decker Skrevet 27. juli 2018 #3461 Skrevet 27. juli 2018 3 minutter siden, Diamant skrev: Nå er grensen til Isabel nådd, hun anmelder Mads Hansen Ref Snap For kva då? 4
Diamant Skrevet 27. juli 2018 #3462 Skrevet 27. juli 2018 1 minutt siden, decker skrev: For kva då? Vet ikke, har ikke lest innlegget. Så bare denne teksten på Snap. 1
ssophie Skrevet 27. juli 2018 #3463 Skrevet 27. juli 2018 Hun anmelder Hansen for nettmobbing. Gode gud. Han kritiserer hennes millionbedrift, og hun går til politiet. Hva med de ærekrenkelsene hun selv utsetter Hansen for? Det er vel det eneste straffbare i denne konflikten her. 25
Anonym2467 Skrevet 27. juli 2018 #3464 Skrevet 27. juli 2018 Så Isabell skal anmelde Mads.. For hva? Ja han dro den for langt når han MOBBET rumpen hennes, men det er også eneste gangen han har mobbet henne og han har beklaget seg. Isabell har sett seg blind på den ene hendelsen og ser på alt det andre som mobbing. Isabell burde slutte å ta seg selv så høytidelig så hadde hun sett at resten ikke er mobbing. Så mye som dette melkes fra Isabell sin side kan man nesten begynne å lure på motivet hennes.. Gjør hun så mye ut av at det er mobbing for å spille offer og for å nå fremstå som en «helt» som skal anmelde denne fæle «mobberen»? Ikke vet jeg.. Jeg vet bare at det Mads gjør er IKKE mobbing, det han gjør er å treffe spikeren så jævlig på hodet! 18
Minipilla Skrevet 27. juli 2018 #3465 Skrevet 27. juli 2018 Som om ikke politiet har bedre ting å foreta seg 🙄 18
Snuppah00 Skrevet 27. juli 2018 #3466 Skrevet 27. juli 2018 (endret) 1 time siden, Diamant skrev: Nå er grensen til Isabel nådd, hun anmelder Mads Hansen Ref Snap Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Herrejesus! Isabel gjør KUN dette for pr og klikk. Det skik hun holder seg på topp. Melke alt dramaet så mye hun kan. Helt latterlig hvordan hun holder på Endret 27. juli 2018 av Snuppah00 11
Justlooking Skrevet 27. juli 2018 #3467 Skrevet 27. juli 2018 2 minutter siden, Snuppah00 skrev: Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Herrejesus! Hun er garantert på førsteplass på blogglisten i morgen 👍😇 3
Snuppah00 Skrevet 27. juli 2018 #3468 Skrevet 27. juli 2018 15 minutter siden, Justlooking skrev: Hun er garantert på førsteplass på blogglisten i morgen 👍😇 Ja, det er det som er planen hennes. Hun får ikke klikk fra meg. Hell no 8
Love2017juni Skrevet 27. juli 2018 #3469 Skrevet 27. juli 2018 Stakkars stakkars betjenten som må stå helt seriøs og ta imot en anmeldelse... «Han har faktisk mobba rompå mi» 🙈😂😅 20
Justlooking Skrevet 27. juli 2018 #3470 Skrevet 27. juli 2018 25 minutter siden, Snuppah00 skrev: Ja, det er det som er planen hennes. Hun får ikke klikk fra meg. Hell no Hun har også vært mobbet av Kristin gjelsvik, kjæresten hennes poppe, og også Morten Høgseth i tillegg til Mads. Kanskje flere også? Hun unngår alle disse og vil ikke møte til debatt eller møte de i det hele tatt. Ble hun ikke også forbannet på prduksjonen av PH fordi Kristin var med der? 8
Honey Dew Skrevet 27. juli 2018 #3471 Skrevet 27. juli 2018 10 minutter siden, Justlooking skrev: Hun har også vært mobbet av Kristin gjelsvik, kjæresten hennes poppe, og også Morten Høgseth i tillegg til Mads. Kanskje flere også? Hun unngår alle disse og vil ikke møte til debatt eller møte de i det hele tatt. Ble hun ikke også forbannet på prduksjonen av PH fordi Kristin var med der? For et menneske. Håper ikke politiet tar dette seriøst. 6
Oktnxbye Skrevet 27. juli 2018 #3472 Skrevet 27. juli 2018 2 timer siden, Diamant skrev: Nå er grensen til Isabel nådd, hun anmelder Mads Hansen Ref Snap Er hun nå så sikker på at hun faktisk vil det? Hun kan jo risikere å måtte møte den forferdelige "mobberen" ansikt til ansikt - og i følge henne selv har hun jo bedre ting å gjøre enn det. Og hvordan kommer hun egentlig til å tåle "mobbing" (aka kritiske spørsmål) i avhør og i en eventuell rettssak? 11
Aurora** Skrevet 27. juli 2018 #3473 Skrevet 27. juli 2018 30 minutter siden, Oktnxbye skrev: Er hun nå så sikker på at hun faktisk vil det? Hun kan jo risikere å måtte møte den forferdelige "mobberen" ansikt til ansikt - og i følge henne selv har hun jo bedre ting å gjøre enn det. Og hvordan kommer hun egentlig til å tåle "mobbing" (aka kritiske spørsmål) i avhør og i en eventuell rettssak? Godt spørsmål. Noe sier meg at hun ikke kommer til å gjøre det, men sier det for å få klikk på bloggen og spalteplass.. Hvis hun nå faktisk gjør det, så tror nok saken blir henlagt. Hun er ikke så veldig uskyldig selv 8
Aurora** Skrevet 27. juli 2018 #3474 Skrevet 27. juli 2018 1 time siden, Justlooking skrev: Hun har også vært mobbet av Kristin gjelsvik, kjæresten hennes poppe, og også Morten Høgseth i tillegg til Mads. Kanskje flere også? Hun unngår alle disse og vil ikke møte til debatt eller møte de i det hele tatt. Ble hun ikke også forbannet på prduksjonen av PH fordi Kristin var med der? Jo. Hadde klaget til de og ville ikke fortsette oppholdet hvis ikke K og D dro eller noe sånt. Ville ikke være sammen med de, men hun fikk ikke særbehandling av produksjonen 5
Citha Skrevet 27. juli 2018 #3475 Skrevet 27. juli 2018 Er det bare jeg som faktisk synes Mads har gått litt for langt? MÅ man fortsette med slik "humor" når motparten har sagt klart ifra om at hun ikke synes det er gøy? 12
Edie Skrevet 27. juli 2018 #3476 Skrevet 27. juli 2018 Ryddet for avsporinger og ryktespredning. Edie, adm.
Anonym2467 Skrevet 27. juli 2018 #3477 Skrevet 27. juli 2018 4 minutter siden, Citha skrev: Er det bare jeg som faktisk synes Mads har gått litt for langt? MÅ man fortsette med slik "humor" når motparten har sagt klart ifra om at hun ikke synes det er gøy? Når man velger et liv i rampelyset med millioner i årsinntekt må man dessverre tåle at alt ikke er så «gøy»... Det er heller ikke gøy at jeg i en alder av 26 år har blitt påvirket av bloggere og influencere til å ville operere nesen min! Og jeg er 26 år, tenk på de som er 14-15-16 år... 30
Superblomst Skrevet 27. juli 2018 #3478 Skrevet 27. juli 2018 (endret) 10 minutter siden, Citha said: Er det bare jeg som faktisk synes Mads har gått litt for langt? MÅ man fortsette med slik "humor" når motparten har sagt klart ifra om at hun ikke synes det er gøy? Enig i at ting gikk for langt med Sraad, men når det kommer til Anna har han jo faktisk bare kommentert fakta. Det at hun tjener store penger på å utlevere ungene sine er jo sannheten, samme hvor mye det svir å få høre det. Endret 27. juli 2018 av Superblomst 4
Justlooking Skrevet 27. juli 2018 #3479 Skrevet 27. juli 2018 14 minutter siden, Citha skrev: Er det bare jeg som faktisk synes Mads har gått litt for langt? MÅ man fortsette med slik "humor" når motparten har sagt klart ifra om at hun ikke synes det er gøy? Han har sagt hele tiden at han er villig til å møte henne, men det vil hun ikke. Hun klaget også på at Kristin plaget henne i lang tid men ville ikke møte henne heller. Så har hun innimellom alt dette stadig lagt ut bildett av den opererte rumpen sin, med stikk til disse. Hun har også melket all denne «mobbingen» med clickbaits gjennom flere år. Så helt uskyldig er hun ikke. 13
Citha Skrevet 27. juli 2018 #3480 Skrevet 27. juli 2018 3 minutter siden, Superblomst said: Enig i at ting gikk for langt med Sraad, men når det kommer til Anna har han jo faktisk bare kommentert fakta. Det at hun tjener store penger på å utlevere ungene sine er jo sannheten, samme hvor mye det svir å få høre det. Jepp, vi er enige. Jeg synes det er forkastelig å bruke barn på den måten på en blogg, og jeg synes ikke man skal skrive om operasjoner og fillere og kirurgi og slike ting. Men jeg synes også Mads har dratt det alt for langt. Er drittlei den typen nå. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå