Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Gjest Gladis
Velinda skrev (3 timer siden):

De kan hun jo ha kjøpt selv,eller være broren sine

Jeg hadde ikke blitt overasket , så kynisk tror jeg I kan være for å få content.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis dere ser samtalen med ho og «naboen» så legg merke til at han skriver exakt samme som hun samme uttrykk ALT er samme så blir ikke sjokkert hvis det er hun selv som skriver til seg bare for content…. Eksisterer naboen. I don»t think so… men hvem vet🤣

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen sinnsyke priser på Maldivene, over 13.000 for en tre timers båttur 😂 

240,- for et glass juice

Ikke for mannen i gata det der, nei 🤓

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå orket jeg ikke se mer…for en flau oppførsel i den båten. Hyler og skriker og nærmest griner for delfinene. Veldig mye merkelige lyder. 
Sikkert jeg som er sær, men kjente dette ble pinlig. I tillegg til all posingen i minimal bikini‍ 🫢

Endret av Teflonhjernen
  • Liker 7
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for hets og brukerdebatt. 

Sol, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (7 minutter siden):

Nå orket jeg ikke se mer…for en flau oppførsel i den båten. Hyler og skriker og nærmest griner for delfinene. Veldig mye merkelige lyder. 
Sikkert jeg som er sær, men kjente dette ble pinlig. I tillegg til all posingen i minimal bikini‍ 🫢

Er SÅ glad på vegne av alle oss som kan kjenne på, og vise, ekte barnlig glede! Det er så sykt nice 🥰 Dere aner ikke hva dere går glipp av ☺️

• Liker 4
  • Hjerte 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

refill skrev (1 minutt siden):

Er SÅ glad på vegne av alle oss som kan kjenne på, og vise, ekte barnlig glede! Det er så sykt nice 🥰 Dere aner ikke hva dere går glipp av ☺️

😁 Tro meg, det kan jeg også…selv om jeg syntes dette ble pinlig 😉

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (Akkurat nå):

😁 Tro meg, det kan jeg også…selv om jeg syntes dette ble pinlig 😉

Blir du flau over deg selv og da? Eller er det bare å se andre gjøre det som gjør deg flau? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (14 minutter siden):

Blir du flau over deg selv og da? Eller er det bare å se andre gjøre det som gjør deg flau? 

Jeg har ikke 360.000 som følger med på meg og jeg kan fint bli flau av meg selv også, ja 😁…. men, jeg blir ikke provosert av  spørsmålene dine om du prøver å provoserer eller om du bare kverulerer 🥰

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (3 timer siden):

Skoene, på middag med Sidra og broren hans så var det bilder av herrehender mener jeg. Folk for tro hva de vil, men personlig klarer jeg ikke helt å tro på at hun hadde fått familien + Olsson søstrene til å være med på "leken". Det hadde vært sykt risky. Og generelt bare sykt 😅

Er ikke hun og søstrene mindre venner/uvenner nå? Dette hadde søstrene fått sinnsykt mye klikk på om de fortalte sannheten om han var oppdiktet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (4 minutter siden):

Jeg har ikke 360.000 som følger med på meg og jeg kan fint bli flau av meg selv også, ja 😁…. men, jeg blir ikke provosert av  spørsmålene dine om du prøver å provoserer eller om du bare kverulerer 🥰

Åh nei jeg lurte oppriktig, hehe. Jeg klarer ikke føle på "annenhåndsflauhet", mulig det er en autismegreie, så jeg lurte faktisk på hvordan det fungerer for deg 😊 Kunne sikkert skrevet det også 👍

Jeg blir bare veldig glad av å se henne glad som et barn, for det er en av de beste tingene jeg vet selv. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moni123 skrev (Akkurat nå):

Er ikke hun og søstrene mindre venner/uvenner nå? Dette hadde søstrene fått sinnsykt mye klikk på om de fortalte sannheten om han var oppdiktet.

Det vet jeg ikke? Sidra var jo innom henne på vei hjem fra Irak så tror ikke de er uvenner i alle fall? Og hun har nå vært på facetime med Shehed 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (1 minutt siden):

Det vet jeg ikke? Sidra var jo innom henne på vei hjem fra Irak så tror ikke de er uvenner i alle fall? Og hun har nå vært på facetime med Shehed 😊

Mente Olsson-søstrene. 

Sorry!

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moni123 skrev (2 minutter siden):

Mente Olsson-søstrene. 

Sorry!

Åh, selvsagt, haha. Jeg så noen tidligere spekulerte i hvorfor hun og Shehed ikke møttes da Isabel var i Oslo så jeg antok dem, men du skrev jo klikk, hehe. 

Men jeg aner ikke. Personlig ville jeg holdt meg unna dem 😅 Olsson søstrene altså, haha. 

Endret av refill
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (10 minutter siden):

Åh nei jeg lurte oppriktig, hehe. Jeg klarer ikke føle på "annenhåndsflauhet", mulig det er en autismegreie, så jeg lurte faktisk på hvordan det fungerer for deg 😊 Kunne sikkert skrevet det også 👍

Jeg blir bare veldig glad av å se henne glad som et barn, for det er en av de beste tingene jeg vet selv. 

Ok, null stress 🥰 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (29 minutter siden):

Åh, selvsagt, haha. Jeg så noen tidligere spekulerte i hvorfor hun og Shehed ikke møttes da Isabel var i Oslo så jeg antok dem, men du skrev jo klikk, hehe. 

Men jeg aner ikke. Personlig ville jeg holdt meg unna dem 😅 Olsson søstrene altså, haha. 

Enig med deg, de virker så giftige 😬

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Teflonhjernen skrev (2 timer siden):

Ja reagerte på det også. Skulle tro hun var 5 år, det er jo heller ikke første gang hun ser delfiner heller. Hadde vært dritflau ovenfor crewet i båten 👀

Hadde hun enda svømt sammen med dem så kunne jeg skjønt begeistringen - men ikke å bare se dem for ente gang fra en båt liksom.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The irony.

Overforbruk til det sinnsyke, etterlater seg et vanvittig klimaavtrykk som er selve årsaken til at skilpaddenes habitat er truet. For så å «adoptere» og gi penger til denne organisasjonen. Men det må jo være ekstremt behagelig å ha null kunnskap om hvordan klima og miljø ødelegges og null selvinnsikt. For en fantasiverden å leve i

• Liker 6
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (12 timer siden):

Jeg ble flau på hennes vegne. De i båten må jo ha trodd at hun er en smule gal. Det var ingenting naturlig med væremåten hennes på båtturen. Ikke rart personalet på øya snakker om henne. Her overdrev hun skuespillet sitt vel mye. 

• Liker 4
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (1 time siden):

Jeg ble flau på hennes vegne. De i båten må jo ha trodd at hun er en smule gal. Det var ingenting naturlig med væremåten hennes på båtturen. Ikke rart personalet på øya snakker om henne. Her overdrev hun skuespillet sitt vel mye. 

Isabel er nå bare Isabel, ekte som vanlig. Veldig mange som liker henne heldigvis slik at hun fortetter å drive med snappingen sin. Hun er en gledesspreder og heldigvis ikke en ekkel Karen 

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...