VEGAN forever Skrevet 18. desember 2023 #9761 Del Skrevet 18. desember 2023 11 minutter siden, Hatsumomo said: Nå skal han jobbe som assistenten hennes så da blir det nok betaling han kan leve av regner jeg med. Er ikke så sikker på at det blir så mye cash, I vil ha full kontroll over han så det blir betaling i form av bolig, mat, klær, bil o.s.v. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 18. desember 2023 #9762 Del Skrevet 18. desember 2023 Har ikke broren dame i Norge? Eller har jeg misforstått? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VEGAN forever Skrevet 18. desember 2023 #9763 Del Skrevet 18. desember 2023 6 minutter siden, Aintnofun said: Har ikke broren dame i Norge? Eller har jeg misforstått? Jo, og han snakker om at hun skal flytte til Dubai også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuneR Skrevet 18. desember 2023 #9764 Del Skrevet 18. desember 2023 Har hun underbitt, eller har hun fremdeles fillers i underleppa? Trodde hun måtte fjerne all fillers i leppene? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 18. desember 2023 #9765 Del Skrevet 18. desember 2023 Jeg synes bare ikke det kan være sunt for en 19 år gammel gutt ( han sier selv han ikke har fylt 20 enda), å venne seg til livsstilen i Dubai. Ferie er en ting. Får håpe det blir litt struktur og mer jobb enn «kun» være sjåfør og koffertbærer. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VEGAN forever Skrevet 18. desember 2023 #9766 Del Skrevet 18. desember 2023 58 minutter siden, Zenhouse said: Jeg synes bare ikke det kan være sunt for en 19 år gammel gutt ( han sier selv han ikke har fylt 20 enda), å venne seg til livsstilen i Dubai. Ferie er en ting. Får håpe det blir litt struktur og mer jobb enn «kun» være sjåfør og koffertbærer. Ikke glem: "Drikke partner", det er vel alkohol hver dag, så det er ikke veldig sunt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VEGAN forever Skrevet 19. desember 2023 #9767 Del Skrevet 19. desember 2023 Broren prøver å fortelle I at han synes det er veldig mentalt utfordrende å bo med henne og at han ikke er fornøyd med å kun gjøre det hun vil, som å sitte ved et basseng/strand, og at han synes hun er for mye sint, men det gidder hun selvsagt ikke høre på. I er ekstremt ego og den stakkars broren hennes kommer ikke til å klare dette mer enn maks 3 måneder før han drar tilbake til Norge. Dette er grunnen til at hun aldri blir gift, alt for mye sint og ego. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 19. desember 2023 #9768 Del Skrevet 19. desember 2023 VEGAN forever skrev (8 timer siden): Broren prøver å fortelle I at han synes det er veldig mentalt utfordrende å bo med henne og at han ikke er fornøyd med å kun gjøre det hun vil, som å sitte ved et basseng/strand, og at han synes hun er for mye sint, men det gidder hun selvsagt ikke høre på. I er ekstremt ego og den stakkars broren hennes kommer ikke til å klare dette mer enn maks 3 måneder før han drar tilbake til Norge. Dette er grunnen til at hun aldri blir gift, alt for mye sint og ego. En søskensamtale..... hva var det han savnet? Som han hadde i Oslo som han ikke har i Dubai? Som han ville Isabel skulle fikse? Ser du ikke søskendynamikk? Eller vil du bare lete etter negative ting med Isabel? For det finnes negative ting. At hun aldri aldri blir gift, vet man aldri, hun er bare 29, men at hun har høye krav til en mann, ja, det har hun sagt selv også. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 19. desember 2023 #9769 Del Skrevet 19. desember 2023 VEGAN forever skrev (8 timer siden): Broren prøver å fortelle I at han synes det er veldig mentalt utfordrende å bo med henne og at han ikke er fornøyd med å kun gjøre det hun vil, som å sitte ved et basseng/strand, og at han synes hun er for mye sint, men det gidder hun selvsagt ikke høre på. I er ekstremt ego og den stakkars broren hennes kommer ikke til å klare dette mer enn maks 3 måneder før han drar tilbake til Norge. Dette er grunnen til at hun aldri blir gift, alt for mye sint og ego. Hva vet du om dette egentlig? Du virker å synse veldig mye her 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VEGAN forever Skrevet 19. desember 2023 #9770 Del Skrevet 19. desember 2023 (endret) 1 hour ago, Hatsumomo said: Hva vet du om dette egentlig? Du virker å synse veldig mye her Jeg så snappene i går kveld hvor han prøvde å forklare I dette, hvor hun selvsagt bare avfeier han. Jeg refererte til brorens egene ord, mentalt utfordrende å være med I. Endret 19. desember 2023 av VEGAN forever 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VEGAN forever Skrevet 19. desember 2023 #9771 Del Skrevet 19. desember 2023 1 hour ago, Sharp75! said: En søskensamtale..... hva var det han savnet? Som han hadde i Oslo som han ikke har i Dubai? Som han ville Isabel skulle fikse? Ser du ikke søskendynamikk? Eller vil du bare lete etter negative ting med Isabel? For det finnes negative ting. At hun aldri aldri blir gift, vet man aldri, hun er bare 29, men at hun har høye krav til en mann, ja, det har hun sagt selv også. Dette er ingen bra søsken dynamikk, nei. Han blir totalt overkjørt og kjeftet på og snart går han lei, og da vil han dra fra I. Vent å se. Selv om hun finner den mannen hun ønsker seg, for de finnes, vil ikke den mannen gifte seg med henne grunnet ustabil, egoistisk og barnslig oppførsel. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VEGAN forever Skrevet 19. desember 2023 #9772 Del Skrevet 19. desember 2023 On 12/18/2023 at 2:18 PM, Cocogirl said: Stakkars.. han kommer til å bli utbrent av I Han er på god vei allerede, i går sa han at det er mentalt utfordrende å være med I og at det er for mye kjefting og kontrollerende oppførsel, stakkars mann. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VEGAN forever Skrevet 19. desember 2023 #9773 Del Skrevet 19. desember 2023 1 hour ago, Sharp75! said: En søskensamtale..... hva var det han savnet? Som han hadde i Oslo som han ikke har i Dubai? Som han ville Isabel skulle fikse? Ser du ikke søskendynamikk? Eller vil du bare lete etter negative ting med Isabel? For det finnes negative ting. At hun aldri aldri blir gift, vet man aldri, hun er bare 29, men at hun har høye krav til en mann, ja, det har hun sagt selv også. Hva han hadde i Oslo som han ikke har nå: Frihet til å sove når han vil. Være med kjæresten sin. Være med vennene sine. Tjene egene penger. Kjøre bil hvor og når han vil. Puste så høyt han vil uten å bli kritisert. Slippe å bli kontrollert av en narsisist. Spille computer spillene sine. Tipper dette betyr mer enn å sitte ved et basseng å drikke alkohol hver dag ! 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 19. desember 2023 #9774 Del Skrevet 19. desember 2023 VEGAN forever skrev (16 minutter siden): Hva han hadde i Oslo som han ikke har nå: Frihet til å sove når han vil. Være med kjæresten sin. Være med vennene sine. Tjene egene penger. Kjøre bil hvor og når han vil. Puste så høyt han vil uten å bli kritisert. Slippe å bli kontrollert av en narsisist. Spille computer spillene sine. Tipper dette betyr mer enn å sitte ved et basseng å drikke alkohol hver dag ! Han ville ha action og bil. Hans egne ord. Det du holder på med er synsing. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VEGAN forever Skrevet 19. desember 2023 #9775 Del Skrevet 19. desember 2023 8 minutter siden, Sharp75! said: Han ville ha action og bil. Hans egne ord. Det du holder på med er synsing. Som han hadde i Norge!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløvereng Skrevet 19. desember 2023 #9776 Del Skrevet 19. desember 2023 VEGAN forever skrev (55 minutter siden): Hva han hadde i Oslo som han ikke har nå: Frihet til å sove når han vil. Være med kjæresten sin. Være med vennene sine. Tjene egene penger. Kjøre bil hvor og når han vil. Puste så høyt han vil uten å bli kritisert. Slippe å bli kontrollert av en narsisist. Spille computer spillene sine. Tipper dette betyr mer enn å sitte ved et basseng å drikke alkohol hver dag ! I alle dager… Hvis han har det så fælt i Dubai, så kan han jo bare dra hjem. Han har neppe blitt tvunget dit! Tipper han har det helt supert og får oppleve mye spennende. Litt søskenkrangling har de fleste. Er jo veldig enig med Isabel at det er tull å ligge i sengen til klokken 17 f.eks og da fortsatt ikke ha stått opp når hun kom hjem (i følge snap hun la ut en dag). 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VEGAN forever Skrevet 19. desember 2023 #9777 Del Skrevet 19. desember 2023 (endret) 1 hour ago, Kløvereng said: I alle dager… Hvis han har det så fælt i Dubai, så kan han jo bare dra hjem. Han har neppe blitt tvunget dit! Tipper han har det helt supert og får oppleve mye spennende. Litt søskenkrangling har de fleste. Er jo veldig enig med Isabel at det er tull å ligge i sengen til klokken 17 f.eks og da fortsatt ikke ha stått opp når hun kom hjem (i følge snap hun la ut en dag). Han kommer til å dra fra I snart, ja. Han håper fortsatt at det skal gå bra, men begynner å skjønne hvor vanskelig hun er. Han sov den dagen fordi han aldri har fått sovet ut en eneste morgen siden han kom. Hun vekker han hver morgen og forlanger at han skal sprette opp så de kan dra ut på dagsfylla. Drikker alkohol hver eneste dag. Han opplever ikke noe annet enn restaurant og basseng/strand, og han er drit lei. Dette er ikke søsken krangling, dette er alvorlige adferds problemer og narsisistisk oppførsel. Han vil bli mer og mer sjokkert og skuffet over henne, og innen maks 3 måneder kommer han til å gi opp å prøve mer. Han forsøker stadig å fortelle henne at hun oppfører seg dårlig mot han og andre, men som den narsisisten hun er , så bare ler og avfeier hun han !! Hun gikk for å få broren til å komme fordi han er den mest omgjengelige og lettest å manipulere, fordi søstrene hennes godtar ikke å bli kommandert rundt, så derfor ble det han og ikke de. I vil ha en hun kan kontrollere og som er til kun for henne. Endret 19. desember 2023 av VEGAN forever 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 21. desember 2023 #9778 Del Skrevet 21. desember 2023 Jeg tror familien til Isabel er glad i at hun er så generøs med pengene sine, og for Isabel er pengene hennes et maktmiddel ovenfor moren og søskena Søstrene lar seg også styre av Isabel, men de klarer likevel å sette ned foten mere enn broren. Jeg har ikke fulgt så nøye med, men broren er vel rundt 20 år? Og han oppfører seg som mange unge menn på den alderen gjør. Har ei datter på samme alder med mange kompiser, i tillegg har jeg skilte foreldre med kull nr 2- søsken som er endel år yngre enn meg og jeg husker godt brødrene mine da de var på samme alder. Ene broren min bodde hos oss i ett år etter militæret mens han tok opp fag for å komme inn på studiet han ønsket Og ja; det er normalt i den alderen å game til langt på natt, være med kompiser å ta seg ei fest, være sammen med dama/ typen sin og sove til langt på dag når de har fri. Å sitte ved en bassengkant med sin eldre søster på dagsfylla og bare drive dank er i allefall ikke vanlig for en rundt 20 år. Broren levde et normalt og sunt liv med jobb, kjærest og fritid. Jeg tror ikke det er sunt for ett friskt og ungt menneske som broren til Isabell å leve ett liv der man ikke har jobb og faste rutiner, og lar humla suse mens storesøster betaler. Han er rett og slett betalt selskapsdame for søster si, da Isabell tydelig ikke trives i eget selskap og takler ikke å være alene. Da hun flyttet var moren hos henne lenge, kjøpt og betalt hun også. Heldigvis har hun ett morshjerte som savnet de andre barna, og det trumfer pengene til Isabell Så jo bare hvor miserabel og utilpass Isabell var da hun dro til Oslo ifm premiere på Girls of Oslo. Hun måtte ha noen rundt seg hele tiden og satt bare å sturet til venninnen eller søsteren kom hjem fra jobb. Selv Sidra ( mulig jeg blingser på navnet) på 18 er mere voksen og selvstendig enn storesøsteren. Isabell ditchet jo også Annikken, Sofie og Nora under middagen til premieren pga hun var helt på felgen, noe hun også var etter at hun kom hjem igjen til Dubai Det virker som om hun er helt lost alene, hun må ha noen rundt seg. Alene lever hun et tomt skall av et liv, men pga hun har mye penger som hun strør over mor og søsken så har hun et maktforhold over de I tillegg er de fra en annen kultur, og broren er oppdratt til å hjelpe mor og søstre, være gentleman og sørge for at de er fornøyde og stille opp når de trenger han. Litt gammeldags det svake og sterke kjønn Jeg forstår ikke helt hvorfor Isabell kaller moren Pimpen; det er jo Isabell selv som sitter med pengene og makten. 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PissiPus Skrevet 21. desember 2023 #9779 Del Skrevet 21. desember 2023 Tror nok flere her tillegger Isabel og familien flere problemer enn de egentlig har. Med tanke på bakgrunn, oppvekst og kultur ser ikke jeg personlig noen problemer med familielivet deres. Tenker også flere kan ha godt av å huske på at det er MYE mer som forgår dem imellom som vi har null innsikt i. Penger er noe som snakkes om ofte her inne. At Isabel styrer/bestemmer/bedriver makt over resten av familien ved å betale for alt mulig er jo helt søkt? Hvor mange ganger har hun ikke sagt at det var nettopp dette som var drømmen, å sitte så godt i det at hun kunne skjemme bort sin mor og familie generelt. Som hun nå har mulighet til å gjøre, og gjør. Etter alt de har opplevd. Hvilket privilegie det må være å ha den muligheten, tenker jeg. Joda, det er mye skryt rundt penger og pengebruk, men hun har i alle fall selvinnsikt på det. Vet andre kaller henne og kaller seg selv "nyrik russer". At broren henger med søstra si som han er på feriebesøk til er vel heller naturlig og sunt enn på noe vis rart? Han er jo på besøk hos henne? Frivillig. De har åpenbart et veldig tett forhold, spesielt de to, da hun selv har uttalt at hun opptrådte mer eller mindre som en mor for han iløpet av hans to første leveår. Jeg bare skjønner ikke hvorfor så mange har sånn trang til å problematisere familieforholdene deres. Tenk å ha så tette bånd med familien, hvor en kan snakke med hverandre om absolutt alt, og har så stor trygghet med hverandre. Hva jeg ikke skulle gitt for en slik familiedynamikk... Gi heller kritikk til der kritikk er berettiget, for det er nok å ta av der. Å fremheve Dubai på det viset hun gjør, uten å svare på kritiske spørsmål til det. Eller at hun er så åpen om plastiske operasjoner og kosmetiske inngrep som hun tidligere sa hun aldri skulle snakke mer om, til eksempel. 12 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 22. desember 2023 #9780 Del Skrevet 22. desember 2023 skruf skrev (På 21.12.2023 den 12.59): Jeg tror familien til Isabel er glad i at hun er så generøs med pengene sine, og for Isabel er pengene hennes et maktmiddel ovenfor moren og søskena Søstrene lar seg også styre av Isabel, men de klarer likevel å sette ned foten mere enn broren. Jeg har ikke fulgt så nøye med, men broren er vel rundt 20 år? Og han oppfører seg som mange unge menn på den alderen gjør. Har ei datter på samme alder med mange kompiser, i tillegg har jeg skilte foreldre med kull nr 2- søsken som er endel år yngre enn meg og jeg husker godt brødrene mine da de var på samme alder. Ene broren min bodde hos oss i ett år etter militæret mens han tok opp fag for å komme inn på studiet han ønsket Og ja; det er normalt i den alderen å game til langt på natt, være med kompiser å ta seg ei fest, være sammen med dama/ typen sin og sove til langt på dag når de har fri. Å sitte ved en bassengkant med sin eldre søster på dagsfylla og bare drive dank er i allefall ikke vanlig for en rundt 20 år. Broren levde et normalt og sunt liv med jobb, kjærest og fritid. Jeg tror ikke det er sunt for ett friskt og ungt menneske som broren til Isabell å leve ett liv der man ikke har jobb og faste rutiner, og lar humla suse mens storesøster betaler. Han er rett og slett betalt selskapsdame for søster si, da Isabell tydelig ikke trives i eget selskap og takler ikke å være alene. Da hun flyttet var moren hos henne lenge, kjøpt og betalt hun også. Heldigvis har hun ett morshjerte som savnet de andre barna, og det trumfer pengene til Isabell Så jo bare hvor miserabel og utilpass Isabell var da hun dro til Oslo ifm premiere på Girls of Oslo. Hun måtte ha noen rundt seg hele tiden og satt bare å sturet til venninnen eller søsteren kom hjem fra jobb. Selv Sidra ( mulig jeg blingser på navnet) på 18 er mere voksen og selvstendig enn storesøsteren. Isabell ditchet jo også Annikken, Sofie og Nora under middagen til premieren pga hun var helt på felgen, noe hun også var etter at hun kom hjem igjen til Dubai Det virker som om hun er helt lost alene, hun må ha noen rundt seg. Alene lever hun et tomt skall av et liv, men pga hun har mye penger som hun strør over mor og søsken så har hun et maktforhold over de I tillegg er de fra en annen kultur, ogren er oppdratt til å hjelpe mor og søstre, være gentleman og sørge for at de er fornøyde og stille opp når de trenger han. Litt gammeldags det svake og sterke kjønn Jeg forstår ikke helt hvorfor Isabell kaller moren Pimpen; det er jo Isabell selv som sitter med pengene og makten. Øhm, du har veldig oversikt og meninger om livet til, og rundt henne, til "ikke å ha fulgt så nøye med".. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå