Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
FruGlad skrev (1 time siden):

Det er nok en helt enkel forklaring som hun velger å melke for alt det er verdt! Det kan jo f.eks. ha skjedd noe som gjør at han måtte reise hjem og at hun derfor blir sittende alene. Eller at han er syk/ hun er syk etc etc. Men at det er slutt tror jeg neppe. 

Jeg tviler at det er slutt, ja. Sikkert en god forklaring. Jack er derimot i Dubai enda i følge siste posten hans på instagram. Han feiret nyttår der, men ikke med Isabel?

Endret av delias
Skrevet
EtLiteTroll skrev (2 timer siden):

Et bilde viser en brøkdel av et sekund. Og det var en annen gang hun postet like lite og merkelig, det var helt fint i  forholdet da også. 

De siste gangene hun har lagt ut noe, ser det ut til at hun er alene. Men, hvem vet. Håper alt er greit med de begge.

Skrevet
EtLiteTroll skrev (7 timer siden):

Er nok en filleting uansett. Forrige gang var det været på Bora Bora som var årsaken til "dramatikken" hun måtte svare på. Kanskje spy syka hun har, men så skal det framstå som det er noe med forholdet. 

Hun fjernet ikke bilder da, ei heller gikk helt silent. 

Skrevet
Aidensfield skrev (2 timer siden):

Men om det viser seg at denne stillheten, kun små story som viser at hun nærmest har kuttet ut kjæresten at det er klick for og dra mere følgere og penger inn i kassa... Ja da må jeg si det er en barnslig og umoden isabel. 

Siste story er jo kun drikke  for 1 person.

Hun har sagt tidligere at skulle det bli slutt mellom de, så vet hun ikke hva hun hadde gjort. Tviler derfor sterkt på at hun bruker det som clickbait. 

• Liker 1
Skrevet
stjerna80 skrev (2 timer siden):

Dessverre er hun ekspert på det. Det meste for henne er ren business. Spørsmålsrundene hennes er stort sett spørsmål som hun kan linke videre til, ispedd litt venninne vibber. Stillhet og lite deling på insta er som regel for å få opp nysgjerrigheten til folk. Har vel sjeldent vært noe farlig de andre 100 gangene det har skjedd. Så man blir neppe mer forundret den gangen her heller. Blir man det, så blir jeg virkelig Forundret.

Hun har nok neppe lagd clickbait på at det er noe galt i forholdet. Det virker svært lite sannsynlig tatt i betraktning det forholdet de har. Noe foregår, får tro det bare er sykdom eller noe slikt. 

• Liker 2
Skrevet

Det kommer nok snart med shopping på kanalen. Neste kjøp er vel Rolex. Så er det Mercedes G Wagon på ny året

• Liker 2
Skrevet

Åh så mye spekulasjoner 🥱

• Liker 3
Skrevet (endret)
Cocogirl skrev (3 minutter siden):

Åh så mye spekulasjoner 🥱

Ja, dette forumet er jo nettopp for diskusjon? Og når hun sletter nyeste bildene der Jack er inkludert pluss at de begge feirer nyttårsaften hver for seg så spekulerer man jo. De dro til Dubai for å feire 1 år sammen, men feirer ikke engang nyttår sammen?!

Endret av delias
  • Liker 4
Skrevet
Maydis8 skrev (17 minutter siden):

Hun har nok neppe lagd clickbait på at det er noe galt i forholdet. Det virker svært lite sannsynlig tatt i betraktning det forholdet de har. Noe foregår, får tro det bare er sykdom eller noe slikt. 

Hvorfor skulle hun slette bilder om noen er syke. Da er det vell enten pga clickbait, eller at det er faktisk er slutt. Jeg tror det første. Er ikke første gang hun prøve få det til å framstå som problemer mellom dem på ferie. 

• Liker 3
Skrevet
delias skrev (1 minutt siden):

Ja, dette forumet er jo nettopp for diskusjon? Og når hun sletter nyeste bildene der Jack er inkludert pluss at de begge feirer nyttårsaften hver for seg så spekulerer man jo. De dro til Dubai for å feire 1 år sammen, men feirer ikke engang nyttår sammen?!

Hvordan vet vi de ikke feiret sammen? Kanskje de bare har lagt ut helt forskjellige ting? 

• Liker 1
Skrevet
EtLiteTroll skrev (Akkurat nå):

Hvordan vet vi de ikke feiret sammen? Kanskje de bare har lagt ut helt forskjellige ting? 

Ja, jeg kan gjerne ta feil der. Men Isabel postet lite for henne å være (hun spammer ofte ned stories med Jack, også sammenlignet med nyttårsaften for ett år siden) og når hun først postet så det ut som hun satt alene ved midnatt? I tillegg var Jack sin nyttårspost også litt "ensomt" for han å være. 
Kan være jeg absolutt tar feil, men jeg har fulgt Isabel i åresvis og Jack siden de ble sammen. Av alle suspect ting Isabel gjør/poster og ikke poster er kanskje kvelden i går mest rart av alt på lenge. 

• Liker 1
Skrevet
delias skrev (2 minutter siden):

Ja, jeg kan gjerne ta feil der. Men Isabel postet lite for henne å være (hun spammer ofte ned stories med Jack, også sammenlignet med nyttårsaften for ett år siden) og når hun først postet så det ut som hun satt alene ved midnatt? I tillegg var Jack sin nyttårspost også litt "ensomt" for han å være. 
Kan være jeg absolutt tar feil, men jeg har fulgt Isabel i åresvis og Jack siden de ble sammen. Av alle suspect ting Isabel gjør/poster og ikke poster er kanskje kvelden i går mest rart av alt på lenge. 

Mener på hun skrev i story at hun var syk, men at det ikke var covid. Hvis jeg ikke husker helt feil. Vi får vente å se om sletting av bilder var clickbait, og at den egentlige grunnen de ikke feiret sammen var fordi hun er syk. 

• Liker 1
Skrevet
EtLiteTroll skrev (23 minutter siden):

Hvorfor skulle hun slette bilder om noen er syke. Da er det vell enten pga clickbait, eller at det er faktisk er slutt. Jeg tror det første. Er ikke første gang hun prøve få det til å framstå som problemer mellom dem på ferie. 

Tviler sterkt på at hun lager clickbait på at det er noe galt i forholdet. På mye annet - ja. Men, ikke det forholdet. Gudene vet hva som gjør at hun har fjerna bilder og det ser ut som de er hver for seg. Sykdom var et av forslagene. Mulig hun har fått kritikk for noe hun har lagt ut av familiemedlemmer, ikke vet jeg. 

• Liker 2
Skrevet
Maydis8 skrev (8 minutter siden):

Tviler sterkt på at hun lager clickbait på at det er noe galt i forholdet. På mye annet - ja. Men, ikke det forholdet. Gudene vet hva som gjør at hun har fjerna bilder og det ser ut som de er hver for seg. Sykdom var et av forslagene. Mulig hun har fått kritikk for noe hun har lagt ut av familiemedlemmer, ikke vet jeg. 

Enig,tror heller ikke man lager clicbait på det.....blir for drøyt,synes synd på henne der hun sitter alene og tilsynelatende forlatt

Skrevet

Til de som skriver at det er clickbait. Hva er clickbait med å fjerne noen bilder? For det første er ikke det i nærheten av ordets definisjon og for det andre så er det ikke for alle å oppdage sånt. Eneste grunnen til at jeg merket de 7 slettende bildene er på grunn av screenshot jeg tilfeldigvis tok av profilen hennes 23.00 i går..

• Liker 5
Annonse
Skrevet
9 minutter siden, delias said:

Til de som skriver at det er clickbait. Hva er clickbait med å fjerne noen bilder? For det første er ikke det i nærheten av ordets definisjon og for det andre så er det ikke for alle å oppdage sånt. Eneste grunnen til at jeg merket de 7 slettende bildene er på grunn av screenshot jeg tilfeldigvis tok av profilen hennes 23.00 i går..

Hun bygger suspens nå, og om wn dag eller to kommer det en vlog med navn "den virkelige historen" eller "dere vil ikke tro hva som skjedde" elns. Anna rasmussen er kanskje dronninga av clickbait, men isabel raad er virkelig god på å bygge suspens. Lurer på hvor lang tid det tar før følgere faller av lasset her også 

• Liker 4
Skrevet
Dupers skrev (6 minutter siden):

Hun bygger suspens nå, og om wn dag eller to kommer det en vlog med navn "den virkelige historen" eller "dere vil ikke tro hva som skjedde" elns. Anna rasmussen er kanskje dronninga av clickbait, men isabel raad er virkelig god på å bygge suspens. Lurer på hvor lang tid det tar før følgere faller av lasset her også 

Nettopp. Folk blir jo skeptisk når disse bloggerne roper ulv ulv såpass mange ganger. 

• Liker 4
Skrevet
Dupers skrev (8 minutter siden):

Jeg sier ikke at du tar feil, men jeg sier at den delen med sletting av bilder ikke har noe med «clickbait» å gjøre. At hun fjerner bilder er ikke noe folk flest legger merke til. At Jack postet som han gjorde er heller ikke normalt for han. Å se ulykkelig og ensom ut på en nyttårspost.. 

Jack har også slettet kommentarene på den posten om hvor Isabel er, men det er jo helt forståelig..

Storyene hennes er selvfølgelig en annen sak. Det kan godt være Isabel helt med vilje poster   bilde der hun er alene ved midnatt uten at hun er alene. At hun poster meme om at 2077 skal bli mitt år osv. Hun vet jo at folk spør om slikt.

Det er bare totalen av alt fra begge sider som har fått meg til å reagere mer enn noen gang.

• Liker 7
Skrevet
EtLiteTroll skrev (57 minutter siden):

Mener på hun skrev i story at hun var syk, men at det ikke var covid. Hvis jeg ikke husker helt feil. Vi får vente å se om sletting av bilder var clickbait, og at den egentlige grunnen de ikke feiret sammen var fordi hun er syk. 

Hun skrev ikke at hun var syk i det hele tatt.🤗 Siden hun satt helt alene og så fyrverkeriet midnatt i Dubai så kom spekulasjoner om at hun har fått covid eller er i karantene. Det avkreftet hun og skrev  «jeg har ikke fått korona eller vært i nærheten av korona som noen spekulerer i»

• Liker 1
Skrevet

Jack følger henne ikke på Instagram ser det ut til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...