Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

12 timer siden, Sofiegj skrev:

Haha hun tar 50 minutter sol?? Sjekk mystorien. 50 min x2 denne uka.

Er ikke det VELDIG mye sol?

Og igjen er hun et dårlig forbilde. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

57 minutter siden, miagunda skrev:

Skal se hele dokka smelter der inne.

😂😂😂

Bare plastikk og annet dritt i den kroppen 😉

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle clickbitsene funka ser jeg. Opp på andre plass igjen. Folk er så dumme, trykker inn uansett.... 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Snuppah00 skrev:

Kan den? :klo: Har jeg aldri hørt om før. Hvorfor skulle silikonen bli skadet?

Jeg tenkte på varmen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Honey Dew skrev:

Jeg tenkte på varmen

Søsteren min har silikon og har ligget i solarium ørten ganger, og har vært i land opp mot 40-45 grader. Trodde du innleggene kunne smelte pga varmen? :P

Endret av Snuppah00
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, jentefranorge skrev:

Alle clickbitsene funka ser jeg. Opp på andre plass igjen. Folk er så dumme, trykker inn uansett.... 

Jeg vet. Verste er at de som klager på henne også klikker seg inn! :daane:Så det er jo ikke rart hun forblir på topp.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Breakeven skrev:

Det syntes jeg og? Jeg tar maks 15-20 minutter om gangen, og da koker jeg. Må jo brenne seg i ræva og og ligge der så lenge...

Hvorfor tar du sol?

Er du ikke redd for føflekker?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, jentefranorge skrev:

The masses are asses 🐑

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Hva betyr det? :) 

"It was Alexander Hamilton who said this quote. One of the reason why the government came up with the electoral college, was because they felt the people would not select the best person to be the president of the united states. Hamilton took part in the creation of the electoral college, and made a good point that the other people in government agreed with, and that point was "The masses are asses" 

I denne sammenhengen sier jeg at "the masses are asses" fordi selv om mange ikke liker det de leser på denne og andre blogger, så er det sannsynligvis desverre flere som leser blogger og faktisk tar disse seriøst. Tragedien i dette er jo at flertallet av Isabels (og andres) lesere er veldig unge, veldig lettpåvirkelige, og desverre ganske mange. Og de er massene som er assene. For de blir påvirket av hva flertallet rundt dem velger å tro på og gjør som resten av saueflokken... 

Endret av elisaday
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Tråden er ryddet for latterliggjøring og svar til dette

sofie777, mod

Endret av sofie777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.4.2017 den 13.47, Rose11 skrev:

Hva skjer med at hun plutselig er på 2 plass nå?! 

Clickbaits av noe slag. Tror ikke hun kommer til å være på 2 plass så veldig lenge til. Litt morsomt at Anna plutselig ligger helt nede på 6 plass på blogg.no!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, LeilaS skrev:

Clickbaits av noe slag. Tror ikke hun kommer til å være på 2 plass så veldig lenge til. Litt morsomt at Anna plutselig ligger helt nede på 6 plass på blogg.no!

Anna har ikke blogget siden 13.april og da skrev hun at hun trengte en pause fra blogging, så at hun ikke har falt mer er egentlig veldig rart.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...