sagt flere ganger at hun gjør det. På den andre siden er det litt mer classy å ikke skryte av det, men for akkurat influensere syntes jeg det er litt rart at ikke det av alle ting ville vært godt content i deres øyne. 

Hun kunne jo bygget en haug med brønner i utviklingsland for halve klesskapet sitt. 

Reme sitt krav til å donere er 10 % av overskuddet til veldedighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (18 minutter siden):

Reme sitt krav til å donere er 10 % av overskuddet til veldedighet.

Får håpe hun donerer mer enn de 10 pliktprosentene til ett (?) av selskapene sine da 👀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe hun donerer mer enn de 10 pliktprosentene til ett (?) av selskapene sine da 👀

Ja vi får se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du Tix eller Erling Braut Haaland donerer 10% av sine inntekter til noen formål? Er det vanlig tenker du? Og du mener Isabel bør donere mer enn 10 prosent av sine inntekter? Lyst å forklare?

• Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med det er den der skilpadda hun snakker om? Er det bare meg, eller virker det veldig spesielt at en voksen dame griner over at influenser dronninga hennes tydeligvis har skapt historie og magiske øyeblikk med en skilpadde? Smiler faktisk en skilpadde 🐢IMG_1528.thumb.jpeg.d3564065da1b95e8d878fef69c5a3aac.jpeg

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teflonhjernen skrev (26 minutter siden):

Regner med det er den der skilpadda hun snakker om? Er det bare meg, eller virker det veldig spesielt at en voksen dame griner over at influenser dronninga hennes tydeligvis har skapt historie og magiske øyeblikk med en skilpadde? Smiler faktisk en skilpadde 🐢IMG_1528.thumb.jpeg.d3564065da1b95e8d878fef69c5a3aac.jpeg

En smule nedlatende og hånlig du. Trist at du ikke kan se at Isabel gjorde noe bra ved å donere til en god sak. Jeg ble også rørt av den adopsjonen. Tårene trillet ikke akkurat, men sånn på nippet fordi jeg syntes det var flott. Prøv å se litt lysere på ting er mitt råd til deg ❤️

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (3 minutter siden):

En smule nedlatende og hånlig du. Trist at du ikke kan se at Isabel gjorde noe bra ved å donere til en god sak. Jeg ble også rørt av den adopsjonen. Tårene trillet ikke akkurat, men sånn på nippet fordi jeg syntes det var flott. Prøv å se litt lysere på ting er mitt råd til deg ❤️

Selvfølgelig er det flott å donere til en god sak, det gjør vi vel alle enten fast eller når vi har mulighet. 
Men, å grine av vakker historie og magiske øyeblikk om en skilpadde? 
Jeg gråt da jeg så på tv aksjonen på søndag, men dette blir bare flaut….en skilpadde som hun donerte 50 pund til. 

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (4 minutter siden):

Selvfølgelig er det flott å donere til en god sak, det gjør vi vel alle enten fast eller når vi har mulighet. 
Men, å grine av vakker historie og magiske øyeblikk om en skilpadde? 
Jeg gråt da jeg så på tv aksjonen på søndag, men dette blir bare flaut….en skilpadde som hun donerte 50 pund til. 

Isabel har nok også følgere som kanskje ikke har så mye positivt i livet sitt. Ensomme damer som finner masse glede i innholdet hennes. Synes det er dårlig å være nedlatende mot dem, når vi ikke vet hvordan de har det. Nå adopterte hun den skilpadden da og vil donere fast hver måned. Det finnes garantert viktigere saker i verden, men disse skilpaddene trenger også hjelp uansett hvor ubetydelig mange mener de er. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syntes følgerne hennes griner i øst og vest over alt mulig hun foretar seg. Virker jo helt patetisk, håper inderlig for disse folkas del at det bare noe de skriver for elles lurer jeg virkelig på den mentale helsen til mange av følgerne hennes.

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (4 minutter siden):

Syntes følgerne hennes griner i øst og vest over alt mulig hun foretar seg. Virker jo helt patetisk, håper inderlig for disse folkas del at det bare noe de skriver for elles lurer jeg virkelig på den mentale helsen til mange av følgerne hennes.

Og hva mener du om mennesker som sliter med den mentale helsen? Hva lurer du på? Vanskelig å se at de uttrykker seg? 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (3 timer siden):

Tror du Tix eller Erling Braut Haaland donerer 10% av sine inntekter til noen formål? Er det vanlig tenker du? Og du mener Isabel bør donere mer enn 10 prosent av sine inntekter? Lyst å forklare?

Hun er avtaleforpliktet å donere 10% av overskuddet fra klesmerket sitt Ivorie. 

Hovedinntekten Snapchat, der hun tjener godt over 2 millioner per måned, er ikke en del av den avtalen.

Hadde Erling Braut Haaland stått i en lignende avtale, hadde ikke han heller donert 10% av sitt overskudd til veldedighet, men 10% av en eventuell klesavtale han hadde hatt med Reme.

Bare sånn til info.

Endret av Turkis Sau
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk i raadscuaad er jo. klin kokos: 

Ei som spør: Hadde alle en fin tur til Maldivene? 

Heldigvis kom det en del folk som klarer å skille på virkelighet og vi og henne. 

Men folk er jo psyke der. Dette går alt for langt. 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...