Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Jøye meg, for noen desperate clickbaits hun slenger ut. 🙄 Hun er jo så desperat at jeg blir flau 🙈 Dessverre går kidsa fem på hver gang. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Piruette skrev:

"JEG REISER IKKE HJEM ALENE"

....= en liten avhandling om at hun egentlig reiser alene, men likevel ikke føler at hun ikke gjør det da det er flere på Rhodos som skal begynne å reise hjemover i tiden fremover 

😩😂😩

Guuu så tragisk! Blir flau på hennes vegne 😝

Endret av jentefranorge
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Piruette skrev:

"JEG REISER IKKE HJEM ALENE"

....= en liten avhandling om at hun egentlig reiser alene, men likevel ikke føler at hun ikke gjør det da det er flere på Rhodos som skal begynne å reise hjemover i tiden fremover 

😩😂😩

At det er mulig!!! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest orfeus
2 timer siden, wishfull skrev:

Pierre og isabel er hjemmesamtidig?

hele saken lukter prstunt.

Hmm, skulle ikke forundre meg. Desperate som de to er.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om hun har gjort noe research før hun valgte den klinikken? Virker ikke sånn 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig mange som opererer seg der, er alltid kritikk og negative tilbakemeldinger på alle klinikker... har ei vennine som opererte seg hos en kjent kjendiskirurg og selv han hadde MASSE negative tilbakemeldinger fra pasienter. Hvis dere ser på instgram kontoen til comfort zone klinikken så opererer de daglig, så et par dårlige reviews er ikke det verste... men når det er sagt ville jeg ikke operert meg der selv, da jeg synes de overdriver med resultatene (nesene og rumpene)" men er nok mange som ønsker slike resultater..

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så akkurat på snappen til IR og tenkte at for et trist liv slike som hun må ha.. Tenk å hele tiden måtte dokumentere alt som skjer i steden for å faktisk oppleve øyeblikket. Når hun blir gammel får jeg håpe for hennes del at alle bilder og videoer er godt lagret slik at hun kan se de opp igjen, for det må være den eneste måten hun kan gjenoppleve det på, for minner i hodet det har hun nok ikke.. Jeg er SÅ glad jeg ikke er slik, så utrolig selvopptatt og overfladisk, hvor det viktigste i livet er å dokumentere fremfor å faktisk oppleve det du har fremfor deg. Nå høres jeg ut som ei gammal kjerring, men nei, jeg er 25 år og er heldigvis blitt spart for denne selvopptattheten så alt for mange lider av i dag...

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym2467 skrev:

Så akkurat på snappen til IR og tenkte at for et trist liv slike som hun må ha.. Tenk å hele tiden måtte dokumentere alt som skjer i steden for å faktisk oppleve øyeblikket. Når hun blir gammel får jeg håpe for hennes del at alle bilder og videoer er godt lagret slik at hun kan se de opp igjen, for det må være den eneste måten hun kan gjenoppleve det på, for minner i hodet det har hun nok ikke.. Jeg er SÅ glad jeg ikke er slik, så utrolig selvopptatt og overfladisk, hvor det viktigste i livet er å dokumentere fremfor å faktisk oppleve det du har fremfor deg. Nå høres jeg ut som ei gammal kjerring, men nei, jeg er 25 år og er heldigvis blitt spart for denne selvopptattheten så alt for mange lider av i dag...

Helt enig. Har vært på ferietur i to uker og har minimalt med bilder, fordi jeg glemmer telefonen i det jeg driver med. Deilig at jeg ikke føler behov for å ta bilder og video av alt. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klessalget hvor man selger klær 3x så dyrt som man har kjøpt dem for er visst det nye.. 

IMG_1904.PNG

IMG_1905.PNG

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Smn1995 skrev:

Klessalget hvor man selger klær 3x så dyrt som man har kjøpt dem for er visst det nye.. 

IMG_1904.PNG

IMG_1905.PNG

Og hvilken side fant du den på? Synes bare siden så litt mistenkelig ut. Veit ikke om jeg ville bestilt noe derfra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 timer siden, Smn1995 skrev:

IMG_1904.PNG

IMG_1905.PNG

Det er plenty av sider, eks ebay og alibaba, som selger billige varianter av merkeklær. Det kan jo være tilfelle her? Hvis ikke blir det litt for dumt av Raad... 

Edit: Søkte og fant ut at både Romwe og Shein selger plagget til rundt 100kr :rolleyes:

Endret av Helhvete
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi først snakker om klessalget. I en post tidligere i dag legger hun ut bilder av nyeste innkjøp som hun er såÅååÅ fornøyd med, blant annet denne: IMG_3194.thumb.PNG.8038b2eadbb28cffe0ce00ac990ad62f.PNG

Innlegget senere i dag hvor hun linker til klessalget sitt, selger hun blant annet:

IMG_3192.thumb.PNG.577e00a67d3c38504f7cc06da7ef9794.PNG

JAOOK

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes faktisk ikke det er greit at hun lurer ungdommer til å kjøpe klær til 3 ganger så dyrt som hun har kjøpt det for. 

Dette synes jeg skal frem i lyset

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette er smålig gjort. Ser folk selger klær fra Ebay på Finn, kjøp og salg på Facebook osv dobbelt/trippelt så dyrt enn hva det kostet på Ebay  🙄

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...