Wald86 Skrevet 10. januar 2024 #9861 Del Skrevet 10. januar 2024 (endret) . Endret 18. januar 2024 av Wald86 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 10. januar 2024 #9862 Del Skrevet 10. januar 2024 (endret) . Endret 18. januar 2024 av Wald86 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 10. januar 2024 #9863 Del Skrevet 10. januar 2024 Cocogirl skrev (5 timer siden): Helt tullete det hun driver med... Hva skal I oppnå med alt dette BS?! Hva hun oppnår? At mange klikker inn for å følge med og dermed får hun mye reklame på kontoen sin. Hun gjør det selvsagt for penger. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 10. januar 2024 #9864 Del Skrevet 10. januar 2024 Tråden er ryddet for spekulasjoner og krenkelser. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 11. januar 2024 #9865 Del Skrevet 11. januar 2024 Merkelig stille her til å være årets mest aktive og spennende dag på snap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Turtle Skrevet 11. januar 2024 #9866 Del Skrevet 11. januar 2024 Motelvibes skrev (22 timer siden): Merkelig stille her til å være årets mest aktive og spennende dag på snap Eniiig! Var SÅ spent på å lese hva gjengen her tenker om denne gjøk-situasjonen... og så er det ingenting her 🤯 Ser noe har blitt moderert bort da, men.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 11. januar 2024 #9867 Del Skrevet 11. januar 2024 -Turtle skrev (8 minutter siden): Eniiig! Var SÅ spent på å lese hva gjengen her tenker om denne gjøk-situasjonen... og så er det ingenting her 🤯 Ser noe har blitt moderert bort da, men.. Vel mine tanker er at de røde flaggene kom allerede da han hadde sagt at han var halvt italiensk/søramerikansk/polsk/ og en nasjonalitet til, men ikke bor noen av nevnte steder og snakker andre språk , hva var liksom morsmålet? Er sånt som svindlere forteller om seg selv når de forsøker å oppnå kontakt på Instagram: «jeg er halvt svensk/polsk/belgisk/sveitsisk men jobber på sjøen og bor i Italia men reiser mye omkring» typisk svindelåpning. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cocogirl Skrevet 12. januar 2024 #9868 Del Skrevet 12. januar 2024 Ikke alle har snapchat 🤡 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Turtle Skrevet 12. januar 2024 #9869 Del Skrevet 12. januar 2024 Ja, må si jeg er skeptisk til denne karen. Merkelig også å være "retired" i det ene øyeblikket, og i det neste er han så sjukt opptatt på jobb at han ikke kan svare på sms 🙄 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cocogirl Skrevet 12. januar 2024 #9870 Del Skrevet 12. januar 2024 -Turtle skrev (45 minutter siden): Ja, må si jeg er skeptisk til denne karen. Merkelig også å være "retired" i det ene øyeblikket, og i det neste er han så sjukt opptatt på jobb at han ikke kan svare på sms 🙄 Og hvorfor skal vi bry oss om alt dette..?! Er ikke akkurat VI som dater slike "fantasi" mannfolker... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dottie Skrevet 12. januar 2024 #9871 Del Skrevet 12. januar 2024 Spesielt at han kaller henne for «Princess Yasmin», har han googlet henne nå? eller, vent - nei, han sendte henne en dm på insta, der ligger vel bildene fra Skal vi danse? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Berit Skrevet 12. januar 2024 #9872 Del Skrevet 12. januar 2024 Jeg er og skeptisk til denne gjøken og hadde jeg vært isabel så hadde jeg i første omgang hørt i vennekretsen hans om hva han jobber med og hvor kommer han egentlig i fra før jeg hadde gått på date med denne gjøken og til syvende og sist: er det en jeg kan stole på og er det en svindler ? 🙈 og jeg så på snap i sta at nå har hun blitt ghostet av denne gjøken og jeg lurer på hva som gjorde utslag på ghosting kanskje det er fordi denne gjøken syns at hun ser syk ut så tynn som hun er og hva vil skje etter neste gjøk dating ? 🫣 det hadde vært moro og sett isabel i luksusfellen og Hallgeir Kvadsheim sin økonomi tavle OG da hadde nok isabel først innsett hvor mye penger hun faktisk bruker i kategorien mat....klær....sko o.s.v og da skulle det og ha vært en kategori på den tavlen som handlet om: snap og hvor mye penger tjener du reklamen da hadde nok isabel sittet 👉🫣 og tenkt : jeg har visst brukt mer penger på bortkastet tull og tøys enn jeg har vært klar over 😳😳 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minten Skrevet 12. januar 2024 #9873 Del Skrevet 12. januar 2024 Hun nevner aldri Neva lenger. Noen som aner hvor hun har blitt av? Forøvrig så liker Isabel kjempe godt 😃hun er en festlig person 💃🥳😃 gøy rett og slett. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dottie Skrevet 12. januar 2024 #9874 Del Skrevet 12. januar 2024 Minten skrev (1 time siden): Hun nevner aldri Neva lenger. Noen som aner hvor hun har blitt av? Forøvrig så liker Isabel kjempe godt 😃hun er en festlig person 💃🥳😃 gøy rett og slett. Det har jeg og tenkt litt på. Newa oppsummerte året 2023, og der var ikke Isabel nevnt, men hun felles venninnen, Ina (med to jenter), ble nevnt. Er enig med deg! Om hun spiller skuespill eller ei, jeg synes hun er mye gøyere å følge nå - enn tidligere, og er en av de som har henne på listen sin. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 12. januar 2024 #9875 Del Skrevet 12. januar 2024 Dette er jo bare gøy- Isabel vet å lage girlie-content. 😅😅 Ang gjøken som ghoster- han kan være en ordentlig fyr han, som forstår at hans meldinger blir utlevert på snap. Så heller hun som flagger rødt så det holder tenker jeg. 🤭 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 12. januar 2024 #9876 Del Skrevet 12. januar 2024 (endret) Janne Berit skrev (3 timer siden): Jeg er og skeptisk til denne gjøken og hadde jeg vært isabel så hadde jeg i første omgang hørt i vennekretsen hans om hva han jobber med og hvor kommer han egentlig i fra før jeg hadde gått på date med denne gjøken og til syvende og sist: er det en jeg kan stole på og er det en svindler ? 🙈 og jeg så på snap i sta at nå har hun blitt ghostet av denne gjøken og jeg lurer på hva som gjorde utslag på ghosting kanskje det er fordi denne gjøken syns at hun ser syk ut så tynn som hun er og hva vil skje etter neste gjøk dating ? 🫣 det hadde vært moro og sett isabel i luksusfellen og Hallgeir Kvadsheim sin økonomi tavle OG da hadde nok isabel først innsett hvor mye penger hun faktisk bruker i kategorien mat....klær....sko o.s.v og da skulle det og ha vært en kategori på den tavlen som handlet om: snap og hvor mye penger tjener du reklamen da hadde nok isabel sittet 👉🫣 og tenkt : jeg har visst brukt mer penger på bortkastet tull og tøys enn jeg har vært klar over 😳😳 Hvorfor skulle hun det? Hun har allerede månedlig kontakt med egen regnskapsfører,så hun vet nok veldig godt hvor mye hun bruker. Har man råd,så hvorfor ikke. Endret 12. januar 2024 av J.. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 12. januar 2024 #9877 Del Skrevet 12. januar 2024 Zenhouse skrev (1 time siden): Dette er jo bare gøy- Isabel vet å lage girlie-content. 😅😅 Ang gjøken som ghoster- han kan være en ordentlig fyr han, som forstår at hans meldinger blir utlevert på snap. Så heller hun som flagger rødt så det holder tenker jeg. 🤭 Syntes hun fremstår ganske barnslig i måten hun responderer på denne fyren på snap, men det appellerer vel nok til de i samme aldersegment som henne. At hun brenner broer i øst og vest for filleting er jo hennes problem. Men hun skaper underholdning, helt klart. Samtidig er det lett å se at endel av innholdet på snap er helt klart for å tjene penger på direkte gjentagelser, hvor mange ganger er det interessant å se henne lage seg en kaffekopp? Det er må jo være sånn 10 snap om dette PER gang hun tar seg en kaffekopp. Det samme med å re sengen eller når hun ser på tv. Så er det noe mer interessant innhold innimellom dette som gjør at man trykker seg gjennom den endeløse rekken av snap. Hun tjener helt klart grisegodt på dette. Ser også at flere andre influensere, som Anniken som var på besøk hos henne, har fått øynene opp snappingen - sikkert inspirert av Isabel for nå snapper hun mye, mer enn tidligere. Men for all, hadde jeg kunne tjene type 100.000 kr i mnd på å snappe at jeg gikk på dass, tok meg en kaffekopp eller glodde på tv, så hadde jeg såklart gjort det jeg også! Det må jo være de letteste tjente pengene noensinne. No effort. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 12. januar 2024 #9878 Del Skrevet 12. januar 2024 Hatsumomo skrev (6 minutter siden): Syntes hun fremstår ganske barnslig i måten hun responderer på denne fyren på snap, men det appellerer vel nok til de i samme aldersegment som henne. At hun brenner broer i øst og vest for filleting er jo hennes problem. Men hun skaper underholdning, helt klart. Samtidig er det lett å se at endel av innholdet på snap er helt klart for å tjene penger på direkte gjentagelser, hvor mange ganger er det interessant å se henne lage seg en kaffekopp? Det er må jo være sånn 10 snap om dette PER gang hun tar seg en kaffekopp. Det samme med å re sengen eller når hun ser på tv. Så er det noe mer interessant innhold innimellom dette som gjør at man trykker seg gjennom den endeløse rekken av snap. Hun tjener helt klart grisegodt på dette. Ser også at flere andre influensere, som Anniken som var på besøk hos henne, har fått øynene opp snappingen - sikkert inspirert av Isabel for nå snapper hun mye, mer enn tidligere. Men for all, hadde jeg kunne tjene type 100.000 kr i mnd på å snappe at jeg gikk på dass, tok meg en kaffekopp eller glodde på tv, så hadde jeg såklart gjort det jeg også! Det må jo være de letteste tjente pengene noensinne. No effort. Ja selv om jeg finner det underholdende, så fremstår hun som veldig barnslig. Men hun treffer vel et el annet da, «våres indre tenåring» el noe sånt da. Men å høre henne snakke om barn innen to år og slikt- hjelpes meg!! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareSiri Skrevet 12. januar 2024 #9879 Del Skrevet 12. januar 2024 Hatsumomo skrev (28 minutter siden): Syntes hun fremstår ganske barnslig i måten hun responderer på denne fyren på snap, men det appellerer vel nok til de i samme aldersegment som henne. At hun brenner broer i øst og vest for filleting er jo hennes problem. Men hun skaper underholdning, helt klart. Samtidig er det lett å se at endel av innholdet på snap er helt klart for å tjene penger på direkte gjentagelser, hvor mange ganger er det interessant å se henne lage seg en kaffekopp? Det er må jo være sånn 10 snap om dette PER gang hun tar seg en kaffekopp. Det samme med å re sengen eller når hun ser på tv. Så er det noe mer interessant innhold innimellom dette som gjør at man trykker seg gjennom den endeløse rekken av snap. Hun tjener helt klart grisegodt på dette. Ser også at flere andre influensere, som Anniken som var på besøk hos henne, har fått øynene opp snappingen - sikkert inspirert av Isabel for nå snapper hun mye, mer enn tidligere. Men for all, hadde jeg kunne tjene type 100.000 kr i mnd på å snappe at jeg gikk på dass, tok meg en kaffekopp eller glodde på tv, så hadde jeg såklart gjort det jeg også! Det må jo være de letteste tjente pengene noensinne. No effort. Du må legge til en del mer… hun sa hun tjente opp mot 30.000 pr dag på Snap!!!! Det er nesten 1 mill pr mnd. Drøyt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 12. januar 2024 #9880 Del Skrevet 12. januar 2024 (endret) Janne Berit skrev (7 timer siden): Jeg er og skeptisk til denne gjøken og hadde jeg vært isabel så hadde jeg i første omgang hørt i vennekretsen hans om hva han jobber med og hvor kommer han egentlig i fra før jeg hadde gått på date med denne gjøken og til syvende og sist: er det en jeg kan stole på og er det en svindler ? 🙈 og jeg så på snap i sta at nå har hun blitt ghostet av denne gjøken og jeg lurer på hva som gjorde utslag på ghosting kanskje det er fordi denne gjøken syns at hun ser syk ut så tynn som hun er og hva vil skje etter neste gjøk dating ? 🫣 det hadde vært moro og sett isabel i luksusfellen og Hallgeir Kvadsheim sin økonomi tavle OG da hadde nok isabel først innsett hvor mye penger hun faktisk bruker i kategorien mat....klær....sko o.s.v og da skulle det og ha vært en kategori på den tavlen som handlet om: snap og hvor mye penger tjener du reklamen da hadde nok isabel sittet 👉🫣 og tenkt : jeg har visst brukt mer penger på bortkastet tull og tøys enn jeg har vært klar over 😳😳 Hun trenger aldri luksusfellen, hun tjener rått på klesmerket sitt, parfymen, Snapchat etc. Endret 12. januar 2024 av Motelvibes 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå