Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ugresset skrev (2 timer siden):

Fordi de er på en 3 dagers "ferie" på luksushotell. Rommet har en dobbeltseng og en gjesteseng(som kompisen skulle brukt hvis han ble med).

Hele familien filmer mye fra sengen sammen. Virker som det er helt normalt i Raad-familien å sove sammen og se på film sammen i sengen, og det bør da ikke ha noe å si om det er broren, søsteren eller moren. De er det nærmeste hun har. 

Jeg ser heller ikke problemet med å dele dobbeltseng med søsken eller foreldre

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg syns de har er flott søsken forhold. Vises at Isabel elsker søsknene sine 

• Liker 3
  • Hjerte 3
Skrevet
Princess_81 skrev (22 timer siden):

Unnskyld meg men er det kun jeg som syns det er ekkelt at ho deler seng med broren sin på 20 år, ho har penger å kunne hatt eget rom eller egen seng i d minste, og sitter skrevs i bikini foran broren sin jeg kunne aldri gjordt det… syns d er creepy ihvertfall å dele seng med broren sin…. Og d at ho tror ho er Kim k? Girl dere ligner ikke kun håret. Ho lever i en syk fantasi verden 

Dette er jo et deg-problem,lol.

• Liker 13
Skrevet
J.. skrev (35 minutter siden):

Dette er jo et deg-problem,lol.

Synes det er groteskt ekkelt 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Korsihalsen skrev (3 minutter siden):

Tenker du at de har sex, eller hva er problemet?

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet
Korsihalsen skrev (6 minutter siden):

Groteskt ekkelt å ligge påkledd i samme seng som egne søsken?

Sært.

• Liker 14
Skrevet

Av alle ting i Isabels verden må vel dette være det minste problemet. Synes det er bra at de har et så nært forhold og ser ikke problem at de deler en dobbelseng

• Liker 9
Skrevet
Hallepalle2 skrev (1 time siden):

Tenker du at de har sex, eller hva er problemet?

Det håper jeg ikke, men har ikke for vane og skræve i trusa til søsknene mine heller. Har hørt om mye rart på bygdene så kanskje det er der det kommer ifra.

• Liker 2
Skrevet
Korsihalsen skrev (22 minutter siden):

Det håper jeg ikke, men har ikke for vane og skræve i trusa til søsknene mine heller. Har hørt om mye rart på bygdene så kanskje det er der det kommer ifra.

Slutt

du sexualiserer noe som ikke trenger å sexualiseres.

hun sa på snap og hun har nevnt i boken sin at hun tok vare på han de to første årene etter han ble født. Dette er hennes baby bror uansett om han er 20 er han hennes lillebror. De har et flott forhold og flott familie 

• Liker 13
  • Nyttig 5
Skrevet

For et fucka opplegg hele sullamitten.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Sharp75! skrev (På 11.12.2023 den 9.30):

Har du søsken eller barn? For dette er er normal søsken oppførsel.

Broren jobber i jula, hun ville ikke at han skulle være alene i jula. For en stygg tanke av søstera at alle skulle være samla. 

Sier ikke du din ærlige mening til din mor? Takk og lov så har jeg et slikt forhold til min mor og barna har det til meg. Vi kan le og tulle sammen. Om mora ønsker, så gjør hun garantert hva hun vil, det viste hun ved å bytte dyre sko i et gavekort.

Det er ikke normalt blant voksne søsken, nei.

Hun virker utrolig slitsom og selvsentrert, ja. Jeg tror også hun vil slite med å klare å beholde både venner og menn over tid, særlig av det slaget hun hadde hatt godt av å ha med å gjøre. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
8 hours ago, dårligbrukernavn said:

Det er ikke normalt blant voksne søsken, nei.

Hun virker utrolig slitsom og selvsentrert, ja. Jeg tror også hun vil slite med å klare å beholde både venner og menn over tid, særlig av det slaget hun hadde hatt godt av å ha med å gjøre. 

💯

• Liker 4
Skrevet
Sharp75! skrev (På 11.12.2023 den 9.30):

Har du søsken eller barn? For dette er er normal søsken oppførsel.

Broren jobber i jula, hun ville ikke at han skulle være alene i jula. For en stygg tanke av søstera at alle skulle være samla. 

Sier ikke du din ærlige mening til din mor? Takk og lov så har jeg et slikt forhold til min mor og barna har det til meg. Vi kan le og tulle sammen. Om mora ønsker, så gjør hun garantert hva hun vil, det viste hun ved å bytte dyre sko i et gavekort.

Normal søskenoppførsel? Ikke i min omgangskrets hvertfall

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Vi må ikke glemme at de har en annen kultur i bunnen. 

Men jeg føler at I mener at hun har enerett på å bestemme alt i familien pga at hun har vel vært en slags pengemaskin for de, dyre gaver, dyre reiser, osv....

• Liker 4
Skrevet
Korsihalsen skrev (15 timer siden):

Haha 😅 Har du noen fantasier som løper løpsk nå? 

• Liker 8
Skrevet
anonymx74 skrev (19 minutter siden):

Vi må ikke glemme at de har en annen kultur i bunnen. 

Men jeg føler at I mener at hun har enerett på å bestemme alt i familien pga at hun har vel vært en slags pengemaskin for de, dyre gaver, dyre reiser, osv....

Det er dessverre ikke normalt...

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Cocogirl skrev (4 minutter siden):

Det er dessverre ikke normalt...

Men så er "normalt" ulikt fra person til person.

https://snl.no/normalitet_-_psykologi

"sosiale normer endres over tid og over kulturer, noe som gjør at hva som oppfattes som normalt og avvikende også endres."

Er ikke noe galt i å ha en annen familiedynamikk enn man selv er vandt med.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Finnes ikke noe grenser når det gjelder den familien....

• Liker 6
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende innlegg. 

Sol, admin. 

Skrevet
Cocogirl skrev (1 time siden):

Finnes ikke noe grenser når det gjelder den familien....

Hva slags grenser hadde du ønsket? 
de er påklegg, herregud. Om du ser nakne folk, bare MÅÅÅÅ du ha sex med de da? 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...