Really Skrevet 23. oktober #13201 Del Skrevet 23. oktober Sveits35 skrev (9 minutter siden): Isabel er nå bare Isabel, ekte som vanlig. Veldig mange som liker henne heldigvis slik at hun fortetter å drive med snappingen sin. Hun er en gledesspreder og heldigvis ikke en ekkel Karen Jeg liker Isabel veldig godt. Følger med og elsker Maldive turen, synes det er dumt hun reiser hjem, da det har vært så kjekt å se. Jeg begynte å følge henne for ikke så lenge siden, og er blitt hekta. Men, jeg reagerte igår på båtturen, hun framsto litt loco, og jeg ble litt flau på hennes vegne. Men hun blåser i hva andre mener om henne og kjører på. Skjønner hvorfor den dama har så mange følgere som hun har, for snakke om vinnende vesen. Dama er bare skjønn. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 23. oktober #13202 Del Skrevet 23. oktober Sveits35 skrev (2 timer siden): Isabel er nå bare Isabel, ekte som vanlig. Veldig mange som liker henne heldigvis slik at hun fortetter å drive med snappingen sin. Hun er en gledesspreder og heldigvis ikke en ekkel Karen Raadsquad i full utfoldelse her altså .. 4 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 23. oktober #13203 Del Skrevet 23. oktober Hun er så sliten i dag etter den hektiske dagen i går, så i dag må hun bare slappe av i dag. 30 år gammel på ferie på Maldivene uten noe annet å gjøre enn å surre rundt i bikini, ta bilder og jappe i telefonen. Lurer på hvordan det blir om hun får et par unger. For unger er unger uansett om du kler de i klær fra Cubus eller Hérmes…. 12 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 23. oktober #13204 Del Skrevet 23. oktober (endret) Hatsumomo skrev (1 time siden): Raadsquad i full utfoldelse her altså .. Ingen grunn til å være ufin med brukere her inne som ikke har samme meninger som deg. Vi vet alle hva du mener om Raad Squad. Til info så er jeg ikke med i noe Raad Squad på facebook, hverken i den ene eller andre gruppen dere liker å mobbe, så tror du må roe ned fantasien din litt. Det er fullt mulig å like Isabel uten å være med i noe Raad Squad. Men OM jeg hadde vært med i en Squad på facebook hadde jeg ikke vært noe flau over det, men å være her inne å kverulere derimot.. er rimelig flaut egentlig, for meg personlig altså. Endret 23. oktober av Sveits35 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 23. oktober #13205 Del Skrevet 23. oktober Really skrev (9 timer siden): Jeg ble flau på hennes vegne. De i båten må jo ha trodd at hun er en smule gal. Det var ingenting naturlig med væremåten hennes på båtturen. Ikke rart personalet på øya snakker om henne. Her overdrev hun skuespillet sitt vel mye. "En smule gal", skriver du. Ja, det var en fin måte å beskrive det på. Jeg tror personalet tenker at divadramadama er den personen de lettest kan lure opp i stry og sette den prisen som passer dem. I betaler ukritisk uansett. Koste hva det koste vil! 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. oktober #13206 Del Skrevet 23. oktober Jada jada jeg har havna utpå igjen og følger med på henne altfor mye🙈 Men Naboen må jo bli sliten, JEG blir sliten av alt dramaet. Han jobber jo! Man kan jo ikke sms-diskutere 24-7 da😯 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 23. oktober #13207 Del Skrevet 23. oktober Sveits35 skrev (4 timer siden): Ingen grunn til å være ufin med brukere her inne som ikke har samme meninger som deg. Vi vet alle hva du mener om Raad Squad. Til info så er jeg ikke med i noe Raad Squad på facebook, hverken i den ene eller andre gruppen dere liker å mobbe, så tror du må roe ned fantasien din litt. Det er fullt mulig å like Isabel uten å være med i noe Raad Squad. Men OM jeg hadde vært med i en Squad på facebook hadde jeg ikke vært noe flau over det, men å være her inne å kverulere derimot.. er rimelig flaut egentlig, for meg personlig altså. Kommentaren min var ufin faktisk.. jaha 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 23. oktober #13208 Del Skrevet 23. oktober Hatsumomo skrev (24 minutter siden): Kommentaren min var ufin faktisk.. jaha Slik Raad Squad -damene blir omtalt her inne og du setter meg i samme kategori.. så ja. Hva er det du ikke forstår? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 23. oktober #13209 Del Skrevet 23. oktober Sveits35 skrev (9 minutter siden): Slik Raad Squad -damene blir omtalt her inne og du setter meg i samme kategori.. så ja. Hva er det du ikke forstår? at du har det vanskelig for å forstå forskjellen på en kommentar og en betraktning 🙄 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 23. oktober #13210 Del Skrevet 23. oktober Hatsumomo skrev (3 minutter siden): at du har det vanskelig for å forstå forskjellen på en kommentar og en betraktning 🙄 Jeg må nok bare kaste inn håndkleet her.. du er for smart for meg altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 23. oktober #13211 Del Skrevet 23. oktober Frøkenfryden skrev (59 minutter siden): Jada jada jeg har havna utpå igjen og følger med på henne altfor mye🙈 Men Naboen må jo bli sliten, JEG blir sliten av alt dramaet. Han jobber jo! Man kan jo ikke sms-diskutere 24-7 da😯 Enig 😬 Han prøver jo faktisk! Men er jo tydeligvis ikke så veldig gira på å ta den samtalen på SMS - forståelig nok. De burde jo bare blitt enige om å være uenige og så ta den diskusjonen når hun er tilbake i Dubai. Hun vrir og vender på alt han sier virker det som. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 23. oktober #13212 Del Skrevet 23. oktober Sirah skrev (52 minutter siden): Enig 😬 Han prøver jo faktisk! Men er jo tydeligvis ikke så veldig gira på å ta den samtalen på SMS - forståelig nok. De burde jo bare blitt enige om å være uenige og så ta den diskusjonen når hun er tilbake i Dubai. Hun vrir og vender på alt han sier virker det som. Syntes hun rett og slett ypper til krangel.. hun virker å prøve å baite han til å si noe hun kan klikke på og slå ned på definitivt. Men så får hun det ikke for han virker ikke å være villig til å krangle over sms (som jo er den modne måten å oppføre seg på), og det frustrerer henne nok. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 23. oktober #13213 Del Skrevet 23. oktober Her har inne har de fleste påstått at naboen IKKE finnes, at Isabel lyver for å lage innhold på snap. Nå diskuterer de samme brukerne denne naboen, at hun nå ypper til krangel med ham på sms. Brant konspirasjonsteorien opp? Er det dukket opp bevis for at han finnes? Hva har skjedd? 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. oktober #13214 Del Skrevet 23. oktober (endret) Jeg har aldri spekulert i at han ikke finnes. Endret 23. oktober av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 23. oktober #13215 Del Skrevet 23. oktober Har ingen grunn til å tro at han ikke finnes, så koko tror jeg ikke Isabel er med tanke på mannfolk at hun dikter dem opp, ikke i nærheten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 23. oktober #13216 Del Skrevet 23. oktober Sveits35 skrev (2 timer siden): Her har inne har de fleste påstått at naboen IKKE finnes, at Isabel lyver for å lage innhold på snap. Nå diskuterer de samme brukerne denne naboen, at hun nå ypper til krangel med ham på sms. Brant konspirasjonsteorien opp? Er det dukket opp bevis for at han finnes? Hva har skjedd? Det har de fleste slett ikke gjort. Noen få har antydet det. Du trenger ikke å lyve for å få frem poenget ditt. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 23. oktober #13217 Del Skrevet 23. oktober Hallepalle2 skrev (1 minutt siden): Det har de fleste slett ikke gjort. Noen få har antydet det. Du trenger ikke å lyve for å få frem poenget ditt. Mulig jeg tok litt hardt i. Bare å beklage 🤍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløvereng Skrevet 23. oktober #13218 Del Skrevet 23. oktober Jeg tror absolutt at naboen finnes. Hun har alltid glødet etter å ha vært sammen med han, og han har jo også etterhvert skjønt seg på princess treatmenten som Isabel vil ha. Bare så utrolig synd at Isabel konstant leter etter feil, og virker som at det er hun som setter igang (negative) diskusjoner? Jeg tror man aldri finner en 100% perfekt partner. Det gjør nok ikke Isabel heller, og jeg tenker også at hun er helt sikkert en krevende partner å ha. Dumt hvis hun gir slipp på naboen så lett uten at de prøver skikkelig først. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 23. oktober #13219 Del Skrevet 23. oktober Jeg reagerer på alt «Åååh de er så søte» når de pakker ut bagasjen hennes og what not. Til tusenvis av dollar pr natt bør de jo anstrenge seg litt. Jeg mener hun betaler (dyrt) for det, og da burde det være en selvfølge med ekstraservice når de operer med de prisene? 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 23. oktober #13220 Del Skrevet 23. oktober Granneman82 skrev (På 22.10.2024 den 6.12): Altså.......🤐🤐🤯🤯 Da har det tippa litt over tenker jeg🙈 Ikke friske folk. 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå