Cocogirl Skrevet 5. august 2022 #6761 Del Skrevet 5. august 2022 Velinda skrev (54 minutter siden): Var det ikke samme greia i nyttårshelgen??virker som om når han er med vennene sine så klikker Isabel Jo var akkurat det samme ja. Stakkars Jack, får ikke kose seg på venne tur engang 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heyfonzy Skrevet 5. august 2022 #6762 Del Skrevet 5. august 2022 To teorier... A) Han har vært utro? B) Han har ombestemt seg om å "flytte" til Oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cocogirl Skrevet 6. august 2022 #6763 Del Skrevet 6. august 2022 heyfonzy skrev (8 timer siden): To teorier... A) Han har vært utro? B) Han har ombestemt seg om å "flytte" til Oslo? Eller fått nok av henne? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bulletproofhoware Skrevet 6. august 2022 #6764 Del Skrevet 6. august 2022 Dette er det hun pleier å gjøre. Lager drama og styr, gir tydelige tips og tegn til at noe er galt (kryptiske meldinger, unfollow, sletting av bilder)- fansen begynner å spekulere, sette ut rykter og synes synd på henne. Hun blir sur og sier at folk skal droppe spekuleringen, at hun vil være i fred, og vips så har hun økt oppmerksomheten rundt seg og sine kanaler. Toxic dame, ihvertfall om Jack ikke får dra på guttetur uten at hun lager drama. 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jøyemeg Skrevet 6. august 2022 #6765 Del Skrevet 6. august 2022 Men når/om de blir venner igjen, hva gjør hun med alle bildene hun har slettet? Legger hun de ut på nytt? Men da kommer de jo etter hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 6. august 2022 #6766 Del Skrevet 6. august 2022 Jøyemeg skrev (7 minutter siden): Men når/om de blir venner igjen, hva gjør hun med alle bildene hun har slettet? Legger hun de ut på nytt? Men da kommer de jo etter hverandre. Nei, man kan arkivere de og legge de tilbake igjen som man vil, uten at folk ser det/får varsel om det 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 6. august 2022 #6767 Del Skrevet 6. august 2022 Jøyemeg skrev (1 time siden): Men når/om de blir venner igjen, hva gjør hun med alle bildene hun har slettet? Legger hun de ut på nytt? Men da kommer de jo etter hverandre. Tipper hun bare arkiverer, da dukker de opp der de pleide å være. Har bare lest her inne, men det høres jo ut som hun tar en nøyaktig copy-paste av nyttårshelgen. Lurer på hva vennene hans syns. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cocogirl Skrevet 6. august 2022 #6768 Del Skrevet 6. august 2022 Spør du meg, så virker hun skikkelig ustabil... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sawyer Skrevet 6. august 2022 #6769 Del Skrevet 6. august 2022 Skal overhode ikke unnskylde Isabel, men oppførselen hennes kommer nok mye av bakgrunnen hennes. Det er dessverre ikke unormalt at tidligere barnevernsbarn bærer med seg en ekstrem usikkerhet, og er vant til ustabile relasjoner til mennesker de skal være nære. De «trykker» på knapper for å se om menneskene fortsatt vil være der uansett hvor jævlig de oppfører seg, om de er verdig kjærligheten deres. Man ser det jo også i forholder hun har til sin mor også, et typisk forhold hvor uansett hvor mye jævlig moren har utsatt hun for i oppveksten så er lojaliteten til foreldre ekstremt sterk. 20 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 6. august 2022 #6770 Del Skrevet 6. august 2022 Jøyemeg skrev (5 timer siden): Men når/om de blir venner igjen, hva gjør hun med alle bildene hun har slettet? Legger hun de ut på nytt? Men da kommer de jo etter hverandre. Hun har sikkert bare arkivert dem. Trist og tragisk om det er et PR stunt. 2 voksne mennesker som gjør det for blest og PR for sine kanaler. På den annen side- om det er reelt, så er det unektelig spesielt å holde på med sitt drama i offentligheten. Samtidig er det jo livet som skjer, medaljens bakside. Noe annet enn det glansbilde hun fremviser eller i sine bilder. Jeg husker dramaet ved nytt år, da hun plutselig reiste hjem dra Dubai. Da var det også i forbindelse med at Jack hang med venner. Og nå er han på guttetur. Så mye utfordringer hun har med tilknytning i nære relasjoner, tidligere giftige forhold, er det ikke uvanlig å slite. Men det er jo mer uvanlig å leve livet sitt i et akvarium, der så mange følger med, kommenterer. Håper hun fokuserer på å «ta det litt ned» fremover. jaja, lykke tll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaytee Skrevet 7. august 2022 #6771 Del Skrevet 7. august 2022 Noen oppdatering siden sist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humas Skrevet 7. august 2022 #6772 Del Skrevet 7. august 2022 Jeg liker ikke å være så hard mot andre. Men - når man ser hvordan hun behandler hunden sin (og forsåvidt andre også), hvordan i alle dager skal hun da kunne ta vare på et barn, med sine forkvaklede oppfatninger av verden og dessverre ekstremt umodne væremåte. Det er jo oppskriften på å få et så utrygt barn, som hun fortsatt er. Jeg synes så synd på de unge som ser opp til et så (unnskyld uttrykket) ødeleggende ideal. 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julia Piñero Skrevet 7. august 2022 #6773 Del Skrevet 7. august 2022 Det er visst slutt ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtLiteTroll Skrevet 7. august 2022 #6774 Del Skrevet 7. august 2022 (endret) heyfonzy skrev (På 5.8.2022 den 21.22): To teorier... A) Han har vært utro? B) Han har ombestemt seg om å "flytte" til Oslo? Jeg tror du går fem på😅 Endret 7. august 2022 av EtLiteTroll 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtLiteTroll Skrevet 7. august 2022 #6775 Del Skrevet 7. august 2022 (endret) JuliaPinero skrev (17 timer siden): Det er visst slutt ja Hold hodet kaldt nå. De har gjort dette før: -Han er med venner - Hun annonser til alle at hun har vanskelige dager og må logge av -Sletter bildene av ham -Triste quotes -Kommer tilbake på instagram og alt er fint og flott -Blir irritert fordi det har gått rykter, at folk spør henne om det er slutt, og hun sier hun må jo få lov å ha privatliv. Men så hold det privat da!! 🤦♀️🤦♀️ Glemte det siste: Vlogg på youtube med clickbait overskrift. Endret 8. august 2022 av EtLiteTroll 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 8. august 2022 #6776 Del Skrevet 8. august 2022 Han har vel gjort noe hun ikke liker, type dra på strippeklubb eller noe slikt , sånn gutteturer gjerne kan ende i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunnivaha Skrevet 8. august 2022 #6777 Del Skrevet 8. august 2022 Hatsumomo skrev (15 timer siden): Han har vel gjort noe hun ikke liker, type dra på strippeklubb eller noe slikt , sånn gutteturer gjerne kan ende i. Så han har vært respektløs? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 8. august 2022 #6778 Del Skrevet 8. august 2022 Sunnivaha skrev (6 minutter siden): Så han har vært respektløs? Har ikke peil, jeg følger henne ikke lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jøyemeg Skrevet 8. august 2022 #6779 Del Skrevet 8. august 2022 Men hun har jo jenteturer hele tiden? Ut på byen med jentene, reise med jentene osv er det noe annet enn gutteturer? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 9. august 2022 #6780 Del Skrevet 9. august 2022 Jeg synes stuntet rundt nyttår var lite greit. Mest fordi hun gir de unge følgerne hennes grunn til å bekymre seg og så blir hun irritert når de nettopp gjør det. Jeg har alltid likt Isabel R litt da jeg føler hun snakket rett fra levra og ikke alt er rosenrødt, men har fulgt lite med etter nyttår. Hvis dette er nok et stunt så er hun uinteressant. Jeg forstår at dette handler om alt hun har opplevd, men kan hun ikke bare deale med det i kulissene og fortelle når ting er mer avklart? Føler at bikini kolleksjonen ikke tok av og hun har mye færre likes så jeg heller mot PR stunt dessverre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå