Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vally112 skrev (17 timer siden):

Enig, tenkte samme om hvorfor mammaraad skal være der i tre måneder og å pendle fram å tilbake 

Det kan være bulimi, spiseforstyrrelse eller bare oppheng i mat ,kjøper men rører ikke...  Har også reagert på all mat hun kjøper,om hun nå ikke spiser noe så må det være fryktelig dyrt.

Søsteren hennes og hennes mor på turen har 2 normale SUNNE kropper, det viser tydelig at Isabel ikke er frisk. Blitt altfor tynn. Den store silikon rompa og silikon puppene skjuler at hun er en strek, men ser du magen og lårene så er det en strek😧

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BareSiri skrev (25 minutter siden):

Verste jeg har sett!!!!! 

Da har du ikke sett Eugenia Cooney

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Citha skrev (3 minutter siden):

Er solseng-bildet sletta?

Jeg har nettopp sett gjennom snap fra IR og solseng bildet kom ikke opp. Så ja, det må være slettet fra Snap story.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnneSusanne said:

Jeg har nettopp sett gjennom snap fra IR og solseng bildet kom ikke opp. Så ja, det må være slettet fra Snap story.

Bra. Jeg ville egentlig sende henne en tilbakemelding om hvor trigget min egen spiseforstyrrelse ble, men jeg fikk bare sett det her inne. Det er jo ikke sikkert hun forstår at hun trigger andre, dersom hun er så nedgravd i det selv. 

Nå la jeg godvilja til.

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (10 minutter siden):

Hvorfor?

Fordi bilder av denne typen er minst like skadelig og triggende som bildet av vekten hun la ut i august.

Kunne skrevet mye om bildene hun legger ut for tiden, men solseng-bildet er grenseoverskridende, og strider mot Metas retningslinjer.

Edit: Ser ut som bildet er slettet nå.

Endret av Finlay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (Akkurat nå):

Fordi bilder av denne typen er minst like skadelig og triggende som bildet av vekten hun la ut i august.

Kunne skrevet mye om bildene hun legger ut for tiden, men solseng-bildet er grenseoverskridende, og strider mot Metas retningslinjer.

OK. Følger henne ikke så får ikke med meg alt ,men kommer opp i feeden. Hun er altfor tynn😱

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (Akkurat nå):

OK. Følger henne ikke så får ikke med meg alt ,men kommer opp i feeden. Hun er altfor tynn😱

Jeg ser også at hun er blitt altfor tynn. Og hun ligger mye i sengen. Ingen fokus på å være ute i frisk luft og gjøre fysiske ting som er bra for helsa. Trist å se, i grunn. Lykke kan ikke kjøpes, dessverre. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnneSusanne skrev (4 minutter siden):

Jeg ser også at hun er blitt altfor tynn. Og hun ligger mye i sengen. Ingen fokus på å være ute i frisk luft og gjøre fysiske ting som er bra for helsa. Trist å se, i grunn. Lykke kan ikke kjøpes, dessverre. 

Grunnen til at hun tar det med ro nå er jo pga puppeoperasjonen hun hadde her for noen uker siden. Hun sa hun fremdeles hadde mye vondt og da tar man det jo selvsagt med ro

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

M.H85 skrev (42 minutter siden):

Det kan være bulimi, spiseforstyrrelse eller bare oppheng i mat ,kjøper men rører ikke...  Har også reagert på all mat hun kjøper,om hun nå ikke spiser noe så må det være fryktelig dyrt.

Søsteren hennes og hennes mor på turen har 2 normale SUNNE kropper, det viser tydelig at Isabel ikke er frisk. Blitt altfor tynn. Den store silikon rompa og silikon puppene skjuler at hun er en strek, men ser du magen og lårene så er det en strek😧

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnneSusanne skrev (28 minutter siden):

det et på Insta, ikke snap

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyym97 skrev (18 minutter siden):

Grunnen til at hun tar det med ro nå er jo pga puppeoperasjonen hun hadde her for noen uker siden. Hun sa hun fremdeles hadde mye vondt og da tar man det jo selvsagt med ro

Det er IKKE normalt å ha så vondt, så mange uker, etter en (bryst)operasjon at man må ligge til sengs (evt sofa/solseng) nærmest døgnet rundt! Hun sa dessuten på snap for flere uker siden at operasjonen var vellykket, at hun er smertefri og fornøyd.

Ett blikk på henne nå, og det er nærliggende å tenke at næringsinntaket er grunnen til at hun er sengeliggende store deler av døgnet. Ikke operasjonen. Det er tross alt en nokså vanlig operasjon, og kvinner flest går tilbake til sin vanlige jobb etter en uke eller to. 

Tenker med gru på hvordan dette skal gå hvis mora reiser hjem, og hun blir alene der nede. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyym97 skrev (42 minutter siden):

Hun låg da mye i sengen før puppeoperasjonen også. Kanskje hun blir slapp av å ikke spise nok? Men seff, du vet best😉

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...