Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Wald86 skrev (15 minutter siden):

Jeg ser Isabel R benytter sine mindre søsken bevisst også, til å nå tenåringer. Hun er en av de mest kyniske. Rapportere fungerer. spesielt hvis man rapporterer på offentlige kanaler til for eks Balion og Hello Fresh. Slik at det synes og tagges som skadelig content. 

Spørs hvor mange rapporter som må til mtp Balion. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noen som blir inspirert av det hun leverer av innhold? Er dette livet noe de aller fleste kan sammenligne seg med, eller oppnå? Og syns folk at Isabels mamma er bra innhold på kanalen? Hun fremstår som litt mindre med. Dette tror jeg er ett synkende skip, der passasjerene (Familien) klamrer seg fast. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (12 minutter siden):

Er det noen som blir inspirert av det hun leverer av innhold? Er dette livet noe de aller fleste kan sammenligne seg med, eller oppnå? Og syns folk at Isabels mamma er bra innhold på kanalen? Hun fremstår som litt mindre med. Dette tror jeg er ett synkende skip, der passasjerene (Familien) klamrer seg fast. 

Jeg blir fasinert så det holder! Blitt hekta så jeg ser hele greia hver kveld. Meeen nå skal det nevnes at jeg er spiseforstyrra så det holder å har en mistanke om at det er derfor jeg får den følelsen når jeg ser hennes story. Hadde jeg hatt en frisk periode hadde det med høy sannsynlighet ikke vært like inspirerende 🤷‍♀️  Er så rart. Når jeg ser bilder av henne før hun gikk så mye ned i vekt, tenker jeg "wow så sexy, flott og perfekt". Men da gidda jeg ikke følge henne, men nå med den "inspirasjon" hun deler blir jeg hekta....   

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (17 timer siden):

Har de siste årene kjøpt mye av treningsklærene mine hos Balion,sku faktisk legge inn en bestilling nå i kveld men når de velger å bruke Isabel som promoterer spiseforstyrrelser og proana så kjøper jeg ikke en dritt der lenger,supeskuffa

Skriv det til dem !

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

arnoyb skrev (1 time siden):

Jeg blir fasinert så det holder! Blitt hekta så jeg ser hele greia hver kveld. Meeen nå skal det nevnes at jeg er spiseforstyrra så det holder å har en mistanke om at det er derfor jeg får den følelsen når jeg ser hennes story. Hadde jeg hatt en frisk periode hadde det med høy sannsynlighet ikke vært like inspirerende 🤷‍♀️  Er så rart. Når jeg ser bilder av henne før hun gikk så mye ned i vekt, tenker jeg "wow så sexy, flott og perfekt". Men da gidda jeg ikke følge henne, men nå med den "inspirasjon" hun deler blir jeg hekta....   

Jeg er ikke spiseforstyrret, er normalvektig, i 30 årene, barnefri. Jeg ser på henne nesten daglig fordi jeg synes det er gøy å følge litt med på noen som har en helt annen livsstil enn meg. At det ikke er oppnåelig for meg bryr jeg meg ikke om, jeg vil ha underholdningsdelen av det.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag igjen mat mat mat mat mat…. Ho er gøy nå som mamma Raad er der og da ho er med søsknene sine men så fort hun er alene er hun sorry to say men møkk kjedelig å se på…. Ho trenger hjelp! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er så rart at pengene aldri tar slutt. Forbruket er jo hinsides. De fleste har jo ett budsjett selv med god råd. Men her blir det aldri tomt for penger 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LoveMoschino skrev (1 minutt siden):

Synes det er så rart at pengene aldri tar slutt. Forbruket er jo hinsides. De fleste har jo ett budsjett selv med god råd. Men her blir det aldri tomt for penger 

Det var en her som satte opp et regnestykke på hvor mye hin tjente pr person på snap. Mange mange tusen pr dag. Det er ikke rart hun filmer totalt uinteressante ting i timesvis. Så lenge hun klarer å holde folk til å se storyen sin, tikker det penger inn til henne for hver eneste reklamefilm du ser innimellom på storyen hennes. Så jeg har sluttet helt å se, jeg vil ikke bidra til hennes kalas…. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Princess_81 skrev (2 timer siden):

En annen ting ho har jo sagt senest i vår at hun hater å trene…. Å nå trener hun hver dag… den jenta har veldig mye problemer…. Skriker borderline lang vei 

Jeg kan ikke forstå hva hun skulle gjort for at noen her inne hadde følt hun gjorde noe som ikke var helt ute.

«Hun har sagt hun hater å trene, nå trener hun hver dag»  

HVIS hun sliter med å legge på seg, så er det faktisk bra å trene. Å jeg kjenner MANGE som hater å trene, men gjør det fordi det er BRA for kropp og sinn. Jeg tenker, kritiser der det burde kritiseres da. Men at noen trener? Nei. Do better. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ToneVie skrev (4 minutter siden):

Jeg kan ikke forstå hva hun skulle gjort for at noen her inne hadde følt hun gjorde noe som ikke var helt ute.

HVIS hun sliter med å legge på seg, så er det faktisk bra å trene. Å jeg kjenner MANGE som hater å trene, men gjør det fordi det er BRA for kropp og sinn. Jeg tenker, kritiser der det burde kritiseres da. Men at noen trener? Nei. Do better. 

Du har helt åpenbart ikke fulgt med på IR det siste halvåret.. 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ToneVie skrev (1 time siden):

Hun trener jo ikke vekter eller noe hun trener løper på tredemølla man går illa akkurat opp i vekt av det! Er jo det man gjør for å slanke seg

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, Princess_81 said:

Hun trener jo ikke vekter eller noe hun trener løper på tredemølla man går illa akkurat opp i vekt av det! Er jo det man gjør for å slanke seg

Hva vet du om hun trener vekter eller ikke? Bare fordi hun ikke filmet det? 
Hva vet vi om hub filmet hele økten sin eller kun en liten del av den? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Women123 skrev (2 timer siden):

Hun sier selv at hun filmer alt,så da må man jo tro på det hun sier da?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Women123 skrev (6 timer siden):

Har du fulgt med Isabel så vet man at hun hater å trene! Isabel legger seg i hardtrening ett par dager når hun har treningstøy hun skal vise seg frem i. Det går igjen til stadighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig mulig å bli så hjelpesløs og stakkarslig som Isabel er! Hvordan i all verden  skal hun klare seg selv der nede uten sin familie rundt seg som gjør alt for henne. Gå å hent kaffen din selv! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man selger produkter ved å rakke ned på andre,rettetangen var mye bedre en Ghd sin,liplineren var mye bedre en Mac sin å nå er lip oilen mye bedre en Dior sin,å prøve å selge produkter ved å trykke ned andre er en tarvelig måte å selge på,syns det er rart at Lyko lar henne markedsføre sine produkter på denn måten,hadde blitt forbanna om jeg var Dior Ghd eller andre hun prøver å ta kunder fra

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...