Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Putti skrev:

Ikke jeg heller. 

Montro hva hun "breker" om på bloggen nå?

En som hadde filmet henne når hun satt alene og var lei seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, Honey Dew skrev:

Karma is a bitch vet du 

🤣🤙🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Anonym2467 skrev:

En som hadde filmet henne når hun satt alene og var lei seg..

Dette likte hun ikke? Var det ikke i fjor hun tok bilde av en jente på et utested og la bilde ut på IG? Hvor det sto under bilde at jenta var psyko?

Jeg må ærlig innrømme at jeg godter meg over at ting slår tilbake på henne og hun må føle litt på hva andre har følt.

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, smalls skrev:

Dette likte hun ikke? Var det ikke i fjor hun tok bilde av en jente på et utested og la bilde ut på IG? Hvor det sto under bilde at jenta var psyko?

Jeg må ærlig innrømme at jeg godter meg over at ting slår tilbake på henne og hun må føle litt på hva andre har følt.

Nei, men hun skjønte at det var spennende med et "kjent fjes" og at det var derfor han gjorde det :a034:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Rosalie skrev:

Jøss, er Fabian Raw der, også? :ler: 

Hele topplisten er nok på vei til Rhodos nå, siden Isabel dro dit. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest orfeus
11 minutter siden, Anonym2467 skrev:

Nei, men hun skjønte at det var spennende med et "kjent fjes" og at det var derfor han gjorde det :a034:

Godt man har høye tanker om seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal starte blogg. Jeg var i tvillingtårnene i New York 8 måneder før de ble angrepet. Kan jo starte bloggen med hvordan jeg så vidt reddet livet etter angrepet. 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
5 timer siden, Milio skrev:

Skjønner fortsatt ikke hva som har skjedd mellom Bettina og Isabel..

Må jo være at Bettina er venninne med Martine J som har hatt en kosenatt med Pierre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabel skrev for en tid tilbake (husker ikke om det var i et innlegg eller i kommentarfeltet) at hun skulle begynne å lage youtube videoer sammen med Sophie Elise. Var dette oppspinn, eller har det av en eller annen grunn blitt "avlyst"? Har spurt på kommerntarfeltet, men der blir den ikke godkjent😅

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Erikasr skrev:

Isabel skrev for en tid tilbake (husker ikke om det var i et innlegg eller i kommentarfeltet) at hun skulle begynne å lage youtube videoer sammen med Sophie Elise. Var dette oppspinn, eller har det av en eller annen grunn blitt "avlyst"? Har spurt på kommerntarfeltet, men der blir den ikke godkjent😅

Det gleder jeg meg til å se 🙊 men sikkert bare oppspinn  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
7 timer siden, Erikasr skrev:

Husker det. Men tror de bare møttes for å diskutere det de har felles, bbl😊 Tror neppe SE vil samarbeide med henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kleint at hun snapper alle hun er med, og så fort Pierre nesten synes legger hun ned kamera 😂 De snapper de samme folkene, på de samme plassene, til samme tid 🙉 Er det ikke bare å innrømme at man er sammen igjen 🤔😂

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isabel klager over jenter med sugardaddy er flaut. Hun er ikke akkurat den som bør peke fingeren.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir ikke overrasket om de blir sammen igjen.  Om bruddet var et pr stunt eller ikke får vi aldri vite, men jeg tipper de blir sammen igjen snart. Lurer på om det var tilfeldig at de dro ned til Rhodos på samme tid og samme plass.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus

- Jeg er redd for å dele dette (å si at hun har lyst til å reise et sted, men velger å dra et annet sted)

- Det kom som et jævla sjokk (at det var en fin strand like ved den hun pleier å være på)

Dette virker litt desperat, men det er nok ikke så lett å finne på kule ting å skrive om når solen steker og det ble sent kvelden før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaktuspotte
På 25.7.2017 den 13.36, LeilaS skrev:

Jeg blir ikke overrasket om de blir sammen igjen.  Om bruddet var et pr stunt eller ikke får vi aldri vite, men jeg tipper de blir sammen igjen snart. Lurer på om det var tilfeldig at de dro ned til Rhodos på samme tid og samme plass.

La de endelig bli sammen igjen. De er av samme ulla, og passer utrolig godt sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Kaktuspotte skrev:

La de endelig bli sammen igjen. De er av samme ulla, og passer utrolig godt sammen. 

Ja, de får nå bare bli sammen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...