Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Stay skrev (19 minutter siden):

Litt late to the party her, men kan noen sende meg instagram-brukernavn til daten? 

Please send til meg også 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Teflonhjernen skrev (2 timer siden):

Så vittig at du er så fornøyd med Sophie Elise sin selvbruning. Den er noe av det jeg er mest skeptisk til 😅 Har sett at den er grønn hos noen når de skal ta den på 🤢 Bruker du den i ansiktet også?  

Den blir grønn dersom den har blitt «for gammel», min ble det også så googlet det. Den har ikke all verdens holdbarhet.  Tar den i ansiktet også ja :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Princess_81 skrev (54 minutter siden):

Kan noen sende meg instaen til Oslo gjøken? Er nysgjerrig 😂 finner den ikke på Jodel. 

Tydelig at de ikke har kontakt, siden hun er så deppa.

Endret av Guris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den reklamen av hennes nye mascara var veldig dårlig! Ser oppriktig ut som at vippene klumper

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Princess_81 skrev (50 minutter siden):

Kan noen sende meg instaen til Oslo gjøken? Er nysgjerrig 😂 finner den ikke på Jodel. 

Kan du sende til meg og? 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Guris skrev (3 timer siden):

Please send til meg også 😁

Princess_81 skrev (1 time siden):

Hippi skrev (15 minutter siden):

Kan du sende til meg og? 😅

lotti__s skrev (15 minutter siden):

Meg o🥹

simba80 skrev (6 minutter siden):

Kan noen sende til meg?🙏😊

@Sol Rampelyset @Måne Rampelyset

Vær så vennlig..

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkeligper skrev (36 minutter siden):

Den reklamen av hennes nye mascara var veldig dårlig! Ser oppriktig ut som at vippene klumper

Akkurat det la jeg også merke til. 
Skjønner ikke hvorfor vippetang. Finnes jo en million vippetenger og alle er identiske! Ja, finnes også en million linere, mascaraer og sånne blyanter, men der kan det jo variere på kvalitet. 
Trodde hun skulle lansere serum🤔

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (9 minutter siden):

Akkurat det la jeg også merke til. 
Skjønner ikke hvorfor vippetang. Finnes jo en million vippetenger og alle er identiske! Ja, finnes også en million linere, mascaraer og sånne blyanter, men der kan det jo variere på kvalitet. 
Trodde hun skulle lansere serum🤔

Det finnes en million ja,de fleste er dritt men vil man ha en som faktisk funker så er Shiseido sin 10/10,Mascaraer som klumper er det verste i verden,har ikke sett hvordan hun reklamerer for sin men tenker at det er atter noe ræl som Bjørg og Berit kjøper 10 av for å støtte IR,samma hvor dårligt produktet er,serumet kommer når vippene er falt av😂

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

simba80 skrev (49 minutter siden):

Kan noen sende til meg?🙏😊

Han er en helt vanlig kjekk fyr som driver podkast og for tiden er på ferie. Blir ikke noe mellom han og I så ikke så interressant å følge med på han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velinda skrev (15 minutter siden):

Det finnes en million ja,de fleste er dritt men vil man ha en som faktisk funker så er Shiseido sin 10/10,Mascaraer som klumper er det verste i verden,har ikke sett hvordan hun reklamerer for sin men tenker at det er atter noe ræl som Bjørg og Berit kjøper 10 av for å støtte IR,samma hvor dårligt produktet er,serumet kommer når vippene er falt av😂

😅Tenkte også på den der lineren. Det er hvertfall ikke for Bjørg og Berit. For det kan jeg si med erfaring, at hvis en har noen kråketær rundt øynene så er det dønn umulig å lage «perfekte vinger» er umulig å lage noe som helst vinger i kråketærne. Men, Bjørg og Berit har nok noen døtre, barnebarn, nieser og naboer de kan kjøpe til så de får støttet Isabel…. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (11 minutter siden):

😅Tenkte også på den der lineren. Det er hvertfall ikke for Bjørg og Berit. For det kan jeg si med erfaring, at hvis en har noen kråketær rundt øynene så er det dønn umulig å lage «perfekte vinger» er umulig å lage noe som helst vinger i kråketærne. Men, Bjørg og Berit har nok noen døtre, barnebarn, nieser og naboer de kan kjøpe til så de får støttet Isabel…. 

🤣

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Guris skrev (2 minutter siden):

😱 sååå klumpete maskara !!

WOW det var skikkelig dårlig påført.

eh ja,kjempe klumpete å vippetangen funket ikke,hun sier svart kajal får deg til å se yngre ut😬

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (4 minutter siden):

eh ja,kjempe klumpete å vippetangen funket ikke,hun sier svart kajal får deg til å se yngre ut😬

Nja, var vel den hvite kajalen hun sa det om..? Som skulle på våtlinjen nede.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Women123 skrev (21 timer siden):

Newa er i bryllup og har på seg den samme kjolen isabel brukte i bryllupet til anniken

IMG_1148.jpeg

Bra! Gjenbruk er bare positivt!

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (1 time siden):

Nja, var vel den hvite kajalen hun sa det om..? Som skulle på våtlinjen nede.

sikkert for ellers hadde jeg lurt,my bad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...