arnoyb Skrevet 16. januar 2024 #9921 Del Skrevet 16. januar 2024 Wald86 skrev (4 minutter siden): Ikke sant. Jeg tenkte det var greit å informere så du ikke dro på Bjerke og kjøpte deg en Patek til halv mill og trodde på grov inntjening! 😅 😂😂😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 16. januar 2024 #9922 Del Skrevet 16. januar 2024 (endret) . Endret 18. januar 2024 av Wald86 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tøttaa Skrevet 16. januar 2024 #9923 Del Skrevet 16. januar 2024 Hvis man har 1,1 millioner til å svi av på en klokke så skjønner jeg f... ikke hvorfor ikke mere penger går til veldedige formål. Det er krig i verden as we speak. Jeg skjønner meg ikke på denne typen av rike folk, egoismen er jo helt hinsides. Og dette elsker folk å følge med på??? Jeg veit ikke om jeg orker å være en del av dette samfunnet mer jeg, sånn helt på ekte. Stopp verden, jeg vil av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 16. januar 2024 #9924 Del Skrevet 16. januar 2024 (endret) . Endret 27. januar 2024 av Wald86 9 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareSiri Skrevet 16. januar 2024 #9925 Del Skrevet 16. januar 2024 Wald86 skrev (33 minutter siden): Bare opptatt av å betale minst mulig skatt, og tjene mest mulig penger, helt uten etikk og moral. Denne typen mennesker er avhengige av bekreftelse hele tiden. Å flashe sin rikdom på denne måten signaliserer usikkerhet og utrygghet, i tillegg til å være ekstremt smakløst som du påpeker. I dag kan du lese om en minstepensjonist som gir alle sparepengene sine til en 102 år gammel krigsseiler som var i ferd med å miste plassen sin på sykehjem. Det finnes godhet. fokuser på det gode! Og kjemp mot ødeleggende krefter som influencer-industrien. De retter seg mot sårbare, og de er drevet kun av grådighet. Hun sier hun gir masse penger til veldedighet, men det tror jeg INGENTING på. Hun er sykelig opptatt av å flashe alt hun kjøper som er dyrt, enten hun viser bilde av kvittering eller bankterminalen når hun betaler. Hadde hun gitt penger til veldedighet, som faktisk hadde vært veldig positivt for et menneske som henne, skal jeg love deg hun hadde flashet det også. Jeg skrev på Instagrammen hennes en gang for litt siden at jeg syns det var rart hun viste ikke frem hva hun gir i veldedighet når hun påstår hun gir så mye. Hun slettet kommentaren og blokkerte meg 😅🤣 Hun kjenner sikkert på en (kortvarig) lykke ved å kjøpe seg dyre ting, men mye av det hun kjøper er jo direkte stygt. Som de smykkene fra Van Cleef. Var veldig populært på 90-tallet av de over 60… 😆 Hun liker nok å bli oppfattet som rik og vellykket, og da er det merket og pris som gjelder, ikke om det er fint tydeligvis. Og de Hermes veskene også… det fins jo ingenting spesielt med de. De selger pga merke og status. Tror nok Isabell er en særdeles ensom og ulykkelig person. Og selvopptatt. De er en veldig sammensveiset familie. Litt spesielt å velge penger og ensomhet over familie (og evt venner, hvis hun har noen igjen). Det var jo ikke sånn at hun hadde dårlig råd i Norge heller… Hun er vel der for å jakte mannfolk også, siden norske gutter ikke duger. Men så ser man jo hva hun ender opp med i Dubai også 😅 Like selvopptatte og utseendefikser som henne selv. Da blir det kræsj til skutt da, når begge er mest opptatt av me, myself and I…. 😂🙈 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 16. januar 2024 #9926 Del Skrevet 16. januar 2024 tøttaa skrev (2 timer siden): Hvis man har 1,1 millioner til å svi av på en klokke så skjønner jeg f... ikke hvorfor ikke mere penger går til veldedige formål. Det er krig i verden as we speak. Jeg skjønner meg ikke på denne typen av rike folk, egoismen er jo helt hinsides. Og dette elsker folk å følge med på??? Jeg veit ikke om jeg orker å være en del av dette samfunnet mer jeg, sånn helt på ekte. Stopp verden, jeg vil av! Helt ærlig, hadde du forventet noe slik av en så navlebeskuende egosentrisk person? Hun der hadde solgt morra si for den rette summen. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Budsom Skrevet 16. januar 2024 #9927 Del Skrevet 16. januar 2024 Jeg følger Isabel og liker henne som person, det skal sies. Men jeg stusser over at hun gjentatte ganger snakker om hvor jævla hardt hun har jobbet for å komme dit hun er når det hun er kjent for er paradise hotel og masse plastikkoperasjoner🤷♀️ 17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 16. januar 2024 #9928 Del Skrevet 16. januar 2024 (endret) Budsom skrev (41 minutter siden): Jeg følger Isabel og liker henne som person, det skal sies. Men jeg stusser over at hun gjentatte ganger snakker om hvor jævla hardt hun har jobbet for å komme dit hun er når det hun er kjent for er paradise hotel og masse plastikkoperasjoner🤷♀️ Å være med på PH gir deg 5 min i rampelyset. Man må faktisk jobbe for å holde seg relevant. Kim K's kjendisstatus kunne jo også ha død ut etter sine 5 min,men se på henne nå. Endret 16. januar 2024 av J.. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Koskos Skrevet 16. januar 2024 #9929 Del Skrevet 16. januar 2024 Jeg synes det er noe som er fullstendig galt når man velger å bruke så mye penger på ting . Uten menneskelig verdi når man kunne bidratt til barnehjem, mennesker som ikke har det så godt økonomisk, en hjelpende hånd, frivillig arbeid, skape arbeidsplasser og virkelige verdier for folk. Tenk å våkne opp fra et gullbur når man er gammel og mer klok, all tid og meningsløse avgjørelser har gått til TING.🤷♀️ 🔺Det er noe forstyrrende over det hele, røde flagg som vaier i vinden og de ser det ikke selv.🔺 12 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tøttaa Skrevet 17. januar 2024 #9930 Del Skrevet 17. januar 2024 Xmasclovn skrev (7 timer siden): Helt ærlig, hadde du forventet noe slik av en så navlebeskuende egosentrisk person? Hun der hadde solgt morra si for den rette summen. På en måte ja, fordi narsissister elsker å sette seg selv i godt lys. Og det hadde vært rimelig enkelt for henne å donere penger, det koster henne så lite i form av deltagelse. Men på en annen måte så nei, det er ikke noe jeg forventer av folk generelt, ei heller Isabell. Men å være vitne til at disse nyrike, født rike, jobbet seg rike, whatever, bare vil ha og ha og ha, mer og mer og mer... Det er kvalmende. Det er sjokkerende. Hva slags verden er dette i ferd med å bli? De rike får mer og de fattige stadig mindre. Hvorfor godtar vi at det blir så store forskjeller mellom folk? Og det er jo ærlig talt følgerne som holder feks Isabell rik. Kjøperne av produktene hennes. Hvorfor? Jeg kikket nettopp på det nyeste produktet hennes, håroljen. Det inneholder nesten utelukkende silikon. Det gjør absolutt ingenting bra for håret ditt, faktisk så tørker det ut ved bruken over lang tid. Og når håret ditt begynner å tørke ut så selger hun idèen om at du enten trenger mer hårolje, eller et nytt type produkt som vil reparere det som det forrige ødela. Hun selger en liten boks med syntetisk gugge i en boks av plast. Ingen tanke for miljø, fremtid eller forbruker. Hun lager et enkelt produkt som er billig å lage for størst mulig profitt. Og folk kjøper som bare det.... Dette er jo ikke noe nytt, store bedrifter har gjort dette i all tid. Men ikke noe av dette vil opphøre før folk begynner å bli bevisst på hva de kjøper, leser og følger. Krysser fingrene for at det er mer håp for den neste generasjonen 🌎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tøttaa Skrevet 17. januar 2024 #9931 Del Skrevet 17. januar 2024 Løp og kjøp, miljøfiendtlig og hormonforstyrrende hårolje - kun 299,- for 75ml med silikon som koster en brøkdel å lage. Ikke minst så er den pakket inn i deilig plast som jorda trenger mye mer av 🤗 Dårlig for deg, dårlig for planeten, veldig bra for Isabell sin lommebok 💰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsikke90 Skrevet 17. januar 2024 #9932 Del Skrevet 17. januar 2024 6 hours ago, tøttaa said: Løp og kjøp, miljøfiendtlig og hormonforstyrrende hårolje - kun 299,- for 75ml med silikon som koster en brøkdel å lage. Ikke minst så er den pakket inn i deilig plast som jorda trenger mye mer av 🤗 Dårlig for deg, dårlig for planeten, veldig bra for Isabell sin lommebok 💰 Er dette en app, eller nettside? Please share! Veldig nyttig 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tøttaa Skrevet 17. januar 2024 #9933 Del Skrevet 17. januar 2024 solsikke90 skrev (26 minutter siden): Er dette en app, eller nettside? Please share! Veldig nyttig Det er en app - InciBeauty 💚 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 17. januar 2024 #9934 Del Skrevet 17. januar 2024 tøttaa skrev (16 timer siden): På en måte ja, fordi narsissister elsker å sette seg selv i godt lys. Og det hadde vært rimelig enkelt for henne å donere penger, det koster henne så lite i form av deltagelse. Men på en annen måte så nei, det er ikke noe jeg forventer av folk generelt, ei heller Isabell. Men å være vitne til at disse nyrike, født rike, jobbet seg rike, whatever, bare vil ha og ha og ha, mer og mer og mer... Det er kvalmende. Det er sjokkerende. Hva slags verden er dette i ferd med å bli? De rike får mer og de fattige stadig mindre. Hvorfor godtar vi at det blir så store forskjeller mellom folk? Og det er jo ærlig talt følgerne som holder feks Isabell rik. Kjøperne av produktene hennes. Hvorfor? Jeg kikket nettopp på det nyeste produktet hennes, håroljen. Det inneholder nesten utelukkende silikon. Det gjør absolutt ingenting bra for håret ditt, faktisk så tørker det ut ved bruken over lang tid. Og når håret ditt begynner å tørke ut så selger hun idèen om at du enten trenger mer hårolje, eller et nytt type produkt som vil reparere det som det forrige ødela. Hun selger en liten boks med syntetisk gugge i en boks av plast. Ingen tanke for miljø, fremtid eller forbruker. Hun lager et enkelt produkt som er billig å lage for størst mulig profitt. Og folk kjøper som bare det.... Dette er jo ikke noe nytt, store bedrifter har gjort dette i all tid. Men ikke noe av dette vil opphøre før folk begynner å bli bevisst på hva de kjøper, leser og følger. Krysser fingrene for at det er mer håp for den neste generasjonen 🌎 Mye vil ha mer, er det ikke det man sier? Det er Isabel (og mange med henne) eksempler på. Lurer også på hva som er galt med verden. Mens barn dør av sult bruker andre penger på idioti. Dessverre. Selv hadde jeg aldri støttet «bedrifter» som Isabel sin. De bidrar ingenting til samfunnet, annet enn å forsøple både kropp og miljø, med silikon og andre drittstoffer. 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 17. januar 2024 #9935 Del Skrevet 17. januar 2024 (endret) . Endret 27. januar 2024 av Wald86 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linazer Skrevet 17. januar 2024 #9936 Del Skrevet 17. januar 2024 Men jaggu er Isabel et friskt pust i influencerverden da. Ja, hun har operert seg, hun sløser med penger og er absolutt thinspo. Men, hun har et sjeldent "talent " hvis det kan kalles det. Oppi all Dolce Gabanna, glam og luksus så virker hun å ta seg selv lite selvhøytidelig. Hun byr på seg selv, hun spøker og klarer absolutt å holde på fansen sin. Hun kunne gjort det godt i mediebransjen på flere områder. 8 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nice Skrevet 17. januar 2024 #9937 Del Skrevet 17. januar 2024 Har noen lest boken hennes? Jeg har lyttet til lydboken de siste dagene, siden jeg har tilbragt dem mye i bil. For en historie altså, hun har opplevd så mye som et barn ikke skal måtte gå gjennom. Må i grunnen si at jeg ser på henne med nye øyner, og tenker at mange av opplevelsene hun har vert gjennom kan forklare hennes person i dag. Stakkars jente. ❤️ 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravlekaspar Skrevet 17. januar 2024 #9938 Del Skrevet 17. januar 2024 Følger ikke så mye med her. Men angående en Patek Philippe til over 1 mill. Fin klokke. Det er ikke det. Har du råd så har du råd. Men tror influensere som flasher for mye hva de har kjøpt av dyre lett omsettelige varer skal være veldig forsiktige. Kriminelle har ikke så mye å hente i å stjele kontanter. Siden folk flest ikke går med kontanter lenger. Så de finner nye jaktområder. I England har det de senere årene vært et skremmende høyt antall innbrudd hos kjente premier league-spillere. Hvor de er blitt loppet for millioner i verdier. Når spilleren har reist vekk på kamp vet de at kysten er klar. De har til og med tatt seg inn i hjemmene når familien lå og sov. Så når influensere flasher med hva de har kjøpt og til enhver tid forteller hvor de er hen og hvor de skal så kan kriminelle lett følge med og planlegge deretter. Hvem glemmer vel ikke hun Kardashian. Flasher med alle juvelene og legger ut at nå bor hun på det hotellet i Paris. Ender opp med å bli ranet på det hotellrommet for juveler verdt flere titalls mill. Nå har faktisk ledelsen i klubbene borti England begynt å advare spillerne om å være forsiktig om hva de deler på sosiale medier. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 17. januar 2024 #9939 Del Skrevet 17. januar 2024 Wald86 skrev (3 timer siden): Influencere er symptomer på et sykt underholdningsbehov i samfunnet. Ungdommer sender nå voldsvideoer til hverandre på snapchat, og unge kvinner og menn som opererer seg i stykker, med store mentale problemer og forstyrrelser er underholding i mediene, sånn innimellom salg av klær og sminke og innkjøp av luksusvarer. De flokker seg til skatteparadis og flasher sin luksus mens krigen raser og mange står i matkø. Se på meg og meg og meg. Ingen skam. Lykke og suksess måles kun i penger og luksus. Ingen verdier, ingen etikk og moral. I romertiden så folk kamper i Collosseo, der mennesker ble slitt i stykker av ville dyr. Det ligger noe der, i oss mennesker. Det er viktig å stå sammen, så ikke disse kreftene tar over. Mediene må skjerpe seg. Politikere må skjerpe seg. De må begynne å formidle bedre verdier. Grunnverdiene. Aksjeeieiere kan ikke bare stå og skrike etter penger og penger. Ingen av dem tenker frem. Ingen av dem vil plante trær de ikke selv kan sitte i skyggen av. Politikere må på banen. Skru igjen krana for pressestøtte. Få på plass regelverk i sosiale medier og hele dette influencer-maskinerier, som retter seg mot sårbare og ødelegger mennesker og miljø. Jeg har ikke annet å si enn vel skrevet! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebbeliten Skrevet 18. januar 2024 #9940 Del Skrevet 18. januar 2024 Når jeg ser Isabel får jeg assosiasjoner til instukids i barnevernet. Når man ser dem på tiktok er det egentlig det samme som å se Isabel. Det er så mye kropp og utseende, fasade gjennom intense, men helt overfladiske, relasjoner. "Se på meg, se på meeeeg! Se så vellykket jeg er! Men se også hvor mislykket jeg er. Hvor tragisk og ødelagt jeg er." 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå