Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ebbeliten skrev (1 time siden):

Når jeg ser Isabel får jeg assosiasjoner til instukids i barnevernet. Når man ser dem på tiktok er det egentlig det samme som å se Isabel. 

Lurer på hva slags "instukids" du ser i SoMe.

De jeg har ramlet over poster mest skryt av å bryte regler,viser at de stikker av,videoer der de setter dop/er neddopet,der de tigger penger,eller der de snakker om hvor mye de hater de voksne som prøver å hjelpe de.

Av og til det motsatte - ungdommer som er glad for hjelpen de får,og at de er glade for trygge voksne som ser de.

Ser ikke hvordan noen av disse,gir paralell til Isabel,eller omvendt.

Men noen ser vel det de ønsker å se.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun spiller og profiterer på den barndomshistorien sin,ja den er fæl men man kan velge å ikke være et offer,hun bruker det bevisst for å sanke sympati og få alle å tenke at hun fortjener et liv i luksus,ene øyeblikket skriker hun og hoier hun for en tur til Maldivene for så å spille skuespill hvor takknemelig hun er,hvorfor vil hun ikke betale skatt?det er faktisk skattepenger som gjør at hun er der hun er i dag,litt høy på seg selv syns jeg

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BareSiri skrev (På 16.1.2024 den 17.15):

Hun sier hun gir masse penger til veldedighet, men det tror jeg INGENTING på. Hun er sykelig opptatt av å flashe alt hun kjøper som er dyrt, enten hun viser bilde av kvittering eller bankterminalen når hun betaler. Hadde hun gitt penger til veldedighet, som faktisk hadde vært veldig positivt for et menneske som henne, skal jeg love deg hun hadde flashet det også. Jeg skrev på Instagrammen hennes en gang for litt siden at jeg syns det var rart hun viste ikke frem hva hun gir i veldedighet når hun påstår hun gir så mye. Hun slettet kommentaren og blokkerte meg 😅🤣

Hun kjenner sikkert på en (kortvarig) lykke ved å kjøpe seg dyre ting, men mye av det hun kjøper er jo direkte stygt. Som de smykkene fra Van Cleef. Var veldig populært på 90-tallet av de over 60… 😆 Hun liker nok å bli oppfattet som rik og vellykket, og da er det merket og pris som gjelder, ikke om det er fint tydeligvis. Og de Hermes veskene også… det fins jo ingenting spesielt med de. De selger pga merke og status.

Tror nok Isabell er en særdeles ensom og ulykkelig person. Og selvopptatt. De er en veldig sammensveiset familie. Litt spesielt å velge penger og ensomhet over familie (og evt venner, hvis hun har noen igjen).  Det var jo ikke sånn at hun hadde dårlig råd i Norge heller…  Hun er vel der for å jakte mannfolk også, siden norske gutter ikke duger. Men så ser man jo hva hun ender opp med i Dubai også 😅 Like selvopptatte og utseendefikser som henne selv. Da blir det kræsj til skutt da, når begge er mest opptatt av me, myself and I….  😂🙈

Hun har vært ganske konsekvent med å si opp i gjennom årene at det er Redd Barna hun støtter med en sum hver jul. Hvor mye det er kan vi jo ikke vite.  Men jeg har en feeling på at hun synes det er gøyere å flashe at hun har brukt en mill på ei klokke, enn at hun er fast giver til Redd Barna. Så kan en jo selvfølgelig mene at 1 mill for ei klokke eller 42 000 for et par øredobber er galskap når barn sulter i verden….men igjen- vi vet ikke hvor mye hun donerer. Hun skrev også at overskuddet fra den første boka hverfall gikk til en organisasjon for fosterbarn. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linazer skrev (19 timer siden):

Men jaggu er Isabel et friskt pust i influencerverden da.

Ja, hun har operert seg,  hun sløser med penger og er absolutt thinspo.  

Men, hun har et sjeldent "talent " hvis det kan kalles det. Oppi all Dolce Gabanna, glam og luksus så virker hun å ta seg selv lite selvhøytidelig.  Hun byr på seg selv,  hun spøker  og klarer absolutt å holde på fansen sin. 

Hun kunne gjort det godt i mediebransjen på flere områder.  

Hadde jeg også gjort, med en månedslønn på en mill eller mer. Hun har jo skjønt at det er dette som generer mer penger. Og ja, hun har virkelig skjønt noe, det er alle som følger som går på limpinnen og ikke forstår omfanget av å følge og heie på influensere som frk. Raad 🤷‍♀️😂

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den klokka var jo dritstygg. Nå bryr ikke jeg meg om klokker, men trodde den skulle se litt mer spesiell ut. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aintnofun skrev (1 time siden):

Den klokka var jo dritstygg. Nå bryr ikke jeg meg om klokker, men trodde den skulle se litt mer spesiell ut. 

En klokke er en klokke.

Vet ikke hva du så for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (1 time siden):

En klokke er en klokke.

Vet ikke hva du så for deg.

Alle klokker ser jo ikke like ut. Tenkte bare den kom til å være finere. Ikke bare gull og hvit.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ELSKER å følge med på Maldiveturen! Hun er oppriktig så glad for å være der og jeg unner henne alle ekstraklikk(betaling) hun får for å dele minutt for minutt. Jeg drømmer om å reise dit så å se alt av detaljer fryder meg. Så takk Isabel for at jeg kan drømme meg bort fra snø og kulde!

• Liker 5
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er tøft av henne å reise på en slik spontantur alene til Maldivene💚

Bra for henne 👏🏻🪸☀️

Ja man kan kritisere henne for mye, men rett skal være rett, og jeg syns absolutt hun skal ha ros for å bare kaste seg ut i det 👏🏻

• Liker 7
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sool skrev (1 time siden):

Bra for henne 👏🏻🪸☀️

Ja man kan kritisere henne for mye, men rett skal være rett, og jeg syns absolutt hun skal ha ros for å bare kaste seg ut i det 👏🏻

Enig, morsomt å følge henne. Hun byr på seg selv 110%. 

• Liker 2
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sool skrev (2 timer siden):

Bra for henne 👏🏻🪸☀️

Hvorfor er det så tøft? Jeg vil tro de fleste av oss ville ha kastet seg ut i diverse opplevelser om vi hadde hatt økonomi og mulighet…

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (2 minutter siden):

Hvorfor er det så tøft? Jeg vil tro de fleste av oss ville ha kastet seg ut i diverse opplevelser om vi hadde hatt økonomi og mulighet…

Ikke mange hadde valgt å reise alene,nei.

Spesielt ikke kvinner.

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wald86 skrev (9 minutter siden):

Mange jeg kjenner reiser alene, spesielt i forbindelse med jobb, noe dette vel er for Raad? Kan man kalle det å reise alene når hun minutt for minutt dokumenterer sin hverdag og deler alt med hundretusener av følgere, når reisen i seg selv benytte for å få engasjement og klikk? Hvis hun slår av sosiale medier er saken en annen. Det tror jeg neppe skjer. 

Kan ikke sidestille det med en vanlig jobb. Flertallet av normen kvinner hadde ikke satt seg på flyet til Maldivene alene. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...