Wald86 Skrevet 24. august 2023 #8781 Del Skrevet 24. august 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 24. august 2023 #8782 Del Skrevet 24. august 2023 Wald86 skrev (32 minutter siden): Alt blir underholdning. Når det blandes med salg av seg selv og produkter. Å være åpen om sine problemer kan være til hjelp. Men ikke på den måten. Hadde det vert bedre om hun latet som hun var helt frisk? Eller skal ikke syke mennesker få jobbe med underholdning i det helle tatt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 24. august 2023 #8783 Del Skrevet 24. august 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 24. august 2023 #8784 Del Skrevet 24. august 2023 Wald86 skrev (11 minutter siden): Ikke når psykiske uhelse benyttes som salgsvare. Det er ekstremt skadelig. For følgere og dem selv. Her må plattformer og aktører sette stopp. Det handler ikke om å hjelpe andre. Det gjør det motsatte. Så du synes syke mennesker skal nektes å ytre seg om hvordan de har det om de ikke gjør det på «riktig måtte»? Tror du folk kommer til å bli syke fordi hun forteller at hun er det? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 24. august 2023 #8785 Del Skrevet 24. august 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareSiri Skrevet 24. august 2023 #8786 Del Skrevet 24. august 2023 Wald86 skrev (1 minutt siden): Du må nesten lese om forskning på dette. Isabel R og Sophie Elise er ikke private mennesker på nettet. De er store AS. Som selger seg selv. Stor forskjell. Det er en epidemi på tik tok nå. Det er blitt trendy. De setter diagnoser på seg selv, og filmer sine mental break downs med proffe kamera. Så kommer produktsalg og tynn operert kropp på et luksushotell. Jeg tror kanskje du forstår hva jeg mener. Går fint å være uenig. Sophie Elise filmet til og med rumpe operasjonen sin i usa med Tv2 i Sophies Verden… Jeg kan altså ikke fatte at noe sånt får tv tid. Sier mye om hvor useriøse Tv2 har blitt også. Tenker kun seertall og penger! 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareSiri Skrevet 24. august 2023 #8787 Del Skrevet 24. august 2023 (endret) Wald86 skrev (2 timer siden): Men hun filmet dette? Dokumenterte som content? Akkurat som Spophie elise gjorde. På denne måten trekker de sin unge og sårbare målgruppe. Instagram, tiok-tok, Egmont, Aller Media, Bonnier Forlag burde alle skamme seg som støtter dette. skadelig for alle, også influenceren. Nå filmer folk ulykker og folk som faller om på gatene med infarkt. Som zombier står de og filmer. Ingen hjelper. Stort samfunnsproblem. Alt henger sammen. Hun la ut bilder på Instastory, sikkert Snap også. Det var etter bruddet med Jack i fjor. Vet ikke hvor mange som fikk med seg videoen hvor hun griner og har fått totalt sammenbrudd, og sier hun ikke klarer mer, og ber folk slutte å sende henne meldinger om at Jack allerede hadde fått seg ny dame osv. Hun la ut bildet fra sykesengen. (Jeg har printscreen fortsatt 🙈). Der står det: Dette (innleggelsen) er tegnet mitt på å ta avstand fra sosiale medier og tlf en stund. Takk for at dere er her. Nå har jeg bare nådd bristepunktet og jeg trenger profesjonell hjelp." Når hun kommer hjem, legger hun ut bilde av den ødelagte ytterdøren og låsen, og lurer på hvem som kan fikse låser i Oslo. Hun kunne spurt noen hun kjenner, hun kunne googlet. Men hun valgte altså å legge det ut til sine 300 000 + følgere. Nok et rop om hjelp og oppmerksomhet. Og når noen (som ikke har fått med seg hva om skjedde dagene før) spør om hun har hatt innbrudd, svarer hun "neida, det er bare ambulansepersonell som her brutt seg inn hos meg". Par uker senere drar hun til Mykonos, og da har hun kjærlighetssorg når hun reiser hjem, over sin greske gud, som hun kalte han.... Ting snur fort 😁 Hun har helt opplagt problemer med både det ene og det andre. Endret 24. august 2023 av BareSiri 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 24. august 2023 #8788 Del Skrevet 24. august 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 24. august 2023 #8789 Del Skrevet 24. august 2023 Wald86 skrev (1 time siden): Ja. Du må nesten lese om forskning på dette. Isabel R og Sophie Elise er ikke private mennesker på nettet. De er store AS. Som selger seg selv. Stor forskjell. Det er en epidemi på tik tok nå. Det er blitt trendy. De setter diagnoser på seg selv, og filmer sine mental break downs med proffe kamera. Så kommer produktsalg og tynn operert kropp på et luksushotell. Jeg tror kanskje du forstår hva jeg mener. Går fint å være uenig. Hvor finner jeg forskningen? Kjekt om du kan linke til en artikkel eller noe 🙂 men ja vi er nok uenige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 24. august 2023 #8790 Del Skrevet 24. august 2023 (endret) . Endret 17. oktober 2023 av Wald86 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 24. august 2023 #8791 Del Skrevet 24. august 2023 Usunt, spesielt det med rumpeoperasjoner. Kan gå en dominoeffekt i det med psykisk helse, har sett resultater av lignende hvor en gjeng jenter påvirket hverandre til selvskading og selvmord (sto i media noen år tilbake, mulig det var Instagram som ble brukt) mener at influensere burde fokusere på annet enn psykisk uhelse. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareSiri Skrevet 24. august 2023 #8792 Del Skrevet 24. august 2023 Wald86 skrev (35 minutter siden): Noe av det sykeste jeg har lest... Dette kan ikke fortsette. Rapporter, rapporter rapporter. Plattformene sitter med det største ansvaret. Isabel R må beskyttes fra seg selv, og følgerne må beskyttes. Hun tar ikke ansvar. Da må andre ta det. Hun er et AS, men hvis ikke lederen av AS kan ta ansvar, så må bedriften utestenges. Det er jo egentlig bare trist. Hun burde absolutt ha et profesjonelt team rundt seg, men hun har jo ikke det. Hun har jo ikke management lenger heller, fordi hun heller ville tjene mer og ikke lønne andre. Eller familien hennes, de virker jo veldig sammensveiset. Men når moren blir filmet og sier Isabell trenger pikk, og den filmen blir lagt ut på Instagram nå nylig ,og ALLE synd det tilsynelatende er hilarious, så skjønner jeg det ikke er så mye å hente. Mulig det var morsomt, jeg syns ikke det, enten det var tull eller ikke. Hadde moren min snakket sånn til meg.. omg 😵💫😅 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 24. august 2023 #8793 Del Skrevet 24. august 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 24. august 2023 #8794 Del Skrevet 24. august 2023 Noe er veldig galt nå. Det ser man jo. Jeg leste hun skrev at hun føler seg modig som tør flytte utenlands. Til en plass hun føler seg hjemme, gentetisk og sosialt. Men Dubai- slik hun fremstiller plassen, er jo bare et eneste stort kunstig showroom. Hva er ekte med det livet der? Hun klarer jo ikke slappe av lenge på en plass, behovet for stimuli i form av festing, oppmerksomhet og shopping går jo bare til himmels nå. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duskelapp Skrevet 24. august 2023 #8795 Del Skrevet 24. august 2023 Kanskje det er ozempic 🤭 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 24. august 2023 #8796 Del Skrevet 24. august 2023 Zenhouse skrev (39 minutter siden): Noe er veldig galt nå. Det ser man jo. Jeg leste hun skrev at hun føler seg modig som tør flytte utenlands. Til en plass hun føler seg hjemme, gentetisk og sosialt. Men Dubai- slik hun fremstiller plassen, er jo bare et eneste stort kunstig showroom. Hva er ekte med det livet der? Hun klarer jo ikke slappe av lenge på en plass, behovet for stimuli i form av festing, oppmerksomhet og shopping går jo bare til himmels nå. på tide med en pause??hun ser jo syk ut,de derr boosterene hun tar kan da umuligt være noe sunn,betakaroten er dokumentert skadelig å ta,er helt fælt at hun får tv tid 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 24. august 2023 #8797 Del Skrevet 24. august 2023 Hvorfor kommer broren til henne og vil ha penger til dress?er ikke han voksen og jobber? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jøyemeg Skrevet 24. august 2023 #8798 Del Skrevet 24. august 2023 Hvorfor i alle dager snakker broren hennes gebrokkent norsk? 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareSiri Skrevet 24. august 2023 #8799 Del Skrevet 24. august 2023 10 mnd mellom disse to bildene. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareSiri Skrevet 24. august 2023 #8800 Del Skrevet 24. august 2023 Jøyemeg skrev (33 minutter siden): Hvorfor i alle dager snakker broren hennes gebrokkent norsk? Litt rart når han er født i Norge. Han henger vel med venner som snakker gebrokkent, da blir språket hans sånn også. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå