Maydis8 Skrevet 8. juli 2022 #6701 Skrevet 8. juli 2022 Cocogirl skrev (4 timer siden): For noen stygge bikinier hun har "designet" Så konstruktivt🙄 8
Orly Skrevet 9. juli 2022 #6702 Skrevet 9. juli 2022 Maydis8 skrev (6 timer siden): Så konstruktivt🙄 Det må da være lov å si meningen sin. Er vel ikke særlig konstruktiv å gå i tråd etter tråd å kritiser kritikere heller?? 6
Beatbox Skrevet 9. juli 2022 #6703 Skrevet 9. juli 2022 Orly skrev (3 timer siden): Det må da være lov å si meningen sin. Er vel ikke særlig konstruktiv å gå i tråd etter tråd å kritiser kritikere heller?? Nei, så hvorfor gjør du det stort sett hele tiden i HD-tråden? 8
Jøyemeg Skrevet 9. juli 2022 #6704 Skrevet 9. juli 2022 Beatbox skrev (10 minutter siden): Nei, så hvorfor gjør du det stort sett hele tiden i HD-tråden? Du gjøre det jo hele tiden selv i HD tråden 🤣 4
Orly Skrevet 9. juli 2022 #6705 Skrevet 9. juli 2022 (endret) Beatbox skrev (14 minutter siden): Nei, så hvorfor gjør du det stort sett hele tiden i HD-tråden? Eh du ser ikke forskjell på flere tråder å en tråd? Jeg gjør det absolutt ikke hele tiden , for et merkelig svar . Svarer ikke i HD tråden hver uke en gang. Endret 9. juli 2022 av Orly
Fizzypo Skrevet 9. juli 2022 #6706 Skrevet 9. juli 2022 Isabel skal ha en ting: Hun synes å følge livsmottoet "fake it till you make it" fullt ut. Det er smått komisk hvordan hun legger det frem som at reiser til Toscana og Marrakesh er høyst nødvendig for å "shoote" hennes nyeste kolleksjon. Det henger litt mer eksklusivitet over merket når hun simpelthen ikke kan nøye seg med å bare ta bilder i Norge. Vet vi forresten noe mer om hvordan plaggene er produsert? Hva er hennes rolle i selve designet? 8
Velinda Skrevet 9. juli 2022 #6707 Skrevet 9. juli 2022 Fizzypo skrev (2 timer siden): Isabel skal ha en ting: Hun synes å følge livsmottoet "fake it till you make it" fullt ut. Det er smått komisk hvordan hun legger det frem som at reiser til Toscana og Marrakesh er høyst nødvendig for å "shoote" hennes nyeste kolleksjon. Det henger litt mer eksklusivitet over merket når hun simpelthen ikke kan nøye seg med å bare ta bilder i Norge. Vet vi forresten noe mer om hvordan plaggene er produsert? Hva er hennes rolle i selve designet? hehe,er litt morsomt å se hvordan hun hauser opp disse plaggene,minner litt om nelly kvalitet men en sku tro det var Gucci hun "shooter"for....hennes rolle i designet kan ikke være stor siden de minner om fast fashion,tipper de er produsert i Kina,vil tro hun hauser opp prisene også.....synes det er rart å lansere bikinier i Juli,folk flest har jo kjøpt bikinier før denne mnd???jeg kjøper ikke bikinier på denne tiden av året med mindre de er på salg 2
Velinda Skrevet 9. juli 2022 #6709 Skrevet 9. juli 2022 den siste kjolen hun la ut på IG ser ut som en nattkjole💃 1
Sool Skrevet 9. juli 2022 #6710 Skrevet 9. juli 2022 Jeg ventet i spenning på lanseringen, men er utrolig skuffet. De siste feriene hun har hvert på har hun brukt en del bikinier hun ikke har svart på hvor er fra. Som har hvert veldig fine. Noe som gjorde at de fleste i kommentarfeltet tolket som at var fra hennes egen kolleksjon, men disse bikiniene er ikke de jeg trodde skulle komme 🤣 De er fæle. Jeg ser på flere bilder at bikiniene ikke passer modellene, og at sømmer og diverse er ujevne. Håper på finere bikinier i fremtiden. For har sett mye fint på profilen hennes. Men de lanseres kanskje senere. 2
Fizzypo Skrevet 9. juli 2022 #6711 Skrevet 9. juli 2022 (endret) Sool skrev (19 minutter siden): Jeg ventet i spenning på lanseringen, men er utrolig skuffet. De siste feriene hun har hvert på har hun brukt en del bikinier hun ikke har svart på hvor er fra. Som har hvert veldig fine. Noe som gjorde at de fleste i kommentarfeltet tolket som at var fra hennes egen kolleksjon, men disse bikiniene er ikke de jeg trodde skulle komme 🤣 De er fæle. Jeg ser på flere bilder at bikiniene ikke passer modellene, og at sømmer og diverse er ujevne. Håper på finere bikinier i fremtiden. For har sett mye fint på profilen hennes. Men de lanseres kanskje senere. Enig. Kvaliteten ser veldig dårlig ut og spilene på mange av overdelene er skakke. Man ser det tydelig på den rosa bikinien med prints som hun viser på story. Det synes også veldig godt på den turkise bikinien hun har i feeden som er tilsvarende modell. Trodde først det var en tilfeldighet, men ser at det går igjen på alle bildene, også når andre har på seg den. Designet er smak og behag som alltid. Personlig ser jeg ikke noe unikt med denne bikinikolleksjonen i likhet med andre ting hun har lansert. Ligner veldig på bikinien fra Shein som hun og Newa brukte ifjor. Samme farger, og de store sløyfene/knytingene er en tro kopi. Endret 9. juli 2022 av Fizzypo Lagt til tekst 2
Cocogirl Skrevet 10. juli 2022 #6712 Skrevet 10. juli 2022 Fizzypo skrev (8 timer siden): Enig. Kvaliteten ser veldig dårlig ut og spilene på mange av overdelene er skakke. Man ser det tydelig på den rosa bikinien med prints som hun viser på story. Det synes også veldig godt på den turkise bikinien hun har i feeden som er tilsvarende modell. Trodde først det var en tilfeldighet, men ser at det går igjen på alle bildene, også når andre har på seg den. Designet er smak og behag som alltid. Personlig ser jeg ikke noe unikt med denne bikinikolleksjonen i likhet med andre ting hun har lansert. Ligner veldig på bikinien fra Shein som hun og Newa brukte ifjor. Samme farger, og de store sløyfene/knytingene er en tro kopi. Selvfølgelig alle influences kopiere bare! 2
Maydis8 Skrevet 10. juli 2022 #6713 Skrevet 10. juli 2022 Beatbox skrev (På 9.7.2022 den 9.42): Nei, så hvorfor gjør du det stort sett hele tiden i HD-tråden? Nettopp! 2
Maydis8 Skrevet 10. juli 2022 #6714 Skrevet 10. juli 2022 Orly skrev (På 9.7.2022 den 9.55): Eh du ser ikke forskjell på flere tråder å en tråd? Jeg gjør det absolutt ikke hele tiden , for et merkelig svar . Svarer ikke i HD tråden hver uke en gang. Du er greit på i de fleste tråder… 4
Orly Skrevet 10. juli 2022 #6715 Skrevet 10. juli 2022 (endret) Maydis8 skrev (20 minutter siden): Du er greit på i de fleste tråder… Du er nok mer skriv enn meg så! P jeg er lite på i de fleste tråder . Men har du noen mening om influencerne og det som diskuteres eller er du kun ute etter å ta brukere ? Endret 10. juli 2022 av Orly 1 1
Jøyemeg Skrevet 10. juli 2022 #6716 Skrevet 10. juli 2022 Orly skrev (2 timer siden): Du er nok mer skriv enn meg så! P jeg er lite på i de fleste tråder . Men har du noen mening om influencerne og det som diskuteres eller er du kun ute etter å ta brukere ? Orly, du er over alt og slenger med leppa 2 4
Kjerringrokk Skrevet 11. juli 2022 #6717 Skrevet 11. juli 2022 CMHuser skrev (På 9.7.2022 den 20.30): Synes bikiniene er fine jeg! 😊 Enig! Noe for en hver smak.
Tripptrapp1 Skrevet 11. juli 2022 #6718 Skrevet 11. juli 2022 Fizzypo skrev (På 9.7.2022 den 14.40): Isabel skal ha en ting: Hun synes å følge livsmottoet "fake it till you make it" fullt ut. Det er smått komisk hvordan hun legger det frem som at reiser til Toscana og Marrakesh er høyst nødvendig for å "shoote" hennes nyeste kolleksjon. Det henger litt mer eksklusivitet over merket når hun simpelthen ikke kan nøye seg med å bare ta bilder i Norge. Vet vi forresten noe mer om hvordan plaggene er produsert? Hva er hennes rolle i selve designet? Må og må, men businessen hennes åpner jo for at hun kan ta disse evinnelige (ferie-)turene og skrive de av på firmaet. Dessuten er imaget/stilen hennes mye nærmere det flashy Utlandet enn de sobre nordiske strendene, så locationene passer godt selv om det er en tydelig dissonans mellom luksusen hun tror hun fronter og crap kvaliteten på varene hun selger. Forøvrig er hele dama et skoleeksempel på at «money can’t buy class». Det oser «new money». Det positive er at hun heller ikke later som hun er opptatt av noe annet enn seg selv, noe som faktisk står respekt av i forhold til de fleste andre influensere som faker engasjement for dyr, plastikkforurensing, palmeolje, sweatshops eller hva enn som er i vinden akkurat da. Hadde jeg hatt et firma hvor jeg kunne utgiftsføre det meste av reiser, middager og morro, så hadde jeg gjort det samme selv 🤷♀️ 5 3
Maydis8 Skrevet 12. juli 2022 #6719 Skrevet 12. juli 2022 Jøyemeg skrev (På 10.7.2022 den 22.16): Orly, du er over alt og slenger med leppa 🙌🏼 2 1
Maydis8 Skrevet 12. juli 2022 #6720 Skrevet 12. juli 2022 Orly skrev (På 10.7.2022 den 19.49): Du er nok mer skriv enn meg så! P jeg er lite på i de fleste tråder . Men har du noen mening om influencerne og det som diskuteres eller er du kun ute etter å ta brukere ? Speil speil på veggen der… 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå