BareSiri Skrevet 8. oktober 2023 #9221 Del Skrevet 8. oktober 2023 HuDer skrev (3 timer siden): Det er så vondt å se! Isabel er syk! Jeg har ett screenshot av henne på en solseng og har prøvd å legge det ut her men jeg får ikke det og det syns jeg er helt greit av Egemont 😂🫣 Det er noe av det vondeste jeg har sett! og vist og når av samarbeidspartnere ikke reagerer så gjør fan meg jeg! Jeg kan fint ta kontakt med mine samarbeidspartnerne som jeg vil mine jenter, mine elever og mine barn skal være bevisst på! Vi bør begynne å si fra til hennes samarbeidspartnere at dette ikke er greit. Start med Lyko f.eks 🤷🏻♀️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 8. oktober 2023 #9222 Del Skrevet 8. oktober 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 8. oktober 2023 #9223 Del Skrevet 8. oktober 2023 Wald86 skrev (38 minutter siden): Reme vil bare selge klær og ha mest mulig inntjening, så der nytter det neppe. Men Lyko, Amazon Prime, Salto Film, Coverbrands (Nude Beauty), Karin Kosmetiske Noen flere? Hun har ikke samarbeid med Coverbrands lenger, de skylder henne penger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 8. oktober 2023 #9224 Del Skrevet 8. oktober 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuDer Skrevet 8. oktober 2023 #9225 Del Skrevet 8. oktober 2023 (endret) . Endret 21. oktober 2023 av HuDer . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 8. oktober 2023 #9226 Del Skrevet 8. oktober 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 9. oktober 2023 #9227 Del Skrevet 9. oktober 2023 Jeg syns det er skremmende å se at livet består i å stå foran speilet å sminke seg. Har begynt å se litt på henne på snap etter hun dukket opp på forslag og hver gang jeg går inn der står hun enten å sminker seg eller tar bilder av mat. Til å være radmager er hun sykelig opptatt av mat….det var jeg og når jeg ikke spiste. Leste kokebøker på senga og holdt kalori inntaket på 500 om dagen. 7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brynejente Skrevet 9. oktober 2023 #9228 Del Skrevet 9. oktober 2023 Altså for et liv, stå opp klokken 12 hver dag, og bruke mesteparten av dagen på en seng eller en sofa. Det blir jo kjedelig å se på i lengden, det er jo det samme hver eneste dag. Ingen av klærne hun designer til sitt eget klesmerke passer henne jo, er ikke rart hun ikke har energi til noen ting som helst. Flere følgere kommenterer at de blir sjalu på det livet hun lever, men hva er det å være sjalu på? Sikkert herlig å bare kunne ligge og dra seg hele dagen, men man blir jo lei av det…. Alt handler om penger, man merker hvilke forbilder hun har, og jeg har aldri sett en birkin se så harry ut på noen, det faller ikke naturlig for henne 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 9. oktober 2023 #9229 Del Skrevet 9. oktober 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnneSusanne Skrevet 9. oktober 2023 #9230 Del Skrevet 9. oktober 2023 Wald86 skrev (18 minutter siden): Hvis dyre ting benyttes for å erstatte selvfølelse, så blir det veldig feil. Hun flasher altfor mye, denne illusjonen av lykkelig luksusliv. Det blir smakløst. Hvor er venner, hvor er liv med mening, hvor er indre verdier og oppmerksomhet for det som skjer i verden, noe større enn seg selv? Jeg sier meg så enig i dette. Lykke kan ei kjøpes for penger. Trist å se! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 9. oktober 2023 #9231 Del Skrevet 9. oktober 2023 brynejente skrev (3 timer siden): Altså for et liv, stå opp klokken 12 hver dag, og bruke mesteparten av dagen på en seng eller en sofa. Det blir jo kjedelig å se på i lengden, det er jo det samme hver eneste dag. Ingen av klærne hun designer til sitt eget klesmerke passer henne jo, er ikke rart hun ikke har energi til noen ting som helst. Flere følgere kommenterer at de blir sjalu på det livet hun lever, men hva er det å være sjalu på? Sikkert herlig å bare kunne ligge og dra seg hele dagen, men man blir jo lei av det…. Alt handler om penger, man merker hvilke forbilder hun har, og jeg har aldri sett en birkin se så harry ut på noen, det faller ikke naturlig for henne Å ligge mesteparten av dagen på en seng eller en sofa, sminke seg og style håret er vel ca det eneste hun har kapasitet til for tiden. Håper for Guds skyld noen stopper henne hvis hun skulle klare å karre seg på tennistrening, noe som visstnok er planen. Det er vel omtrent det siste hun trenger akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mperle Skrevet 9. oktober 2023 #9232 Del Skrevet 9. oktober 2023 De siste dagers Insta «pause» unnskyldes med at hun trengte å logge av for noen dager i zenmode, puste og ta inn den nye tilværelsen i Dubai…(ref.post på IG story). Samtidig har hun pøst ut med innhold på snap🤔😂 Hadde det ikke vært bedre å bare forholde seg taus, ikke komme med en så lite troverdig forklaring? 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 9. oktober 2023 #9233 Del Skrevet 9. oktober 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuDer Skrevet 9. oktober 2023 #9234 Del Skrevet 9. oktober 2023 Mperle skrev (3 timer siden): De siste dagers Insta «pause» unnskyldes med at hun trengte å logge av for noen dager i zenmode, puste og ta inn den nye tilværelsen i Dubai…(ref.post på IG story). Samtidig har hun pøst ut med innhold på snap🤔😂 Hadde det ikke vært bedre å bare forholde seg taus, ikke komme med en så lite troverdig forklaring? Den var så tynn den der at hun hadde en instapause, tror neppe det var tilfeldig. Isabel skjønte nok raskt det var greit å deaktivere Instagram noen dager etter å ha lagt ut den verste pro-ano bildet jeg har sett på lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareSiri Skrevet 9. oktober 2023 #9235 Del Skrevet 9. oktober 2023 HuDer skrev (49 minutter siden): Den var så tynn den der at hun hadde en instapause, tror neppe det var tilfeldig. Isabel skjønte nok raskt det var greit å deaktivere Instagram noen dager etter å ha lagt ut den verste pro-ano bildet jeg har sett på lenge! Tror neppe hun tok selvvalgt pause. Hun ble nok blokkert.. igjen! Mange som rapporterte skjelett bildet på solsengen… 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 9. oktober 2023 #9236 Del Skrevet 9. oktober 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 9. oktober 2023 #9237 Del Skrevet 9. oktober 2023 Minipilla skrev (12 timer siden): Jeg syns det er skremmende å se at livet består i å stå foran speilet å sminke seg. Har begynt å se litt på henne på snap etter hun dukket opp på forslag og hver gang jeg går inn der står hun enten å sminker seg eller tar bilder av mat. Til å være radmager er hun sykelig opptatt av mat….det var jeg og når jeg ikke spiste. Leste kokebøker på senga og holdt kalori inntaket på 500 om dagen. Min frisør har kjørt en kur etter å ha fåttt barn, på 6-500 kalorier pr dag. Jeg føler meg tjukkere hver gang jeg er det, og har nå fått innvilget Wegovy. Og jeg er godt voksent. Påvirkningen er hard. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirå12 Skrevet 9. oktober 2023 #9238 Del Skrevet 9. oktober 2023 LoveMoschino skrev (På 4.10.2023 den 15.57): Dette er helt forferdelig. Jeg håper mange, som meg, rapporterer inn til hennes samarbeidspartnere. Dette vil jeg IKKE at mine døtre skal bli påvirket av ! Kan noen hjelpe meg å liste opp Isabel Raad AS sine samarbeidspartnere ? Jeg har sendt melding til de jeg kommer på, men følger henne ikke selv, så jeg er usikker på hvilke samarbeidspartnere som finnes. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareSiri Skrevet 9. oktober 2023 #9239 Del Skrevet 9. oktober 2023 (endret) spirå12 skrev (3 minutter siden): Dette er helt forferdelig. Jeg håper mange, som meg, rapporterer inn til hennes samarbeidspartnere. Dette vil jeg IKKE at mine døtre skal bli påvirket av ! Kan noen hjelpe meg å liste opp Isabel Raad AS sine samarbeidspartnere ? Jeg har sendt melding til de jeg kommer på, men følger henne ikke selv, så jeg er usikker på hvilke samarbeidspartnere som finnes. Har du fått med Premiumtek? Hello fresh burde hun jo i alle fall ikke ha samarbeid med!! Det er jo helt opplagt at hun ikke mottar disse kassene og lager den maten selv (bortsett fra den ene gangen)… Endret 9. oktober 2023 av BareSiri 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareSiri Skrevet 9. oktober 2023 #9240 Del Skrevet 9. oktober 2023 (endret) BareSiri skrev (1 minutt siden): Endret 9. oktober 2023 av BareSiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå