Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Women123 skrev (1 time siden):

Jack la nettop ut en stor og det virker som han er på samme adresse som isbael bor i, derfor får hun spm om du har møtt exen. Hva er galt med jack? Er ikke første gang han dukker opp akkuratt hvor hun er, litt creepy

En stor hva da?

Endret av Hatsumomo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

VEGAN forever skrev (På 31.10.2023 den 19.23):

Er det Newa som skal opereres nå da ? Siden hun dro til Tyrkia alene og ikke blir med I på premiære festen hennes. Så skal I komme etter for å hjelpe henne.

Og hva er det med at I skal bestemme hvor resten av familien skal feire jul ?

De trygler å ber I om å feire i Dubai, men siden I ikke vil, skal ingen av familien. Kan de ikke bare leie en leilighet å dra, så kan I sitte alene i Oslo. Hvorfor skal I bestemme over de andre ?

Moren kommer til å bli i Dubai uansett, hun gidder ikke dra til Oslo for hverken premiere fest, bursdager til barna sine eller julefeiring.

For moren er den viktigste henne selv !

De må følge pengesekken sin.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

brynejente skrev (På 3.11.2023 den 22.10):

nå er det bekreftet at newa opererte nesen, kirurgen har postet den nye nesen og det er klassisk «skihoppnese», er nok vanskelig å ikke bli påvirket av din bestevennine som har hatt samme operasjonen, men trist at de føler de må forandre seg..

Hvor har kirurgen postet nesen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun bestilte tre cookies igår og har fortsatt halvparten igjen, også sier hun “ tid for some cookies asså naam” jeg vil tro hun tar en smule av gangen. Det er ikke akk de største cookiene jeg har sett, det er noe man klarer å spise opp på en runde

Endret av Women123
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

pew1 skrev (30 minutter siden):

Hvor har kirurgen postet nesen?

Han postet på Instagram, og tagget henne. Tror han gjør det med alle.

Så ikke enkelt å holde hemmelig, hvis det var planen. Men mulig de får rabatt når han deler🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wald86 skrev (På 5.11.2023 den 8.27):

Kanskje en journalist eller to kunne spurt Isabel Raad om hva hun tenker om sine lovnader i Debatten i 2020?
Jeg synes det er hakket viktigere enn at hun er litt lei seg nå. Der hun står og lager en haug med kjøttkaker som ikke spises i kompresjons-BH etter nylig opererte pupper og med bar mage som fremhever vekttapet siste tiden.

https://tv.vg.no/video/191905/isabel-raad-paa-debatten-jeg-har-vaakna-paa-grunn-av-min-lillesoester

Har ikke fulgt med i det siste men såg IR nå på snap og herregud så tynn hu har blitt. Har hu slanket seg eller er hu sjuk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake til Dubai for å ligge i sengen for å se på tv, chille på solsengen med en bok hun aldri ser ut til å bli ferdig med, hauls av maten, spise noe rød ris, lage noe kaffe, sminke seg litt, gre håret, tulle med moren osv. 

Same, same. Hun skriver hun er så sliten, og det tror jeg på. Hun kan ikke ha så mye energi for hun får jo ikke i seg særlig med energirik mat.

Forøvrig, er det ingen som reagerer på at moren står å se på en naken, voksen datter i dusjen? Er ikke det litt unormalt close når man er voksen?

Endret av Hatsumomo
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Women123 skrev (5 timer siden):

Hun bestilte tre cookies igår og har fortsatt halvparten igjen, også sier hun “ tid for some cookies asså naam” jeg vil tro hun tar en smule av gangen. Det er ikke akk de største cookiene jeg har sett, det er noe man klarer å spise opp på en runde

Ikke om man ikke har matlyst.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (6 timer siden):

Han postet på Instagram, og tagget henne. Tror han gjør det med alle.

Så ikke enkelt å holde hemmelig, hvis det var planen. Men mulig de får rabatt når han deler🤷‍♀️

Hva heter kirurgen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rotekopp2021 skrev (12 minutter siden):

Hva heter kirurgen? 

Navn og bilder ble delt på Jodel, usikker på om det ligger der enda, eller om det er slettet.

Jeg skriver det ikke her.

Endret av Finlay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

brynejente skrev (På 24.10.2023 den 17.54):

ville heller handlet fra careless, klærne er lagt for vanlige personer, 

careless er og er merke som tenker på miljøet

Begge disse påståndene er tøys.

Jeg er en "vanlig" person med en helt "vanlig" kropp,og drukner i alt fra Careless.

Og miljø tenker de IKKE på.

Forøvrig har både Ivorie og Careless samme bakmann.

Endret av J..
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (14 minutter siden):

Begge disse påståndene er tøys.

Jeg er en "vanlig" person med en helt "vanlig" kropp,og drukner i alt fra Careless.

Og miljø tenker de IKKE på.

Forøvrig har både Ivorie og Careless samme bakmann.

Enig! Jeg gikk innom Careless på Sørlandssenteret for å se om størrelsene stemmer med alt som skrives på nett om de. De er svære og er overhode ikke normale i størrelsen! Flott det er mulig for plus size å få kjøpt fargerike og tilsynelatende fine klær, men det er ikke normale størrelser. 

Men nå handler dette om IR.  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
J.. skrev (11 minutter siden):

Screenshot_20231107_105715_Jodel.jpg

Skikkelig, skikkelig trist at hun følte hun måtte operere seg. Nå har ballen begynt å rulle..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wald86 skrev (12 minutter siden):

Oj. Ved noen søk på denne kirurgen ringer veldig mange alarmklokker. Bare det å legge ut på denne måten, selv om det fører til lavere pris for den opererte... altfor mye brusk tatt også. Tragisk.

Han kan lage én nese.

Og den lager han igjen og igjen,hvis man sjekker feeden hans.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...