AnneSusanne Skrevet 4. oktober 2023 #9141 Skrevet 4. oktober 2023 BareSiri skrev (30 minutter siden): det et på Insta, ikke snap Ja okei, takk for info. -der har ikke jeg fulgt med.
BareSiri Skrevet 4. oktober 2023 #9142 Skrevet 4. oktober 2023 Wald86 skrev (17 minutter siden): Det er uetisk å operere kvinner som legen mistenker lider av psykiske lidelser, spesielt spiseforstyrrelser. Hvor ble hun operert tro? Etter hva jeg skjønner så er det ikke lov å spekulere i helse/sykdom på dette forumet. Jeg velger derfor å rette oppmerksomheten mot hvor enormt skadelig dette innholdet hun legger ut er, for sine følgere, og alle som måtte se det. Dette vet Isabel Raad godt. Hun har snakket om det. Så dette er bevisst. Er det ikke det, så bør alle samarbeidspartnere sette stopp. "Selling a dream" skrev en her inne. Hun selger sykdom, grådighet og kynisme. Drar følgerne med seg ned i dragsuget. Hun ble operert av Mette Haga på Akademiklinikken. Man kan jo spørre om det var forsvarlig å gjennomføre den operasjonen i hennes tilstand. Jeg kommer liksom ikke over hvor lite smart hun er også. Hun VET hun får mye oppmerksomhet rundt vekt og kropp, allikevel fortsetter hun å legge ut bilder i bikini. I stad la hun også ut et helt random bilde hvor det stod at hun akkurat holdt på å besvime…. Skjønner dere hvor syk i hodet hun er???? Hun bare fortsetter å kjøre på, driter i at mange veldig unge jenter sitter og ser på dette!! 3 9
BareSiri Skrevet 4. oktober 2023 #9143 Skrevet 4. oktober 2023 AnneSusanne skrev (1 time siden): Jeg har nettopp sett gjennom snap fra IR og solseng bildet kom ikke opp. Så ja, det må være slettet fra Snap story. Det er video, og ligger på Insta, ikke snap!
AnneSusanne Skrevet 4. oktober 2023 #9144 Skrevet 4. oktober 2023 BareSiri skrev (6 minutter siden): Det er video, og ligger på Insta, ikke snap! Du skrev svar til meg for 54 minutter siden. Alt i orden, takk for info.! 1
Wald86 Skrevet 4. oktober 2023 #9145 Skrevet 4. oktober 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 2 7
M.H85 Skrevet 4. oktober 2023 #9146 Skrevet 4. oktober 2023 LoveMoschino skrev (2 timer siden): Bildet ligger på Insta story enn ojjj😭 Det bilde i solsenga tatt på siden??? Skinn og bein. De beina er anorektisk. Enkelt og greit. Det er ikke OK legge ut for 1000 vis av følgere. 4 4
M.H85 Skrevet 4. oktober 2023 #9147 Skrevet 4. oktober 2023 Før slank og ikke så mye å gå på egentlig,alltid vært sylslank men med former før! Nå er det skinn og bein. Men på insta kan man vel legge ut å trigge unge følgere så mye,man vil😞 2
Wald86 Skrevet 4. oktober 2023 #9148 Skrevet 4. oktober 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 5
BareSiri Skrevet 4. oktober 2023 #9149 Skrevet 4. oktober 2023 Wald86 skrev (1 minutt siden): Hvem tar bildene? Sjokkerende at dette får ligge ute på hennes sosiale medier. Hva sier samarbeidspartnere? Så lenge produktene selger er det greit? Må jo være søsteren eller mora. Det er de som er der med henne nå. Helt på trynet! At Isabel ikke har mer vett er ikke overraskende. At familien er med på dette, er skremmende….. 5 3
Hatsumomo Skrevet 4. oktober 2023 #9150 Skrevet 4. oktober 2023 Wald86 skrev (1 time siden): Isabel Raad AS Burde stenges ut fra sosiale medier slik hun nå holder på. Ja vi skjønner det. Du trenger ikke gjenta dette til det kjedsommelige i tråden. Du får ta kampen på sosiale medier og rapportere som bare juling. Det du skriver begynner å bli litt repetitivt nå, alle her i tråden er vel enige om det du skriver så er ikke nødvendig å skrive det om igjen og om igjen. 3
Wald86 Skrevet 4. oktober 2023 #9151 Skrevet 4. oktober 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 2
J.. Skrevet 4. oktober 2023 #9152 Skrevet 4. oktober 2023 BareSiri skrev (7 timer siden): Jeg har sendt mange mld til henne på snap. De blir ikke åpnet engang 😅 Bedriftskontoer kan lese meldinger uten at avsender ser de som "åpnet". 1 1
J.. Skrevet 4. oktober 2023 #9153 Skrevet 4. oktober 2023 Wald86 skrev (2 timer siden): Hva sier samarbeidspartnere? Så lenge produktene selger er det greit? De betaler jo kun per innlegg/story,de har da ingen overformynderrett til å bestemme om eller hvilke bilder hun skal poste av egen kropp. 1
Gjest HuDer Skrevet 4. oktober 2023 #9154 Skrevet 4. oktober 2023 Wald86 skrev (3 timer siden): Hvem tar bildene? Sjokkerende at dette får ligge ute på hennes sosiale medier. Hva sier samarbeidspartnere? Så lenge produktene selger er det greit? Tragisk at dette får ligge på Instagram og ingen reagerer! Noen ganger lurer jeg på om Isabell er beskyttet av Egimont og Instagram! Ikke glem Isabell ble ekskludert på Instagram men hennes konto ble åpnet etter 3 hele dager😳 Hvem andre er så heldige😂😂
Pust Skrevet 4. oktober 2023 #9155 Skrevet 4. oktober 2023 HuDer skrev (1 time siden): Tragisk at dette får ligge på Instagram og ingen reagerer! Noen ganger lurer jeg på om Isabell er beskyttet av Egimont og Instagram! Ikke glem Isabell ble ekskludert på Instagram men hennes konto ble åpnet etter 3 hele dager😳 Hvem andre er så heldige😂😂 Det er flere som har rapportert en del av bildene hun legger ut nå, men det tar tid før Instagram reagerer. Det hender også at botene stenger eller shadowbanner en konto dersom det er mange rapporter, men åpner igjen når en moderator sjekker kontoen. Ofte er det bare enkeltbilder som må fjernes og alt er ok når det er gjort. 1 3
Gjest HuDer Skrevet 4. oktober 2023 #9156 Skrevet 4. oktober 2023 (endret) Pust skrev (20 timer siden): Det er flere som har rapportert en del av bildene hun legger ut nå, men det tar tid før Instagram reagerer. Det hender også at botene stenger eller shadowbanner en konto dersom det er mange rapporter, men åpner igjen når en moderator sjekker kontoen. Ofte er det bare enkeltbilder som må fjernes og alt er ok når det er gjort. Takk🤗 Det jeg reagerte på er at Isabel fikk åpnet sin konto etter 3 dager på Instagram men flere har jobbet med opptil måneder å få åpnet sin konto. Endret 5. oktober 2023 av HuDer .
Gjest HuDer Skrevet 4. oktober 2023 #9157 Skrevet 4. oktober 2023 (endret) . Endret 21. oktober 2023 av HuDer .
Gjest HuDer Skrevet 4. oktober 2023 #9158 Skrevet 4. oktober 2023 (endret) . Endret 21. oktober 2023 av HuDer .
Gjest HuDer Skrevet 5. oktober 2023 #9159 Skrevet 5. oktober 2023 (endret) . Endret 21. oktober 2023 av HuDer .
Mperle Skrevet 5. oktober 2023 #9160 Skrevet 5. oktober 2023 17 hours ago, Purpurina said: Det er trist å se at hun tydeligvis sliter med å spise. Da hun ble servert arabiske kaker (?) på sengen, og sa hun ikke orket søtt før frokost, synes jeg de sa at klokken var 2 om ettermiddagen, og den biten hun tok var veldig liten, bare så vidt bortpå. Jeg la også spesielt merke til denne «episoden». Du så på hele henne at ikke faen at hun skulle ha i seg det der da. Ubehagelig at hun i det hele tatt filmet det, jeg kjente meg godt igjen (erfaring med SF). 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå