Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Motelvibes skrev (På 12.1.2024 den 0.09):

Vel mine tanker er at de røde flaggene kom allerede da han hadde sagt at han var halvt italiensk/søramerikansk/polsk/ og en nasjonalitet til, men ikke bor noen av nevnte steder og snakker andre språk , hva var liksom morsmålet? Er sånt som svindlere forteller om seg selv når de forsøker å oppnå kontakt på Instagram: «jeg er halvt svensk/polsk/belgisk/sveitsisk men jobber på sjøen og bor i Italia men reiser mye omkring» typisk svindelåpning.

Det røde flagget er vel heller intelligensen, hvordan kan han være 50% av fire ulike nasjonaliteter 😂

Endret av BuffyTheVampire
  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornett skrev (1 time siden):

Så ble det fillers igjen😳😳😳

Isabel (og alle andre) er mye finere UTEN fillers🥹 *sukk*. Ser de ikke det selv?

☆Ja til bevegelige lepper

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BuffyTheVampire skrev (7 minutter siden):

Det røde flagget er vel heller intelligensen, hvordan kan han være 50% av fire ulike nasjonaliteter 😂

Foreldrene var halvt ditt og datt og sannsynligheten for alt det der er minimal.

Som sagt, er det sånn svindlere presenterer seg. For å forvirre.

Han er heller ikke å finne noen steder ved googlesøk (navnet) og han var «retired» for så å ha fullt opp med «jobb».

Høres ut som løgn fra ende til annen fra den fyren. Det er jo et klassisk eksempel på hvordan enkelte menn driver og lurer kvinner på datingfronten i dag. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (49 minutter siden):

Han er heller ikke å finne noen steder ved googlesøk (navnet

Man kan enkelt velge å skjule seg fra Googlesøk,rett og slett fordi man ønsker privatlivet sitt privat.

Har gjort det selv jeg,syns doxxing er drit teit.

Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der fikk vi det bekreftet en gang for alle - magefølelsen er som regel grei å følge. Gjøken er ikke skilt engang og dater flust med andre damer nedi Dubai 😆 så er vel en god grunn til Isabels reaksjon og mistenksomhet

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, nå tror jeg Isabel burde stoppe snappingen. Hun har drukket og har fullstendig breakdown pga den fyren..det er rett og slett ubehagelig å se henne gråte og være så lei seg.. tror hun kommer til å angre imorgen tidlig på disse snappene hun legger ut nå. Det er grenser for hva man bør dele så offentlig.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (1 time siden):

Uff, nå tror jeg Isabel burde stoppe snappingen. Hun har drukket og har fullstendig breakdown pga den fyren..det er rett og slett ubehagelig å se henne gråte og være så lei seg.. tror hun kommer til å angre imorgen tidlig på disse snappene hun legger ut nå. Det er grenser for hva man bør dele så offentlig.

Det er jo snapfølgerne som er bestevennene til Isabel.

Hun kunne kanskje ringt til venninna hun var ute sammen med? Og da kunne hun grått og fått trøst. Irl.

Jeg kjenner at jeg syns oppriktig synd i Isabel. Hun innser jo at hun har masse hun må jobbe med, med seg selv. - alt hun ønsker seg er en mann som hun vil gifte seg med og få barn med. Og leve et vanlig liv. 

Penger kan dessverre ikke fikse dette for henne. 

Jeg unner henne suksess med forretningene hennes. Men det er nok ganske sårt å være henne, tenker jeg. ❤️

• Liker 5
  • Hjerte 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnneSusanne skrev (7 timer siden):

Jeg kjenner at jeg syns oppriktig synd i Isabel. Hun innser jo at hun har masse hun må jobbe med, med seg selv. - alt hun ønsker seg er en mann som hun vil gifte seg med og få barn med. Og leve et vanlig liv. 

Det hjelper dessverre ikke å bare innse at hun må jobbe med seg selv, men hun nå ta i et tak. Den mannen Isabel ser etter vil ikke ha damer som Isabel. Samtidig leter hun etter feil menn, fordi de mennene hun tiltrekkes pga deres rikdom, materialisme osv ofte mangler de kvalitetene hun egentlig ønsker som stabilitet, trofasthet osv. Hun har nå holdt på i årevis med å lete på den samme måten uten å lykkes. Hun er så desperat at hun til og med ignorerer sin egen magefølelse, den iboende intuisjonen vi alle har, som er der for å lede oss på riktig spor. Hun må jobbe med sine problemer, endre seg selv og deler av sin personlighet og sette en ny priporiteringsliste på hva hun ønsker hos en mann. Ellers blir det null fremgang.

• Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (7 minutter siden):

Samtidig leter hun etter feil menn, fordi de mennene hun tiltrekkes pga deres rikdom, materialisme osv ofte mangler de kvalitetene hun egentlig ønsker som stabilitet, trofasthet osv. 

Penger og matrialistiske goder har hun jo selv,å ønske seg en mann som er likestilt er ikke å ønske seg noe urealistisk.

En skjevbalanse som høy/liten inntekt er,gagner ingen.

Man kan være rik og trofast/snill/en bra partner,og man kan være "fattig" og alikevel være notorisk utro,slem og dårlig partner.

Det ene utelukker ikke det andre.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (34 minutter siden):

Penger og matrialistiske goder har hun jo selv,å ønske seg en mann som er likestilt er ikke å ønske seg noe urealistisk.

En skjevbalanse som høy/liten inntekt er,gagner ingen.

Man kan være rik og trofast/snill/en bra partner,og man kan være "fattig" og alikevel være notorisk utro,slem og dårlig partner.

Det ene utelukker ikke det andre.

Det ene utelukker ikke det andre, og gode og dårlige mennesker finnes i alle lag. Det er mer helheten av de mannfolk Isabel (ubevisst?) leter etter som er type nyrike, flashy, fuckboy typer som stort sett er drittsekker. Det finnes rike mennesker, som har en mer nøktern personlighet og væremåte. Hun MÅ ikke finne en rørlegger som tjener 500K i året for å finne en god mann, det er ikke det jeg sier. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (4 minutter siden):

Det ene utelukker ikke det andre, og gode og dårlige mennesker finnes i alle lag. Det er mer helheten av de mannfolk Isabel (ubevisst?) leter etter som er type nyrike, flashy, fuckboy typer som stort sett er drittsekker. Det finnes rike mennesker, som har en mer nøktern personlighet og væremåte. Hun MÅ ikke finne en rørlegger som tjener 500K i året for å finne en god mann, det er ikke det jeg sier. 

Enig i det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får vondt av henne. Jeg håper virkelig hun finner seg en god og trofast mann hun kan stifte familie sammen med. Noen tiltrekker seg drittsekker, jeg kjenner flere av de, og I tiltrekker seg definitivt feil type menn.

• Liker 3
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wald86 skrev (29 minutter siden):

https://www.womenshealthmag.com/health/a41946590/influencer-content-creation-hurting-mental-health/

Experts agree that influencing can be psychologically addictive. “From a neurological standpoint, you’re constantly getting these intermittent hits of dopamine. It’s like a drug.
When influencers aren’t using social media, they’re (probably) experiencing dopamine withdrawal after being online for hours at a time. This puts them at an even higher risk for anxiety and depression."

"While influencers themselves are struggling, their audiences aren’t doing much better."

"Remember that everything is an advertisement
You wouldn’t watch television commercials as if they were real life, and you should treat social media consumption the same way."

Tusen takk for deling. Det blir som dop å være online hele tiden. Og influenserne må hele tiden prestere og levere for at følgerne skal henge med. De konkurrerer med seg selv om hva som blir neste "post".

Og det er ikke noe bedre for de som scroller og følger med. Dette gjelder meg selv også.

Jeg tar det til meg og dette fikk meg til å tenke litt på hvor mye tid jeg bruker på å scrolle. Jeg har tid til å scrolle men jeg tar meg i å være noe deprimert. Og det blir ikke bedre av å scrolle. 

Nå fikk jeg lyst å sette alarm på hvor lenge jeg skal "få lov" å være pålogget. Nå er det nok. 

Takk❤️

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære folk, tror dere at det hun filmer og forteller er reelt??? Hun skaper kontent og skaffer seg klikk! Hvor naiv er det mulig å være i 2024? Hun tjener hundrevis av tusen på bekymringen og medfølelsen deres 😂

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Motelvibes skrev (På 12.1.2024 den 0.09):

Vel mine tanker er at de røde flaggene kom allerede da han hadde sagt at han var halvt italiensk/søramerikansk/polsk/ og en nasjonalitet til, men ikke bor noen av nevnte steder og snakker andre språk , hva var liksom morsmålet? Er sånt som svindlere forteller om seg selv når de forsøker å oppnå kontakt på Instagram: «jeg er halvt svensk/polsk/belgisk/sveitsisk men jobber på sjøen og bor i Italia men reiser mye omkring» typisk svindelåpning.

De røde flaggene var der for min del når han husket alle detaljer om hva hun liker osv, etter å ha møttes en gang! Det må jo være det største psykopat-trekket.. få noen til å smelte av sånt, for så å gi faen og ghoste etterpå. 
Hun er desperat, omtrent forelsket etter en date. Sier seg selv at hun er en enkel catch for en psyko.. orker ikke 🙄 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (16 timer siden):

Men kjære folk, tror dere at det hun filmer og forteller er reelt??? Hun skaper kontent og skaffer seg klikk! Hvor naiv er det mulig å være i 2024? Hun tjener hundrevis av tusen på bekymringen og medfølelsen deres 😂

Hmmm😆

-Her tenker jeg at jeg faktisk er litt naiv. Men den empatiske delen av meg syns oppriktig synd i Isabel, av flere årsaker og på flere måter.

Skjønner at hun tjener penger på seere på snap, men hun tjener jo sånn sett ikke penger på at jeg syns synd i henne. Bortsett fra at jeg nettopp kjøpte en kjole fra Ivory.

*Shoot me slow* 😂😂😂

• Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnneSusanne skrev (1 time siden):

Hmmm😆

-Her tenker jeg at jeg faktisk er litt naiv. Men den empatiske delen av meg syns oppriktig synd i Isabel, av flere årsaker og på flere måter.

Skjønner at hun tjener penger på seere på snap, men hun tjener jo sånn sett ikke penger på at jeg syns synd i henne. Bortsett fra at jeg nettopp kjøpte en kjole fra Ivory.

*Shoot me slow* 😂😂😂

uffda...håper du kjøpte kjolen for at du likte den og ikke for at du syns synd i Isabel ;)  Hun er jo stinn i penger og sløser som om verden skal gå under neste uke  😛 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...