Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare jeg som synes hun nina er skummelt lik isabel? ikke i ansiktet men alt annet? 

• Liker 10
Skrevet

For en stygg, unnskyld meg person egentlig Jack er… 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Månestråle1979 skrev (32 minutter siden):

Huff, nå har jeg faktisk skikkelig vondt av henne. Så på story nå, og hun virker helt knust☹️ Har virkelig Jack gått inn i nytt forhold allerede??? For en kremodiot.

Hvilken story? Hun har ingenting ute…

Skrevet
t1999 skrev (4 minutter siden):

hvor skrev hun at hun ikke bryr seg om at han var utro

Får bare "feil" når jeg skal poste bilder,men sjekk bilde nr 5.

Skrevet
Julia Piñero skrev (Akkurat nå):

Hvilken story? Hun har ingenting ute…

Jo,det har hun.

Skrevet
t1999 skrev (5 minutter siden):

Bare jeg som synes hun nina er skummelt lik isabel? ikke i ansiktet men alt annet? 

Er vel den type utseende han liker da..

• Liker 3
Skrevet

Nå vet ikke vi om han har vært utro da så om han er med en ny dame nå så gjør han ikke noe galt. Isabel gjorde det slutt med han og da kan han gjøre som han vil. Er det mulig de bare er venner Jack og hun nye? Han kunne selvsagt tatt hensyn men nå har nå Isabel filmet andre menn også. Jeg lurer også hva som ligger i ordet bimbo? 

Skrevet
57 minutter siden, J.. said:

Jo,det har hun.

Nei, hun har fjerna den igjen. Utfra hvordan søstra hennes satt og snakka til henne vil jeg tro det er søstra som har fått henne til å slette den.

Skrevet

Hvilken story? Hun har jo ikke?

stakkars dame! :( 

følte alltid det var noe rart med Jack. Å de ekle sandalene han går i. En dude som er så glad i luksus merker er odd og weird for meg ass

• Liker 2
Skrevet
Dupers skrev (2 minutter siden):

Nei, hun har fjerna den igjen. Utfra hvordan søstra hennes satt og snakka til henne vil jeg tro det er søstra som har fått henne til å slette den.

Hva skjedde egt på instastoryen? Hva skrev hun? Og hva sa hennes søster om du hørte henne?

Skrevet
Just now, Julia Piñero said:

Hva skjedde egt på instastoryen? Hva skrev hun? Og hva sa hennes søster om du hørte henne?

Hun gråt og snakket om at folk må slutte å sende henne info om hva jack gjør og at hun ikke kommer til å være stort aktiv en stund, bortsett fra sammarbeid hun må poste.

Søsta hennes snakka om at hun burde ta seg en pause ed en gang. Og drite i å poste storyen. Og så var det noe om at hun har blokka de to jævlene.

• Liker 1
Skrevet
Julia Piñero skrev (15 minutter siden):

I tillegg til det som står i kommentaren ovenfor her sa hun også at hun finner ut mer og mer hver dag om hva som egentlig har pågått under deres forhold. Blant annet at han har likt hun Nina dama sine bilder gjennom hele deres forhold. Også at hun aldri har blitt respektert mindre av noen i sitt liv. At han har fått videre til et nytt forhold etter tre uker. 

• Liker 4
Skrevet
Endutror skrev (2 minutter siden):

I tillegg til det som står i kommentaren ovenfor her sa hun også at hun finner ut mer og mer hver dag om hva som egentlig har pågått under deres forhold. Blant annet at han har likt hun Nina dama sine bilder gjennom hele deres forhold. Også at hun aldri har blitt respektert mindre av noen i sitt liv. At han har fått videre til et nytt forhold etter tre uker. 

Jeg er ikke overrasket… Men stakkars Isabel.. Noe så jævlig

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Virkelig bekymringsverdig poster som dukket opp i natt på snap. Det nevnes store mengder beroligende med et språk som viser at man er påvirket! Slettet nå. Håper hun har noen rundt seg. 

Endret av h/k
  • Liker 6
Skrevet
h/k skrev (39 minutter siden):

Virkelig bekymringsverdig poster som dukket opp i natt på snap. Det nevnes store mengder beroligende med et språk som viser at man er påvirket! Slettet nå. Håper hun har noen rundt seg. 

Jeg ble også bekymret. Dukket opp samme greiene på insta i 04-tiden. Tror hun er hos sin mor eller søster, var ihvertfall det i går kveld. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Slutt å være bekymret, hun er vel hos familien. Spar energien deres til noe annet.

• Liker 1
Gjest Heike72
Skrevet (endret)

Alle som har opplevd kjærlighetssorg vet vel hvor tøft det kan være. Man kan bli litt desperat og har ikke helt kontroll på hva man gjør. Hun hadde nok en god grunn for å gjøre det slutt, men det er vondt uansett når det er sterke følelser inne i bilde. Nå opplever hun at han kanskje har vært uærlig og fake. Respektløst av følgerne hennes å sende henne info om hva han har gjort og gjør da. Det bli bare for å vri kniven rundt i hjerte hennes. Han framstår ganske så desperat han også forresten. Er nok nedtur å bli dumpa, så bruker vel hun andre. Han har vel også fått med seg turen Isabel hadde der hun fremstår uberørt og fester med andre menn. Gjorde det vel ikke akkurat bedre det heller.

Endret av Heike72
Skrevet
Cocogirl skrev (12 minutter siden):

Slutt å være bekymret, hun er vel hos familien. Spar energien deres til noe annet.

Når noen legger ut for flere hundre tusen at man har inntatt beroligende i store mengder så er det jo lov å være bekymret. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
Superbobla skrev (6 minutter siden):

Når noen legger ut for flere hundre tusen at man har inntatt beroligende i store mengder så er det jo lov å være bekymret. 

Hun ble hentet av ambulanse,så all grunn til bekymring..

Trist det påvirker henne sånn.

• Liker 6
Skrevet
Havgløtt skrev (12 timer siden):

Nå vet ikke vi om han har vært utro da så om han er med en ny dame nå så gjør han ikke noe galt. Isabel gjorde det slutt med han og da kan han gjøre som han vil. Er det mulig de bare er venner Jack og hun nye? Han kunne selvsagt tatt hensyn men nå har nå Isabel filmet andre menn også. Jeg lurer også hva som ligger i ordet bimbo? 

Han har vært utro jo, han svarte henne ikke på to dager når han var på den gutteturen 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...