anonym 998 Skrevet 22. august 2023 #8741 Del Skrevet 22. august 2023 Wald86 skrev (32 minutter siden): Smak som bak. Jeg bruker aldri min chanel lenger. Altfor mange nå, og moteindustrien stinker. Godt man er forskjellig ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 22. august 2023 #8742 Del Skrevet 22. august 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maijuni Skrevet 22. august 2023 #8743 Del Skrevet 22. august 2023 BareSiri skrev (15 timer siden): Louis Vuitton? Hvor får du det i fra? 😅 Merket heter Van Cleef & Arpels. Det er kjempedyrt ja, ikke spesielt fint heller, spør du meg. Nok en ting hun bruker for å vise at hun har penger. De selger Van Cleef & Arpels vintage på Miinto. Du får se om du har råd… 😜 Da husket jeg feil, men prisen var omtrent riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 22. august 2023 #8744 Del Skrevet 22. august 2023 Hun er så forutsigbar, reklame for egen bikini som knapt dekker frontpartiet🙄🙄 og det uten å merke det med egenreklame. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fizzypo Skrevet 22. august 2023 #8745 Del Skrevet 22. august 2023 Here we go again med betakaroten kapslene fra Nude beauty.. Hvis noen for alvor tror at disse 2023 produserte kapslene er årsaken til at Isabel får en dyp brunfarge og ikke det faktum at hun er fra Irak og har naturlig pigmentert hud (godt dokumentert på barndomsbilder før selvbruning og betakaroten ble tatt i bruk), så fortjener hun å tjene penger på løgnen. Forøvrig må jeg si at hennes vekttap gir økende grad av bekymring, ikke minst fordi hun virker veldig tilfreds med det. Hun ser virkelig sliten ut. Håper hun får den hjelpen hun trenger og at hun har gode støttespillere blant sine nærmeste. 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
h/k Skrevet 23. august 2023 #8746 Del Skrevet 23. august 2023 Noen av bildene som er lagt ut det siste døgnet er ganske bekymringsverdig. Som fizzypo sier, hun ser veldig sliten ut og veldig fornøyd ut med eget utseende. Spesielt bildet der hun ligger, hun er virkelig tynnere enn en strek. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 23. august 2023 #8747 Del Skrevet 23. august 2023 Jeg syns det er ille at influencere som helt tydelig sliter med diverse (uten å dele ut diagnoser her) skal være underholdning på TV - for et ungt og sårbart publikum (for jeg vil tro det er flest ungdom og unge voksne som vil følge med på den nye "Tigerstaden") 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cocogirl Skrevet 23. august 2023 #8748 Del Skrevet 23. august 2023 Se på meg, jeg fester, viser kroppen min,fester litt mer og ikke glem mer kropps bilder...! Også skal man ikke kommentere på dette?! Hele greia er så bortkastet tid... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareSiri Skrevet 23. august 2023 #8749 Del Skrevet 23. august 2023 Cocogirl skrev (1 time siden): Se på meg, jeg fester, viser kroppen min,fester litt mer og ikke glem mer kropps bilder...! Også skal man ikke kommentere på dette?! Hele greia er så bortkastet tid... «Også passer jeg alltid på å fortelle alle hva forskjellige ting koster, så jeg får vist absolutt alle at jeg har råd til hva som helst. F.eks kostet hotellrommet litt i LA 60.000 kr. Hotellrommet mitt på Mykonos sist kostet 50.000. Ja, også må vi jo ikke glemme å briefe om IPhonen jeg kjøpte til broren min…dere så vel at jeg dro kortet på over 20.000 til han?!» Gjett hvem som kommer til å få silikonpupper i 18 årsgave?? 🙈😅🤪 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
h/k Skrevet 23. august 2023 #8750 Del Skrevet 23. august 2023 BareSiri skrev (37 minutter siden): «Også passer jeg alltid på å fortelle alle hva forskjellige ting koster, så jeg får vist absolutt alle at jeg har råd til hva som helst. F.eks kostet hotellrommet litt i LA 60.000 kr. Hotellrommet mitt på Mykonos sist kostet 50.000. Ja, også må vi jo ikke glemme å briefe om IPhonen jeg kjøpte til broren min…dere så vel at jeg dro kortet på over 20.000 til han?!» Gjett hvem som kommer til å få silikonpupper i 18 årsgave?? 🙈😅🤪 Spent på om hun sitter igjen med noe penger etter salg av leilighet ved nyttår. Eller om alt har gått til forbruk og reise... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 23. august 2023 #8751 Del Skrevet 23. august 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareSiri Skrevet 23. august 2023 #8752 Del Skrevet 23. august 2023 Wald86 skrev (1 minutt siden): Og hvis noen kommenterer at hun er en strek, så vekker det stolthet i henne. Og i tillegg engasjement og content. vinn vinn for business og kyniske bakmenn. Bare tap for helsen hennes, og stort tap for samfunnet som vil se enda mer økning i spiseforstyrrelser. Ta bort rumpa og puppa, så ser man hvor tynn hun er. Hun ser litt «tykkere» ut med implantater her og der. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 23. august 2023 #8753 Del Skrevet 23. august 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havnefogden Skrevet 23. august 2023 #8754 Del Skrevet 23. august 2023 Reisefølget, Newa, er også blitt betraktelig tynnere. Det kan fort bli en kappestrid om hvem som klarer å bli tynnest. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareSiri Skrevet 23. august 2023 #8755 Del Skrevet 23. august 2023 Og nå later hun som at hun er Kim K på Snap igjen. Så dumt...🫢 Noe enda dummere.. for noen år siden la hun ut en printscreen av at hun hadde sendt en DM på instagram til Kim Kardashian og skrev Hi Kim. Im Norways Kim Kardashian.... Hun har blitt konfrontert med det senere, men nekter for at hun noen gang har gjort det. Guess what? Jeg har printscreen av det bildet, så hun juger så det griner. 🤡 Hun fikk vel neppe noe svar... 😝 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 23. august 2023 #8756 Del Skrevet 23. august 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebbeliten Skrevet 23. august 2023 #8757 Del Skrevet 23. august 2023 Dette oser av fremtidig innleggelse på psyk. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareSiri Skrevet 23. august 2023 #8758 Del Skrevet 23. august 2023 Ebbeliten skrev (36 minutter siden): Dette oser av fremtidig innleggelse på psyk. Hun var jo lagt inn på psykiatrisk noen dager i fjor. Hun la selv ut bilder av den ødelagte utgangsdøra i leiligheten hennes, som politi hadde brutt opp for at ambulansen personell skulle komme inn, siden hun ikke lukket opp. Ting er ikke så glamorøst som det ser ut som… 2 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 24. august 2023 #8759 Del Skrevet 24. august 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 24. august 2023 #8760 Del Skrevet 24. august 2023 Wald86 skrev (8 minutter siden): Men hun filmet dette? Dokumenterte som content? Akkurat som Spophie elise gjorde. På denne måten trekker de sin unge og sårbare målgruppe. Instagram, tiok-tok, Egmont, aller Media, Bonnier Forlag burde alle skamme seg som støtter dette. skadelig for alle, også influenceren. Nå filmer folk ulykker og folk som faller om på gatene med infarkt. Som zombier står de og filmer. Ingen hjelper. Stort samfunnsproblem. Alt henger sammen. Jeg synes ikke du kan sammenligne det å være ærlig om at man sliter og får hjelp med å filme en ulykke på gata. Det å filme folk i nød er forkastelig, men det å være ærlig på at man sliter og får hjelp er jo å bekjempe stigma. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå