Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Wald86 skrev (7 timer siden):

" Handling med pinlig og eller uheldig konsekvens". Jeg tenker "fadese" er veldig riktig ord.

Hvordan vet vi at handlingen er pinlig eller har uheldig konsekvens? Tenkte kanskje vedkommende som skrev posten mente fasade, som i at det var ‘staget’ for å kunne legge ut på nett og kanskje gå viralt. Men samme det. Kleint er det uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LoveMoschino skrev (5 minutter siden):

Hva syes dere om siste veske kjøp til 139 000kr?

Husk hun jobber jo ekstremt hardt og kommer fra fattige kår hvor hun kun handlet på fretex 😉

Følger henner bare litt av og på. Så er en stund siden jeg har fult henne faste, men hun har dukket opp på snapchat siste ukene og føler hun har sagt dette hver gang jeg ser storyen hennes...

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LoveMoschino skrev (15 minutter siden):

Er det det hun sikter til når hun snapper "Noe skjedde akkurat og jeg er ikke mad about it!!!!" ?

Kan ikke se med lyd så får ikke forklaringen som antagelig kom i etterkant. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PissiPus skrev (2 minutter siden):

Er det det hun sikter til når hun snapper "Noe skjedde akkurat og jeg er ikke mad about it!!!!" ?

Kan ikke se med lyd så får ikke forklaringen som antagelig kom i etterkant. 

Stemmer! Det er det hun siktet til. Største som har skjedd. Hun ble tilbudt en Birkin. Og det passet perfekt nå som hun flytter til Dubai sa hun

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er et ræva menneske. Jeg tror hun flopper så sjukt i Dubai. Og det er kanskje ikke det dummeste som kunne skjedd. Noe må jo dra disse influencerne ned på landjorda. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LoveMoschino skrev (8 timer siden):

Mulig dette er noe hun tror hennes følgere er opptatt av, men for min del blir det bare; javel? En dyr veske liksom. 
Kanskje jeg ville syntes det var fascinerende om jeg svømte i penger og i tillegg interessert i vesker i den grad at en Birkin ville vært det virkelig store i livet. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LoveMoschino skrev (8 timer siden):

Igjen så må hun skryte av hva hun har penger til. Og fordi de som ikke vet hva er Birkin koster, tar hun bilde av bankterminalen også, så hun er 100% sikker på at ALLE får med seg hva hun har råd til. Verdens mest overhypede veske. Ikke er den spesielt fin heller, her er det kun status som gjelder. Kardashians bruker jo bare Birkin, så det er vel en grunn til at hun også må ha en sånn. Hun tror jo tross alt hun er Norges svar på Kim K 😅

Hun burde kanskje bruke noen av pengene på psykolog i stedet… 😂 

isabel bodde i en to-roms leilighet på løkka… Hadde hun hatt så mye penger som hun påstår, hadde hun ikke bodd i en to-roms 🤷🏻‍♀️Hun hadde heller ikke solgt den for å flytte til Dubai, men leid den ut. DET hadde vært lønnsomt. 
Dette «imperiet» hennes vil en dag ta slutt. Og da kan hun angre på at hun sløste bort penger i hue og rævva (bokstavelig talt 😂)… 

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å ha så grunne verdier at det beste dagen i livet ditt er når du kjøper en veske - en TING- til ørtenogfjørtitusen. Og bare MÅ kringkaste det i tillegg. Jeg synes synd på henne og hennes like. For et meningsløst og tomt liv.

• Liker 17
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gladidag skrev (På 13.9.2023 den 13.56):

Kikka litt på snap i det siste, er det ingen i familien som jobber? Alle diller jo bare rundt m Isabell hele dagen. 

Kurder Terje jobber😉

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LoveMoschino skrev (På 20.9.2023 den 22.30):

Harry og usmakelig å legge det ut til sine følgerne. Mange som sliter m å få råd til hverdags utgifter, flere og flere i kø på matutdelinger, og hun bare strør rundt seg og er opptatt av meg meg meg., 

Mulig hun bidrar m noe samfunnsnyttig eller gir til veldedighet. 
Men nei, Harry å flashe sånn som hun gjør hele tiden. 
Er jo « elsklingene» som gir hun den muligheten da💵💵💵💵

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
gladidag skrev (6 minutter siden):

Harry og usmakelig å legge det ut til sine følgerne. Mange som sliter m å få råd til hverdags utgifter, flere og flere i kø på matutdelinger, og hun bare strør rundt seg og er opptatt av meg meg meg., 

Mulig hun bidrar m noe samfunnsnyttig eller gir til veldedighet. 
Men nei, Harry å flashe sånn som hun gjør hele tiden. 
Er jo « elsklingene» som gir hun den muligheten da💵💵💵💵

Helt greit hvis noen har jobbet hardt ,   å kjøpe seg en dyr veske. Det som er usmakelig  , er å legge den ut . Såg akkurat Petter uteligger,  å tenker at hadde enda  flere vært som han . Vi trenger IKKE flere influensere med luxus -vaner . Verden trenger dem ikke , men folk fortsetter å finansiere dem 🫣. Begynn å gi til veldedighet isteden for å sponse influensere ! 

• Liker 6
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingenting imot isbaell,  men ofte hun legger ut godis og mat.  når hun legger ut på snap neste dag kan man se godisen og maten liggende nesten urørt i bagrunn

Endret av Women123
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på hun blir boende i dubai. Hun er alt for avhengig av familie/venner. De kan jo ikke komme på besøk hele tiden. Mulig hun har venner der nede, men vil nok tro at hun blir lei av å legge ut bilder av drinker og uteliv ganske kjapt.. Blir sikkert en ny kjæreste etterhvert og når det går skeis flytter hun tilbake til norge..

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...