Koskos Skrevet 6. oktober #12901 Del Skrevet 6. oktober Tears in heaven skrev (25 minutter siden): Mistenker at han er F.B og hot/cold for å tvinne henne rundt lillefingeren.Virker som hun biter på Skaper hekt med hot/cold og de det vet de utmerket, typisk for cluster B🔺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears in heaven Skrevet 6. oktober #12902 Del Skrevet 6. oktober Koskos skrev (46 minutter siden): Skaper hekt med hot/cold og de det vet de utmerket, typisk for cluster B🔺 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears in heaven Skrevet 6. oktober #12903 Del Skrevet 6. oktober Sveits35 skrev (51 minutter siden): Enig. Tenker en sånn type hun dater nå er helt feil for henne uansett. Ja virker ikke som noen match. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears in heaven Skrevet 6. oktober #12904 Del Skrevet 6. oktober Klatten skrev (2 timer siden): Lurer på hvordan de har det de som ikke får sove før de vet Isabel er trygt inne igjen om kvelden/natta. Med så mye frem og tilbake med naboen må det ta på dem også.🤔 Når skal RS skjønne at hun ikke er venninnen dems? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 6. oktober #12905 Del Skrevet 6. oktober Tears in heaven skrev (9 minutter siden): Når skal RS skjønne at hun ikke er venninnen dems? Det tror jeg ikke kommer til å skje,enkelte styrer livet etter henne å kjøper alt hun ber dem kjøpe,sekt ja🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 6. oktober #12906 Del Skrevet 6. oktober Koskos skrev (3 timer siden): Skaper hekt med hot/cold og de det vet de utmerket, typisk for cluster B🔺 Hvordan er han egentlig hot/cold? Ikke dater de (iflg Isabel), ikke er de exclusive (innlysende nok) - men han skal likevel melde henne og møte henne hele tiden? Jeg skjønner ikke. Hun vet jo heller ikke hva hun vil.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cocogirl Skrevet 6. oktober #12907 Del Skrevet 6. oktober 🤡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 6. oktober #12908 Del Skrevet 6. oktober refill skrev (11 minutter siden): Hvordan er han egentlig hot/cold? Ikke dater de (iflg Isabel), ikke er de exclusive (innlysende nok) - men han skal likevel melde henne og møte henne hele tiden? Jeg skjønner ikke. Hun vet jo heller ikke hva hun vil.. Er det vanlig å holde på slik når en er passert 30? Er dating livet så komplisert når en blitt så voksen? For meg så hørtes alt det der ut som noe som kunne skjedd i 18-20 års alderen. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears in heaven Skrevet 6. oktober #12909 Del Skrevet 6. oktober Velinda skrev (1 time siden): Det tror jeg ikke kommer til å skje,enkelte styrer livet etter henne å kjøper alt hun ber dem kjøpe,sekt ja🙈 Tror ikke jeg heller 👍stakkars RS den dagen hun går lei some 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 6. oktober #12910 Del Skrevet 6. oktober Teflonhjernen skrev (3 minutter siden): Er det vanlig å holde på slik når en er passert 30? Er dating livet så komplisert når en blitt så voksen? For meg så hørtes alt det der ut som noe som kunne skjedd i 18-20 års alderen. Det er alt for mange år siden jeg har datet tror jeg. Håper ikke det er så komplisert i virkeligheten 😬 Da må jeg bli med mannen for alltid, for det der orker jeg ikke 😅 Tears in heaven skrev (1 minutt siden): Tror ikke jeg heller 👍stakkars RS den dagen hun går lei some Når man tjener noen millioner i måneden på å skravle til mobilen sin så tror jeg det skal litt til å gå lei 😁 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 6. oktober #12911 Del Skrevet 6. oktober Teflonhjernen skrev (46 minutter siden): Er det vanlig å holde på slik når en er passert 30? Er dating livet så komplisert når en blitt så voksen? For meg så hørtes alt det der ut som noe som kunne skjedd i 18-20 års alderen. Jeg vet ikke. Det er derfor jeg spør 😅 Alt det der (gi/tak, spille et spill, hot/cold bla bla) virker så barnslig? Man hører jo mye at datingkulturen er så vanskelig, men gjør man ikke ting ikke litt unødvendig vanskelig da tro? Idk. Skjønner at det kanskje er en greie om man +/- 20 og har veldig forskjellige ønsker og behov, men når man har passert 30? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 6. oktober #12912 Del Skrevet 6. oktober refill skrev (15 minutter siden): Jeg vet ikke. Det er derfor jeg spør 😅 Alt det der (gi/tak, spille et spill, hot/cold bla bla) virker så barnslig? Man hører jo mye at datingkulturen er så vanskelig, men gjør man ikke ting ikke litt unødvendig vanskelig da tro? Idk. Skjønner at det kanskje er en greie om man +/- 20 og har veldig forskjellige ønsker og behov, men når man har passert 30? Helt enig 😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkemamsen Skrevet 6. oktober #12913 Del Skrevet 6. oktober Lite leiligheter å se for tiden mtp at ho sier ho skal kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 6. oktober #12914 Del Skrevet 6. oktober Strikkemamsen skrev (4 minutter siden): Lite leiligheter å se for tiden mtp at ho sier ho skal kjøpe Hun venter jo på den Ellie Saab (???) leiligheten. Der skulle de åpne for visninger denne måneden. Om hun ikke liker den så skal hun kikke bredere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xoxo1991 Skrevet 7. oktober #12915 Del Skrevet 7. oktober Syns genuint at dette opplegget med naboen har begynt å bli for kjedelig å følge med på, så har dessverre ikke sett på noen av snappene til Isabel den siste tiden av den enkle grunn. Men fått med meg at hun skal til Oslo og Paris snart (via jodel), noen som vet når og i forbindelse med hva da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 7. oktober #12916 Del Skrevet 7. oktober xoxo1991 skrev (1 minutt siden): Syns genuint at dette opplegget med naboen har begynt å bli for kjedelig å følge med på, så har dessverre ikke sett på noen av snappene til Isabel den siste tiden av den enkle grunn. Men fått med meg at hun skal til Oslo og Paris snart (via jodel), noen som vet når og i forbindelse med hva da? Hun drar i natt mener jeg. Hun skal på premiere på Girls of Oslo blant annet. Så en liten tur til Paris og så tilbake til Oslo i forbindelse med jobb for Ivorie tror jeg, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xoxo1991 Skrevet 7. oktober #12917 Del Skrevet 7. oktober Sirah skrev (2 minutter siden): Hun drar i natt mener jeg. Hun skal på premiere på Girls of Oslo blant annet. Så en liten tur til Paris og så tilbake til Oslo i forbindelse med jobb for Ivorie tror jeg, Skjønner, håper på litt mer gøy og annerledes content. Syns alt det opplegget mellom naboen, er blitt så kjedelig. Det samme om og om igjen. I tillegg er det ikke så mye som "skjer", slik det melkes. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 7. oktober #12918 Del Skrevet 7. oktober xoxo1991 skrev (Akkurat nå): Skjønner, håper på litt mer gøy og annerledes content. Syns alt det opplegget mellom naboen, er blitt så kjedelig. Det samme om og om igjen. I tillegg er det ikke så mye som "skjer", slik det melkes. Enig med deg 😁 Jeg bruker å syntes det er hyggelig content når hun er med familien 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laurabeauty Skrevet 7. oktober #12919 Del Skrevet 7. oktober Nå har hun informert følgerne sine om at naboen ikke vil at hun skal ha noe gjøkbesøk' mens hun er i oslo. Virker som hun prøver å overbevise oss og seg selv om noe.. vent å se. Han sårer hun til slutt. Han har over en lengre periode vist at han er istand til å styre humøret til isabel 100%. Sprøtt at hun lar seg lure av nok en luring.. han snakker og flørter samtidig med en annen dame, som han fortalte hun da de drakk. Hva tenker isabel med? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 7. oktober #12920 Del Skrevet 7. oktober Laurabeauty skrev (59 minutter siden): Nå har hun informert følgerne sine om at naboen ikke vil at hun skal ha noe gjøkbesøk' mens hun er i oslo. Virker som hun prøver å overbevise oss og seg selv om noe.. vent å se. Han sårer hun til slutt. Han har over en lengre periode vist at han er istand til å styre humøret til isabel 100%. Sprøtt at hun lar seg lure av nok en luring.. han snakker og flørter samtidig med en annen dame, som han fortalte hun da de drakk. Hva tenker isabel med? Den andre damen viste seg å være en dame han hadde vært på date med en gang for lenge siden. Hun hadde sendt en melding og spurt hvordan det gikk med han og han hadde svart. Så mulig Isabel misforsto og overtenkte den situasjonen litt vel mye 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå