loffen Skrevet 17. august 2023 #8701 Del Skrevet 17. august 2023 Wald86 skrev (7 minutter siden): VG med artikkel om Isabel R sin utflytting til Dubai. De sper hennes pro ana, og lar henne få snakke ut om hvor forferdelig det var å bli utestengt fra Instagram. Hvor mange sårbare følgere slanker seg i dette øyeblikk for å nå tallet 44? "Jeg er giret på at folk skal ha det bra" sier hennes kollega Nora Haukland.Som for kort tid siden holdt en pose med hvitt pulver på et bilde. Hun gleder seg til festen. Ingen tar ansvar. Jeg vil ikke poste artikkel og bilde. Bildet er så triggende for alle som sliter. Jeg så bildet på VG og fikk helt sjokk! Har ikke sett henne på lenge og følger ikke, men hun ser veldig veldig eh.. smal ut ja. 🥺 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 17. august 2023 #8702 Del Skrevet 17. august 2023 (endret) .. Endret 30. august 2023 av Wald86 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fizzypo Skrevet 18. august 2023 #8703 Del Skrevet 18. august 2023 Det er noe veldig rart som har skjedd med henne siden LA. Hun har aldri hatt et så intenst behov for å vise frem kropp som nå all den tid jeg har fulgt henne. Å dele kryptisk informasjon rundt inngrepet hun gikk gjennom samt den kommende operasjonen er jo et taktisk grep for å holde publikum interessert, men dette.. Det er bare rart. Hvorfor plutselig dette behovet for å drikke grønne juicer, spise sunnere, dele sin egen vekt og bekrefte at hun har gått ned i vekt av helserelaterte årsaker? Selv en influencer som henne med fallende følgertall og popularitet som har tatt et bevisst valgt om ikke å dele mer info om kosmetisk kirurgi fordi hun ikke vil påvirke negativt, bør skjønne at innhold som dette har like stort skadepotensial. Ikke minst med tanke på at hun har en yngre søster i tenårene som åpenbart ser opp til henne. Jeg grøsser. Er dette en trend jeg har gått glipp av? Ser lignende innhold på Annijor sin IG og det er forstyrrende at det nå forplanter seg utenfor tiktok. 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 18. august 2023 #8704 Del Skrevet 18. august 2023 Fizzypo skrev (6 minutter siden): Det er noe veldig rart som har skjedd med henne siden LA. Hun har aldri hatt et så intenst behov for å vise frem kropp som nå all den tid jeg har fulgt henne. Å dele kryptisk informasjon rundt inngrepet hun gikk gjennom samt den kommende operasjonen er jo et taktisk grep for å holde publikum interessert, men dette.. Det er bare rart. Hvorfor plutselig dette behovet for å drikke grønne juicer, spise sunnere, dele sin egen vekt og bekrefte at hun har gått ned i vekt av helserelaterte årsaker? Selv en influencer som henne med fallende følgertall og popularitet som har tatt et bevisst valgt om ikke å dele mer info om kosmetisk kirurgi fordi hun ikke vil påvirke negativt, bør skjønne at innhold som dette har like stort skadepotensial. Ikke minst med tanke på at hun har en yngre søster i tenårene som åpenbart ser opp til henne. Jeg grøsser. Er dette en trend jeg har gått glipp av? Ser lignende innhold på Annijor sin IG og det er forstyrrende at det nå forplanter seg utenfor tiktok. Kritikkverdig at TV2 skal støtte opp under denne trenden, gjennom å kringkaste dette. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 18. august 2023 #8705 Del Skrevet 18. august 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareSiri Skrevet 18. august 2023 #8706 Del Skrevet 18. august 2023 Fizzypo skrev (28 minutter siden): Det er noe veldig rart som har skjedd med henne siden LA. Hun har aldri hatt et så intenst behov for å vise frem kropp som nå all den tid jeg har fulgt henne. Å dele kryptisk informasjon rundt inngrepet hun gikk gjennom samt den kommende operasjonen er jo et taktisk grep for å holde publikum interessert, men dette.. Det er bare rart. Hvorfor plutselig dette behovet for å drikke grønne juicer, spise sunnere, dele sin egen vekt og bekrefte at hun har gått ned i vekt av helserelaterte årsaker? Selv en influencer som henne med fallende følgertall og popularitet som har tatt et bevisst valgt om ikke å dele mer info om kosmetisk kirurgi fordi hun ikke vil påvirke negativt, bør skjønne at innhold som dette har like stort skadepotensial. Ikke minst med tanke på at hun har en yngre søster i tenårene som åpenbart ser opp til henne. Jeg grøsser. Er dette en trend jeg har gått glipp av? Ser lignende innhold på Annijor sin IG og det er forstyrrende at det nå forplanter seg utenfor tiktok. Jeg gikk inn på hennes Insta konto og skrollet nedover for å finne eldre bilder. For 10 mnd siden var hun i Florida og har lagt ut et bilde av seg selv i rød bikin. Da ser man virkelig hvor mye hun har gått ned i vekt. Uten operasjoner hadde hun bare vært en stek. Trist! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fizzypo Skrevet 18. august 2023 #8707 Del Skrevet 18. august 2023 BareSiri skrev (14 minutter siden): Jeg gikk inn på hennes Insta konto og skrollet nedover for å finne eldre bilder. For 10 mnd siden var hun i Florida og har lagt ut et bilde av seg selv i rød bikin. Da ser man virkelig hvor mye hun har gått ned i vekt. Uten operasjoner hadde hun bare vært en stek. Trist! Ja, forandringen er slående. Det jeg syns er mest iøyenfallende er hvor fort det har skjedd. Det føles som at hun bare smeltet bort på et blunk. Da hun var i Antibes tidligere i sommer for å lage lanseringsinnhold for Ivorie så hun ut som sitt vanlige jeg, men etter LA så forvandlet hun seg over natten. Jeg har overhodet ingen mistanke om at det er fettsuging slik flere har spekulert i nettopp fordi hele henne har blitt mindre. Trist. Jeg er dessuten sjokkert over hvordan hennes venninne Newa ser ut til å heie det frem ved å legge ut veldig triggende bilder av Isabel. Leste nettopp kronikken i VG om at 90-tallets kroppsidealer er tilbake og kan ikke annet enn å kjenne på en enorm skuffelse. Kropp skal ikke være en trend som forandres for hver sesong slik mote gjør, men akkurat dette kroppsidealet opplever jeg som et gigantisk steg tilbake fra alt man har kjempet for siste 15-20 år. 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 18. august 2023 #8708 Del Skrevet 18. august 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 18. august 2023 #8709 Del Skrevet 18. august 2023 https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/4oJo2q/det-har-blitt-kult-aa-sulte-igjen 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fyogfy Skrevet 19. august 2023 #8710 Del Skrevet 19. august 2023 (endret) Ikke glem at idolet til Isabel er Kim Kardesian og Bianca Ingrosso som kjører på at man skal spise NULL ! Ikke la deg lure med tallerkener med mat, jeg vet bedre😉 Jeg blir dårlig at aviser som Vg vise proana av Isabel,Sofie…På toppen av det hele har disse en ny serie… er det ingen som snart skal ta tak?! Og dere Egomomt er ikke ett hakk bede! Endret 20. august 2023 av Fyogfy . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvittering Skrevet 19. august 2023 #8711 Del Skrevet 19. august 2023 Hvorfor orker dere å gi oppmerksomhet til slike som henne? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fyogfy Skrevet 19. august 2023 #8712 Del Skrevet 19. august 2023 (endret) Kvittering skrev (17 minutter siden): Hvorfor orker dere å gi oppmerksomhet til slike som henne? Nei si det🥴 Jeg må være en forkjemper for at mine tenåringsbarn skal være stolt av sin kropp, sin personlighet, sitt jeg og ikke bli påvirket av influensere som ikke bidrar med noe annet enn å gi våre jenter og gutter dårlig selvbilde og tro at bare du opererer deg, fettsuger deg, tar Botox, filllers og gud vet hva så blir livet strålende! Ta vare på ungdommen vår og si klart ifra at disse påvirkerene vil vi ikke ha! Hørte dere det i Egomont, Finn den fine ungdommen vi har og lag en herlig sereie om de! Endret 19. august 2023 av Fyogfy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 19. august 2023 #8713 Del Skrevet 19. august 2023 Fyogfy skrev (2 timer siden): Ikke glem at idolet til Isabel er Kim Kardesian og Bianca Ingrosso som kjører på at man skal spise NULL ! Ikke la deg lure med tallerkener med mat, jeg vet bedre😉 Jeg blir dårlig at aviser som Vg viser proano av Isabel, Linnea, Sofie…På toppen av det hele har disse en ny serie… er det ingen som snart skal ta tak?! Og dere Egomomt er ikke ett hakk bede! Ozempix/wegovy. Det er en kjent sak at hele kjendis USA er på disse medisinene, Kim K var selvsagt tidlig ute. Sjekk ut igfamousbydana på insta, hun belyser temaet ganske nyansert. Jeg sier ikke at Isabel er på dette, men det er dette som er grunnen til at kjendiser raser ned i vekt for tiden. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 19. august 2023 #8714 Del Skrevet 19. august 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mperle Skrevet 19. august 2023 #8715 Del Skrevet 19. august 2023 En ting jeg reagerte på var at hun i etterkant av VG-artikkelen meldte på story om at det endelig/for en gangs skyld var publisert en artikkel med bilder av henne som hun var fornøyd med… 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 19. august 2023 #8716 Del Skrevet 19. august 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 19. august 2023 #8717 Del Skrevet 19. august 2023 Så ingen vet hva hun gjorde i USA? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fizzypo Skrevet 19. august 2023 #8718 Del Skrevet 19. august 2023 miamiamia skrev (14 minutter siden): Så ingen vet hva hun gjorde i USA? Ingen vet hva hun gjorde med mindre de er i hennes nærmeste krets, men alt som er dokumentert fra reisen og i ettertid tyder på at hun fjernet de gamle brystprotesene fra rumpa og la inn nye ordentlige rumpeimplantater. Hun lå på magen i ukesvis, kunne ikke sitte, holdt seg inne på hotellet og skrev flere ganger at reisen hadde en private agenda og at hun skulle ha med seg en venninne som skulle fungere som sykepleier. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilbudstøs Skrevet 19. august 2023 #8719 Del Skrevet 19. august 2023 Wald86 skrev (2 timer siden): Godt observert, og viktig detalj. VG har byttet ut det grusomme "ribcage bragging" bildet, heldigvis. Dette er ren pro ana. Det blir mer og mer tydelig at hun ikke postet vekten sin ved en feil. Hun er stolt. Og hun favner sin målgruppe. En målgruppe hun skal tjene mange penger på, og som hun sprer sin pro ana thinspo til. Hun ødelegger mange liv med dette. Ironisk at dere som sitter å skriver side opp og side ned med dritt om henne bekymrer dere for at HUN ødelegger noens liv. Det er jo dere som står for det. Han har alltid vært tydelig på at hun har slitt med mat, tidligere i livet. Hun har og vært gjennom ett tøft år med brudd og der hun har fått veldig mye dritt for alt hun foretar seg. Så om hun skulle ha fått ett tilbakefall så er jo ikke det så overraskende og hennes helse er en privatsak. Hva med å heller holde kjeft om du ikke kan bedre enn å slenge dritt om andre når du åpner kjeften? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kremmerhus Skrevet 19. august 2023 #8720 Del Skrevet 19. august 2023 Vil ikke kommentere kropp, for det er gjort nok her tidligere. Men attituden a gitt! Æsj... Eg døøør av å vente... Eg døøøør av å måtte tilbringe en føkings natt her på en båt...eg døøør... Uff . Jenta må komme ned på jorda igjen. Sendte henne en melding om at jeg og familie har lempet vann og ryddet i 4 døgn i strekk etter at min tantes hus har stått under vann etter flommen, de hadde gitt ALT for en natt på en fransk båt med mat og ren seng et døgn. Eg døøør... 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå