Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Noddi skrev (8 minutter siden):

Tror det er Isabels følger som skriver med de store bokstavene. 

Nei det er jo på «hans» svar

Skrevet

Han er jo "glemt" snart, men det dramaet hun lager her ødelegger jo ekstremt mye for henne selv... Det er ikke alt som må offentligjøres. Dette er jo helt utrolig flaut! Men kan vi ikke bare være enig om at Isabel har driti seg skikkelig ut og slutte å snakke dritt nå?  Hun sliter åpenbart og selv om jeg begynner å tvile på sannheten hennes så er hun fortsatt ett menneske som har det veldig vondt og som sliter med seg selv. 

• Liker 1
Skrevet
galmamma skrev (8 minutter siden):

Han er jo "glemt" snart, men det dramaet hun lager her ødelegger jo ekstremt mye for henne selv... Det er ikke alt som må offentligjøres. Dette er jo helt utrolig flaut! Men kan vi ikke bare være enig om at Isabel har driti seg skikkelig ut og slutte å snakke dritt nå?  Hun sliter åpenbart og selv om jeg begynner å tvile på sannheten hennes så er hun fortsatt ett menneske som har det veldig vondt og som sliter med seg selv. 

Enig.

Jeg skjønner verken de som helt og holdent tror på Jack eller Isabel, det er åpenbart for meg at sannheten nok ligger et sted innimellom. 

Dette er et shitshow uansett og ingenting burde vært tatt i offentligheten. Begge taper på det vil jeg si, selv om Jack tydeligvis har sin egen fan club i denne tråden.

• Liker 6
Skrevet (endret)
Blåttvann skrev (19 minutter siden):

Enig.

Jeg skjønner verken de som helt og holdent tror på Jack eller Isabel, det er åpenbart for meg at sannheten nok ligger et sted innimellom. 

Dette er et shitshow uansett og ingenting burde vært tatt i offentligheten. Begge taper på det vil jeg si, selv om Jack tydeligvis har sin egen fan club i denne tråden.

Helt enig, ingen er uskyldige og har vært toxic på hver sin måte. Uansett hva han har lagt ut så har han fortsatt narsissist tegn, ting han nevner som nyttårsaften er løgn. En jente med 27 k følgere bekreftet historien til Isabel . De skulle aldri vært sammen, enkelt og greit.

Endret av nose99
Skrevet
nose99 skrev (14 minutter siden):

Helt enig, ingen er uskyldige og har vært toxic på hver sin måte. Uansett hva han har lagt ut så har han fortsatt narsissist tegn, ting han nevner som nyttårsaften er løgn. En jente med 27 k følgere bekreftet historien til Isabel . De skulle aldri vært sammen, enkelt og greit.

De har forskjellige syn på akkurat dette. 

Skrevet

Om det er noe vi som mottakere skal ta med oss videre fra dette så er det at vi aldri må bli lurt til å tro at det som vises på SoMe er virkelighet. Det blir sagt igjen og igjen, men nå får vi faktisk konkrete og synlige bevis på det. Også håper jeg folk husker dette når de "velger side" for et annet viktig poeng som fremkommer her er at alle historier har to sider. 

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Finlay skrev (3 minutter siden):

Hva skjedde med "Har ikke et vondt ord å si om Jack"? Ser ut som hun har ganske mange "vonde ord" på lager😅

«Jeg er ikke lenger i et forhold. Jeg har ikke et vondt ord å si om J, han er et nydelig menneske som jeg har elsket høyt»

https://www.vg.no/rampelys/i/OrGAvw/isabel-raad-bekrefter-brudd

Hun er på jobb vet du. dramaet = jobb.

• Liker 2
Gjest Pheromosa
Skrevet
Gossip1 skrev (6 timer siden):

Er så flau av alle dere Isabel fan, har ikke ord! Ser du hva du har gjort din dumme,  manipulerende , falske  kjerring Isabel. Coverbrand  😂😂

Æsj…..

Gjest Pheromosa
Skrevet
10ur skrev (6 timer siden):

Har sett en avis til nå som har fanget opp nyheten rundt det turbulente brudde. Vg og Dagbladet er jo eksperter på å fange opp nye forhold og brudd, håper de snart lager en artikkel, hvorfor skal hun få slippe det liksom😏

Kanskje de er redd for å få et liv på samvittigheten? Ikke alle som har det sjelslivet som deg vet du

Gjest Pheromosa
Skrevet
Sprite skrev (4 timer siden):

Hva er det som gjør at dere stoler blindt på en mann dere ikke kjenner?

Word

Skrevet (endret)

Sympati for en fyr som ba henne fettsuge innsiden av lårene fordi "big thigh gaps is sexy" og han skjemte henne ut ved å brøle til henne på en resturant på nyttårsaften (som gjorde at hun reiste fra Dubai..)?

Hun er helt klart ikke enkel hun heller,men..

Altså,ÆSJ.

Endret av J..
  • Liker 19
Skrevet
J.. skrev (3 minutter siden):

Sympati for en fyr som ba henne fettsuge innsiden av lårene fordi "big thigh gaps is sexy" og han skjemte henne ut ved å brøle til henne på en resturant på nyttårsaften (som gjorde at hun reiste fra Dubai..)?

Altså,ÆSJ.

Dette vet vi ikke om stemmer uansett? 

• Liker 2
Skrevet
Anonyym97 skrev (1 minutt siden):

Dette vet vi ikke om stemmer uansett? 

Vi vet jo,fra begges side,kun hva de selv velger å fortelle.

Ingen garanti for at hva enn J skriver er sant heller,eller Isabel,for den saks skyld.

Det er jo fryktelig simpelt,og stygt,å bruke noens usikkerhet mot de for å være slem tilbake når man selv er såret (be henne fettsuge lårene når han vet hun har slitt/sliter med mat).

• Liker 4
Skrevet
J.. skrev (20 minutter siden):

Altså,ÆSJ.

Som mange sier, sannheten har 3 sider og vi vet ikke hva slags kontekst dette ble sagt i. Angående «brølingen» så er det godt sannsynlig at de kranglet og skrek til hverandre. Jeg tar ingen sider her, dette skulle blitt tatt privat og ikke offentlig. 

• Liker 1
Skrevet
Breakeven skrev (22 minutter siden):

vi vet ikke hva slags kontekst dette ble sagt i.

I hvilken kontekst syns du det er greit å si noe sånt,til noen som helst?

• Liker 6
Skrevet

I dag er det plutselig hjerter, fiksing av utseende og fryd og gammen igjen, bare dager etter pilleoverdose og offentlig oppvask. Hun er all over the place, og noe gir meg skikkelig narsissist-vibes. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Bulletproofhoware skrev (7 minutter siden):

I dag er det plutselig hjerter, fiksing av utseende og fryd og gammen igjen, bare dager etter pilleoverdose og offentlig oppvask. Hun er all over the place, og noe gir meg skikkelig narsissist-vibes. 

Ustabil. Dama trenger åpenbart hjelp. Fra det ene til det andre på et sekund!

• Liker 4
Skrevet
12 minutter siden, Bulletproofhoware said:

Hva skjedde med some-pausen?

• Liker 1
Skrevet (endret)
Finlay skrev (3 timer siden):

Hva skjedde med "Har ikke et vondt ord å si om Jack"? Ser ut som hun har ganske mange "vonde ord" på lager😅

«Jeg er ikke lenger i et forhold. Jeg har ikke et vondt ord å si om J, han er et nydelig menneske som jeg har elsket høyt»

https://www.vg.no/rampelys/i/OrGAvw/isabel-raad-bekrefter-brudd

Det var det jeg leste også, at det var slutt, men ingen vonde ord å si. 

Det neste man hører er at noen har slått inn døren hennes for å få henne innlagt, og det er side opp og side ned med "vonde ord". 

Men, godt å høre at det allerede i dag er tilbake til hjerter, vipper og sminke i. 

Dette ble for dumt. Han er sikkert den utseendefikserte fyren hun fremlegger han som, og hun har sikkert divanykker slik han beskriver. Men hvorfor i alle dager velger hun denne offentlige skittentøyvasken? Jeg trodde hun var en seriøs og proff influencer. Dette er bare veldig klein involvering i det private. 

Det kan jo virke som om hun "mista det helt" pga sjalusi. 

Endret av Isild
  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...