Sveits35 Skrevet 15. oktober #13061 Del Skrevet 15. oktober Gipetto skrev (13 minutter siden): Hva skjedde med Isabell og Newa egentlig? Newa ble kanskje fornærmet da Isabel ikke klarte å følge henne til operasjon forrige sommer pga store smerter. Det holdt ikke at hun spanderte hele gildet og sendte sin søster med istedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 15. oktober #13062 Del Skrevet 15. oktober Syntes det er ufint å sitte og diskutere utseendet hennes. Vi har alle forskjellig smak og det er ingen fasit på hva som er vakkert eller ikke. Vi kan diskutere mye, men akkurat det syntes jeg vi skal holde oss for gode til. 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 15. oktober #13063 Del Skrevet 15. oktober Marixxx skrev (11 timer siden): Jeg synes hun er nydelig. Spesielt uten sminke. Og jo, jeg har sett henne i virkeligheten (flyplass i utlandet). Uten sminke? Hmmm, noe sparkel benytter I, lipgloss/lebestift, falske vipper og restylane innsprøytet i lepper og botox i panne osv. osv. Ja, det blir uten sminke (?) og helt naturlig, unaturlig. Det har du sett på en flyplass i utlandet. Ikke mye usminket og naturlig igjen av I. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 15. oktober #13064 Del Skrevet 15. oktober Sveits35 skrev (2 timer siden): Newa ble kanskje fornærmet da Isabel ikke klarte å følge henne til operasjon forrige sommer pga store smerter. Det holdt ikke at hun spanderte hele gildet og sendte sin søster med istedet. Tenker det er skjedd det samme som med alle andre. I greier jo ikke å beholde vennskap til noen over tid. Hun har familien sin og blir til og med sur på dem om de ikke hopper etter hennes pipe. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marixxx Skrevet 15. oktober #13065 Del Skrevet 15. oktober Istapp skrev (1 time siden): Uten sminke? Hmmm, noe sparkel benytter I, lipgloss/lebestift, falske vipper og restylane innsprøytet i lepper og botox i panne osv. osv. Ja, det blir uten sminke (?) og helt naturlig, unaturlig. Det har du sett på en flyplass i utlandet. Ikke mye usminket og naturlig igjen av I. Isabel er ofte usminket på snapchat, og også når hun omgås fyren hun dater. Sminke = Make-up, ikke botox, fillers etc. Falske vipper sluttet hun med for flere måneder siden. Jeg har sett henne i virkeligheten MED sminke, og JA - hun var absolutt vakker! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 15. oktober #13066 Del Skrevet 15. oktober Istapp skrev (1 time siden): Tenker det er skjedd det samme som med alle andre. I greier jo ikke å beholde vennskap til noen over tid. Hun har familien sin og blir til og med sur på dem om de ikke hopper etter hennes pipe. Slutt å spekulere og spre dritt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 15. oktober #13067 Del Skrevet 15. oktober Syns det er så flaut med alle de som skal forsvare Isabel og sende klage til dagbladet pga. den artikkelen. At de gidder. Så legger de screenshot i gruppa av hva de har skrevet.. 🙈 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 15. oktober #13068 Del Skrevet 15. oktober Hva syntes dere om Chanel? Noen av veskene er fine, men klærne er forferdelig stygge syntes jeg for å være ærlig. Den hvite jakka til over 120.000 😱 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 15. oktober #13069 Del Skrevet 15. oktober Teflonhjernen skrev (15 minutter siden): Hva syntes dere om Chanel? Noen av veskene er fine, men klærne er forferdelig stygge syntes jeg for å være ærlig. Den hvite jakka til over 120.000 😱 Jeg syntes både jakken og genseren var fin jeg Men ikke til 120,000 😳 Hadde det vært normale priser på det så 🙈 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 15. oktober #13070 Del Skrevet 15. oktober Sirah skrev (24 minutter siden): Jeg syntes både jakken og genseren var fin jeg Men ikke til 120,000 😳 Hadde det vært normale priser på det så 🙈 Kjenner jeg nesten blir litt uvel av å se på den gale shoppingen nå. En haug med vintertøy hun ikke kommer til å bruke. Grense på 500.000 i dag !!!! Nei, huff i dag blir det rent for mye for meg 😅 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svanemom2024 Skrevet 15. oktober #13071 Del Skrevet 15. oktober Har damen investert i noe form for eiendom her i Norge eller utlandet ?. Håper for hennes egen del at hun tenker på senere tider…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 15. oktober #13072 Del Skrevet 15. oktober Teflonhjernen skrev (1 time siden): Kjenner jeg nesten blir litt uvel av å se på den gale shoppingen nå. En haug med vintertøy hun ikke kommer til å bruke. Grense på 500.000 i dag !!!! Nei, huff i dag blir det rent for mye for meg 😅 Haha, jeg måtte le litt. Så fint til å gå på ski - ja, men når står hun på ski da!? Jeg har ikke sett hun stå på ski. Det er så mye støggt at jeg skjønner ingenting, de hvite pelsloaferene var noe av det styggeste jeg har sett av sko. Altså, Isabel må gjerne svi at hundretusen kroner på merkeklær, men hun må få seg en ordentlig smak!!! Mye av det ser jo ikke ut i måneskinn, men hun kjøper det lell. Er jammen ikke mye hun har kjøpt fra Chanel som jeg kan huske å se på snapp at hun har brukt? Bortsett fra sko og vesker, men klær? Nei. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 15. oktober #13073 Del Skrevet 15. oktober Hatsumomo skrev (2 timer siden): Haha, jeg måtte le litt. Så fint til å gå på ski - ja, men når står hun på ski da!? Jeg har ikke sett hun stå på ski. Det er så mye støggt at jeg skjønner ingenting, de hvite pelsloaferene var noe av det styggeste jeg har sett av sko. Altså, Isabel må gjerne svi at hundretusen kroner på merkeklær, men hun må få seg en ordentlig smak!!! Mye av det ser jo ikke ut i måneskinn, men hun kjøper det lell. Er jammen ikke mye hun har kjøpt fra Chanel som jeg kan huske å se på snapp at hun har brukt? Bortsett fra sko og vesker, men klær? Nei. Hun hadde bare et plagg fra Chanel og det var kjolen hun brukte i dag. Hun har ikke brukt den så mange ganger tidligere, 5-6 kanskje. Jeg synes det er bedre hun kjøper dyre plagg og slutter med den hodeløse nettshoppinga 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 15. oktober #13074 Del Skrevet 15. oktober Sveits35 skrev (16 minutter siden): Hun hadde bare et plagg fra Chanel og det var kjolen hun brukte i dag. Hun har ikke brukt den så mange ganger tidligere, 5-6 kanskje. Jeg synes det er bedre hun kjøper dyre plagg og slutter med den hodeløse nettshoppinga Tror du vintertøyet hun brukte nesten 250.000 på i dag kommer til å bli særlig mye brukt? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears in heaven Skrevet 15. oktober #13075 Del Skrevet 15. oktober Hatsumomo skrev (2 timer siden): Haha, jeg måtte le litt. Så fint til å gå på ski - ja, men når står hun på ski da!? Jeg har ikke sett hun stå på ski. Det er så mye støggt at jeg skjønner ingenting, de hvite pelsloaferene var noe av det styggeste jeg har sett av sko. Altså, Isabel må gjerne svi at hundretusen kroner på merkeklær, men hun må få seg en ordentlig smak!!! Mye av det ser jo ikke ut i måneskinn, men hun kjøper det lell. Er jammen ikke mye hun har kjøpt fra Chanel som jeg kan huske å se på snapp at hun har brukt? Bortsett fra sko og vesker, men klær? Nei. Hadde hun satt av pengene,så kunne hun kjøpt seg leilighet fortere. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 15. oktober #13076 Del Skrevet 15. oktober Teflonhjernen skrev (11 minutter siden): Tror du vintertøyet hun brukte nesten 250.000 på i dag kommer til å bli særlig mye brukt? Hun trengte en jakke iallefall. Kikket på Girls of Oslo s2 nettopp og hun møtte opp til en avtale i en miumiu skjorte mens de andre var kledd for ruskevær i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 15. oktober #13077 Del Skrevet 15. oktober Så nå er det Bimbo som er på shopping. 19 år og gjør ingenting. Hørte hun sa på snappen at hun hadde ikke vært i Norge på en mnd. Helt tragisk akkurat det der. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xoxo1991 Skrevet 15. oktober #13078 Del Skrevet 15. oktober Det er kanskje en av de dårligste kolleksjonene Chanel har hatt. Virkelig. Mange av beige-fargene var fra fjorårets sesong og lite «nytt». Jeg hadde nok ikke gått amok, fa jeg vet at Chanel har langt finere klær enn det der. For den prisen burde hun investere i noe jakker, spesielt de klassiske Tweed-jakkene som Coco Chanel gikk med, eventuelt burde hun ha ventet med å kjøpe vintertøy til Coco Neige kolleksjonen kommer. Den er virkelig lagd for disse reisemålene som St.Moriz osv.Det som er enda mer dumt er at hun kunne spart 62500kr om samme shoppingen skjedde i Norge, fått tilbake på mva. Hun er overhode ikke økonomisk, så jeg skjønner at hun har vært redd for å kjøpe i Dubai. Men så tenker jeg, om dette gjør henne glad og hun heller prioritere shopping, så er det jo bare å ikke bry seg om boligkjøp. Det var absolutt ingenting av dagens kolleksjon som var til å skryte av. Men så er det hennes penger og henne smak. Syntes også at hennes S A var litt rar når hun sa «vi tar deg også med på Fashion Show til Paris», virket ut som hun ville friste Isabel med Fashion show for å kunne få henne til å handle mer. Btw Rikke Krefting (en annen influencer) har også dratt på Chanel Fashion Show, men hun handler nærmest ingenting fra Chanel. Bare leier klær, og hun er arving. Alt handler om content og fremstilling. Men håper hun får seg en stylist. Forresten den hvite posen hun fikk med gave er en parfyme. Det er en av de store størrelsene deres. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stay Skrevet 15. oktober #13079 Del Skrevet 15. oktober Hatsumomo skrev (3 timer siden): Haha, jeg måtte le litt. Så fint til å gå på ski - ja, men når står hun på ski da!? Jeg har ikke sett hun stå på ski. Hun snakker jo om det på snap. Følger du med? Hun er vokst opp med ski i fosteramilien sin, og planlegger skiferie til vinteren. Om du vil se henne på ski, så ligger serien hennes Isabel på tv2play fortsatt... Teflonhjernen skrev (25 minutter siden): Så nå er det Bimbo som er på shopping. 19 år og gjør ingenting. Hørte hun sa på snappen at hun hadde ikke vært i Norge på en mnd. Helt tragisk akkurat det der. Hun har jo vært i Irak med sin mor siden hun var i Dubai for å feire bursdagen sin for noen uker siden. Hvorfor bryr du deg om hva hun driver med? Bitre sure kjerringer her inne altså... 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 16. oktober #13080 Del Skrevet 16. oktober Stay skrev (7 timer siden): Hun snakker jo om det på snap. Følger du med? Hun er vokst opp med ski i fosteramilien sin, og planlegger skiferie til vinteren. Om du vil se henne på ski, så ligger serien hennes Isabel på tv2play fortsatt... Hun har jo vært i Irak med sin mor siden hun var i Dubai for å feire bursdagen sin for noen uker siden. Hvorfor bryr du deg om hva hun driver med? Bitre sure kjerringer her inne altså... Verken sur eller bitter. Syntes bare at det er tragisk at en 19 åring ikke gjør noe fornuftig i livet som jobb eller skole. 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå