Cocogirl Skrevet 31. august 2022 #7241 Del Skrevet 31. august 2022 Flowrrpowrr skrev (1 minutt siden): Skjerp deg. Det er to sider av saken her! Og ja, det å skrive stygge meldinger er helt unødvendig, men du er jo ikke noe bedre enn disse som du kaller "isabel fans" Gossip1 har jo rett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flowrrpowrr Skrevet 31. august 2022 #7242 Del Skrevet 31. august 2022 Cocogirl skrev (1 minutt siden): Gossip1 har jo rett! 😆😆😆 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 31. august 2022 #7243 Del Skrevet 31. august 2022 Zebrina skrev (10 timer siden): Herregud jeg føler meg som verdens værste person nå. Jeg skulle lagt barna for en time siden men her sitter jeg oppslukt. Jeg har ikke lest ferdig tråden enda, burde jeg spare de siste tre sidene? Skal jeg bare drite i unga å lese ferdig? Herregud for et shittshow! Jeg burde vært av gårde på jobb.. takk gud for flexitid..😂😂😂 3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 31. august 2022 #7244 Del Skrevet 31. august 2022 10ur skrev (51 minutter siden): Og hvem stoler blindt på en influencer man ikke kjenner personlig? Det svarer ikke spørsmålet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gossip1 Skrevet 31. august 2022 #7245 Del Skrevet 31. august 2022 Flowrrpowrr skrev (46 minutter siden): Det er to sider av saken her! Og ja, det å skrive stygge meldinger er helt unødvendig, men du er jo ikke noe bedre enn disse som du kaller "isabel fans" på måten du skriver😆 Nei det er tre sider av saken, Isabel, Jack og sannheten! Ja den var litt stygg den jeg sa at Isabel ba sine elsklinger hoppe så hopper de men det er jo sant 🤪 Elsklingene tar jo snart livet av Jack og den stakkars venninna Nina som han har gått ut med! Raad er farlig om ikke hun får det som hun vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 31. august 2022 #7246 Del Skrevet 31. august 2022 Dette er litt av et offentlig mageplask! Følger ikke IR, men noen jenter på jobb snakket om i går at "Isabel Raad har havnet på psykiatrisk, de måtte bryte opp døra hennes". Og da leser man jo her. Stakkars mann sier jeg bare, han skal ha for at han har holdt seg "lavt". At han nå går ut og sier noe har jeg full forståelse for. Ganske ille hva slags meldinger han får fra Norge. Så flaut!! Fint hvis Isabel får profesjonell hjelp. Håper hun tar det imot og innser at dette offentlige kaoset har hun skapt helt selv. Det er ingen hjelp i å "skylde" alt på en vanskelig barndom. Jeg har alltid følt at hun er en god person - reflektert og smart! Men nå kan det tilsynelatende se ut til at penger, jetset og "Kardashian-livet" har gjort at hun har mistet bakkekontakten og blitt en ordentlig diva og dramaqueen. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isvann Skrevet 31. august 2022 #7247 Del Skrevet 31. august 2022 Isabel skal ha det som hun vil. Er hun som virker som narsen/psykopaten her. Og hun har familien sin med på laget, hun er som mora.det er ingen som vil ha dame som maser om ring, barn osv. asså hva tenker man med? Jeg vil at mannen min skal gifte seg med meg fordi de er noe han selv vil! Hun har prøvd å tvinge Jack, du må gi meg det, jeg vil ha barn nå, bryllup nå, hun kommer å forlanger mye, ingen ønsker en sånn kjæreste 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isvann Skrevet 31. august 2022 #7248 Del Skrevet 31. august 2022 Men du som sier at noen du kjenner jobber på Psyk sier IR er er burde få sparken!! De har taushetsplikt! Det er ikke ok!! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misssixty Skrevet 31. august 2022 #7249 Del Skrevet 31. august 2022 Isvann skrev (2 minutter siden): Men du som sier at noen du kjenner jobber på Psyk sier IR er er burde få sparken!! De har taushetsplikt! Det er ikke ok!! Lol det har hun lagt ut selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t1999 Skrevet 31. august 2022 #7250 Del Skrevet 31. august 2022 misssixty skrev (Akkurat nå): Lol det har hun lagt ut selv Leste du i det heletatt? Noen har sagt at de jobber der isabel var innlagt. Herregud snakk om å drit ut av munnen😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isvann Skrevet 31. august 2022 #7251 Del Skrevet 31. august 2022 Drit? De har fortsatt taushetsplikt de har ikke lov å dele slik info 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isvann Skrevet 31. august 2022 #7252 Del Skrevet 31. august 2022 t1999 skrev (7 minutter siden): Leste du i det heletatt? Noen har sagt at de jobber der isabel var innlagt. Herregud snakk om å drit ut av munnen😂 Tror jeg misforsto😅sorry! Ser nå at den var ikke til meg😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gossip1 Skrevet 31. august 2022 #7253 Del Skrevet 31. august 2022 (endret) t1999 skrev (9 minutter siden): Leste du i det heletatt? Noen har sagt at de jobber der isabel var innlagt. Herregud snakk om å drit ut av munnen😂 Følg med i timen, hun har lagt ut så det holder selv🥴 Endret 31. august 2022 av Gossip1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 31. august 2022 #7254 Del Skrevet 31. august 2022 Gossip1 skrev (6 timer siden): Er det ikke greit å svare litt greit ? Dette er gammelt nytt fra måneder tilbake. Hun har snakket om det på YouTube osv. Men, det er nok på samme vis i den relasjonen der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvins Skrevet 31. august 2022 #7255 Del Skrevet 31. august 2022 t1999 skrev (16 minutter siden): Leste du i det heletatt? Noen har sagt at de jobber der isabel var innlagt. Herregud snakk om å drit ut av munnen😂 Les bedre selv. Isild skriver ikke at de jobber der hvor Isabel var innlagt, men "noen på jobben snakket om". Altså snakket om det Isabel selv har lagt ut i some. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 31. august 2022 #7256 Del Skrevet 31. august 2022 Kvins skrev (6 minutter siden): Les bedre selv. Isild skriver ikke at de jobber der hvor Isabel var innlagt, men "noen på jobben snakket om". Altså snakket om det Isabel selv har lagt ut i some. Takk! Ikke rart det blir misforståelser og gossip når folk ikke kan lese... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svennis Skrevet 31. august 2022 #7257 Del Skrevet 31. august 2022 (endret) Isabell får som hun rår. Ho som ødela forholdet ved og være en diva, stakkars hennes kommende kjærester. Stoler på Jack 110% her. Endret 31. august 2022 av Svennis 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 31. august 2022 #7258 Del Skrevet 31. august 2022 Nå deler plutselig Isabel bilder av samtaler mellom Jack og tilhengere av Isabel. Men det ser jo ikke ut som måten han skriver på i det hele tatt? Skrivefeil, dårlig engelsk og plutselig store bokstaver her og der…. Ser rart ut?? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noddi Skrevet 31. august 2022 #7259 Del Skrevet 31. august 2022 (endret) Anonyym97 skrev (9 minutter siden): Nå deler plutselig Isabel bilder av samtaler mellom Jack og tilhengere av Isabel. Men det ser jo ikke ut som måten han skriver på i det hele tatt? Skrivefeil, dårlig engelsk og plutselig store bokstaver her og der…. Ser rart ut?? Tror det er Isabels følger som skriver med de store bokstavene. Endret 31. august 2022 av Noddi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
itsme123 Skrevet 31. august 2022 #7260 Del Skrevet 31. august 2022 Jeg er ikke på noen sin side her, men kommer fortsatt ikke over den gangen Isabel snakket om og viste pikken hans på nasjonal tv til venninnene sine. Om ikke det er respektløst så vet ikke jeg 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå