Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Ugresset skrev (13 timer siden):

Øhm, du har veldig oversikt og meninger om livet til, og rundt henne, til "ikke å ha fulgt så nøye med"..

Følger ikke hverken på snap eller insta, men hun dukker opp i utforsk av og til. Var innom snap i utforsk forrige uke tror jeg, gangen før det var da hun skulle fjerne fillers,  

Jeg prøvde å følge henne på snap, men ble avfølg da hun la ut så mye at skulle jeg ha fått med meg alle snappene hennes så ville hele dagen gått bort til snap. Da jeg fulgte henne så snappet hun om absolutt alt fra hun sto opp til hun la seg, fra morgenstell til kveldsstell, Ikke så mye variasjon i det hun la ut heller, 

Men ved å se innom snappen hennes på utforsk av og til, samt denne tråden her så behøver man ikke følge Isabell sin bruker på snap eller insta hver dag. Det går i det samme

Man behøver ikke være psykolog for å se at Isabell ikke trives i eget selskap og er avhengig av å ha enten familie eller venninnen sin sammen med seg, Selv om jeg ikke så snappene hennes hver dag da hun var i Oslo ifm premieren så var det ikke vanskelig å se hvor miserabel hun følte seg. Hun sa selv at hun dro hjem før middagen var over pga hun var utilpass

Man behøver heller ikke være trofast følger for å se hvor ensom hun var i Dubai etter at moren dro hjem og hvor hun blomstret opp da broren kom ( hadde jeg fulgt nøye med så hadde jeg fått med meg at hun og broren dro på ferie) på besøk. De «venninnene» hun har i Dubai er etter min mening ikke ekte venninner og dype vennskap. De er overflatiske bekjente som hun spiser middag ute og fester med. Den gangen jeg fulgte henne var da hun flyttet til Dubai pga jeg syntes flytteprosessen kunne være spennende, Sluttet å følge henne da moren dro hjem, rett og slett pga snappen var mye mere givende da moren bodde der. Uansett; før jeg sluttet å følge så hadde hun aldri besøk av disse Dubai-venninnene,

Det er heller ikke vanskelig å se at Isabell styrer familien. Nå vet jeg ikke hva de landet på, men det var veldig mye frem og tilbake ang hvor de skulle feire jul, Og da var det Isabell som skulle bestemme/ ha siste ordet

Når man får 20 000 i bursdagsgave fra storesøster så er det nok ikke lett å si i mot, 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 hours ago, skruf said:

Følger ikke hverken på snap eller insta, men hun dukker opp i utforsk av og til. Var innom snap i utforsk forrige uke tror jeg, gangen før det var da hun skulle fjerne fillers,  

Jeg prøvde å følge henne på snap, men ble avfølg da hun la ut så mye at skulle jeg ha fått med meg alle snappene hennes så ville hele dagen gått bort til snap. Da jeg fulgte henne så snappet hun om absolutt alt fra hun sto opp til hun la seg, fra morgenstell til kveldsstell, Ikke så mye variasjon i det hun la ut heller, 

Men ved å se innom snappen hennes på utforsk av og til, samt denne tråden her så behøver man ikke følge Isabell sin bruker på snap eller insta hver dag. Det går i det samme

Man behøver ikke være psykolog for å se at Isabell ikke trives i eget selskap og er avhengig av å ha enten familie eller venninnen sin sammen med seg, Selv om jeg ikke så snappene hennes hver dag da hun var i Oslo ifm premieren så var det ikke vanskelig å se hvor miserabel hun følte seg. Hun sa selv at hun dro hjem før middagen var over pga hun var utilpass

Man behøver heller ikke være trofast følger for å se hvor ensom hun var i Dubai etter at moren dro hjem og hvor hun blomstret opp da broren kom ( hadde jeg fulgt nøye med så hadde jeg fått med meg at hun og broren dro på ferie) på besøk. De «venninnene» hun har i Dubai er etter min mening ikke ekte venninner og dype vennskap. De er overflatiske bekjente som hun spiser middag ute og fester med. Den gangen jeg fulgte henne var da hun flyttet til Dubai pga jeg syntes flytteprosessen kunne være spennende, Sluttet å følge henne da moren dro hjem, rett og slett pga snappen var mye mere givende da moren bodde der. Uansett; før jeg sluttet å følge så hadde hun aldri besøk av disse Dubai-venninnene,

Det er heller ikke vanskelig å se at Isabell styrer familien. Nå vet jeg ikke hva de landet på, men det var veldig mye frem og tilbake ang hvor de skulle feire jul, Og da var det Isabell som skulle bestemme/ ha siste ordet

Når man får 20 000 i bursdagsgave fra storesøster så er det nok ikke lett å si i mot, 

I er kun istand til kortvarige og overfladiske bekjentskap hvor det er alkohol involvert når de møtes.

Se hva hun gjorde mot Newa som hun anså som sin bestevenn !

Newa satt nyoperert og alene på et hotell rom i Tyrkia å ventet på at I skulle komme å hjelpe henne og holde henne med selskap. Gadd I å dra å hjelpe sin gode venninen ? Nei, hun dro heller til Dubai og var ute å festet og drakk seg dritings med sine nye bekjentskaper. Og nå ser dere at Newa og I ikke har et nært forhold lenger. I er i Oslo uten å treffe Newa bortsett fra en middag hvor 5 andre var tilstede.

Hvordan tror dere det var for Newa å ligge alene på hotell rommet å se på snap at I var ute å festet? I er ingen snill person og derfor holder det for folk å ha henne som en de går på fylla/restaurant med !!

Og ja, I mener hun skal bestemme hvor hele familien skal feire jul, derfor satt Rami og Sidra seg opp på jobb hele julen. Se på Sidra, hun har null interesse i sin eldre søster I, og tipper det ikke er lenge før Rami annonserer at han ikke flytter til I allikevel. 

I er nødt til å gi noe penger til familien for at de skal gidde å ha kamera i ansiktet og bli eksponert på sosiale medier hver gang de ser henne. De skaper innhold for I og det burde de få betalt for. I gir de smuler i forhold til verdien av hva de tilfører hennes sosiale medier.

Endret av VEGAN forever
  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VEGAN forever skrev (1 minutt siden):

Se hva hun gjorde mot Newa som hun anså som sin bestevenn !

Du drar virkelig dette kortet,uten å nevne hva Newa gjorde mot Isabel først,som fikk Isabel til å kutte henne ut?

Lol.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, J.. said:

Du drar virkelig dette kortet,uten å nevne hva Newa gjorde mot Isabel først,som fikk Isabel til å kutte henne ut?

Lol.

I var på veg til Newa i Tyrkia men ombestemte seg dagen før, og ville heller til Dubai å feste. Så hvorfor love Newa å komme og så ikke dra ?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ego oppførselen til I er grusom, se på snap nå hvordan hun vekker moren fra dyp søvn med kamera oppe i ansiktet hennes. Se hvordan moren sitter død trøtt og sur i sofaen etter å ha blitt vekket fordi I kjeder seg og forlanger at alle skal stå til tjeneste for henne.

De andre kan jo prøve å vekke I så får dere se at det ikke er aktuelt den andre vegen.

I leser virkelig ikke andre mennesker og bryr seg null om hvordan andre har det. Fysj fysj fysj. 

Ingen av vennene hennes i Oslo er interresserte i å møte henne nå selv om de ikke har sett henne på lenge.

Endret av VEGAN forever
  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (19 timer siden):

Lol.

Hva gjorde Newa?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mariposaa skrev (Akkurat nå):

Hva gjorde Newa?

Sa til en av hennes sponsor at I vil gi sponsor til Newa? Altså come on now! Voks opp jenter! Så jækla lei av falske siden hennes! Se på meg jeg er perfekt, sjekk familien min osv osv!!! Det Ingen vet og ikke vil si, om de vet. At den familien krangler 24/7 ingen er enige med hverandre osv! 

Takk for meg og god jul...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabell poster masse om at søsteren har sittet på do og stinker ned hele leiligheten. Lurer på hva hun selv hadde syntes om noen andre postet det om henne. Utrolig merkelig oppførsel å henge ut søsteren sin sånn som hun gjør. 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, melody80s said:

Isabell poster masse om at søsteren har sittet på do og stinker ned hele leiligheten. Lurer på hva hun selv hadde syntes om noen andre postet det om henne. Utrolig merkelig oppførsel å henge ut søsteren sin sånn som hun gjør. 

Fordi I ikke er en snill og omsorgsfull person.

Se hvordan hun alltid vekker folk med kamera oppe i ansiktet fordi I kjeder seg og vil de andre skal sprette opp å holde henne med selskap.

Når en dame ser så bra ut som I og lengter etter å bli gift å få barn men fortsatt er singel og sovner i mammaen sin sine armer hver kveld, da sier vel det ganske mye om I !?

I satt i julen og sjekket alle hun gikk med på videregående på FB og sa at alle var gift og hadde barn nå og at hun var den eneste single. Og hun sa hun ikke skjønner hvorfor hun ikke er gift enda 🤦 I  skjønner virkelig ikke hvor dårlig hun oppfører seg mot andre.

Og nei, I hadde aldri akseptert å bli vekket eller noe av det andre hun gjør mot familien sin.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lite hyggelig måte hun filmer familien sin på ja... synes også hun var veldig utakknemlig da hun åpnet gaver fra Pimpen på julaften!😐

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Turtle skrev (2 timer siden):

Veldig lite hyggelig måte hun filmer familien sin på ja... synes også hun var veldig utakknemlig da hun åpnet gaver fra Pimpen på julaften!😐

Hva fikk hun?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, -Turtle said:

I skal alltid drite ut og gjøre narr av familien sin. De 2 yngere søskenene vil ta mer og mer avstand fra I. Snart blir det nok en melding om at Rami ikke flytter til I allikevel. Han ble nok skremt etter å være med henne i 2 uker å bli kjeftet på og kontrollert hver dag. Og selvsagt bli vekket hver dag med kamera oppe i ansiktet så hundrevis av tusen kan se hvordan han blir vekket.

Hun gjorde så stort nummer av at hun skulle være masse med alle vennene sine i Oslo i julen og skulle ta flyet til Dubai sammen med Anniken. 

Hun hadde 1 middag med vennene, sikker på at de ikke er så interresserte lenger. Det handler vel kun om å sitte å høre om livet til I og alle guttehistoriene hennes, og det blir voksne folk lei av.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, Moongirl said:

Hva fikk hun?

Hun fikk kjempefine sorte høyhelte sko og en fin lang kjole. I gjorde narr av moren for gavene, hånet henne og kalte kjolen for et teppe, mange ganger. Og om natten må moren ligge å holde rundt I så hun skal føle seg trygg.

Og I skjønner ikke hvorfor venner trekker seg unna og hvorfor hun er den eneste fra gymnaset hennes som ikke er gift enda. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har så mye i mot henne, men dere sitter dagen lang og følger med på alt det uinteressante hun legger ut om hva hun spiser, hva hun shopper, oppdatering på kjærester og reklame for merket hennes.. Hun tjener 90.000,-hver DAG pga av dere🥴 Og det er kun på snap. Trykk på avfølg, og bruk heller tiden deres på langt viktigere ting🥰

• Liker 7
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Anonym0123456789 said:

Dere har så mye i mot henne, men dere sitter dagen lang og følger med på alt det uinteressante hun legger ut om hva hun spiser, hva hun shopper, oppdatering på kjærester og reklame for merket hennes.. Hun tjener 90.000,-hver DAG pga av dere🥴 Og det er kun på snap. Trykk på avfølg, og bruk heller tiden deres på langt viktigere ting🥰

Lett underholdning vet du, for oss som har en jobb med masse ansvar og utfordringer. Sammenlign det gjerne med at folk går på sirkus for å se på klovner.

Ja hun tjener penger og det er jo bra, for det er det eneste hun har. Hun er alltid alene bortsett fra noe kontakt med familie og noe overfladiske bekjentskaper hvor alkohol alltid nytes når de møtes.

Så heldigvis har hun funnet noe mening med livet som å bli estatisk lykkelig av å ha et fly sete med god plass og madrass, kjøpe nye sko og vesker samt å kunne bestille mat hver dag 👍🏻 Virkelig flott.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
VEGAN forever skrev (1 time siden):

Lett underholdning vet du, for oss som har en jobb med masse ansvar og utfordringer. Sammenlign det gjerne med at folk går på sirkus for å se på klovner.

Ja hun tjener penger og det er jo bra, for det er det eneste hun har. Hun er alltid alene bortsett fra noe kontakt med familie og noe overfladiske bekjentskaper hvor alkohol alltid nytes når de møtes.

Så heldigvis har hun funnet noe mening med livet som å bli estatisk lykkelig av å ha et fly sete med god plass og madrass, kjøpe nye sko og vesker samt å kunne bestille mat hver dag 👍🏻 Virkelig flott.

Føler du deg bedre av å snakke ned andre slik? Hva er konstruktivt med dette? Er det rart KG får et dårlig rykte. Virker nesten som man kan dra misunnelseskortet på noen av tingene du ramser opp her 

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Sharp75! said:

Føler du deg bedre av å snakke ned andre slik? Hva er konstruktivt med dette? Er det rart KG får et dårlig rykte. Virker nesten som man kan dra misunnelseskortet på noen av tingene du ramser opp her 

Misunnelig du, 🤔 hva skulle det være for da? Hun har et gørrandes kjedelig og innholdsløst liv uten noen interesser. Hadde det vært mitt liv hadde Jeg blitt evigvarende deprimert. Heldigvis er Jeg så heldig å få jobbe med akkurat det Jeg ønsker og som er verdifullt og samfunnsnyttig for svært mange andre.

For øverig så bor Jeg 5 minutter fra I og har bodd i Dubai siden 2015, så sol og varme hele året har Jeg også 😸

Hadde I vært en snill person og vist respekt til familien og vennene sine, så hadde Jeg aldri kritisert henne, men hun er rett og slett ufyselig.

Endret av VEGAN forever
  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VEGAN forever skrev (18 timer siden):

"Noe kontakt" med familie, faktisk. 

Følger du i det hele tatt med på henne? I det siste har hun snakket en del om hvor mye hun trives i eget selskap. At folk tror hun er ensom i Dubai. Som hun selv sier har hun fullt fokus på jobb for tiden, som jo for henne er veldig sosialt med tanke på hvor mange samarbeid og prosjekter hun har. Jeg skjønner godt at hun vil nyte egentid og ikke ha folk rundt seg hele tiden når hun først har fri. Hun har flere venner i Dubai, men må avslå invitasjoner fordi hun fokuserer på jobb. I dag får hun besøk fra Norge, igjen, ikke mange dagene etter hun kom tilbake til Dubai etter juleferie med familien i Norge. Så jeg ser ikke helt poenget med å messe om hvor alene og ensom hun må være når det så tydelig ikke er sant.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, PissiPus said:

"Noe kontakt" med familie, faktisk. 

Følger du i det hele tatt med på henne? I det siste har hun snakket en del om hvor mye hun trives i eget selskap. At folk tror hun er ensom i Dubai. Som hun selv sier har hun fullt fokus på jobb for tiden, som jo for henne er veldig sosialt med tanke på hvor mange samarbeid og prosjekter hun har. Jeg skjønner godt at hun vil nyte egentid og ikke ha folk rundt seg hele tiden når hun først har fri. Hun har flere venner i Dubai, men må avslå invitasjoner fordi hun fokuserer på jobb. I dag får hun besøk fra Norge, igjen, ikke mange dagene etter hun kom tilbake til Dubai etter juleferie med familien i Norge. Så jeg ser ikke helt poenget med å messe om hvor alene og ensom hun må være når det så tydelig ikke er sant.

Hun prøver å overbevise alle inkludert seg selv at hun trives alene, men hun gjør ikke det. Hun har plutselig begynt å snakke om hvor fantastiskt det er å bo alene fordi hun er flau over å ikke ha venner, mann, barn o.s.v. Det eneste hun ønsker seg er en mann og barn, som hun nevner hele tiden. 

Hun har nok ikke så mye invitasjoner som hun påstår, men det høres jo flott ut å si.

Hun trenger nok Snapchat for mer enn bare penger, det er der hun har kontakt med folk. Uten Snapchat så har hun kanskje kontakt med folk et par timer om dagen.

Hun er lett å gjennomskue.

Ja Anniken kommer på besøk, men det blir nok Kun denne ene gangen, som med de fleste andre hun treffer. Det blir noen få møter, så trekker de seg unna.

Rami kommer sannsynligvis ikke til å flytte til henne allikevel.

Newa trakk seg vekk. Kusinen hennes trakk seg vekk.

Endret av VEGAN forever
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...