Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Lillyvally skrev (På 28.9.2023 den 18.37):

Litt på siden. Tror dere merker som Hermès lider av at folk som kanskje ikke er så naturlig classy bruker veskene deres? Jeg prøver ikke å være ekkel her altså virkelig ikke, men det er flere Luxury Brands som har mistet helt status etter at de er sett på Gud og hvermann. Og jeg tenker at Hermes egentlig kanskje ser for seg  å bli assosiert med et klientell med stil og klasse framfor noen som sitter å fjaser med høylytt snapbonansa på business class…anyway Isabel er artig og søt hun, veldig morsom på snap, det skal hun ha. 

.

Endret av Diosa
Skrevet (endret)

Kan dere som følger med på henne hjelpe meg litt?

Jeg orker ikke bla meg bak i tråden. 
Hun har flyttet til Dubai? 
Leier hun leilighet eller skal hun kjøpe? Ser hun er på visning. Hvor bor hun i mellomtiden? 
Hva skal hun gjøre der? Bare bo og jobbe som hun gjorde her hjemme? 
Hva er greia liksom. 

Skal mammaRaad bo der med henne?

Endret av Sprite
Skrevet
Sprite skrev (2 minutter siden):

Leier hun leilighet eller skal hun kjøpe? Ser hun er på visning. Hvor bor hun i mellomtiden? 
Hva er greia liksom. 

Skal leie 1 år noe grisedyrt. Bor til da på hotell og air bnb. Skal vel selge tøy og sminke som før, tror jeg. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
Sprite skrev (2 timer siden):

Hva er greia liksom. 

Skal mammaRaad bo der med henne?

-  Ja, hun har flyttet.
- Hun leier. Hun har leid en leilighet betaler 900 000 for ett år. Flytter inn rett over helgen. I mellom tiden har hun bodd på airbnb  og en natt på hotell.
- hun skal nok bo og jobbe slik som hjemme. De skal prøve å få ivory opp og gå det borte med butikker og greier. (Hadde møte med en fra England som skal hjelpe dem igår sammen med hun remme  dama)

-mamma raad  skal være der de 3 første månedene etter det skal hun reise mellom Oslo og Dubai mellom barna sine.

Endret av iansak
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Diosa skrev (20 timer siden):

Og Isabell er så SØT! Så forfriskende influenser! Elsker at hun tar vare på familien sin og er så morsom og, ja.  

Forfriskende? Enig i at hun virker som en søt person, men i 90% av snappene ligger hun i en seng.

Hun virker ekstremt dorsk😅

Skrevet (endret)
Finlay skrev (På 1.10.2023 den 11.13):

Forfriskende? Enig i at hun virker som en søt person, men i 90% av snappene ligger hun i en seng.

Hun virker ekstremt dorsk😅

.

Endret av Diosa
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Måne, admin. 

Skrevet

Innholdet hun produserer om dagen er så repetitivt og kjedelig. Det er akkurat slik jeg så for meg at influencing fra Dubai kom til å bli: En haug med bilder og videoer fra innsiden av et kjøpesenter, massivt forbruk og flashing. Jeg forstår ikke hvorfor det ikke går an å være bemidlet, leve luksuriøst, kle seg pent OG samtidig la være å gni det inn hver gang anledningen byr seg. Det går an å utstråle rikdom og klasse uten å være blodharry. Det handler ikke om misunnelse, det er bare så uinspirerende for ikke å nevne umusikalsk å opptre slik. Når hun topper det hele med å legge ut bilder som fronter et usunt kroppsideal på rullende bånd, så kan jeg ikke annet enn å lure på om hun har bodd under en stein de siste årene. Eventuelt om det står så dårlig tidlig med bedriften hennes at hun må provosere for å tiltrekke oppmerksomhet. Uansett hva det er setter hun seg selv i et veldig dårlig lys og det er synd for dette er ting folk ikke glemmer.

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet

Synes det er så merkelig at man aldri ser at hun rører på seg!😄

Ikke da hun bodde i Oslo heller, bortsett fra en sjelden kveldstur -rett utenfor hjemmet- med hunden, iført pysj og tøfler. Aldri at hun gjør noe for å holde seg i form, ser aldri hun trener eller gå en skikkelig tur. Det er taxi uansett hvor hun skal, butikker eller restauranter, der hun viser mengder (utelukkende usunn) mat som hun sikkert ikke spiser mye av. Ellers er hun "sengeliggende”, gjerne sammen med familien.

Det er det hun viser på snap. Hun kan naturligvis være i aktivitet uten å dokumentere det, men hun deler såpass mye at jeg tviler! Får ikke akkurat inntrykk av et ungt, sunt menneske.

Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Fizzypo skrev (20 timer siden):

Innholdet hun produserer om dagen er så repetitivt og kjedelig. Det er akkurat slik jeg så for meg at influencing fra Dubai kom til å bli: En haug med bilder og videoer fra innsiden av et kjøpesenter, massivt forbruk og flashing. Jeg forstår ikke hvorfor det ikke går an å være bemidlet, leve luksuriøst, kle seg pent OG samtidig la være å gni det inn hver gang anledningen byr seg. Det går an å utstråle rikdom og klasse uten å være blodharry. Det handler ikke om misunnelse, det er bare så uinspirerende for ikke å nevne umusikalsk å opptre slik. Når hun topper det hele med å legge ut bilder som fronter et usunt kroppsideal på rullende bånd, så kan jeg ikke annet enn å lure på om hun har bodd under en stein de siste årene. Eventuelt om det står så dårlig tidlig med bedriften hennes at hun må provosere for å tiltrekke oppmerksomhet. Uansett hva det er setter hun seg selv i et veldig dårlig lys og det er synd for dette er ting folk ikke glemmer.

Jeg er så enig. Isabel er ganske morsom hun, mora er søt etc. men for et meningsløst og kjedelig liv. Det er jo hver dag på kjøpesenter, spise ostekake og ligge i senga😳 altså hvor utrolig kjedelig liv hun lever. 

• Liker 5
Skrevet
Lillyvally skrev (19 minutter siden):

Jeg er så enig. Isabel er ganske morsom hun, mora er søt etc. men for et meningsløst og kjedelig liv. Det er jo hver dag på kjøpesenter, spise ostekake og ligge i senga😳 altså hvor utrolig kjedelig liv hun lever. 

Også spiser hun ikke ostekaka engang… dypper vel gaffelen to ganger…

Hadde hun spist alt det hun tilsynelatende gjør, hadde hun nok vært tykkere. Og så er det hjerteinfarkt neste… 🙈

• Liker 5
Skrevet
Lillyvally skrev (1 time siden):

For et tomt,tomt liv.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Annonse
Skrevet
iansak skrev (På 30.9.2023 den 19.24):

-  Ja, hun har flyttet.
- Hun leier. Hun har leid en leilighet betaler 900 000 for ett år. Flytter inn rett over helgen. I mellom tiden har hun bodd på airbnb  og en natt på hotell.
- hun skal nok bo og jobbe slik som hjemme. De skal prøve å få ivory opp og gå det borte med butikker og greier. (Hadde møte med en fra England som skal hjelpe dem igår sammen med hun remme  dama)

-mamma raad  skal være der de 3 første månedene etter det skal hun reise mellom Oslo og Dubai mellom barna sine.

Firmaet med de grisebillige plaggene fra aliekspress? 😀😀😂😂😂 Kroppene passet jo ikke inn i bikiniene engang, tøyt jo utenfor 😄 Verden vil bedras.

• Nyttig 4
Skrevet

Jeg ser på snappen hennes og liker både henne og familien veldig godt.

men guuuud så tynn hun er 

og idag på det klippet hun holder opp skjorten så er det for å vise fram tynne bein. 
også har jeg såpass mye ledig tid i mine hender akkurat no at jeg so på

maten hun hadde med som hun ikke korte å spise på cheesecake faktory.

skrollet tilbake å so maten da den ble servert. Ser ikke ut som noe ble spist av henne 

å hun nevnte at de andre spiste frokost men ikke henne

håper virkelig hun får hjelp og at familien prøver å steppe inn før dette går for langt 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Vally112 skrev (1 time siden):

Jeg ser på snappen hennes og liker både henne og familien veldig godt.

men guuuud så tynn hun er 

og idag på det klippet hun holder opp skjorten så er det for å vise fram tynne bein. 
også har jeg såpass mye ledig tid i mine hender akkurat no at jeg so på

maten hun hadde med som hun ikke korte å spise på cheesecake faktory.

skrollet tilbake å so maten da den ble servert. Ser ikke ut som noe ble spist av henne 

å hun nevnte at de andre spiste frokost men ikke henne

håper virkelig hun får hjelp og at familien prøver å steppe inn før dette går for langt 

Familien er kun der for pengene. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Gjest Kattedama
Skrevet
Korsihalsen skrev (2 timer siden):

Firmaet med de grisebillige plaggene fra aliekspress? 😀😀😂😂😂 Kroppene passet jo ikke inn i bikiniene engang, tøyt jo utenfor 😄 Verden vil bedras.

Ja, som hun har kopiert fra Nakd. 

Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...