Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Teflonhjernen skrev (På 18.8.2024 den 15.21):

Takk for oppklaringer her inne på hva feiden går ut på og hvem som er hvem. Har hun Alex Istagram eller noe? Husker ikke hvem hun er. De to søstrene vet jeg litt hvem er, så på et par av snappene i sommer, men fy så ufordragelige de virker. Likte de ikke!
Gikk inn nå for å se på Isabel, men nå begynner det virkelig å bli kjedelig….stå opp, bestemme seg for chill søndag, iskaffe og så jabbe om gjøker. Kjenner at nå er jeg veldig, veldig lei av det. Er jo samme tytet hele tiden om tennisgjøk, naboen, basketgjøken etc.  

Har tenkt på en liten ting: Burde hun ikke egentlig vært litt mer aktiv inne på RaadSquad på FB? Kommentert litt, trykket litt ❤️ og 👍🏼 ? Tenker siden alle der inne er bestisene hennes…..  

Jeg synes også ikke noe om de søstrene. De virket veldig overlegne når man så de på Snapchat i sommer via Isabel. Følger ikke de og har ingen planer om å starte med det heller.

Når man er i tenårene har mange den typ 'møtte deg i dag er stup forelska og hater deg uken etter'. Og i 18-20 årene så dater man litt her og der for å først finne seg selv og eventuelt den rette. Men denne damen er 30 år (sier ikke at det er å være gammel) og har et veldig fjortis forhold til menn. Som du skriver så er det den samme jappingen om disse mennene og hvor mye hun hater de. Men allikevel er desperat på de. Når hun er ute på byen og blir full så vil hun facetime den ene eller den andre. Det sier hun selv på Snapchat og flirer som en fjortis og hele Raadsquad synes også det er så kjempe morsomt. Hun har selv sagt at hun vekker de på natten fordi hun vil prate mens hun er på fylla og de MÅ facetime slik at hun kan se at de ikke er med andre damer. Snakker for meg selv nå men jeg hadde ikke tolerert at en mann ringer meg kun på fylla midt på natten/dagtid. Og de kompisene jeg har ser på sånne damer som kun "bootycall", ikke noe kjæreste materiale. Så istedenfor at hun bruker så mye tid til å finne ut av hva som er galt med alle disse mennene så burde hun gå litt inn i seg selv og finne ut av hva hun selv gjør feil. Og egentlig tror jeg ikke at det er så mange som hun påstår. For det er merlig at det er så mange av de som er så interessert, men det man 'ser' av de er enten én date, overnatting hos henne og ha sex første natten, eller blomster/gave på døren. Influensere er kjent til å lyve. 

Du har noe der når du nevner denne Raadsquad. Hun kunne vært litt smartere å holde seg fast til denne lille kulten. Men hun prioriterer ikke de, fordi de er ikke hennes bestisser/elsklinger - de er en inntektskilde. Hun har ikke interesse av å møte de og bli kjent med de når hun har mulighet når hun er i Oslo/Norge. Hun hadde sin åpning av pop up shop i Kristiansand der mange hadde kjørt fra øst til vest og hadde stått timer i kø. Hun kom sent, brukte mye av tiden på å få en meltdown mens kamera rullet og dro derfra så fort hun kunne. Hun fikk nemlig så sjokk over hvor mange som hadde kommet at hun måtte stanse alt fordi hun ble helt satt ut. Hun jappet så mye om eet hele bilturen på vei dit at hun trodde det skulle dukke opp kanskje 30-40 stykker. Samtidig som hun får mange meldinger av folk som har reist langt, folk som allerede er der og forteller henne om køen. Hun vet at det er filming og media er tilstede. Hun har sitt team der som hun kunne ha ringt til og spurt om hvor mange er der. Alt er bare tull og lureri! Hun ville skape engasjement og sympati fra sine følgere, trengte den dramatiske reaksjonen, få med alt på film også dra tilbake smilende med massiv inntekt av sine følgere. 

Hun viser ikke til å bry seg så mye om disse følgerene hennes. Alt det her snakket om at "dere er mine bestisser, jeg elsker dere, jeg dør for dere" er bare helt insane at noen faller for det. Hun fikk mange av de til å diske opp julemat og pynt forrige uke, mens hennes bestilling be kansellert så hun kunne bare gjøre minimalt av julaften. Dette er noe hun snakket om opp og ned i flere dager om at hun og sine "elsklinger" skulle feire sammen, skapte stort engasjement blant følgerene og leverte ikke fordi hennes pakke kom ikke. Dette er ren løgn! Hun har skryt av hvor fort leveringstid det er i Dubai. Hun visste om denne feiringen flere dager i forveien der hun lett kunne ha bestilt og planlagt før/mens hun fikk sine følgere til å dra ribben ute av fryseren. Men det hun derimot kunne var å gi de en rabatt med kode 'god jul' til å shoppe så mye de kunne fordi 'det var jul'. Dette fikk hun liksom ordne på 1,2,3 men ikke å skaffe seg julepynt i 'dyrebare Duabi, beste landet' for å feire jul med sine trofaste (litt sprøe spør du meg) følgere.

Altså hadde en venninne av meg sagt at hun skal feire jul i August, pyntet og disket opp, så kjøpe masse på nettsiden til sin ikke eksisterende venninne som oppfordret til julefeiringen men gjorde ikke det selv engang.... Nei, altså hva skjer med folk?

  • Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenk om alle som er her inne på KG (og alle andre for så vidt) bare hadde sluttet å følge henne 🙌🏼 Det er jo alle vi som er følgere som sørger for den sinnsyke inntekten hennes. Hadde nesten vært litt deilig å gi henne «det sjokket». 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnaLovise skrev (På 18.8.2024 den 14.49):

Tror hun kjeder seg på VIP/eksklusive tilstelninger fordi hun er bransjeskadet. Mange influensere blir det siden de jobber alene og snakker til seg selv hele tiden. Hun har jo ikke en en eneste interesse. 

Hadde hun satt seg skikkelig inn i charityen til Ivorie, lest seg opp, gjort research og vært genuint interessert, (istedefor å la Reme ordne alt mens hun bare leser overskrift og sette navnet sitt der) hadde hun hatt noen å snakke med folk om når det er mingling, og noe som gjorde at folk ble interessert og tok henne seriøst. 

Hun fremstår som ei med lite selvtillit som bruker pengene som skjold. 

Hun har så mye potensiale at jeg synes det er trist at det ikke blir brukt. 

En annen ting med det at hun er redd for å ta lån for ikke kunne å betale det fordi hun vet at bobla kan ta slutt. Investerer man seriøst og bygger en solid grunnmur, har man ikke grunn til å frykte at man ikke skal kunne betale. 

Håper jeg tar feil og at alt hun viser er just for show/skuespill og ikke sånn på ordentlig. 

 

 

Det som er med influensere er at de kommer kjapt opp i rekken og er plutselig kjent. Men det gjelder ikke alle. Det er noen som faktisk legger tid og er genuint interessert i hva de gjør og står for. Når man får mulighet så griper man den. Men dersom man ikke vet hva man skal si business blant folk, så blir man klein/ukomfortabel. Hun bruker sine klær når det skal enten lanseres noe nytt eller en rabatt kode kommer. Når hun skal gjøre reklame for sine egne produkter så er det ofte hun sier feil om innholdet. Hun nekter å svare på kritikken hun har fått ang plagiat når det så tydelig at det er ren kopi av f.eks sminke baggen. 

Hun kunne ha brukt sin tid til å faktisk lære om det å være businesswoman, lære om sine klær og produkter og kunne ha noe å snakke om blant folk. Men istedenfor er det å vandre rundt i nattkjole, iskaffe, jappe på Snapchat dagen lang om menn og bestille mat. Dette er ikke noe som kommer til å vare I lengden. Hennes største inntekt er basert på Snapchat, så hvor lenge kommer denne Raadsquad til å kjøpe alt mulig rart som er overpriset slik at hun kan leve det livet hun lever. Er usikkert fordi de blir stadig imponert av den minste tingen. Det å steke egg, legge på ost og skinke på et liba brød var tidenes beste frokost for mange. Det å steke kylling uten noe saus eller grønnsaker og blande det med ris (som magisk blir rødt når man tilsetter litt curry) var også en helt utrolig oppfinnelse. Så hvor lenge denne boblen varer er ikke trygt å si.

  • Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (På 18.8.2024 den 15.13):

Helt klart dette! Syntes det er utrolig merkelig at hun ikke har gjort alt hun kan for å knytte nettverk nå mens hun har hatt sjansen, for jeg trodde hun ville etablere Ivorie i Dubai - hun har ihvertfall snakket om det nok, og det gjør man blandt annet med å skape nye kontakter og dermed muligheter. Men det virker som hun bare tenker at RaadSquad er de som skal skaffe henne penger gjennom Snap og Ivorie - men Ivorie er for dyrt og kjedelig i lengden til at norske folk gidder å bruke masse penger på dyre klær/ting fra henne. Hun må skape en større kjøpermasse, og der virker hun jo egentlig å komme litt til kort?

Det er noen som har det i seg andre har ikke. Jeg dømmer ikke, men tror ikke at hun har det. Først da hun flyttet til Dubai var hun så lettet av å ikke måtte betale skatt i Norge. Hun drar noen ganger på sånne VIP fester og hennes største fokus er å finne menn. Hun dro på en date med en som hun sa at han kjente alle og det var turn off for henne. 

Dersom du er fokusert i å etablere ett godt nettverk og skape relasjoner så jobber du for det. Hun virker ikke som at hun er interessert i det. Hun lever av Snapchat og Raadsquad - dette varer ikke i lengden.

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ayesha2 skrev (54 minutter siden):

Jeg synes også ikke noe om de søstrene. De virket veldig overlegne når man så de på Snapchat i sommer via Isabel. Følger ikke de og har ingen planer om å starte med det heller.

Når man er i tenårene har mange den typ 'møtte deg i dag er stup forelska og hater deg uken etter'. Og i 18-20 årene så dater man litt her og der for å først finne seg selv og eventuelt den rette. Men denne damen er 30 år (sier ikke at det er å være gammel) og har et veldig fjortis forhold til menn. Som du skriver så er det den samme jappingen om disse mennene og hvor mye hun hater de. Men allikevel er desperat på de. Når hun er ute på byen og blir full så vil hun facetime den ene eller den andre. Det sier hun selv på Snapchat og flirer som en fjortis og hele Raadsquad synes også det er så kjempe morsomt. Hun har selv sagt at hun vekker de på natten fordi hun vil prate mens hun er på fylla og de MÅ facetime slik at hun kan se at de ikke er med andre damer. Snakker for meg selv nå men jeg hadde ikke tolerert at en mann ringer meg kun på fylla midt på natten/dagtid. Og de kompisene jeg har ser på sånne damer som kun "bootycall", ikke noe kjæreste materiale. Så istedenfor at hun bruker så mye tid til å finne ut av hva som er galt med alle disse mennene så burde hun gå litt inn i seg selv og finne ut av hva hun selv gjør feil. Og egentlig tror jeg ikke at det er så mange som hun påstår. For det er merlig at det er så mange av de som er så interessert, men det man 'ser' av de er enten én date, overnatting hos henne og ha sex første natten, eller blomster/gave på døren. Influensere er kjent til å lyve. 

Du har noe der når du nevner denne Raadsquad. Hun kunne vært litt smartere å holde seg fast til denne lille kulten. Men hun prioriterer ikke de, fordi de er ikke hennes bestisser/elsklinger - de er en inntektskilde. Hun har ikke interesse av å møte de og bli kjent med de når hun har mulighet når hun er i Oslo/Norge. Hun hadde sin åpning av pop up shop i Kristiansand der mange hadde kjørt fra øst til vest og hadde stått timer i kø. Hun kom sent, brukte mye av tiden på å få en meltdown mens kamera rullet og dro derfra så fort hun kunne. Hun fikk nemlig så sjokk over hvor mange som hadde kommet at hun måtte stanse alt fordi hun ble helt satt ut. Hun jappet så mye om eet hele bilturen på vei dit at hun trodde det skulle dukke opp kanskje 30-40 stykker. Samtidig som hun får mange meldinger av folk som har reist langt, folk som allerede er der og forteller henne om køen. Hun vet at det er filming og media er tilstede. Hun har sitt team der som hun kunne ha ringt til og spurt om hvor mange er der. Alt er bare tull og lureri! Hun ville skape engasjement og sympati fra sine følgere, trengte den dramatiske reaksjonen, få med alt på film også dra tilbake smilende med massiv inntekt av sine følgere. 

Hun viser ikke til å bry seg så mye om disse følgerene hennes. Alt det her snakket om at "dere er mine bestisser, jeg elsker dere, jeg dør for dere" er bare helt insane at noen faller for det. Hun fikk mange av de til å diske opp julemat og pynt forrige uke, mens hennes bestilling be kansellert så hun kunne bare gjøre minimalt av julaften. Dette er noe hun snakket om opp og ned i flere dager om at hun og sine "elsklinger" skulle feire sammen, skapte stort engasjement blant følgerene og leverte ikke fordi hennes pakke kom ikke. Dette er ren løgn! Hun har skryt av hvor fort leveringstid det er i Dubai. Hun visste om denne feiringen flere dager i forveien der hun lett kunne ha bestilt og planlagt før/mens hun fikk sine følgere til å dra ribben ute av fryseren. Men det hun derimot kunne var å gi de en rabatt med kode 'god jul' til å shoppe så mye de kunne fordi 'det var jul'. Dette fikk hun liksom ordne på 1,2,3 men ikke å skaffe seg julepynt i 'dyrebare Duabi, beste landet' for å feire jul med sine trofaste (litt sprøe spør du meg) følgere.

Altså hadde en venninne av meg sagt at hun skal feire jul i August, pyntet og disket opp, så kjøpe masse på nettsiden til sin ikke eksisterende venninne som oppfordret til julefeiringen men gjorde ikke det selv engang.... Nei, altså hva skjer med folk?

Helt enig med deg, begynner jo å se at dette handler jo kun om penger. Har aldri fulgt noen influenser før, så helt ny på dette😄 Jeg har tenkt mange ganger at noe av det hun sier ikke stemmer, spes. dette med alle mannfolkene og vennene. 
Kjenner det er godt jeg snart er tilbake til vanlig liv (ikke vært mobil hele sommeren pga ulykke, så mye stillesitting) og kan forhåpentligvis legge fra meg dette her 😄

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

rock&republic skrev (6 minutter siden):

La oss boikotte henne

Klarer ikke helt ennå😅 

Hun hadde ikke samme morgen stemning i dag og vært veldig stille derfra en stund nå så hun er nok ganske stresset.

Endret av sprettballen
Rettet skrivefeil
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sprettballen skrev (24 minutter siden):

Klarer ikke helt ennå😅 

Hun hadde ikke samme morgen stemning i dag og vært veldig stille derfra en stund nå så hun er nok ganske stresset.

Ja hun virket litt «rar» i dag

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på når Isabel skal si noe om venninnekaoset i Dubai? Hun sier jo selv hun deler alt  med Raad Squad elsklingene…så hun burde jo nå holde  tea time og spør de om råd. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske Alex, Newa og Golnaz kunne komme ut offentlig og fortelle hva som skjer bak kulissene. Det er faen ikke normalt å kutte kontakt med såååå mange nære venner og familie. Og forøvrig, ekskjæresten hennes Jack også. Får meg til å tenke at det er HUN som er PROBLEMET. Ikke alle andre.

Endret av Julia Piñero
  • Liker 13
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avfølget Isabel for noen dager siden og for en befrielse. Har ryddet skikkelig i snapfølgerlista mi. Vil helst ha folk som bidrar med noe positivt her i verden. Overforbruket hennes er til å 🤢 av. 
 

Er ikke en raadsquad da jeg synes det er ekstremt teit. Har lyst til å leve mitt eget liv, ikke gjennom andres. 
Helt enig i at den bransjen må reguleres på en annen måte da de har alt for stor makt over forbrukerne.

  • Liker 10
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Julia Piñero said:

Skulle ønske Alex, Newa og Golnaz kunne komme ut offentlig og fortelle hva som skjer bak kulissene. Det er faen ikke normalt å kutte kontakt med såååå mange nære venner og familie. Og forøvrig, ekskjæresten hennes Jack også. Får meg til å tenke at det er HUN som er PROBLEMET. Ikke alle andre.

Selvfølgelig er det I som er problemet. Se på Newa og Golnaz etter bruddet med I ! Begge er nå i langvarige forhold til én mann. I elsker drama, og samme med Johanna. Snart er de i drama med hverandre og da har I ingen i Dubai. Fordi Marina gidder ikke så mye mer av I heller snart .....

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marina er eldre enn Isabel, med mann og barn. I tillegg har hun bodd i Dubai i flere år, og har jevnlig venninner som flyr ned til henne for besøk og diverse. Hun har også flere venninner i Dubai. Både gjennom seg selv, sin mann og barna. I tillegg har hun en fullkommen hverdag. Usikker på om hun jobber, men hun er en god mor som kjører/henter barna fra skole og aktiviteter, lager middag hjemme, trener og diverse. Hun er ikke interessert i det Isabel driver med. Hun er komplett. 
 

Johanna tror jeg aldri vil bli hel, fordi hun genuint er på jakt etter en som kan forsørge henne og ikke kjærligheten. Hun vil dermed alltid føle en form for tomhet i seg. Og det er sånne mennesker som har lett for å eksplodere. Hun fant sin sjelevenn i Isabel. Begge er dønn like egentlig. Bare at Johanna faktisk har litt mer manerer enn Isabel. Men når de krangler, så har fortsatt Johanna sin søster. Hva har Isabel? 
 

Det bor mange influencere i Dubai, og alle kjenner alltid noen som kjenner en eller annen. Så man skal ikke se bort ifra at flere av de får vite om Isabel og hvordan hun som menneske er, og da vil de avsky henne. 
 

Hva skal hun gjøre da i Dubai? Henge alene hele dagen på Dubai Mall? Få Rami til å flytte ned permanent? Eller tvinge naboen til å bli kjæreste med henne? 
 

For hvem skulle trodd at beste jentegjeng skulle bli hverandres største hatere innen par uker etter en hel sommer tilbragt sammen. Bare snakk om tid før Isabel blir x’ed out av søstrene. Jeg gir det til nyttår. 

  • Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Lykkeligper said:

Marina er eldre enn Isabel, med mann og barn. I tillegg har hun bodd i Dubai i flere år, og har jevnlig venninner som flyr ned til henne for besøk og diverse. Hun har også flere venninner i Dubai. Både gjennom seg selv, sin mann og barna. I tillegg har hun en fullkommen hverdag. Usikker på om hun jobber, men hun er en god mor som kjører/henter barna fra skole og aktiviteter, lager middag hjemme, trener og diverse. Hun er ikke interessert i det Isabel driver med. Hun er komplett. 
 

Johanna tror jeg aldri vil bli hel, fordi hun genuint er på jakt etter en som kan forsørge henne og ikke kjærligheten. Hun vil dermed alltid føle en form for tomhet i seg. Og det er sånne mennesker som har lett for å eksplodere. Hun fant sin sjelevenn i Isabel. Begge er dønn like egentlig. Bare at Johanna faktisk har litt mer manerer enn Isabel. Men når de krangler, så har fortsatt Johanna sin søster. Hva har Isabel? 
 

Det bor mange influencere i Dubai, og alle kjenner alltid noen som kjenner en eller annen. Så man skal ikke se bort ifra at flere av de får vite om Isabel og hvordan hun som menneske er, og da vil de avsky henne. 
 

Hva skal hun gjøre da i Dubai? Henge alene hele dagen på Dubai Mall? Få Rami til å flytte ned permanent? Eller tvinge naboen til å bli kjæreste med henne? 
 

For hvem skulle trodd at beste jentegjeng skulle bli hverandres største hatere innen par uker etter en hel sommer tilbragt sammen. Bare snakk om tid før Isabel blir x’ed out av søstrene. Jeg gir det til nyttår. 

💯

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkeligper skrev (7 minutter siden):

Marina er eldre enn Isabel, med mann og barn. I tillegg har hun bodd i Dubai i flere år, og har jevnlig venninner som flyr ned til henne for besøk og diverse. Hun har også flere venninner i Dubai. Både gjennom seg selv, sin mann og barna. I tillegg har hun en fullkommen hverdag. Usikker på om hun jobber, men hun er en god mor som kjører/henter barna fra skole og aktiviteter, lager middag hjemme, trener og diverse. Hun er ikke interessert i det Isabel driver med. Hun er komplett. 
 

Johanna tror jeg aldri vil bli hel, fordi hun genuint er på jakt etter en som kan forsørge henne og ikke kjærligheten. Hun vil dermed alltid føle en form for tomhet i seg. Og det er sånne mennesker som har lett for å eksplodere. Hun fant sin sjelevenn i Isabel. Begge er dønn like egentlig. Bare at Johanna faktisk har litt mer manerer enn Isabel. Men når de krangler, så har fortsatt Johanna sin søster. Hva har Isabel? 
 

Det bor mange influencere i Dubai, og alle kjenner alltid noen som kjenner en eller annen. Så man skal ikke se bort ifra at flere av de får vite om Isabel og hvordan hun som menneske er, og da vil de avsky henne. 
 

Hva skal hun gjøre da i Dubai? Henge alene hele dagen på Dubai Mall? Få Rami til å flytte ned permanent? Eller tvinge naboen til å bli kjæreste med henne? 
 

For hvem skulle trodd at beste jentegjeng skulle bli hverandres største hatere innen par uker etter en hel sommer tilbragt sammen. Bare snakk om tid før Isabel blir x’ed out av søstrene. Jeg gir det til nyttår. 

Marina eier og er daglig leder for frisør salong i Oslo.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (48 minutter siden):

Marina eier og er daglig leder for frisør salong i Oslo.

Det vet jeg. Men hun har ingen jobb i Dubai, ikke som jeg har sett/lagt merke til. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Angel75 skrev (51 minutter siden):

Marina eier og er daglig leder for frisør salong i Oslo.

 

Lykkeligper skrev (1 minutt siden):

Det vet jeg. Men hun har ingen jobb i Dubai, ikke som jeg har sett/lagt merke til. 

Hvem er hun Marina egentlig? Jeg har skjønt at hun er venninne av Isabel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (29 minutter siden):

 

Hvem er hun Marina egentlig? Jeg har skjønt at hun er venninne av Isabel.

Jeg vet heller ikke hvem Marina er, så kanskje vi ikke er så informerte som vi først trodde? 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (32 minutter siden):

 

Hvem er hun Marina egentlig? Jeg har skjønt at hun er venninne av Isabel.

Vet egentlig ikke så mye om henne. Trodde først det var en fra Dubai bling. Fikk sansen for henne mer og mer. Også hørt litt om henne fra kjente osv. Virker som en veldig bra dame med bein i nesa. Isabel hadde nok aldri turt å vende ryggen mot hu. Da hadde hun nok måttet flytte hjem til Oslo 😂 Men egentlig en helt vanlig jente fra Norge. Etnisk norsk. Virker som en kul dame. Har åpen insta  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkeligper skrev (1 minutt siden):

Vet egentlig ikke så mye om henne. Trodde først det var en fra Dubai bling. Fikk sansen for henne mer og mer. Også hørt litt om henne fra kjente osv. Virker som en veldig bra dame med bein i nesa. Isabel hadde nok aldri turt å vende ryggen mot hu. Da hadde hun nok måttet flytte hjem til Oslo 😂 Men egentlig en helt vanlig jente fra Norge. Etnisk norsk. Virker som en kul dame. Har åpen insta  

Privat insta. Og har ikke vært aktiv på snap på en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...