Wald86 Skrevet 10. desember 2023 #9701 Del Skrevet 10. desember 2023 (endret) . Endret 17. desember 2023 av Wald86 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svennis Skrevet 10. desember 2023 #9702 Del Skrevet 10. desember 2023 Broren er jo like tynn som søstera 😆 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebbeliten Skrevet 10. desember 2023 #9703 Del Skrevet 10. desember 2023 Er dette virkelig henne??? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concert Skrevet 10. desember 2023 #9704 Del Skrevet 10. desember 2023 (endret) feil. Endret 10. desember 2023 av Concert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 10. desember 2023 #9705 Del Skrevet 10. desember 2023 Ebbeliten skrev (3 timer siden): Er dette virkelig henne??? Hva får deg til å tro det er noen andre? 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VEGAN forever Skrevet 11. desember 2023 #9706 Del Skrevet 11. desember 2023 (endret) Det er så fælt å se hvor dårlig hun behandler den stakkars boren sin. Ikke får han sove når han vil/trenger det, hun maser om at han må stå opp fordi hun er våken, ikke får han kle seg som han vil og hun rakker ned på den lokale kles stilen, ikke får han se på det han vil på tv, hun sitte å forstyrrer hele tiden, ikke får han og resten av familien bestemme hvor jul skal feires, fordi hun har bestemt at I skal bestemme alt over de andre. Moren hennes får ikke klippe håret sitt kort som hun ønsker, og I sitter å gjør narr av kort hår. Hun blir ALDRI gift, det er HELT sikkert! Ingen oppegående mann som orker en så egoistisk, selvsentrert og barnslig "dame". Endret 11. desember 2023 av VEGAN forever 8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 11. desember 2023 #9707 Del Skrevet 11. desember 2023 VEGAN forever skrev (1 time siden): Det er så fælt å se hvor dårlig hun behandler den stakkars boren sin. Ikke får han sove når han vil/trenger det, hun maser om at han må stå opp fordi hun er våken, ikke får han kle seg som han vil og hun rakker ned på den lokale kles stilen, ikke får han se på det han vil på tv, hun sitte å forstyrrer hele tiden, ikke får han og resten av familien bestemme hvor jul skal feires, fordi hun har bestemt at I skal bestemme alt over de andre. Moren hennes får ikke klippe håret sitt kort som hun ønsker, og I sitter å gjør narr av kort hår. Hun blir ALDRI gift, det er HELT sikkert! Ingen oppegående mann som orker en så egoistisk, selvsentrert og barnslig "dame". Har du søsken eller barn? For dette er er normal søsken oppførsel. Broren jobber i jula, hun ville ikke at han skulle være alene i jula. For en stygg tanke av søstera at alle skulle være samla. Sier ikke du din ærlige mening til din mor? Takk og lov så har jeg et slikt forhold til min mor og barna har det til meg. Vi kan le og tulle sammen. Om mora ønsker, så gjør hun garantert hva hun vil, det viste hun ved å bytte dyre sko i et gavekort. 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VEGAN forever Skrevet 11. desember 2023 #9708 Del Skrevet 11. desember 2023 3 hours ago, Sharp75! said: Har du søsken eller barn? For dette er er normal søsken oppførsel. Broren jobber i jula, hun ville ikke at han skulle være alene i jula. For en stygg tanke av søstera at alle skulle være samla. Sier ikke du din ærlige mening til din mor? Takk og lov så har jeg et slikt forhold til min mor og barna har det til meg. Vi kan le og tulle sammen. Om mora ønsker, så gjør hun garantert hva hun vil, det viste hun ved å bytte dyre sko i et gavekort. Han meldte seg for å jobbe fordi det ikke ble noe jul i Dubai! I satt alle på vent til hun skulle bestemme seg for hvor HUN ville være i julen, derfor gjorde han planer om jobb. I ble sjokkert når de andre gjorde planer istedenfor å vente på hennes komando om hvor de alle skulle være. I er en stor ego!! Derfor blir hun aldri gift og derfor klarer hun ikke holde på venninder lenge. Se hvordan hun droppet å dra til Newa som satt alene å ventet på henne, fordi hun orket ikke dra å være til hjelp. Fysj...... 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 11. desember 2023 #9709 Del Skrevet 11. desember 2023 VEGAN forever skrev (1 time siden): Han meldte seg for å jobbe fordi det ikke ble noe jul i Dubai! I satt alle på vent til hun skulle bestemme seg for hvor HUN ville være i julen, derfor gjorde han planer om jobb. I ble sjokkert når de andre gjorde planer istedenfor å vente på hennes komando om hvor de alle skulle være. I er en stor ego!! Derfor blir hun aldri gift og derfor klarer hun ikke holde på venninder lenge. Se hvordan hun droppet å dra til Newa som satt alene å ventet på henne, fordi hun orket ikke dra å være til hjelp. Fysj...... Beklager, det har jeg ikke fått med meg. Er allikevel ikke helt enig. Familien kan jo ikke bare forvente at de skal feire jul hos henne i Dubai. De kan jo reise å ta inn på hotell, har de økonomi til det mon tro? Hva som ligger bak hvorfor hun ikke reiste til Newa har jeg faktisk ikke grunnlag til å uttale meg om, sikkert ikke du heller, da vi ikke vet hvordan Isabel EGENTLIG har det. I bunn og grunn så TROR jeg IKKE det bunner i egoistiske valg. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 11. desember 2023 #9710 Del Skrevet 11. desember 2023 Hun "spiser" mer på 1 dag enn jeg gjør på 1 uke nesten, bare masse usunn mat og snop dagen lang. Hvor blir den av? Hun er så utrolig mager at nå ser hun syk ut. 😔 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 11. desember 2023 #9711 Del Skrevet 11. desember 2023 (endret) M.H85 skrev (1 time siden): Hun "spiser" mer på 1 dag enn jeg gjør på 1 uke nesten, bare masse usunn mat og snop dagen lang. Hvor blir den av? Hun er så utrolig mager at nå ser hun syk ut. 😔 Nåja, "spiser og spiser". Har sett noen ganger på snap at når hun bestiller disse donutsene eller kjeksene så ligger de igjen fra dagen før som hun fortsetter å spise på. Så hun tar seg nok noen MUNNFULL og lar resten ligge. Det er ingen som kan spise slike usunne mengder uten å legge på seg (med mindre man gjør andre tiltak for at maten ikke blir liggende i magen da, men det har jeg ingen holdepunkter for å anta), jeg tror heller hun spiser ganske lite av det hun kjøper inn. Det forskjell på å spise et par tygg enn en hel pose med seigmenn f.eks. Endret 11. desember 2023 av Hatsumomo 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 11. desember 2023 #9712 Del Skrevet 11. desember 2023 M.H85 skrev (2 timer siden): Hun "spiser" mer på 1 dag enn jeg gjør på 1 uke nesten, bare masse usunn mat og snop dagen lang. Hvor blir den av? Hun er så utrolig mager at nå ser hun syk ut. 😔 Du ser aldri at hun faktisk spiser maten. Hun tar én pommes frites og filmer mens hun tygger den i en halv evighet. Hun tar en tygg av en pastabit, filmer at hun tygger den og tar en liten "matdans". Hun tar én bit av... ja, du skjønner greia. Og det er som en annen sier over, hun tar ofte frem rester dagen etter som ikke er påbegynt, så tar hun ett tygg... 12 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 11. desember 2023 #9713 Del Skrevet 11. desember 2023 Ugresset skrev (47 minutter siden): Du ser aldri at hun faktisk spiser maten. Hun tar én pommes frites og filmer mens hun tygger den i en halv evighet. Hun tar en tygg av en pastabit, filmer at hun tygger den og tar en liten "matdans". Hun tar én bit av... ja, du skjønner greia. Og det er som en annen sier over, hun tar ofte frem rester dagen etter som ikke er påbegynt, så tar hun ett tygg... Spesielt.... Hvertfall økonomisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 12. desember 2023 #9714 Del Skrevet 12. desember 2023 VEGAN forever skrev (23 timer siden): Han meldte seg for å jobbe fordi det ikke ble noe jul i Dubai! I satt alle på vent til hun skulle bestemme seg for hvor HUN ville være i julen, derfor gjorde han planer om jobb. I ble sjokkert når de andre gjorde planer istedenfor å vente på hennes komando om hvor de alle skulle være. I er en stor ego!! Derfor blir hun aldri gift og derfor klarer hun ikke holde på venninder lenge. Se hvordan hun droppet å dra til Newa som satt alene å ventet på henne, fordi hun orket ikke dra å være til hjelp. Fysj...... …Hilsen Newa, eller…? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 12. desember 2023 #9715 Del Skrevet 12. desember 2023 Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Princess_81 Skrevet 12. desember 2023 #9716 Del Skrevet 12. desember 2023 Unnskyld meg men er det kun jeg som syns det er ekkelt at ho deler seng med broren sin på 20 år, ho har penger å kunne hatt eget rom eller egen seng i d minste, og sitter skrevs i bikini foran broren sin jeg kunne aldri gjordt det… syns d er creepy ihvertfall å dele seng med broren sin…. Og d at ho tror ho er Kim k? Girl dere ligner ikke kun håret. Ho lever i en syk fantasi verden 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 12. desember 2023 #9717 Del Skrevet 12. desember 2023 Princess_81 skrev (19 minutter siden): Unnskyld meg men er det kun jeg som syns det er ekkelt at ho deler seng med broren sin på 20 år, ho har penger å kunne hatt eget rom eller egen seng i d minste, og sitter skrevs i bikini foran broren sin jeg kunne aldri gjordt det… syns d er creepy ihvertfall å dele seng med broren sin…. Og d at ho tror ho er Kim k? Girl dere ligner ikke kun håret. Ho lever i en syk fantasi verden Mine barn kunne delt seng i den alderen, ser ikke noe ekkelt med det, nei. De er søsken, ser ikke problemet. 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 12. desember 2023 #9718 Del Skrevet 12. desember 2023 Følger henne ikke fast, men hvorfor deler de seng? Leiligheten hennes har jo to soverom🤷🏼♀️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Princess_81 Skrevet 13. desember 2023 #9719 Del Skrevet 13. desember 2023 Sharp75! skrev (5 timer siden): Mine barn kunne delt seng i den alderen, ser ikke noe ekkelt med det, nei. De er søsken, ser ikke problemet. Syns det er upassende jeg. Og liker halv nakne sammen og skreva i bikini trusa til broren sin, nei ass der blir to much 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 13. desember 2023 #9720 Del Skrevet 13. desember 2023 (endret) skruf skrev (7 timer siden): Følger henne ikke fast, men hvorfor deler de seng? Leiligheten hennes har jo to soverom🤷🏼♀️ Fordi de er på en 3 dagers "ferie" på luksushotell. Rommet har en dobbeltseng og en gjesteseng(som kompisen skulle brukt hvis han ble med). Hele familien filmer mye fra sengen sammen. Virker som det er helt normalt i Raad-familien å sove sammen og se på film sammen i sengen, og det bør da ikke ha noe å si om det er broren, søsteren eller moren. De er det nærmeste hun har. Endret 13. desember 2023 av Ugresset 12 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå