Hivju Skrevet 20. januar 2024 #10001 Skrevet 20. januar 2024 Aintnofun skrev (11 minutter siden): Produktene hennes kom på Vita for noen dager siden. Ja. Sikkert endelig fått gjennomslag og vist til salgstall. Jeg har mistet respekten for vits. Orker ikke handle der mer 7 4
Måne Rampelyset Skrevet 20. januar 2024 #10002 Skrevet 20. januar 2024 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin.
BareSiri Skrevet 20. januar 2024 #10003 Skrevet 20. januar 2024 Aintnofun skrev (1 time siden): Produktene hennes kom på Vita for noen dager siden. Haha.. ja, der ser du. Visste det ville skje 🙈 Vita har liksom blitt litt sånn First Price parfymeri 🥴 12 3
Fiin Skrevet 21. januar 2024 #10004 Skrevet 21. januar 2024 J.. skrev (22 timer siden): Som alle prosjekter Reme er investor i,skal også Ivory donere 10% av overskuddet sitt. Isabel har valgt å gi det til kvinner i nød/voldelige relasjoner,sier hun skal komme med mer info rundt dette. Det syns jeg var en veldig fin (og viktig!!) sak å velge. Enig! Og hun var ærlig om at det er et punkt i kontrakten hennes, det er det ikke alle som er. 1 1
meretekristin Skrevet 21. januar 2024 #10005 Skrevet 21. januar 2024 "Alle" har vel sittet på en kafé eller ett annet sted og sagt noe om noen som er der eller går forbi? Elsker humoren til Isabel. Bare hun og Anniken jeg følger av influencere. Og ja de er stikk motsatte av hverandre men er det som gjør det ålright. Får litt påfyll av begge verdener. Og må legge til at hårsprayen til Isabel er den beste jeg noen gang har prøvd. Jeg er "avhengig" av hårspray og alle hårstrå må ligge på plass. Og denne er den eneste som er lett å gre ut, ikke støver og lett å vaske ut. Kan absolutt anbefales. Når det kommer til hudprodukter skal jeg ikke uttale meg om og har heller ikke tenkt å prøve (foreløpig) da jeg har en allerede veldig god hudpleie serie jeg bruker. Men om det blir bevist at de er gode så blir det nok å prøve de ut. Håroljen har jeg forstått ikke er noe ålright? Men hvorfor blir den utsolgt på så kort tid? Det kan jo ikke være de voksne og "beviste" som kjøper den? Litt merkelig egentlig siden aldersgruppen til Isabel på Snap er mellom "30-50" år? 4
Måne Rampelyset Skrevet 21. januar 2024 #10006 Skrevet 21. januar 2024 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin. 1
Wald86 Skrevet 21. januar 2024 #10007 Skrevet 21. januar 2024 (endret) . Endret 30. januar 2024 av Wald86 6 12
Hivju Skrevet 21. januar 2024 #10008 Skrevet 21. januar 2024 Wald86 skrev (46 minutter siden): En liten påminnelse. "Denne uken ble en av Norges største influensere, Isabel Raad, utestengt fra Instagram fordi hun delte et bilde av vekten sin. Flere og flere med mange følgere som stolt viser frem sin tonede mage og utstikkende ribbein i sine kanaler." https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/4oJo2q/det-har-blitt-kult-aa-sulte-igjen https://www.expressen.se/amelia/jag-ville-vara-en-rik-tjej-med-knotiga-hoftkammar-/ https://www.vg.no/nyheter/i/76y02K/over-30-prosent-oekning-i-spiseforstyrrelser https://www.nettavisen.no/midtlivskrise-kan-gi-anoreksi/s/12-95-939922 https://www.eatingdisorderhope.com/information/binge-eating-disorder/binge-eating-compulsive-shopping-what-are-the-links https://www.nrk.no/trondelag/stor-studie-pa-anoreksi_-ser-markante-endringer-i-hjernen-hos-syke-mennesker-1.15994326 Stor studie: Anoreksi krymper hjernen mer enn noen annen psykisk lidelse. Får håpe ikke måne fjerner dette innlegget også. Det er viktig dette her. 2 8
Wald86 Skrevet 22. januar 2024 #10009 Skrevet 22. januar 2024 (endret) . Endret 30. januar 2024 av Wald86 8
Wald86 Skrevet 22. januar 2024 #10010 Skrevet 22. januar 2024 (endret) . Endret 30. januar 2024 av Wald86 8 2
Måne Rampelyset Skrevet 22. januar 2024 #10011 Skrevet 22. januar 2024 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Måne, admin.
Wald86 Skrevet 23. januar 2024 #10012 Skrevet 23. januar 2024 (endret) . Endret 30. januar 2024 av Wald86 2
dårligbrukernavn Skrevet 23. januar 2024 #10013 Skrevet 23. januar 2024 meretekristin skrev (På 21.1.2024 den 17.31): "Alle" har vel sittet på en kafé eller ett annet sted og sagt noe om noen som er der eller går forbi? Elsker humoren til Isabel. Bare hun og Anniken jeg følger av influencere. Og ja de er stikk motsatte av hverandre men er det som gjør det ålright. Får litt påfyll av begge verdener. Og må legge til at hårsprayen til Isabel er den beste jeg noen gang har prøvd. Jeg er "avhengig" av hårspray og alle hårstrå må ligge på plass. Og denne er den eneste som er lett å gre ut, ikke støver og lett å vaske ut. Kan absolutt anbefales. Når det kommer til hudprodukter skal jeg ikke uttale meg om og har heller ikke tenkt å prøve (foreløpig) da jeg har en allerede veldig god hudpleie serie jeg bruker. Men om det blir bevist at de er gode så blir det nok å prøve de ut. Håroljen har jeg forstått ikke er noe ålright? Men hvorfor blir den utsolgt på så kort tid? Det kan jo ikke være de voksne og "beviste" som kjøper den? Litt merkelig egentlig siden aldersgruppen til Isabel på Snap er mellom "30-50" år? Beklager at denne blir litt spesifikk og litt irrelevant for tråden, men har du prøvd Loreal Elnette hårspray? Vil du isåfall si den er bedre enn den? (Haha, har en evig struggle med å finne den rette hårsprayen... Bruker Loreal Elnette enda, etter å ha prøvd omtrent alt annet på markedet, tross at den lukter gammel kjerring, fordi den er den eneste som jeg syns funker på andre punkter, men det du nevner høres jo litt forlokkende ut så kanskje den kan være verdt å prøve..?) 1
-Turtle Skrevet 23. januar 2024 #10014 Skrevet 23. januar 2024 dårligbrukernavn skrev (1 time siden): Beklager at denne blir litt spesifikk og litt irrelevant for tråden, men har du prøvd Loreal Elnette hårspray? Vil du isåfall si den er bedre enn den? (Haha, har en evig struggle med å finne den rette hårsprayen... Bruker Loreal Elnette enda, etter å ha prøvd omtrent alt annet på markedet, tross at den lukter gammel kjerring, fordi den er den eneste som jeg syns funker på andre punkter, men det du nevner høres jo litt forlokkende ut så kanskje den kan være verdt å prøve..?) https://lyko.com/no/harpleie/styling/harspray/extremespray/schwarzkopf-professional-osis-session-300-ml Prøv denne. Solgte ekstreeeemt mye av denne da jeg jobbet som frisør. Godt hold men superlett å vaske/gre ut. Helt super! 1
Gjest VaniIIe Skrevet 23. januar 2024 #10015 Skrevet 23. januar 2024 (endret) 2 hours ago, dårligbrukernavn said: Beklager at denne blir litt spesifikk og litt irrelevant for tråden, men har du prøvd Loreal Elnette hårspray? Vil du isåfall si den er bedre enn den? (Haha, har en evig struggle med å finne den rette hårsprayen... Bruker Loreal Elnette enda, etter å ha prøvd omtrent alt annet på markedet, tross at den lukter gammel kjerring, fordi den er den eneste som jeg syns funker på andre punkter, men det du nevner høres jo litt forlokkende ut så kanskje den kan være verdt å prøve..?) Måtte bare kommentere, den hårsprayen har den absolutt verste lukten som finnes. Jeg kjøpte den en gang og gikk hele dagen og var kvalm av meg selv!! Første jeg gjorde etter jobb var å hoppe i dusjen 😅 Måtte se gjennom snappen til Isabel, eller så ikke igjennom, var for mange til det (ikke rart hun er rik). Men jeg får litt vondt av alle som skriver til henne som om de er bestevenninner. Må innrømme å si at Isabel er underholdende nok hun, selv om det ikke helt er min gate, men skjønner ikke alle disse som tror de er venner og skriver livsoppdateringer og til og med tok kontakt med hotellet hun bor på. Endret 23. januar 2024 av VaniIIe
dårligbrukernavn Skrevet 23. januar 2024 #10016 Skrevet 23. januar 2024 (endret) VaniIIe skrev (19 minutter siden): Måtte bare kommentere, den hårsprayen har den absolutt verste lukten som finnes. Jeg kjøpte den en gang og gikk hele dagen og var kvalm av meg selv!! Første jeg gjorde etter jobb var å hoppe i dusjen 😅 Måtte se gjennom snappen til Isabel, eller så ikke igjennom, var for mange til det (ikke rart hun er rik). Men jeg får litt vondt av alle som skriver til henne som om de er bestevenninner. Må innrømme å si at Isabel er underholdende nok hun, selv om det ikke helt er min gate, men skjønner ikke alle disse som tror de er venner og skriver livsoppdateringer og til og med tok kontakt med hotellet hun bor på. Haha, ja, lukten er forferdelig og kvalmende 😭 Huff, enig... Jeg klarer ikke personligheten hennes/klarer ikke forstå de som liker henne/syns hun er morsom og sånn, jeg syns hun er utrolig slitsom, virker falsk og påtatt, det blir for mye for meg osv, men er enig i at det er vondt. Syns også det er noe både trist og kynisk ved måten hun svarer tilbake til mange av de også da. Hun er jo i en maktposisjon, og jobben hennes er å selge seg selv/alle mulige produkter osv til de som følger henne, så det er trist å tenke på at unge jenter kanskje faktisk ser på det som et slags vennskap, som du nevner sender henne livsoppdateringer, "forteller" henne ting, spør henne om ting (har sett at hun ofte svarer på ting hun helt klart ikke burde svare på/hvor hun helt klart mangler kompetanse/ikke egner seg for å svare/gi råd osv, opplever det som at hun overhodet ikke kjenner egne begrensninger), så tenker det er problematisk på flere nivåer begge veier egentlig. Det gjør meg også trist mtp. den sosiale situasjonen til de det gjelder, og syns det er trist samfunnet går i en slik retning. Hadde det ikke vært for salgsdelen/at det er jobben deres å "influence" hadde det kanskje vært en liten trøst at de "iallefall" har influensere å snakke med, men det at influenseren er nettopp influenser syns jeg gjør det bare uheldig. Huff. Som sidenote bidrar det vel også til at grenser sklir ytterligere ut, og det har jo vært et økende problem lenge allerede, og det var jo vanlig i kjendisverden selv lenge før sosiale medier å ha et par stalkere eller sånne "småpsycho" fans - noe det helt klart også "egler" til mer av når grensene viskes mer og mer ut, og når influenserne blir mer og mer personlige, mer og mer "vennen" din osv. Takk til deg over, skal prøve den! ❤️ Endret 24. januar 2024 av dårligbrukernavn 4 4
cHg Skrevet 24. januar 2024 #10017 Skrevet 24. januar 2024 Det går helt klart over styr når de uttrykker at de elsker hverandre og er en såpass stor del av hverandres liv. Nesten vondt å se på. Jeg tror oppriktig at Isabel får en high av all denne lovebombingen. Og kanskje tror selv at alt dette er ekte.. Helt til det går over og det kommer dette tomrommet flere opplever etter å ha svevd litt for høyt. Jeg håper for Isabel sin psyke at det flater ut på en rolig måte og ikke med et smell. Det blir også spennende å se om denne Facebookgruppa "Raafsquad" etterhvert også vil avdekke kvalitet på produkter. Men! Det som var er når ei påpekte at det dannes vennskap blant andre jenter pga Isabel. Og dét er jo Veldig fint! Så om merkevaren isabel blir en slags møteplass for ensomme mennesker er jo det helt nydelig! 3 2
Xmasclovn Skrevet 24. januar 2024 #10018 Skrevet 24. januar 2024 (endret) VaniIIe skrev (10 timer siden): Måtte se gjennom snappen til Isabel, eller så ikke igjennom, var for mange til det (ikke rart hun er rik). Men jeg får litt vondt av alle som skriver til henne som om de er bestevenninner. Må innrømme å si at Isabel er underholdende nok hun, selv om det ikke helt er min gate, men skjønner ikke alle disse som tror de er venner og skriver livsoppdateringer og til og med tok kontakt med hotellet hun bor på. Dessverre er det mange som er fattige på mennesklig kontakt i dette ellers så rike landet, og ensomhet og utenforskap blir stadig et større problem. Derfor kan det tenkes at mange føler vennskap med influensere som Isabel og det blir deres sosiale omgang. For det er heller tvilsomt at kvinner på hennes alder, i 30 årene, med venninner og familieliv sitter og deler av sitt liv med Isabel. Og så har du selvsagt fjortisene som skriver med henne fordi det er kult å ha kontakt med en kjendis, for dessverre er Isabel og likesinnede kjendiser for ungdom anno 2024. Summa summarum er det nok flere med denne venninnefølelsen og behovet for «personlig kontakt» med henne enn vi klarer å ta innover oss. Endret 24. januar 2024 av Xmasclovn Skrivefeil 2 3
Wald86 Skrevet 24. januar 2024 #10019 Skrevet 24. januar 2024 (endret) . Endret 30. januar 2024 av Wald86 6
Xmasclovn Skrevet 24. januar 2024 #10020 Skrevet 24. januar 2024 Wald86 skrev (2 timer siden): Men influencer-industrien har tatt dette innover seg. For ensomme mennesker shopper masse. Og de går etter disse sårbare målgruppene helt bevisst. De headhunter også influencere som speiler dette. På bekostning av både influencerne og følgernes mentale helse. Det er det helt sikkert. De har sikkert egne markedsføringsspesialister som, igjen for egen vinning, lærer influensere å treffe disse sårbare gruppene. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå