Lm3991 Skrevet 12. august 2022 #6821 Del Skrevet 12. august 2022 Først vil jeg bare si til Maydis8 - kanskje du skal ta deg en ekstra bolle i dag? Det er jo helg. Du vet vel at dette er et forum , hvor det blir diskutert OG spekulert? Hvis du ikke er klar over funksjonen til dette forumet burde du jo kanskje revurdere. Uansett. Min teori er at dette er Isabel sitt «verk». Hun satt selv på insta stories og snakket om hvor «psycho» hun ble nå som Jack var på guttetur og at hun måtte jobbe med å holde seg rolig. Synes derfor det er litt morsomt at hun nå går ut på på story og skal forsvare Jack mot utroskap og «forferdelige ting». Hvorfor ? Jo, det bekrefter bare at han ikke har gjort noe galt , og at det rett og slett sikkert bare var hun som ble «suzie» som hun kaller seg for - fordi at han for en gangs skyld var på guttetur selv. Etter to år , så er dette første gang han er på guttetur - og det ender her?? Hun forstår tydeligvis ikke at jeg (med flere) ikke klarer å sympatisere med at man skaper seg «psycho» mot den man liksom elsker , fordi at han er på guttetur. Jeg forstår at Jack ikke ønsket mer. Jack har gjort mye for å betrygge henne og hennes usikkerheter. Faktisk , ganske overdrevent mye. De har vært sammen i 2 år , og hvis Isabel har så lite tiltro til han etter all den tid - så var ikke dette forholdet bærekraftig uansett. Jack må få leve, han også. Hun flakser jo rundt som hun vil, så. Dobbeltmoralsk much ? Og hvis du leser dette Isabel : Pushing på forlovelse og snakk om «babytrapping» er bare forstyrrende. Ps: Jeg sendte denne meldingen til Isabel på DM og hun blokkerte meg 🙂 7 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 12. august 2022 #6822 Del Skrevet 12. august 2022 Lm3991 skrev (14 minutter siden): Først vil jeg bare si til Maydis8 - kanskje du skal ta deg en ekstra bolle i dag? Det er jo helg. Du vet vel at dette er et forum , hvor det blir diskutert OG spekulert? Hvis du ikke er klar over funksjonen til dette forumet burde du jo kanskje revurdere. Uansett. Min teori er at dette er Isabel sitt «verk». Hun satt selv på insta stories og snakket om hvor «psycho» hun ble nå som Jack var på guttetur og at hun måtte jobbe med å holde seg rolig. Synes derfor det er litt morsomt at hun nå går ut på på story og skal forsvare Jack mot utroskap og «forferdelige ting». Hvorfor ? Jo, det bekrefter bare at han ikke har gjort noe galt , og at det rett og slett sikkert bare var hun som ble «suzie» som hun kaller seg for - fordi at han for en gangs skyld var på guttetur selv. Etter to år , så er dette første gang han er på guttetur - og det ender her?? Hun forstår tydeligvis ikke at jeg (med flere) ikke klarer å sympatisere med at man skaper seg «psycho» mot den man liksom elsker , fordi at han er på guttetur. Jeg forstår at Jack ikke ønsket mer. Jack har gjort mye for å betrygge henne og hennes usikkerheter. Faktisk , ganske overdrevent mye. De har vært sammen i 2 år , og hvis Isabel har så lite tiltro til han etter all den tid - så var ikke dette forholdet bærekraftig uansett. Jack må få leve, han også. Hun flakser jo rundt som hun vil, så. Dobbeltmoralsk much ? Og hvis du leser dette Isabel : Pushing på forlovelse og snakk om «babytrapping» er bare forstyrrende. Ps: Jeg sendte denne meldingen til Isabel på DM og hun blokkerte meg 🙂 Hvilken rett har du til å involvere deg i hennes forhold? 😳 Forstår veldig godt at du ble blokkert! 29 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 13. august 2022 #6823 Del Skrevet 13. august 2022 Tråden er ryddet for brukerdebatt og krenkende innlegg. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
10ur Skrevet 13. august 2022 #6824 Del Skrevet 13. august 2022 Lm3991 skrev (På 12.8.2022 den 23.08): Først vil jeg bare si til Maydis8 - kanskje du skal ta deg en ekstra bolle i dag? Det er jo helg. Du vet vel at dette er et forum , hvor det blir diskutert OG spekulert? Hvis du ikke er klar over funksjonen til dette forumet burde du jo kanskje revurdere. Uansett. Min teori er at dette er Isabel sitt «verk». Hun satt selv på insta stories og snakket om hvor «psycho» hun ble nå som Jack var på guttetur og at hun måtte jobbe med å holde seg rolig. Synes derfor det er litt morsomt at hun nå går ut på på story og skal forsvare Jack mot utroskap og «forferdelige ting». Hvorfor ? Jo, det bekrefter bare at han ikke har gjort noe galt , og at det rett og slett sikkert bare var hun som ble «suzie» som hun kaller seg for - fordi at han for en gangs skyld var på guttetur selv. Etter to år , så er dette første gang han er på guttetur - og det ender her?? Hun forstår tydeligvis ikke at jeg (med flere) ikke klarer å sympatisere med at man skaper seg «psycho» mot den man liksom elsker , fordi at han er på guttetur. Jeg forstår at Jack ikke ønsket mer. Jack har gjort mye for å betrygge henne og hennes usikkerheter. Faktisk , ganske overdrevent mye. De har vært sammen i 2 år , og hvis Isabel har så lite tiltro til han etter all den tid - så var ikke dette forholdet bærekraftig uansett. Jack må få leve, han også. Hun flakser jo rundt som hun vil, så. Dobbeltmoralsk much ? Og hvis du leser dette Isabel : Pushing på forlovelse og snakk om «babytrapping» er bare forstyrrende. Ps: Jeg sendte denne meldingen til Isabel på DM og hun blokkerte meg 🙂 Bare flaut 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Koskos Skrevet 14. august 2022 #6825 Del Skrevet 14. august 2022 J.B sier selv han er veldig privat av seg, det virker ikke slik da han stiller opp i J Shore, er egen modell for klær og har instagram. Ser også futurefaking (lovnader om frieri etter 1 år) som ender i krangel et år etter (mini devaluering) spe på med lovebombing&gaver får forholdet til å virke som en dårlig bismak av luft og røyk. Det har vært negative kommentarer på iR bekostning hele. veien, og i den siste youtubevideoen er det bare devaluering&faktisk bevisst forsøk på å såre. JB sitat: "Nå er du gammel og dum", .... Han blir irritert ved motgang&kjører sitt eget løp hele veien, ny bolig&bil i egen hjemby, realistiske planer med IR? Det virker ikke slik, derimot mener jeg hun ble lurt. Harde ord, men jeg har dessverre dyrekjøpte erfaringer med typer som JB. Vi kan gjerne inbille oss at de er så fantastiske og behandler oss så bra, men gjør de EGENTLIG det? IR bør lese seg opp på cluster B personligheter for å skjerme seg selv i fremtiden. 14 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bulletproofhoware Skrevet 14. august 2022 #6826 Del Skrevet 14. august 2022 (endret) Interessant vinkling- kan være sannhet i dette, MEN: vi må ikke glemme at IR også er veldig slu og manipulerende, tror absolutt ikke at hun er så uskyldig og naiv som det virkersom her. Jeg tror at Jack ble lei av divanykker, klaging og utakknemlighet, eller hele dama sånn egentlig. Endret 15. august 2022 av Bulletproofhoware 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Koskos Skrevet 14. august 2022 #6827 Del Skrevet 14. august 2022 Bulletproofhoware skrev (5 minutter siden): Interessant vinkling- kan være sannhet i dette, MEN: vi må ikke glemme at IR også er veldig slu og manipulerende, tror absolutt ikke at hun er så uskyldig og naiv som det virker som her. Jeg tror at Jack ble lei av divanykker, klaging og utakknemlighet, eller hele dama sånn egentlig. Jeg tror ikke hun er så naiv, men så er det slik at det er fort gjort å bli hektet på lovebombing& intens idealisering. Når objektet ser at lovebombing&idealisering glipper vil det presse mer for å få idealiseringen og de falske lovnadene tilbake, man ønsker å tro på det og når andre part gir litt smuler blandet med gaver så er det fort gjort å la det skure og gå. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siri 4 Skrevet 14. august 2022 #6828 Del Skrevet 14. august 2022 Isabell melker dette for alt det er verdt. Hun ber alle om å holde seg unna og la seg selv ordne det på privaten. Hver dag kommer det historier om hvor grusomt hun har det og de nesegrusende følgerne følger på! Herregud, hun er så manipulerende at det er vondt, stakkars Jack! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Koskos Skrevet 15. august 2022 #6829 Del Skrevet 15. august 2022 Siri 4 skrev (5 timer siden): Isabell melker dette for alt det er verdt. Hun ber alle om å holde seg unna og la seg selv ordne det på privaten. Hver dag kommer det historier om hvor grusomt hun har det og de nesegrusende følgerne følger på! Herregud, hun er så manipulerende at det er vondt, stakkars Jack! La IR være i fred, det er ikke synd i Jack, han viste sitt sanne ansikt i den siste youtube videoen, som en mobber. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julia Piñero Skrevet 15. august 2022 #6830 Del Skrevet 15. august 2022 Koskos skrev (1 time siden): La IR være i fred, det er ikke synd i Jack, han viste sitt sanne ansikt i den siste youtube videoen, som en mobber. Hva eksagt gjorde han i den videoen? Orker ikke å se 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 15. august 2022 #6831 Del Skrevet 15. august 2022 JuliaPinero skrev (2 minutter siden): Hva eksagt gjorde han i den videoen? Orker ikke å se Lurer jeg også på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtLiteTroll Skrevet 15. august 2022 #6832 Del Skrevet 15. august 2022 (endret) JuliaPinero skrev (4 timer siden): Hva eksagt gjorde han i den videoen? Orker ikke å se Eneste jeg husker fra den videoen er at hun flere ganger sier hun liker å bli behandlet som en prinsesse, og hvis ikke hun blir det så får kjæresten mange spørsmål og frustrasjon om han ikke elsker henne. Og Jack virket ganske fedd up i den videoen. Han sa også at han var privat av seg, noe hun ikke var. At han framstod som en mobber har jeg ikke fått med meg. Han har nok brent seg ut på å være så ekstremt gentleman for både henne og familien. Og til slutt muligens ikke blitt behandlet så bra pga gutteturen. Husk fra boken av Isabel i tiden hos forsterfamilien. Hun vet hva hun vil ha, både til jul og alt annet. Det er ikke små-ting, og hun viser mye følelser når ønskene ikke blir innfridd. Endret 15. august 2022 av EtLiteTroll 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siri 4 Skrevet 15. august 2022 #6833 Del Skrevet 15. august 2022 Koskos skrev (7 timer siden): La IR være i fred, det er ikke synd i Jack, han viste sitt sanne ansikt i den siste youtube videoen, som en mobber. Hadde Isabell kun lagt ut den første «nyheten» hvor hun ba om fred og ro rundt bruddet, så ja da hadde nok folk latt henne være iferd. Men hun melker det bruddet for alt det er verdt! Så forskjellig kan man se det! Er det noen som mobber og viser sitt sanne jeg så er det Isabell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 15. august 2022 #6834 Del Skrevet 15. august 2022 Siri 4 skrev (2 timer siden): Hadde Isabell kun lagt ut den første «nyheten» hvor hun ba om fred og ro rundt bruddet, så ja da hadde nok folk latt henne være iferd. Men hun melker det bruddet for alt det er verdt! Så forskjellig kan man se det! Er det noen som mobber og viser sitt sanne jeg så er det Isabell! Hvordan mobber hun? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julia Piñero Skrevet 15. august 2022 #6835 Del Skrevet 15. august 2022 Gråtevideo på story 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bulletproofhoware Skrevet 15. august 2022 #6836 Del Skrevet 15. august 2022 JuliaPinero skrev (4 minutter siden): Gråtevideo på story Virker som hun tar det hardere enn han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 15. august 2022 #6837 Del Skrevet 15. august 2022 Bulletproofhoware skrev (30 minutter siden): Virker som hun tar det hardere enn han. Er litt klassisk menn å ikke vise slike følelser etter ett brudd. Dessuten er han mer privat av seg,så han ønsker vel ikke så mye oppmerksomhet rundt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 15. august 2022 #6838 Del Skrevet 15. august 2022 Sunfl0wer skrev (27 minutter siden): Er litt klassisk menn å ikke vise slike følelser etter ett brudd. Dessuten er han mer privat av seg,så han ønsker vel ikke så mye oppmerksomhet rundt det. å Ønske oppmerksomhet rundt et brudd er da ikke helt normalt,ligge å hulke for åpen sene...sier litt om at han ska være glad han kom seg ut av det forholdet,sjukt flaut"se på" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 15. august 2022 #6839 Del Skrevet 15. august 2022 Klarer virkelig ikke få sympati… «vent,la meg bare sette opp telefonen før jeg griner» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t1999 Skrevet 15. august 2022 #6840 Del Skrevet 15. august 2022 Fyfaen så mye drit dere får dere selv til å skrive om et menneske, håper ingen av dere er helsepersonell eller har barn. Dere er forferdelig menneske. Har dere hatt kjærlighetssorg før? hva om noen skrev sånt om deg når du hadde det? Ikke si ting om andre du ikke ville vært komfortabel med å høre selv. 10 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå