Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

nå er det bekreftet at newa opererte nesen, kirurgen har postet den nye nesen og det er klassisk «skihoppnese», er nok vanskelig å ikke bli påvirket av din bestevennine som har hatt samme operasjonen, men trist at de føler de må forandre seg..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

brynejente skrev (27 minutter siden):

nå er det bekreftet at newa opererte nesen, kirurgen har postet den nye nesen og det er klassisk «skihoppnese», er nok vanskelig å ikke bli påvirket av din bestevennine som har hatt samme operasjonen, men trist at de føler de må forandre seg..

Nå lager vel kirurgen "skihoppnese" fordi nesetippen alltid vil sige etter inngrepet, og sluttresultatet blir en rett nese.

Men ja. Trist at de føler de må operere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, brynejente said:

Hvordan neseoperasjon er det? Hvorfor har hun ikke noe bandasje eller blåmerker?

Endret av Women123
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Women123 skrev (11 timer siden):

Hvordan neseoperasjon er det? Hvorfor har hun ikke noe bandasje eller blåmerker?

Hun deler bilde og tekst på instagram.

Kan virke som hun ville holde dette privat, men ikke enkelt når kirurgen legger ut før/etter-bilder, og tagger henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tvang meg gjennom to episoder i går, bare for å se om de fremstår i tråd med mine mistanker. ☺️. Kun Anniken gjør en grei figur. De kaller seg «power women». Jeg dauer.  

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (5 minutter siden):

Jeg tvang meg gjennom to episoder i går, bare for å se om de fremstår i tråd med mine mistanker. ☺️. Kun Anniken gjør en grei figur. De kaller seg «power women». Jeg dauer.  

enig! man ser veldig godt i serien hvor materalistisk og overfladisk IR er, alt snakket om dior, gucci, rolls royce, dubai, at hun vil helst bli sammen med en milliardær som gir henne masse designer gaver… hun snakker jo ikke om annet, alt handler om penger og luksus

liker at anniken stiller spørsmål med det de andre sier, spesielt siden de sier mye problematisk og ulogisk! hun er den som virker mest ekte av alle, på mange måter

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (15 timer siden):

Nå lager vel kirurgen "skihoppnese" fordi nesetippen alltid vil sige etter inngrepet, og sluttresultatet blir en rett nese.

Men ja. Trist at de føler de må operere...

sant det, den endrer seg veldig i løpet av et år etter operasjonen, skulle bare ønske at kirurgene satt seg mer inn i hva som passer enkeltpersonens ansikt, istedenfor å gi alle akkurat samme nesen

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wald86 skrev (40 minutter siden):

Disse kvinnene drar til Tyrkia, fordi de vil ha denne type nese. En norsk kirurg ville aldri operert på den måten. Isabel Raad og Sophie Elise har vanskeligheter med å puste, du hører det godt når Raad snakker.  Isachsen har gått gjennom to operasjoner for å bygge nesen opp igjen, etter maltraktering i Tyrkia. fordi hun ville ha "dukkenese", der de høvler ned altfor mye av neseryggen, og smalner også nesetip for mye.  Det at de tagges av kirurgen er vel fordi de har sagt ja til dette, og reduksjon i prisen.

Sophie Elise opererte nesen første gang i Norge, men så etter eget utsagn knapt forskjell.

Etter det har hun vel vært både i Tyrkia og USA. Der får man det man ønsker ved å vise et bilde av den nesen man vil ha, uansett hvor radikale endringer det måtte innebære. Sannsynligvis uten at kirurgen blander seg særlig inn i hvorvidt den nye nesen vil kle ansiktet eller ikke.

Noen får problemer i etterkant, andre ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er helt rysta etter å ha sett de 3 første episodene av girls of Oslo,det er den mest hjernedøde serien jeg har sett med de dummeste influencerene,når hun reiser til københavn for å undersøke muligheten for å få barn???nei,nei,nei,hun kan jo ikke ta vare på seg selv engang,det eneste hun bryr seg om er utseende og penger,ja også alkohol da,flau seanse

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jack la nettop ut en story og det virker som han er på samme adresse som isbael bor i, derfor får hun spm om du har møtt exen. Hva er galt med jack? Er ikke første gang han dukker opp akkuratt hvor hun er, litt creepy

Endret av Women123
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama lider jo av traumer. Hennes traumerespons er alltid flukt, når ting blir vanskelig. 

Så nå flykter hun til Dubai, inn i glam og kjøpegalskap. Flykter vekk fra hjemlandet og vanskelige relasjoner og vanskelige følelser. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...