Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

«When you know you know» ?🤔

tror hun ble blind av hans utsennede og love bombing :( 

hun har mye å jobbe med. Før hun får noe ny mann og slår seg med ro. Dette er resultatet av traumer som ikke er bearbeidet. Hun mente selv hun hadde «fortrengt» og det blir mye verre om man ikke jobber seg igjennom traumatiske ting. Traumer kommer alltid til live om man ikke går til røttene. De er dype ting som jeg selv har opplevd og med slike alvorlige traumer må det jobbes igjennlm for å ha det bedre og for at stabilt liv. Tror all kjøpedilla er å få mate seg selv med «lykke» men vi ser hvor det har tatt henne. Uans hvor vondt det er så må I jobbe igjennom dette childhood trauma. Hun har bare ignorert det ifølge henne selv og det ender aldri bra! Det er vondt for oss alle som har opplevd slik men jobben må man gjøre selv.  
Og «løpe» fra alt skaper bare mer problemer hun sier selv hun løper fra alt når jeg veldig traumatsert for 5-10 år siden hadde jeg samme oppførsel helt til jeg fikk hjelp av psykiater, jo lenger man venter med behandling jo vanskeligere er det å heale traumer så jeg håper virkelig hun klarer å jobbe seg igjennom og heale. Man kan ikke heale hvor skaden har skjedd. Og ta angstdempende medisiner forverrer bare problemet desverre. Jeg håper Isabel klarer dette❤️Jeg vet virkeligf hvor vondt det er men hun kan. Når man løper fra problemer istedenfor å jobbe med seg selv, så løper nan fra virkeligheten, hun må bare være kjempe sterk nå. Hva J har gjort er grusomt. Kunne aldri falt meg eller exer som har elsket mef å veife med ny dame etter få uker spesielt på Some. Når det skal så lite til…. Ingen som vil har en partner som er rett på jakt etter du er kommet utav et forhold som varte i 2 år!! Noe som ikke stemmer her. I har det bedre uten han, vent å se :) super respektløst. Dog hun burde ikke poste alt dette på some. Og folk burde Slutte å følge han

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ikke hvorfor flere sier hun sikkert ble blendet av "dyre reiser og ett pent utseende"?

Hun betalte jo de fleste av reisene selv/betalte sin halvdel og er godt vandt med penger og dyre reiser da hun tjener gode penger selv,og smaken hennes er jo helt klart "pene menn",hvis man ser på exene hennes.

Hun var bare forelsket i mannen,alt annet er hun jo vandt med fra før.

Og nå oppfører han seg som en skikkelig dritt,rett og slett.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isvann skrev (21 minutter siden):

«When you know you know» ?🤔

tror hun ble blind av hans utsennede og love bombing :( 

hun har mye å jobbe med. Før hun får noe ny mann og slår seg med ro. Dette er resultatet av traumer som ikke er bearbeidet. Hun mente selv hun hadde «fortrengt» og det blir mye verre om man ikke jobber seg igjennom traumatiske ting. Traumer kommer alltid til live om man ikke går til røttene. De er dype ting som jeg selv har opplevd og med slike alvorlige traumer må det jobbes igjennlm for å ha det bedre og for at stabilt liv. Tror all kjøpedilla er å få mate seg selv med «lykke» men vi ser hvor det har tatt henne. Uans hvor vondt det er så må I jobbe igjennom dette childhood trauma. Hun har bare ignorert det ifølge henne selv og det ender aldri bra! Det er vondt for oss alle som har opplevd slik men jobben må man gjøre selv.  
Og «løpe» fra alt skaper bare mer problemer hun sier selv hun løper fra alt når jeg veldig traumatsert for 5-10 år siden hadde jeg samme oppførsel helt til jeg fikk hjelp av psykiater, jo lenger man venter med behandling jo vanskeligere er det å heale traumer så jeg håper virkelig hun klarer å jobbe seg igjennom og heale. Man kan ikke heale hvor skaden har skjedd. Og ta angstdempende medisiner forverrer bare problemet desverre. Jeg håper Isabel klarer dette❤️Jeg vet virkeligf hvor vondt det er men hun kan. Når man løper fra problemer istedenfor å jobbe med seg selv, så løper nan fra virkeligheten, hun må bare være kjempe sterk nå. Hva J har gjort er grusomt. Kunne aldri falt meg eller exer som har elsket mef å veife med ny dame etter få uker spesielt på Some. Når det skal så lite til…. Ingen som vil har en partner som er rett på jakt etter du er kommet utav et forhold som varte i 2 år!! Noe som ikke stemmer her. I har det bedre uten han, vent å se :) super respektløst. Dog hun burde ikke poste alt dette på some. Og folk burde Slutte å følge han

Nå skal det sies at han har operert mye i ansiktet han også. Blant annet kinnbeina og nesen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes at man skal følge anmodningen hennes om å avfølge. Hvis man virkelig er opptatt av at hun skal få de bedre og klare å legge det bak seg, så trenger man ikke stalke de to andre i trekanten mens man mumser popcorn og koser seg med å rante over hvor fæl han er. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nose99 skrev (33 minutter siden):

Nå skal det sies at han har operert mye i ansiktet han også. Blant annet kinnbeina og nesen

Hvordan vet du det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tough cookie skrev (Akkurat nå):

Hvordan vet du det?

Kirurgen hans har postet før/etter av nesen hans,men noe annet finnes det ikke "bevis" på.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storesøster skrev (21 minutter siden):

Synes at man skal følge anmodningen hennes om å avfølge. Hvis man virkelig er opptatt av at hun skal få de bedre og klare å legge det bak seg, så trenger man ikke stalke de to andre i trekanten mens man mumser popcorn og koser seg med å rante over hvor fæl han er. 

Hvorfor i all verden skal man avfølge han bare for at hun ikke klarer håndtere en situasjon hun selv har satt seg i. 

Han skal davel ikke straffes for det. 

Med all den dritten Jack mottar så trenher ham all den støtten han kan få.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (42 minutter siden):

Skjønner ikke hvorfor flere sier hun sikkert ble blendet av "dyre reiser og ett pent utseende"?

Hun betalte jo de fleste av reisene selv/betalte sin halvdel og er godt vandt med penger og dyre reiser da hun tjener gode penger selv,og smaken hennes er jo helt klart "pene menn",hvis man ser på exene hennes.

Hun var bare forelsket i mannen,alt annet er hun jo vandt med fra før.

Og nå oppfører han seg som en skikkelig dritt,rett og slett.

Fordi at om hun skulle gjort det samme med f.eks. Pierre måtte hun betalt for begge to.

Jeg mente ikke at Jack ga henne reisene, men han ga henne muligheten til å reise slik de gjorde fordi han betalte sin del av luksusen. Isabel kunne betalt for begge to sikkert, men å leie et luksushus i 3mnd, spise ute eller room service mange ganger om dagen har ikke vanlige folk råd til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (7 minutter siden):

Fordi at om hun skulle gjort det samme med f.eks. Pierre måtte hun betalt for begge to.

Jeg mente ikke at Jack ga henne reisene, men han ga henne muligheten til å reise slik de gjorde fordi han betalte sin del av luksusen. Isabel kunne betalt for begge to sikkert, men å leie et luksushus i 3mnd, spise ute eller room service mange ganger om dagen har ikke vanlige folk råd til.

Men så er hun ikke "vanlige folk" heller.

Da mener jeg ikke at hun er bedre/verre enn noen annen,men hun har en helt annen inntekt og tilhørende livsstil enn andre folk.

Hun har vist gjentatte ganger at hun gladelig spanderer hva enn det måtte være på sine nære og kjære,så å betale for andres reiser hadde hun neppe tatt seg 5 øre for å gjøre.

Hun betaler allerede "alt" for "alle andre" hun bryr seg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulletproofhoware skrev (1 time siden):

Det VAR faktisk hun som startet dette. Det er kanskje ikke så lurt å late som at man har det bedre enn på lenge, hinte til at forholdet ikke var så bra osv, om man ikke greier å tenke at det kan bakfyre. Jeg fikk veldig inntrykk av at det var HUN som gikk videre etter noen dager. Tipper det hele gjentar seg på Mykonos om noen dager, som hevn. 

Hun er ikke noe bedre enn han. Men når han gjør det så er det hundre hakk verre fordi han er mann 😟

Men jeg skulle ønske disse influencere starter og bruke hue.. slutt og dokumentere hver minste lille ting. Kan de  ikke bare legge bort mobilen litt? 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pheromosa
Flettfrid skrev (11 minutter siden):

Hvorfor i all verden skal man avfølge han bare for at hun ikke klarer håndtere en situasjon hun selv har satt seg i. 

Han skal davel ikke straffes for det. 

Med all den dritten Jack mottar så trenher ham all den støtten han kan få.

Jack trenger støtte?… Han har masse støtte i ny dame han. Men de norske som følger ham gjør det pga Isabel og når hun ber fint om å avfølge så er det fair synes jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storesøster skrev (41 minutter siden):

En influencer bestemmer ikke hvem jeg skal følge og ikke 😊

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (3 minutter siden):

En influencer bestemmer ikke hvem jeg skal følge og ikke 😊

Nemlig. Vi er ikke venninner. Mange som misforstår det, synd at det gjelder influencere også. Men det er vel det de spiller på....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klappe skrev (3 minutter siden):

Jeg avfølget han fordi jeg har medfølelse for Isabel. Har hatt kjærlighetssorg før og det er så forferdelig. 

Hun er jo ikke ett hakk bedre selv der hun suser avgårde i en cabriolet med en ukjent mann🙈 eller vent.. hun er kvinne så da er det ikke så ille. Han er jo mann og må vite bedre

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Støtter J her, så mye BS han måtte tåle fra I og familien hennes. La nå mannen leve livet sitt, er ikke dere som har vært sammen med han sånn dere oppfører dere på :)

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (7 minutter siden):

Hun er jo ikke ett hakk bedre selv der hun suser avgårde i en cabriolet med en ukjent mann🙈 eller vent.. hun er kvinne så da er det ikke så ille. Han er jo mann og må vite bedre

Hun og venninnen kjørte i samme bil som en mann, jeg syns ikke det kan sammenlignes med å dra på ferie alene med en ny dame. Har forståelse for at folk tenker annerledes om dette.

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

en må se det fra J sin side også. I la ut video av en ukjent mann i en bil. Dette var ett stikk. Det spiller da ingen rolle om venninnen var der eller ei. Hun filmet ikke henne. 

Men... Uansett, så synes jeg virkelig synd på Isabel. Hun sliter og har det veldig tungt nå. At ambulansepersonalet måtte bryte opp døren hennes sier ganske mye ❤️ Håper hun blir bedre snart og kan komme seg videre. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klappe skrev (30 minutter siden):

Hun og venninnen kjørte i samme bil som en mann, jeg syns ikke det kan sammenlignes med å dra på ferie alene med en ny dame. Har forståelse for at folk tenker annerledes om dette.

Men hvorfor filme denne mannen.. du tror ikke det var noe baktanker rundt dette? 

Synes bare det er så teit at alt er hans feil.. han er mann så han gjør alt galt. Man må være to for å få ett forhold til og fungere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...