Hønemor91 Skrevet 30. august 2022 #7181 Skrevet 30. august 2022 Kyllingmonk skrev (5 minutter siden): Tenker at han har avfulgt/avlikt hun Nina for å stille seg selv i et bedre lys ifht hvor «lite galt» han har gjort. Siden han framstiller det som at det eeeneste han har lagt ut/gjort er en video/repost ellerno. Han følger hu jo? 1
Kyllingmonk Skrevet 30. august 2022 #7182 Skrevet 30. august 2022 Hønemor91 skrev (2 minutter siden): Han følger hu jo? For 2-3 timer siden ble det skrevet her at han hadde avfulgt henne og avlikt alle bildene han hadde likt. Det kan selvfølgelig være feil, men det var hvertfall 2 som skrev det noen få sider bak her mener jeg. 1
Gjest Pheromosa Skrevet 30. august 2022 #7183 Skrevet 30. august 2022 Velinda skrev (4 timer siden): Never argue with stupid people.They will drag you down to their level and beat you with experience Kan du ta det på norsk?
Anonyym97 Skrevet 30. august 2022 #7184 Skrevet 30. august 2022 Kan jo alltids håpe en av de reiser til den andre så de får snakket SAMMEN og ikke dette rotet som foregår nå 2
Anonyym97 Skrevet 30. august 2022 #7185 Skrevet 30. august 2022 Anonyym97 skrev (Akkurat nå): Kan jo alltids håpe en av de reiser til den andre så de får snakket SAMMEN og ikke dette rotet som foregår nå De har vell sikkert hverandres ting her og der?..
Nysgjerrigpetra1 Skrevet 30. august 2022 #7186 Skrevet 30. august 2022 Velinda skrev (2 timer siden): Hun virker rett og slett gal i hodet.....hvorfor har hun ved hver anledning som bøy seg masa om unger og giftemål??hele familien har masa på han....syns fryktelig synd på han,å disse fangirlsa hennes er farlig,truer han på Dm,håper han får seg advokat og anmelder både IR og elsklingene hennes Altså, nå har jeg lest ganske store mengder av denne tråden, og fulgt Isabels liv lenge. Og det forundrer meg at så mange tar et parti. (Nå jobber jeg med barn og unge til vanlig, og møter mange i lik situasjon som I sin fra barndommen). Dette er «enkelt». I er av typen - pga hennes oppvekst - som er livredd for å slippe folk inn. Fordi hun har erfart at det ofte ender dårlig, slik det også her gjorde til slutt. Slike mennesker lever i konstant «beredskap» for at de som står en nær ikke skal forsvinne. Man er alltid på vakt og «bygger seg opp» en borg av beskyttelse og troverdighet (som gaver, fine ord, lovnader og reiser - deriblant snakk om barn og giftemål). Dette er vedkommendes måte å sjekke at noen alltid vil være ved dens side uansett hva som skulle skje. For hver minste lille snev av usikkerhet hos I, rakner denne borgen, og J skyves ett hakk unna. I J sitt tilfelle, som virker å være en mye mer «vanlig» type, med penger og karriere, tror jeg dette har bydd på mange utfordringer. Å jobbe seg inn i et slikt menneskes liv krever mye, av begge. Én liten konflikt kan for henne virke som «nå er det ikke håp, jeg har mista han mentalt og psykisk». Mens for han er dette jo - bare en konflikt av mange i et forhold. Da må J igjen jobbe seg inn, vise henne tilliten og at han ikke kommer til å slippe tak på henne. I denne prosessen kan man måtte gjøre mange justeringer, kompromisser og strekke seg for å få til dette. Enhver som har vært i et forhold over tid forstår at å holde på slik frem og tilbake kontinuerlig sliter på forholdet, og til slutt må den ene parten slippe tak. Jeg er ikke i tvil om at dette forholdet utviklet seg til et giftig forhold begge veier, der begge garantert har måttet ofre mye for å forsøke å få det til å funke. Men I sin fortid ligger fortsatt der og murrer, og hans tålmodighet og utholdenhet varer ikke evig. At bruddet håndteres dårlig av begge kommer selvsagt som en konsekvens av at begge føler man har gitt alt, og at det brøt sammen på null komma niks - pga. begges sterke ofringer gjennom to år. 16 6
Velinda Skrevet 30. august 2022 #7187 Skrevet 30. august 2022 Pheromosa skrev (53 minutter siden): Kan du ta det på norsk? Newa er det deg? 3
Gjest Pheromosa Skrevet 30. august 2022 #7188 Skrevet 30. august 2022 Velinda skrev (15 minutter siden): Newa er det deg? Går det bra med deg? Kanskje du skal roe ned litt? Du virker litt sliten
Julia Piñero Skrevet 30. august 2022 #7189 Skrevet 30. august 2022 Velinda skrev (22 minutter siden): Newa er det deg? Får deg til å tro at det er Newa?
Storesøster Skrevet 30. august 2022 #7190 Skrevet 30. august 2022 Jeg håper i alle fall at alle de unge jentene som har fulgt Isabelog latt seg lulle inn i fantasien om «drømmeforholdet» og «drømmemannen», gjør seg noen tanker om at det man ser på IG er fasade. Nok en gang viser det seg at en influencer i stor grad presenterer et narrativ som er usant. 13 5
Sol Rampelyset Skrevet 30. august 2022 #7191 Skrevet 30. august 2022 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin. 1
Zebrina Skrevet 30. august 2022 #7192 Skrevet 30. august 2022 Herregud jeg føler meg som verdens værste person nå. Jeg skulle lagt barna for en time siden men her sitter jeg oppslukt. Jeg har ikke lest ferdig tråden enda, burde jeg spare de siste tre sidene? Skal jeg bare drite i unga å lese ferdig? Herregud for et shittshow! 19 1 1
Julia Piñero Skrevet 30. august 2022 #7193 Skrevet 30. august 2022 Zebrina skrev (8 minutter siden): Herregud jeg føler meg som verdens værste person nå. Jeg skulle lagt barna for en time siden men her sitter jeg oppslukt. Jeg har ikke lest ferdig tråden enda, burde jeg spare de siste tre sidene? Skal jeg bare drite i unga å lese ferdig? Herregud for et shittshow! 😂😂😂🍿🍿🍿 4 2
Gjest Pheromosa Skrevet 30. august 2022 #7194 Skrevet 30. august 2022 Zebrina skrev (12 minutter siden): Herregud jeg føler meg som verdens værste person nå. Jeg skulle lagt barna for en time siden men her sitter jeg oppslukt. Jeg har ikke lest ferdig tråden enda, burde jeg spare de siste tre sidene? Skal jeg bare drite i unga å lese ferdig? Herregud for et shittshow! Vær forsiktig med hva du skriver, noen her inne dømmer andre svært brutalt. Legg barna og pop litt popcorn etterpå, da er du safe
Storesøster Skrevet 30. august 2022 #7195 Skrevet 30. august 2022 Dere som popper popcorn; Reflekterer dere over at dette er virkelige mennesker, og virkelige følelser? Hadde dere likt det om folk gjorde underholdning av egne tragedier? 6 1
Hønemor91 Skrevet 30. august 2022 #7196 Skrevet 30. august 2022 Storesøster skrev (1 minutt siden): Dere som popper popcorn; Reflekterer dere over at dette er virkelige mennesker, og virkelige følelser? Hadde dere likt det om folk gjorde underholdning av egne tragedier? Mine tragedier blir ikke klint utover mine sosiale medier for å tjene penger, så nei. 3 8
Gjest Pheromosa Skrevet 30. august 2022 #7197 Skrevet 30. august 2022 Storesøster skrev (1 minutt siden): Dere som popper popcorn; Reflekterer dere over at dette er virkelige mennesker, og virkelige følelser? Hadde dere likt det om folk gjorde underholdning av egne tragedier? Altså nå har dette tatt rimelig av i dag og ingen her inne har eskalert den situasjonen. Tenker du at du er litt mer oppegående og mer reflekterende enn andre her inne? Du synes å knaske popcorn er umoralsk? Noen er her for å støtte I og noen kjenner henne også. Andre er her for å spre så mye skitt som mulig. Det er underholdende på mange vis å se hva folk kan få seg til å skrive egentlig.
Zebrina Skrevet 30. august 2022 #7198 Skrevet 30. august 2022 Pheromosa skrev (30 minutter siden): Vær forsiktig med hva du skriver, noen her inne dømmer andre svært brutalt. Legg barna og pop litt popcorn etterpå, da er du safe Hahaha ja det er jo tross alt kvinneguiden så jeg burde kanskje holdt munn - men hallo, dette tok litt av da eller! 😅 Jeg føler med dem, for all, jeg har vært igjennom et sånt forferdelig brudd som ødela meg fullstendig jeg også. Man mister jo helt kontroll over seg selv. Men her burde noen bare ta fra spesielt Isabell telefonen .. 😅 1
Innsidenut Skrevet 30. august 2022 #7200 Skrevet 30. august 2022 Noen som vet hvorfor hun og golnaz ikke følger hverandre mer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå